Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. miklisek

    miklisek

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      5 764


  2. Clerfayt

    Clerfayt

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      2 932


  3. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      32 731


  4. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      8 645


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 16.7.2018 ve všech sekcích

  1. Tak se taky hlásím do klubu.... Při demontáži vedení vzduchu od turba ke klapce jsem zjistil, že ventil je opravdu zlomený. Oprava svépomocí dle návodu v tématu v sekci FII.
    2 body
  2. Taky mi ted o vikendu zachranil cumak. V protismeru cekalo auto na odboceni vlevo a nejak jsem ja ani ridic prede mnou necekal, ze to zkusi jeste pred nama. No, ale udelal to. Auto prede mnou slo na brzdu trochu vice nez bylo nutno (asi se ridic lekl) a zastavil na fleku a nez jsem se vzpamatoval, FA mi zachranil cumak, ikdyz ja brzdil taky, ale bez FA bych byl o nejakou desetinku sekundy pomalejsi a asi bych to nedobrzdil. Takhle to dopadlo bez tukance. Takze za mne super vecicka.
    2 body
  3. Včera přijel kolega s firemní FII 1.2 TSI, že má motor od oleje, v interiéru že mu smrdí olej, nebo benzín a že tam našel nějakou hadičku s evidentně odlomeným plastovým čímsi. Tak jsem otevřel kapotu u svého služebáku a vida - u mě to samé. Pak se mám divit, že mám motor naložený v oleji... Ještě jsme přičichli k jeho olejové měrce a smrděla benzínem. To u mě je to v tomto smyslu OK. Takže auto jede v pondělí do servisu (ještě nefunguje el. ovládání pravého předního okna a něco klepe vlevo vpředu na nápravě, nebo možná i silentblok uložení převodovky jako u Rapidů?). Na fotce je šipkou označeno, kde ten ventil má být. Na screenu z Etky označena ulomená část. Asi se to časem uklepalo. A jelikož do útrob motorového prostoru nelezu, ničeho jsem si nevšimnul. Tudíž ani netuším, jak dlouho je to odlomené.
    1 bod
  4. Škoda connect 1790Kč / 1rok.
    1 bod
  5. Mám DSG cca měsíc. Před tím jsem jezdil s OIII s manuálem a nic popsaného také nepozoruji. Rozjezdy naprosto plynulé, žádné cukání, přeřazování bez prodlevy. Nahoru řadí při cca 1800 - 2000 ot při pohodové jízdě, při razantnější jízdě řadí nahoru při 2500 - 3000 ot. v D. ( myslím úplně normální ). Při ustálené rychlosti udržuje pak 1500 ot. Při jízdě z kopce při lehké noze na plynu jede na 7, pak stačí lehce přibrzdit a podřadí na 6 nebo 5 a udržuje v pohodě pomalejší rychlost ( jakoby brzdí motorem a vydrží poměrně dlouho touto ustálenou rychlostí jet aniž bych musel dobrzďovat ). Já jsem naprosto spokojen a k manuálu už bych se nevrátil. Samozřejmě je to můj názor a nikomu ho nevnucuji, co řidič to jiný názor a zkušenost. Za mne .
    1 bod
  6. 1, při rozjezdu 2, jízda v koloně 3, jízda z kopce ve městě 4, jízda do kopce v zatáčkách - podtáčí a pak podřadí a vystŕelí vpřed atd, atd. Chování je různé u jednotlivých variant a MR. Teď u S3 206 je zatím vše OK, ale to podtáčení je katastrofa.
    1 bod
  7. Já jsem Vám uvolnil jedno místo...proto ty lepší termíny ..bude SCOUT
    1 bod
  8. Neřešil jsem to, nechal jsem to ulomené čuro uvnitř. Najezdil jsem s tím už 20 000km a vše ok.
    1 bod
  9. Tak se mi to po 65tis km už taky ulomilo. To ulomený čuro zůstalo uvnitř víka, byla tam jen ta gumová průchodka tak jsem koupil novou průchodku (22kč) s ventilem (440kč) ale bojím se že se to znovu po čase ulomí tak jsem to vyřešil opravou starého ulomeného ventilu. Jelikož mám doma soustruh vytočil jsem to čuro z mosazi a na druhou stranu vyřízl závit M6x0,75. Stejný závit jsem vyřízl do ventilu, přesně se tam hodí. Teď nemusím mít strach že se mi to znovu ulomí a zapadne do víka. Akorát mi zůstal nový ventil.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...