Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Boleslavák

    Boleslavák

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      2 138


  2. Malta

    Malta

    Moderátor


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      16 913


  3. slapnahrabe

    slapnahrabe

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 265


  4. michal2009

    michal2009

    Moderátor


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      5 491


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 22.7.2018 ve všech sekcích

  1. pridavam Caristu 3.7 beta44, odomknuta Patcherom. staci nainstalovat do telefonu. v Google Play nemusi byt pridana karta, patch funguje aj bez nej. (aplikacia mi nesla pred par dnami pretoze som pouzil staru verziu LuckyPatcher). Carista 3.7 beta-44.apk Lucky Patcher 7.3.5.apk
    2 body
  2. Třeba se bude někomu hodit - zkusil jsem výměnu gumiček ve stíracích lištách Superbu: 1. prvně si musíte koupit auto, které má gumičky v dezolátním stavu a nebo je do tohoto stavu sám přivést 2. po splnění prvního bodu buď koupíte celé lišty v originálním balení/Bosch/Valeo a nebo zkoušíte dojít k totožnému výsledku levnější, ale o něco drastičtější cestou 3. potřebujete díl, který Škoda standardně nedodává a pochází od VW - originální gumičky do aerostěračů 4. Superb má lištu před řidičem dlouhou cca 65cm a před spolujezdcem kratičkou 45cm 5. Pokud takto měníte lišty poprvé, objednáte 1ks dílu 1K0955429B (teď 131Kč) a 1ks dílu 1K0955429D (180Kč) - jde o originální díl s nominální délkou 600 a 700mm 6. Až vám to přijde domů, leknete se, jestli poslali správný díl. Cedulka na pytlíku ale nekecá a číslo dílu sedí. 7. Kratší lišta je totiž kratší jen asi o 4-5 cm a má ... tramtadadá 65cm, takže by podle všeho měla stačit dvakrát ta kratší. Ke gumičkám jsou náhradní krytky. 8. Po sejmutí lišt z auta a srovnání krytek zjistíte, že jsou odlišné. 9. Chvilku budete zkoumat, kterou krytku zkusit sundat, aby šla gumička vytáhnout a nasadit nová. Když nebudete větší jelito než já, mírným páčivým pohybem v kombinaci s tahem krytku sundáte bez úplné destrukce. Napodruhé by se mně možná podařilo krytku sundat i bez povrchového poškození... 10. Pokud krytku zničíte, náhradní vám k ničemu nejsou a musíte si sehnat buď krytku jinde a nebo koupit celé nové lišty. 11. Vytáhnete gumičku. 12. Pokud budete bystřejší, dojde vám hned napoprvé, že je pohodlnější zkrátit novou gumičku podle délky vytažené staré. A ne hned nacpat novou gumičku do stěrače a potřebnou délku odhadovat. 13. Zachovanou krytku zpět nasadíte, ta zacvakne a spadla klec. 14. Doplním, že jsem tipnul pro sundání krytky pravou stranu stěrače (bráno po směru jízdy, nasazeného v základní poloze) 15. Pokud jste bystří jako já, děláte tuhle činnost při dešti a hned po nasazení lišt můžete kontrolovat výsledek. 16. Umyjete si ruce, schováte nepotřebné náhradní krytky pro budoucí pokolení a pochlubíte se manželce, že už může používat stěrače.
    1 bod
  3. Vzhledově to Rapida pozvedne, co se týče vzhledu, hodně nahoru[emoji106] Další + je svítivost v noci.
    1 bod
  4. Tak před 14 dny jsem se konečně po půl roce vlastnictví, dokopal k montáži faceliftových xenonů na mého Rapida. Dále následovala cesta k Ferdovi, kde bylo vše dořešeno. Tímto mu děkuji za perfektně odvedenou práci.
    1 bod
  5. Hej hej uz som to nasiel dakujem proste slepy som no
    1 bod
  6. Taky mi to nijak necuká, ani jednou z uvedených variant @motosman. Jestli to takto cuká, asi by nebylo od věci nechat auto zkontrolovat. Jediný, co by mohli inženýři odladit, je zvýšení otáček o cca 200ot/min a bylo by to perfekt. Manuál nebrat, když chci více točit, dám S a hotovo.
    1 bod
  7. Jak je možný, že tyto auta s odfláknutým chladičem najedou bez problémů 300 - 500k km a víc? Mrkni tady nebo na mobile.de, kolik jich jezdí. Nebude to zase tak horký, jak to vidíš, opravdu Navíc, aby to srovnání bylo alespoň trochu vypovídající, museli by jezdit se stejnýma váhama, měnit stejně často olej, stejná skladba tras apod, což pochopitelně není možné.
    1 bod
  8. @Tonda-B Žiješ blaze, pokud si myslíš, že jsi sousedův tranďák zachránil tím, ze jsi vyměnil chladič. BiTDI v T5 jsou jeden velký konstrukční problém, žerou olej, špatné chladiče EGR, které se rozsypou do motoru a způsobí KO motoru apod. Rozhodně za to nemůžeš ty, těch faktorů je tam několik. Jinak MO jsou výborný oleje, ale oháníš se bodem vzplanutí a doporučíš olej, který má bod vzplanutí nad 200st, což moc přesný není, může to být klidne 205st. Za to třeba Mobil1 ESP Formula 5w30 má bod vzplanutí 254st. C. I to TBN u MO EE nestojí moc za řeč, to Mobil1 má lepší. A stojí polovic.. lepší koupit tento a měnit ho častěji. Mobil1 je velmi kvalitní olej a 5L seženeš do 1000,- Kč. Za interval 30k km ho vyměním 3x, vždy po 10k km a to krátké trasy s autem nejezdím, na to mám jiné auto. Takto vím, že pro auto dělám to nejlepší. Asi je to i jízdou, ale v 98% mám po zahřátí 90-95st. C. Párkrát jsem tam měl snad kolem 105st. C., ale víc ne. Nechápu, jak někdo může udělat 130st.C.
    1 bod
  9. Přesně tak. Carista čte řídící jednotky a dle možností jednotek zobrazí dostupné fukce kódování. Vyjímka je např. living home. Řídící jednotka to umí, ale potřebuje světelný senzor. Carista tedy fuknci zobrazí ale uvádí, že potřebuje senzor, jestli má auto senzor už neví.
    1 bod
  10. v odkazu výše jsem cenu uvedl... pro nevěřící zde je faktura - dle dílenské příručky bez demontáže nárazníku! fotky jsou tady: ještě bez černých zrcátek naska + černá lišta mezi mlhovkama + černé mlhovky (původně stříbrné) a zde jsou mlhovky černé - výměna (faktura):
    1 bod
  11. Také přidám názor na podvozek : Letošní únor jsem obdržel služební vůz, když jsem si konfiguroval firemní Octávii combi III. facelift, 2.0TDI/150K/výbava Style. Při této motorizaci máte automaticky podvozkově jednoduchou vlečnou nápravu a k tomu jsem si zvolil ALU kola 17"/45 a to byla velká chyba,! To auto neskutečně přenáší nerovnosti všeho druhu do kabiny, potažmo i do sedáku. Na auto vyrobené v r. 2017 naprosto k uzoufání. Buď bych šel do DCC nebo zpátky na 16" pneu. Ale asi chápu, že se tu pořád bavíme o autě z kategorie nižší střední třída...., i když čtu fórum na Superb III se stejnou pohonou jednotkou na 18" kolech, tak to je nemlich to samý. Ale tam už mám pozdvižené hodně obočí, páč u manažerského auta střední třídy bych očekával lepší podvozkový komfort i bez DCC, obzvláště, když to vyrábí tuzemská fabrika se znalostí zdejších komunikací. Před tím jsem měl Octávii combi III. 1.6TDI na pneu 16"/55 a minimální rázy do kabiny a sedáku. Rozdíl markantní. To, že někteří uživatelé mají lepší zkušenosti s podvozkem, kde je motorizace 1.4TSI je přirozené, páč benzinový motor je jiné lehčí konstrukce. Obecně platí u Octavie, že je potřeba skutečně si dobře navolit konfiguraci (pokud takovou možnost máte) jinak se slušně připravíte o jízdní komfort. Jinak jsem s autem víceméně spokojený, co mě dlouhodobě vadí jsou krátké sedáky při mé 188cm výšce a čím déle trávím času v autě a přibývají roky tak nejvíce na co hledím jsou sedačky a podvozek. Bohužel ani jedno se mi v současném autě nedostává. Ještě jeden postřeh.... při dešti se na na předních sklech dělá takový vodní vír a je blbě - rozmazaně vidět do zpětných zrcátek, což při předjížděcích manévrech zejména na dálnici není nic moc z hlediska bezpečnosti. Také bych ocenil kdyby Škoda neměla schod, který vznikne sklopením zadních sedadel. Ocenil bych rovnou podlahu! Tak snad to bude pro někoho užitečné info, Zdeněk
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...