Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Malta

    Malta

    Moderátor


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      16 878


  2. velkej.tom

    velkej.tom

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      109


  3. Stringo

    Stringo

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      10 736


  4. fonarik

    fonarik

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      5


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 23.7.2018 ve všech sekcích

  1. Carista_3.7_beta-46.apk Carista.v.3.7.beta-46.b.370046.crk.Support.apk
    3 body
  2. Kokta prej byl o víkendu zase projet bráchova Leona
    2 body
  3. Hned po koupi jsem ji zapřáhl do práce to jsou momentky z prvního dne...
    2 body
  4. Díky všem za názory,tak auto je doma, trošku jsem "vycukal" prodejce a nakonec jsem za ni zaplatil 409tis kaček. Kupováno jako obyč. smrtelníl a celkem šel dealer dolů přesně o 40tis a to ještě před dvěma tejdny vůz levňoval o 10tis sám, tak vlasně o 50tisíc... Nedalo se odolat sice jenom 1.6 ale v TOP výbavě a pořizovačka vozu dle dokumentace byla 687600kč a tak celková sleva na autě s 15tis km r.v. 2017 Style+... 278600kč jsem spokojen
    2 body
  5. https://www.oleje.cz/clanek/Mazivarske-myty--Mytus-jedenacty---Srovnavaci-testy-oleju
    1 bod
  6. @Dablas2 Jestli chces jet do autorizaku ve FM tak autodruzstvo FM ... jestli NEautorizak, tak ve FM ti muzu doporucit http://www.mz-cars.cz ...
    1 bod
  7. já jsem pro zimní období velký zastánce značky NOKIAN
    1 bod
  8. Jak se seznamuji s novými lidmi: 1) Sarkastická poznámka, špetka černýho humoru, trochu do dotyčného rejpnout 2) Pokud se s tím nevyrovná, nebudou z nás kamarádi Nemám moc kamarádů.
    1 bod
  9. Také přidám názor na podvozek : Letošní únor jsem obdržel služební vůz, když jsem si konfiguroval firemní Octávii combi III. facelift, 2.0TDI/150K/výbava Style. Při této motorizaci máte automaticky podvozkově jednoduchou vlečnou nápravu a k tomu jsem si zvolil ALU kola 17"/45 a to byla velká chyba,! To auto neskutečně přenáší nerovnosti všeho druhu do kabiny, potažmo i do sedáku. Na auto vyrobené v r. 2017 naprosto k uzoufání. Buď bych šel do DCC nebo zpátky na 16" pneu. Ale asi chápu, že se tu pořád bavíme o autě z kategorie nižší střední třída...., i když čtu fórum na Superb III se stejnou pohonou jednotkou na 18" kolech, tak to je nemlich to samý. Ale tam už mám pozdvižené hodně obočí, páč u manažerského auta střední třídy bych očekával lepší podvozkový komfort i bez DCC, obzvláště, když to vyrábí tuzemská fabrika se znalostí zdejších komunikací. Před tím jsem měl Octávii combi III. 1.6TDI na pneu 16"/55 a minimální rázy do kabiny a sedáku. Rozdíl markantní. To, že někteří uživatelé mají lepší zkušenosti s podvozkem, kde je motorizace 1.4TSI je přirozené, páč benzinový motor je jiné lehčí konstrukce. Obecně platí u Octavie, že je potřeba skutečně si dobře navolit konfiguraci (pokud takovou možnost máte) jinak se slušně připravíte o jízdní komfort. Jinak jsem s autem víceméně spokojený, co mě dlouhodobě vadí jsou krátké sedáky při mé 188cm výšce a čím déle trávím času v autě a přibývají roky tak nejvíce na co hledím jsou sedačky a podvozek. Bohužel ani jedno se mi v současném autě nedostává. Ještě jeden postřeh.... při dešti se na na předních sklech dělá takový vodní vír a je blbě - rozmazaně vidět do zpětných zrcátek, což při předjížděcích manévrech zejména na dálnici není nic moc z hlediska bezpečnosti. Také bych ocenil kdyby Škoda neměla schod, který vznikne sklopením zadních sedadel. Ocenil bych rovnou podlahu! Tak snad to bude pro někoho užitečné info, Zdeněk
    1 bod
  10. Čau všem. Škoda Fabia 3, 1,0 Mpi 55kw , cesta z Vysočini do Úpice - Krkonoše - průměr 4,5 l/100km. Auto je v záběhu.
    1 bod
  11. Tak auto už máme konečně doma. Objednáno 8.12. 2017, nejdříve termín dodání v 24 kt, pak posunuto na 27 kt, nakonec bylo dodáno v 29 kt. Auto super, zatím jen pozitivní dojmy. Specifikace: Kodiaq Style 1.4 TSi DSG, paket Comfort, tažné, virtuální pedál a další příplatky, barva hnědá Amber, zvláštní lakování.
    1 bod
  12. Ja tuhle problematiku neresil, ale myslim si, ze at uz se ulozi tlaky, tak se to vyhodnocuje jen za jizdy, pac jak se pise vyse, muzete zastavit nekde casti vozu do stinu a nekde na slunicko, timpadem by jste meli neustale falesne poplachy Kdyz jsem na me o3 odfouknul kolo tak nic, ale jakmile jsem skutecne pichnul, tak se system ozval a spravne Ale jak pisu, tohle jsem nejak moc neresil, necht me know how lide pouci, zda-li myslenka je spravna ci nikoliv ... Odesláno z mého SM-G925F pomocí Tapatalk
    1 bod
  13. Kupovat auto podle volantu který se dá vyměnit... Veškeré změny jsou jen drobnosti, radši se zaměř na stav auta a ne na tyhle detaily.
    1 bod
  14. @cz pida za sebe mohu doporučit tyto: http://www.dx.com/p/mz-t10-4w-8-5630-smd-canbus-led-clearance-lamp-reading-light-door-lamp-license-plate-light-411671 mám je v autě už 7 měsíců a krom stropu i na osvit nohou + zrcátka
    1 bod
  15. Nové auto, Vysočina ( samý kopec ), 5 až 5,5l , motorizace 1,0MPI, 55kw
    1 bod
  16. V bance je membrana a jde z ni ovladaci tyc na regulaci turba. N75 poustis mnozstvi podtlaku jake potrebujes podle SW a ten podtlak taha za membranu a ta za regulaci.. nejlip to pochopis, jak to vidis.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...