Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Boleslavák

    Boleslavák

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      2 139


  2. Petrrr

    Petrrr

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      15 911


  3. Clerfayt

    Clerfayt

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      2 932


  4. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      9 778


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 17.7.2018 ve všech sekcích

  1. Fabia je v tomto iná. aj keď si pozrieš schémy, je tam poznámka o tom, že pravá hmlovka je iba pre vozidlá s volantom vpravo. zbytočne to komplikovať a ťahať káble priamo z predu, keď to auto ani nezoberie. dokonca myslím ani kódovanie. jednoducho som natiahol kábel vľava doprava pri dorábaní druhého osvetlenia kufra ( http://wirer.sk/doplnenie-druheho-osvetlenia-kufra/ ) a doplnil na prázdnu pozíciu konektora pravého zadného svetla. a funguje...
    2 body
  2. Nenos jim do servisu nic. Rovnou ho změň na ten, kde s vlastním olejem nebudou mít problém.
    2 body
  3. Tak už konečně taky otevírám kufr jako člověk 21 století. Tyčku jsem zapíchl na zahradě, na rajčata je to dostačující . Jinak brzdí to hezky, vůbec necuká. Nevýhoda byla ve šroubech, to už tady někdo psal. Nejsou úplně top, ale délka je ok. I s použitím podložky, kterou doporučuji přidat. Nebyly součástí balení.
    2 body
  4. Taky mi ted o vikendu zachranil cumak. V protismeru cekalo auto na odboceni vlevo a nejak jsem ja ani ridic prede mnou necekal, ze to zkusi jeste pred nama. No, ale udelal to. Auto prede mnou slo na brzdu trochu vice nez bylo nutno (asi se ridic lekl) a zastavil na fleku a nez jsem se vzpamatoval, FA mi zachranil cumak, ikdyz ja brzdil taky, ale bez FA bych byl o nejakou desetinku sekundy pomalejsi a asi bych to nedobrzdil. Takhle to dopadlo bez tukance. Takze za mne super vecicka.
    2 body
  5. Už z toho důvodu bych si od něj nic nekoupil.
    1 bod
  6. Kiwisek: On nejprve zvětší sílu brzd potom až brzdí sám.
    1 bod
  7. Potkala mě při nájezdech nad 150 tis. km poměrně obvyklá závada, kterou lze snadno řešit svépomocí, tak se podělím o návod. O co jde? Při jízdě po dálnici začalo blikat žhavení. Motor ale normálně běžel, do nouzáku naštěstí nepadal a žádná další kontrolka se nerozsvítila. VAG DPF ukazoval obvyklé otevírání EGR a regenerace DPF normálně probíhaly. Diagnostika vypsala 2 chyby snímače diferenčního tlaku: 7397 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor P2454 00 [032] - Short to GND Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 16820 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor P2453 00 [101] - Implausible Signal Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 1. Výměna Snímač se nachází vlevo vedle motoru, je velice dobře přístupný a výměna je velice jednoduchá. Je potřeba torx T30, kombinačky a plochý šroubovák. Já jsem podle VIN objednal prvovýrobu Bosch na skoda-dily.cz za 800 Kč, originál stojí 1437 Kč a autorizovaný servis si za výměnu v mém případě účtuje 1700 Kč. vyháknout plastový držák snímače, snímač z něj odšroubovat (torx) a držák odložit stranou odpojit konektor (je potřeba přizdvihnout zobáček držící konektor na snímači, k čemuž lze použít menší plochý šroubovák) stáhnout svorky obou hadiček o cca 2 cm dolů pod tělo snímače (kombinačky) stáhnout hadičky ze snímače (tahem to moc nejde, lepší je odtlačit plochým šroubovákem) nový snímač namontovat opačným postupem 2. Přizpůsobení Po výměně je potřeba nový snímač přizpůsobit a smazat chyby. Já jsem použil obvyklý VCDS: vybrat jednotku "01-Engine" vybrat "Basic Settings - 04" zvolit adaptaci diferenčního senzoru a potvrdit - téměř okamžitě by měla naskočit vedle tlačítka potvrzující hláška, poté se vrátit zpět vybrat Fault Codes - 02 a smazat chyby ukončit VCDS, odpojit kabel, vypnout zapalování minimálně na 10s Případné jedničky z readyness kódu zmizí po nastartování motoru.
    1 bod
  8. Zkušební jízdu nařizuje dílenská příručka - bohužel pro FIII stále chybí sešit údržby, nicméně třeba u OIII je předepsána při servisní prohlídce po 2 letech nebo 30 000 km a pak při dalších prohlídkách každý 1 rok/30 000 km. Samozřejmě pak bude také nutná při diagnostice různých problémů, objevujících se za jízdy a po jejich opravě.
    1 bod
  9. 1 bod
  10. Je to doma kdy HHC "pustí" brzdu, auta z výroby mají Early (2x OIII, 1x Rapid co jsme se díval), tedy bych to neměnil.
    1 bod
  11. Ano, chápeš to správně. Taky mam WinBary a jsem spokojenej. Kupoval sem je o něco delší než mají na O3 být protože je používáme i na jiných vozech. A pokud jsou správně nasazeny tak o nich člověk víceméně neví. S nosičem na kola pokud si dá práci s nastříháním gumy nebo jinak zadělá drážku (já ji zalepuji černou izolační páskou, je mí líto stříhat tu origo gumu) to je taky hodně luxus.
    1 bod
  12. @Blazin95 to je stálé téma, které se tady opakuje..pročti si pár témat, kde se to řeší..pokud chceš mít klid v hlavě, kup si jejich originální za jejich výhodnou cenu cca 760,-/litr, pokud ne, kup si stejně originální ten castrol, který oni dávají za stejnou cenu 4litry..pokud se nepletu, oni by museli dokazovat, že se to stalo olejem, který sis donesl a opravdu nevím, jak by to dokázali..jasné ale je, že by dělali všechno proto, aby to hodili na tebe, přece jenom ten jejich stejný předražený olej je jedině ten správný..takže je to zase jenom na tobě, zdali podlehneš těm jejich řečem..ne každý to skousne a pro klid si raději zaplatí ten jejich a to je jejich cílem :-) jsou servisy, které ti ho nevezmou vůbec, pak jsou ty, které tě starší rovnou ztrátou záruky, pak ty, jako ten tvůj, které ti napíšou, že záruka se neztrácí, ale když se něco stane, bude se řešit proč to bylo, pak ty, které ti ho vezmou, ale všude ti to napíšou, mají třeba i svoje razítka o vlastně doneseném oleji a nejraději by ti to napsali i do rodného listu a pak jsou naštěstí i takové, které neřeknou ani slovo na vlastní olej, ničím tě nestraší a nikam vlastní olej nepíšou..naštěstí mám jeden takový v mém okolí :-) akorát nezapomeň, pokud si poneseš svůj, že si musíš předem rozmyslet, jaký interval budeš chtít..a podle toho koupit olej, protože ty oleje nejsou stejné..každý má jinou specifikaci..
    1 bod
  13. MR2019 pro UK trh. V priloze pdf i s ostatnimy auty, samozrejme presun veci z a do vybavy u nas bude jinak. MY19 Changes .pdf
    1 bod
  14. Tady je APPka @h2o Aktivace funkce APP Move & Fun u rádia Swing plus (>MY2016) 5F - Information Electr. / byte 21 00 = funkce vypnuta / 01 = funkce zapnuta
    1 bod
  15. @Blazin95 ale houby, zbytečně se nestresuj, jak napsal kolega @Martab, kdyby jsi jel až na tu hlavní prohlídku, tak by ti ho měnili třeba až po 30 tkm..prostě jsi si nový olej, který sis tam nalil hned trochu znehodnitil, protože se ti smíchal s tím starým s filtru, ale to jen pár decek, to vůbec neřeš..stejně za pár měsíců pojedeš na kontrolu a tam to vymění všechno :-)
    1 bod
  16. S odpojenou baterkou muzes vytahovat pojistky jak chces, na diagnostice se to po pripojeni baterie nijak neprojevi. Pokud budes pojistky vytahovat s pripojenou baterii, pravdepodobne ti na diagnostice vyskoci spousta chyb (zalezi, ktere pojistky budes vytahovat, ne kazda se na diagnostice projevi). Rozhodne vsak nebudes muset nic kodovat.
    1 bod
  17. Soot = saze Ash = popel Spalováním nafty a malého množství oleje (jehož spalování nelze zabránit) vznikají saze, které se usazují v DPF (Soot Mass). Při regeneraci drtivá většina sazí shoří a zůstane jen malé množství nespalitelného popela, z nějž má významnou část na svědomí právě olej. Odtud Oil Ash = olejový popel (nikoliv tedy popílek v oleji nebo saze v oleji). Význam jednotlivých hodnot už se tu několikrát řešil, např. na str. 3 a 4. Místo opakovaných dotazů a odpovědí na totéž doporučuji napříště pročíst téma.
    1 bod
  18. Moc děkuji za rychlé odpovědi. Budu si konfigurovat služební auto a docela mě to lákalo - mám rád "kochání" po vedlejších cestách se staženými okny. Do soukromého auta bych si to určitě nedal, ale u toho služebáku na 3 roky mě to docela lákalo. Někdo si to nemůže vynachválit, někdo to naopak zatracuje. No, nakonec do toho asi nepůjdu... Ještě jednou moc děkuji !
    1 bod
  19. S druhým přírůstkem čekám zvýšenou potřebu používání střešního boxu, takže budu potřebovat i adekvátní příčníky. Kola vozím na tažném, takže příčník bude výhradně pro rakev. V ideálním případě bych chtěl mít střešní box trvale připevněný na příčníky a ty jen nandaval a sundaval. Pokud budu řešit vyloženě rychlost takové montáže, jaké patky jsou nejrychleji namontovatelné?
    1 bod
  20. Zkusil jsem odškrtnout ten S-PIN v appce a zřejmě to funguje :-) Je potřeba zadat při každé aktivaci, předtím se to na něj vůbec neptalo. Takže díky :-)
    1 bod
  21. Já s Clintem si na naftu nestěžujeme. Ale taky ji nikomu nenutíme .
    1 bod
  22. Uz mam vytlmene i ja, vsetky 4 dvdre a veko kufra. Pouzity STP Gold, robil co kamos, co uz ma nieco za sebou. Viem ze platy narezaval, nahrieval teplovzdusnou pistolou aby lepsie lepilo. Na kazde dvere pouzite 1 az 1.5 balenia. Hmotnost navyse netusim, auto je na okreskach tichsie, dialnice otestovane nemam, uvidime o par dni. Foto u mna v teme
    1 bod
  23. 1 bod
  24. Jestli tedy v tom Niznem Novgorodu nemaji nejakou nekvalitni lakyrnu?
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...