Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      11

    • Počet příspěvků

      8 645


  2. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      9

    • Počet příspěvků

      32 730


  3. Galvi

    Galvi

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      4 649


  4. michal2009

    michal2009

    Moderátor


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      5 491


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10.7.2018 ve všech sekcích

  1. Jedna sa o vysokonapatovy system,takze max opatrnost.Odporuca sa odpojit bateriu,alebo konektor veduci do svetla,vypnutie svetiel do polohy 0,vypnute zapalovanie a pockanie 10 min!!!!!!! Demontovat koleso/odporucam na strane spolujazdca,pretoze do svetlometu je lepsi pristup a je tam lepsie vidiet,takze odistenie vybojky je lepsie najprv skusit tam.Nasledne dŕuha strana bude brnkacka/ Demontovat podblatnik..kompletne ho vytiahnut von. Nasledne otvorit svetlomet cez krytku zo zadnej strany. Odpojime konektor k vybojke miernym kyvanim a tahom smerom dolu. Odporucam vybojku uchopit a mierne pootocit do lava komplet z celou sosovkou.Bude lepsi pristup k odistovaciemu systemu.Su tam 2 drotiky.Pekne po jednom vrchny stlacit smerom dole a potiahnut smerom k sebe a opat hore.Spodny smerom hore,k sebe a dolu.Teraz mozeme vybojku vytiahnut von. Montaz presne v opacnom poradi. Nezabudnut zapojit konektor k vybojke,zavriet krytku,namontovat podblatnik a koleso. Zakladnu polohu som v servise nastavovat nebol.System si ju pamatal.Kazdopadne nastavenie svetiel som dal skontrolovat.Boli iba uplne minimalne rozhodene. Vybojky D3S Osram cool blue intense su momentalne v testovani a potrebuju nejaky cas na dostiahnutie plneho vykonu.Ako som spokojny,casom doplnim.
    2 body
  2. Kokto, ty jeden východňáre. Paradoxně ač mám filmový festival téměř na dohled, tak to je jedna z akcí co mě nikdy nelákala, byl jsem tam asi jednou v životě. Abych tam chodil jak hejno ovcí po nějakých levných filmech o ničem a nebo čuměl na tu bandu snobů to mě nezajímá. To už raději budu prohlížet katalogy Škodovky a budu hltat každé jeiich písmeno a fotografii a číst si o vyjímečnosti těchto vozů.
    2 body
  3. Ne ještě ne, stihnul jsem to před nástupem filtrů, navíc ta jednaosma končí
    2 body
  4. Domnívám se, že Petrrr už nikdy nepřijde
    2 body
  5. Silikon. olej časem působí ještě hůře, jakmile "vyschne"
    1 bod
  6. To je s autorem příspěvku domluveno a zařízeno.
    1 bod
  7. Ano, je Zdeněčku jednorázový. Nezlobte se na mě, ale tohle je jak sraz somráků. Prodejci mají prakticky nulu z prodeje nových vozů. Tak se hojí na servisu. Nemá smysl vést svatou válku proti 200Kč za "vnesený" olej. Taky si nosím vlastní olej a donesl jsem si asi dvakrát na výměnu již koupené kotouče s destičkama. Kabinový filtr si umím vyměnit sám, to samé vzduchový. Ale šílet z toho, že někdo něco vydělá?
    1 bod
  8. Auto konecne doma, cakalo sa na ten expanzny ventil Vymena klimakompresoru + vlozka vysusaca a preplach systemu. Vymeneny este expanzny ventil. ->
    1 bod
  9. Různé blbosti tady po foru obvykle plácáš akorát ty. Tak to prostě je. S tím holt nic neuděláš. Tak se raději zdrž nejapných komentářů k něčemu, o čem nic moc nevíš. Ono to totiž není jenom o typu nápravy. A dodržuj pravidla fora - bezprostředně předcházející příspěvek se necituje!
    1 bod
  10. Ahoj všem, zde jsem sepsal možnosti kódování pro Citigo do jednoho stručného popisu, postupně doplním... tímto děkuji @danikd a @Aleš_BX za pomoc Standartní funkce většinou bez dodatečné montáže Nastavení chování světel Funkce Coming Home a Leaving Home (CH a LH) díky @HWSpeedy nejspíše pouze pro vozy s funkcí AUTO u světel (>MY2015 ?) u vozů bez AUTO je možné po příjezdu "bliknout" dálkovým světlem a tím se aktivuje Coming Home (MY2012 Elegance + BCM MY2017 090F) Zapnutí funkce 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 10 / bit 2 => 1 - aktivní, 0 - neaktivní Typ světla pro CH a LH 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 13 / bit 6 => 1 - potkávací, 0 - mlhovky Nastavení času pro CH a LH 09 - Centr. Elect. / 10 - Adaptation / Channel 47 / Value => 15 - default, 45 - funguje Funkce CORNER novoroční dáreček pro @Aleš_BX Aktivace mlhovek do zatáček (mlhovka směrem natočení volantu) v závislosti na BCM jednotce viz téma zde seznam otestovaných jednotek... 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 12 / bit 6 =>1 - aktivní, 0 - neaktivní Aktivace mlhovky po zapnutí blinkru (mlhovka daným směrem blinkru) 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 21 / bit 2 =>1 - aktivní, 0 - neaktivní Aktivace mlhovky po zařazení zpátečky 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 21 / bit 3 =>1 - aktivní, 0 - neaktivní Přizpůsobení cyklů blinkrů 1 až 5 cyklů bliknutí 09 - Centr. Elect. / 10 - Adaptation / ?? Svícení zadních obrysových světel při denním svícení (při DRL) svítí obrysová zadní světla, SPZ/RZ a přístrojovka 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 12 / bit 0 => 1 - aktivní, 0 - neaktivní Parkovačky jedna strana na blinkry alá Škoda 100 bez klíčku v zapalování Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 13 / bit 0+1 => 1 - aktivní, 0 - neaktivní POZOR u kódování světel - pro vozy mezi roky 2011-2014 je funkce dostupná jen u CNG varianty, ostatni verze nemaji nataženy dráty přes BCM a z ovládání světel jde kabel napřímo do světla, takže ani po správném kódování to nemůže fungovat :) Nastavení zamykání auta Aktivace odemknutí pouze řidičových dveří – po druhém zmáčknutí ostatních díky @DYXiCZ 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 0 / bit 0 => 1 - aktivní, 0 - neaktivní Automatické odemknutí při vytažení klíčku ze zapalování 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 0 / bit 3 => 1 - aktivní, 0 - neaktivní Aktivace funkce automatického zamčení od rychlosti 15km/h - Safe Lock 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 0 / bit 4 => 1 - aktivní, 0 - neaktivní Aktivace zavření všech oken při dešti včetně střechy boční okna nelze jelikož nejsou na sběrnici LIN panorama funguje viz zde reportováno @Aleš_BX Zapnutí zvukového signálu při zamčení auta dálkovým ovladačem za předpokladu že je instalována jednotka alarmu 09 - Centr. Elect. / 10 - Adaptation / Channel 11 / Value => 0 - default, 1 - funguje Nastavení rádia Změna loga u rádia Swing plus /Škoda-Monte Carlo/ (>MY2016) 5F - Information Electr. / byte 18 00 = logo Škoda / 07 = logo Monte Carlo Aktivace funkce APP Move & Fun u rádia Swing plus (>MY2016) 5F - Information Electr. / byte 21 00 = funkce vypnuta / 01 = funkce zapnuta Aktivace DAB u rádia s DAB funkcí Ostatní Aktivace asistentu rozjezdu do kopce Setření stěrače 1x po krátké pauze při použití ostřikovačů 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 14 / bit 4 =>1 - aktivní, 0 - neaktivní Aktivace zobrazení digitální rychlosti na rádiu funkce autoškola Deaktivace funkce START/STOP - NELZE Funkce S/S je u Citiga řešena nejspíše HW+SW v řidící jednotce motoru, kódování resp. vypnutí funkce v jednotce 01 není povoleno. Zkoušel jsem záměnu motorovky u MR2019 se S/S za motorovku MR2017 bez S/S a i když se vše tváří jak má auto ani neotočí startérem, zřejme tedy HW rozdíl. Kódování zde také nešlo. Aktivace zobrazení teploty oleje na Maxidotu (zřejmě >MY2016 kde je ve výbavě teplotní senzor?) 17 - Instruments / 10 - Adaptation Coding of Service Interval Extensions (SIE)-TOG Oil level thermal sensor connected to instrument cluster u MY2013 ukazuje chybu chybějícího senzoru Varování nezapnutí bezpečnostních pásů díky za doplnění @HWSpeedy 17 - Instrument / 07 - Coding / byte 1 / bit 1 => 1 - aktivace, 0 - deaktivace Funkce tzv. retrofitu vyžadují většinou dodatečnou montáž Aktivace palubního počítače za předpokladu že budíky Aktivace PDC/OPS parkovací senzory za předpokladu že je instalována jednotka 10-Park/Steer Asist 10-Park/Steer Asist / byte 0 00 = funkce vypnuta / 01 = indikace OPS zapnuta / 30 = indikace OPS zapnuta + zadní kamera instalována bit 4 = ilustrace/indikace OPS zapnuta bit 5 = zadní kamera instalována Aktivace zobrazení PDC/OPS na rádiu Swing plus (>MY2016) za předpokladu že je instalována jednotka 10-Park/Steer Asist 5F - Information Electr. / 10 - Adaptation Car_Function_List_BAP_Gen2-parking_assist_0x0A = activated Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_pdc = activated Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_pdc_over_threshold_high = activated Aktivace zadní parkovací kamery u rádia Swing plus (>MY2016) = zatim testujeme podpora rádia 1S0035869 a 1S0035871 aktuálně podpora zatím na rádiu z VW UP! "1S0" zřejmě SW pro Škoda/Seat nemá podporu kamery za předpokladu že je instalována jednotka 10-Park/Steer Asist tedy parkovací senzora PDC obě PDC jednotky podporují kameru 10-Park/Steer Asist / byte 0 / bit 5 10-Park/Steer Asist / 10 - Adaptation Parking = Rearview Aktivace funkcí multifunkčního volantu MFSW vyžaduje HIGH jednotku BCM s funkcí MFSW nejlépe 1S0937090F nebo 090H za předpokladu natažení kabelu sběrnice LIN do BCM návod například zde tlačítka 5E0919719C - pouze levá strana ovládání telefonu a hlasitosti tlačítka 5E0919719E - levá i pravá strana bez ovládání telefonu pouze hlasitost tlačítka 5E0919719F - levá i pravá strana včetně ovládání hlasitosti tlačítka 5E0919719G - stejné jako 5E0919719F ale s podporou DSG (Superb II FL) pro Citigo asi zbytečné :-) 09 - Centr. Elect. / byte 9 / bit 3 kompletní návod například zde Aktivace funkce nouzové bzdy (vyžaduje montáž kamery) - testujeme podpora BCM od xxx xxx 086 (testováno v VW Up! MR2012) Před modelovou péčí a FL se kóduje v GW jako jedntoka 13, s novým budíkem (17 - Instrument) BCM jednotka po FL ma jine kodovani nouzove brzdy než před FL jednotka před FL adresa AD + 13 jednotka po FL pouze adresa AD řídící jednotka nouzové brzdy 1S0 907 201 A Aktivace snímání tlaku v pneu (vyžaduje natažení kabelu k ABS) 5.1.2018 - aktuálně řešíme nutná verze ABS s indexem "F" a vyšší tedy 1S0 614 517 F nebo 1S0 614 517 L pokud je v autě verze 1S0 614 517 E pak lze vyměnit pouze el. jednotku ABS/ESP není nutné měnit pumpu, elektronika má 4x šroub z boku lze vyměnit bez odpojení potrubí brzd vyžaduje natažení kabelu od tlačítka na středovém panelu do ABS jednotky vyžaduje výměnu tlačítek a kódování Dodatečná montáž tempomatu - v řešení výměna páček pro modely před MR2014 (kulaté páčky) výměna páček pro modely po MR2014 01 - Engine / byte X / bit X 09 - Centr. Elect. / byte X / bit X
    1 bod
  11. To je jako s manželkou, když ti je věrná, a nezklame tě tak ji taky nezradíš.... Alespoň já to tak mám.
    1 bod
  12. Když jí miluješ, není co řešit.
    1 bod
  13. Tak problém vyřešen... Problém je v EGR..vadný EGR nebo chladič splodin..
    1 bod
  14. No nevím, tady je asi něco špatně - že by zase nějaká úprava nastavení? Nedávno jsem přešel z OII FL 1.4 TSI na OIII před facelift 1.4TSI s vlečenou nápravou. Jediný citelný rozdíl jsem zatím našel v chování na nekvalitní vozovce, kdy při ostřejším průjezdu zatáčkou zadní náprava citelněji odskakuje, někdy až docela dost. Jinak zatím nic. Na kvalitní povrchu jsem v zatáčkách ovšem dokonce rychlejší, než s OII a její víceprvkovou nápravou. Ale na to mají vliv i použité pneumatiky a jejich rozměr. Na boční vítr je to přibližně stejně citlivé, jako OII. Holt lehký motor.
    1 bod
  15. Jo díky , musí, jinak mě jebne jako Péťovi...
    1 bod
  16. Taky bych auto bez klimy nebral. Dokonce bych nebral ani manualni klimatizaci, automatika mi naprosto vyhovuje (vice zon bych nepotreboval).
    1 bod
  17. Ani jsem tomu tehdy moc nevěřil a přece to přišlo....
    1 bod
  18. no jo no...otazka je zda ten co psal clanek nebyl spise zvyklej jezdit treba oktavkou... ten kdo treba preseda Citigo/Octavka coz je muj pripad a mozna i @Aleš_BX tak uz vi jak se kazde auto chova....ja mohu za sebe napsat ze auto na 14" kolech bude fajn v zime do snehu kde jsou uzka kola lepsi....ale v lete na tech 14" to proste podle me nesedi a proto jsem zvedavej az vymenim za 16"
    1 bod
  19. Hnujdej má akci pro Petrra. Cena od 199tis a sleva za každý rok co má řidičák 1000,- pokud vlastnil někdy hnujdaje, dak o5 1000 za každý rok. Ještě nevím, jakou slevu by dali, kdyby spálil kinderku před salonem. [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  20. Už se to tu rozebíralo. Při běžné jízdě je rozdíl malý, v extrémech je to samozřejmě jiná. Ale jel jsem s ní už i 200 a auto mi nepřipadalo nejisté. Samozřejmě bylo sucho a kvalitní německá dálnice.
    1 bod
  21. Ona: „Jsem fotografka, spisovatelka, modelka na Instagramu a videoblogerka.“ On: „Já taky umím úplný hovno…“
    1 bod
  22. 1 bod
  23. Ano a jak je ten sud plný tak jej musí ekologicky zlikvidovat, nelejou to do kanálu a ani to nevozí někde do škarpy za město.
    1 bod
  24. Vrzající madla mám v řešení. První pokus se nepodařil - snažili se to prostříknout nějakým sprejem - bez úspěchu. Příští týden budou pokračovat, tak uvidím co s tím udělají. Seznam reklamací: 1. Nefunkční reproduktor v LP dveřích - vyřešeno - výměna 2. Drnčící a zvlněná výplň pátých dveří - vyřešeno - výměna 3. Odchlipující se plast v oblasti LP blatníku dole – špatně přilepené - 1. pokus - přilepení se nepovedl - řeší se 4. Nedrží krytky závěsu ISOFIX na zadních sedadlech – po zacvaknutí se zase uvolní - řeší se 5. Spárování vyhřívání volantu s vyhříváním sedadla – řeší se. 6. Vrzající madla všech dveří - 1. pokus - prostřiknutí - beze změny - řeší se 7. Závady v ŘJ 16, 5F, A5 - řeší se 8. Něco drnčí (cvrček) vlevo vzadu - 1. pokus 20 km byl klid a je zpátky - řeší se
    1 bod
  25. No a ještě mě někdo napadne že dělám ekologickou katastrofu. Mě to tam ani nepřekáží je mi to fuk, jen kolem toho chodím, jen mi přijde absurdní že u auta které má určitě majitele a potřebuje s ním fugngovat, odtáhnou z modré zony i do 30 minut a auto které bude odtahovce hnít rok a déle na odstavném parkovišti bez šance na tom z někoho vytáhnout prachy za odtah... to se neřeší a navíc nevěřím že když auto- vrak překáží provozu v křižovatce na velmi frekventované komunikaci (ted už je auto na chodníku kde stejně blokuje pruh) tak nevěřím že olej s nimi pohne. Je to krásný příklad toho jak tu "služby" nejsou služby pro občana ale pro jeho odírání, skutečný problém ignorují a to že někdo zastaví bez oprávnění v nějaké zoně to jak když hodíš chleba mezi kachny.
    1 bod
  26. Pánové tohle je výsměch všem co někdy odtáhli auto: Už tam stojí měsíc, má to utrhané SPZ, propíchané gumy, vymlácená okna i světla, prý to nesplňuje parametry vraku, ok to chápu vrak to tedy dle nějakého práva tedy možná není, no ale jsem si jistý že kdybych měsíc stál na zákazu zastavení a auto ještě o víkendu vjelo do křižovatky a celou jí blokovalo (zpět to odtlačili místní obyvatele aby mohli jezdit) tak by mě určitě odtáhli, protože bych překážel provozu, zaplatil bych flastr i odtah. Proč tedy zde vůz který překáží provozu neodtáhnou ? To odtahovky fungují jen když z toho budou určitě slušné peníze ? Jo jedná se o P8 na zenklovce, dost velký provoz jezdí tam i trmavaje, stačí aby někdo vykopl kamen z pod kola a auto může trefit i tramvaj je tam slušný kopce.
    1 bod
  27. No v pripade Skody by sel za tim druhym jeste treti a ctvrtej. Trend Skody je montovat sedacky bez zamku bezp. pasu. Takova rychla vypomoc pred nervy pri reklamacnich rizenich. [emoji23] Ovce pro sebevrazdu, Rapid pro zivot!
    1 bod
  28. ten motor zvladne v klidu 500 000 pokud někdo neojebe udržbu.. ale bohužel, lidi chtějí auta do 100 000.. ja když prodával feldu s 257000km tak borec říkal.. no, má to dost najeto.. říkam, pane, poctivý servis, serviska vyplněna sice rukou, ale vyplněna,nic není ojebané.. říkam, jestli chcete, můžu vám tam natočit třeba 150000, mně je to fuk.. tak pokyval hlavou a auto si vzal, dodnes ho vidam jezdit..
    1 bod
  29. Prosim te, neprehanej. Pokud netankujes nekde v jzd na navsi, bud v klidu a nevymyslej blbosti.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...