Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. slapnahrabe

    slapnahrabe

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 265


  2. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      9 778


  3. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      8 817


  4. milanxx

    milanxx

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      3 300


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 25.7.2018 ve všech sekcích

  1. O - odborne vyrobené K - kvalitne spracované T - tradičný design A - atraktívne V - výborné jazdné vlastnosti I - inovatívne A - a pre vysoký výkon, ktorý neubrzdíš, vhodné hlavne pre svokru
    2 body
  2. No na druhou stranu má clerfayt pravdu, že lépe už bylo. Co si budem povídat, jsme prakticky na "předkrizových" cenách. Výbavu navíc bych do toho úplně jako rozhodující parametr netahal. Stejně většina lidí kupuje podle stupně a dneska si místo dřívější SLX nekoupíte Active, že..
    1 bod
  3. Jen pozor, to na cos dal odkaz je Spartgate, né Smartlik.
    1 bod
  4. Díky, musím říct, že jsem měl docela nahnáno, když jsem zjistil, že bych spojku měl platit sám. Měl jsem auto 2 měsíce i s cestou a najeto cca. 600 km a špatná spojka ? Kdybych to měl platit, tak bych jim udělal pěknou reklamu. Hlavně, že je to roční vůz který je prověřený odborníky ŠKODA. Upřímně když vidím v TV tu jejich slavnou reklamu jak mění - na +, tak se jen musím smát. A pokud do toho někdy v budoucnu půjdu znova, tak auto s min. nájezdem. Předchozího rapida jsem měl též jako roční vůz akorát s nájezdem 5000 km a vše v naprostém pořádku ...
    1 bod
  5. Jak píše "Kukiak", není to jenom o kabelu a zafajfkování nějakého okýnka v programu kódování. Jinak, než oficiální cestou přes autorizovaný servis to neuděláš.
    1 bod
  6. U Bolera, při stlačeni a přidrženi pravého "čudle", se vytvoří screenshot obrazovky. Myslím, že to bude tvůj případ. Přišel jsem na to taky náhodou.
    1 bod
  7. @jirkous1981 No, bude to zajímavé, materiál použili podle katalogu, to bude chtít ostré ale přesto slušné lokty I TPI se odvolávaj na aktuální ETKA katalog, protože TPI může být v době opravy neaktuální ... I u VW to nabídne tu sadu se širším kolem na klice až pro MY2012 a opět rozlišuje datum výroby, takže starší maj taky smůlu, pokud neví ... Asi maj velký zásoby uzkýho rozvodu a musí to prodat stůj co stůj, aby bylo na pokuty ...
    1 bod
  8. No jde o to, že skvěle udržovaná ETKA nenabízí tu poslední širokou sadu jak podle data výroby či podle VIN i na starší auta před 24.10.2011, o tom musí pánové v servisu něco vědět ... Takže servis se bude dušovat, že udělal vše správně a podle jejich katalogu ETKA tak skutečně udělal ... X vydaných TPI na tom nic nezmění, jistě nejsi sám, koho neznalý autorizák takto potěšil ... Proč to tak je? Protože VAG je velký a levá je daleko od pravý ... Do 23.10.2011 OD 24.10.2011
    1 bod
  9. K pojistkám se snad dostaneš, ne? Pokud máš volnou pozici 14 jako je na obrázku a je osazena na levé straně kontaktem a na pravé straně kontakt není, tak ten kontakt je pod napětím při zapnutém klíčku. Když tam dáš pojistku na jejíž pravý kontakt omotáš nebo připájíš drátek k voltmetru, nemusíš vůbec řešit protahování vodiče od motoru ani vypínání voltmetru ani jištění toho vodiče. Že se tady napětí bude lišit od napětí na baterii o pár milivoltů díky úbytku na kontaktu ve spínací skříňce vůbec nevadí. Když si na ten drát dáš zásuvku, tak dokonce můžeš použít už ten voltmetr, který máš a nemusíš čekat na jiný z Číny.
    1 bod
  10. EE musis to robit v servise, stoji to cca 200€.
    1 bod
  11. Nějaký seznam funkcí v sekci nastavení a popis (respektive překlad) jsem vytvořil, ovšem je tam jen to, co se zobrazuje u mého vozidla Škoda Yeti 1,2 TSI MR2017, u jiných vozidel se můžou v nabídce zobrazit odlišné funkce. Jsou tam v hranatých závorkách i zvolené hodnoty u mého vozidla, kdyby chtěl někdo porovnávat se svým. Je to z verze beta46. - Doors / Windows / Remote - Dveře / Okna / Dálkové ovládání 01) Auto-lock doors when moving - Automatické zamykání dveří při pohybu [YES-ANO] 02) Auto-unlock doors when key is taken out of ignition - Automatické odemknutí dveří, při vytažení klíče ze zapalování [YES-ANO] 03) Auto-lock trunk when moving - Automatické zamknutí kufru při pohybu [YES-ANO] 04) Unlock trunk when doors are unlocked - Odemknutí kufru při odemknutí dveří [YES-ANO] 05) Blink turn signal when locking/unlocking with remote - Bliknutí při zamknutí/odemknutí dálkovým ovladačem [YES-ANO] 06) Allow configuring beep when locking/unlocking - Povolit konfiguraci pípnutí při zamknutí/odemknutí [NO-NE] 07) Beep when locking with remote - Pípnutí při zamknutí dálkovým ovladačem [NO-NE] 08) Beep when unlocking with remote - Pípnutí při odemknutí dálkovým ovladačem [NO-NE] 09) Unlock doors via remote - Odemknutí dveří pomocí dálkového ovladače [Al doors on 1st press-všechny dveře na jedno stlačení] 10) Enable setting for opening/closing windows and sunroof - Povolit nastavení pro otevírání/zavírání oken a střešního okna [YES-ANO] 11) Open/close windows and sunroof via long-press on remote - Otevřít/zavřít okna a střešní okno pomocí dlouhého stisknutí dálkového ovladače [NO-NE] 12) Open only drivers window via long-press on remote - Otevřít pouze okno řidiče dlouhým stisknutím tlačítka na dálkovém ovladači [NO-NE] 13) Open sunroof via long-press on remote - Otevřít střešní okno dlouhým stisknutím dálkového ovladače [NO-NE] 14) Close sunroof via long-press on remote - Zavřít střešní okno dlouhým stisknutím dálkového ovladače [NO-NE] 15) Sunroof action when opening via remote - Akce střešního okna při otevírání pomocí dálkového ovládače [TILT-náklon] 16) Open/close windows and sunroof by holding key in door lock - Otevřít/zavřít okna a střešní okno podržením klíče v zámku dveří [NO-NE] 17) Auto fold drivers side-view mirror (req. power folding mirrors) - Automatické sklopení bočního zrcátka u řidiče (požadovaná el. sklopná zrcátka) [NO-NE] 18) Auto fold passengers side-view mirror (req. power folding mirrors) - Automatické sklopení bočního zrcátka u spolujezdce (požadovaná el. sklopná zrcátka) [NO-NE] 19) Puddle lights while driwer-side mirror is folding - Dekorativní světla při sklopení bočního zrcátka řidiče [ENABLED-zapnuto] 20) Puddle lights while passenger-side mirror is folding - Dekorativní světla při sklopení bočního zrcátka spolujezdce [ENABLED-zapnuto] 21) Open/close drivers window using single botton press - Otevřít/zavřít okno řidiče pomocí jednoho stlačení [YES-ANO] 22) Open/close passengers window using single botton press - Otevřít/zavřít okno spolujezdce pomocí jednoho stlačení [YES-ANO] 23) Open drivers window using single botton press - Otevřít okno řidiče pomocí jednoho stlačení [YES-ANO] 24) Open passengers window using single botton press - Otevřít okno spolujezdce pomocí jednoho stlačení [YES-ANO] 25) Close drivers window using single botton press - Zavřít okno řidiče pomocí jednoho stlačení [YES-ANO] 26) Close passengers window using single botton press - Zavřít okno spolujezdce pomocí jednoho stlačení [YES-ANO] 27) Key-specific personalization (req. memory seats) - Osobní přizpůsobení klíče (požadované paměťové sedačky) [DISABLED-vypnuto] 28) Auto-close sunroof when rain is detected (must have rain sensor) - Automatické zavření střešního okna při detekci deště (musí mít dešťový senzor) [NO-NE] 29) Type of sunroof auto-close when rain is detected - Typ automatického zavření střešního okna při detekci deště [PERNAMENT-pernamentní] 30) Alarm system - Bezpečnostní systém [DISABLED-vypnuto] 31) Alarm horn type - Typ houkačky [10 HORN-10] 32) Delay alarm activation - Zpoždění aktivace alarmu [When door is unlocked-když jsou dveře odemčené] 33) Enable remote control buttons when ignition is on - Povolení tlačítek dálkového ovládání při zapnutém zapalování [YES-ANO] 34) Allow power window operace after ignition is turned off - Povolit stahování oken po vypnutí zapalování [YES-ANO] - Instruments / Display / Dings - Nástroje / Displej / Zvuky 01) Instrument cluster language - Jazyk přístrojového panelu [CZECH] 02) Instrument cluster region (affects ext. lights too) - Region přístrojového panelu [EUROPE/OTHER] 03) Temperature display units - Jednotka zobrazení teploty [CELSIUS] 04) Distance display units - Jednotka zobrazení vzdálenosti [KM] 05) Speed display units - Jednotka zobrazení rychlosti [KM/H] 06) Pressure display units - Jednotka zobrazení tlaku [BAR] 07) Volume display units - Jednotka zobrazení obsahu [LITERS] 08) Time display format - Formát zobrazení času [24H] 09) Date display format - Formát zobrazení datumu [DD/MM/YY] 10) Consumption display units - Jednotka zobrazení spotřeby [L/100KM] 11) Multi-Function Display - Multifunkční displej [ENABLED-zapnuto] 12) Refuel quantity in MFD - Množství paliva k natankování v MFD [DISABLED-vypnuto] 13) Cruise control in MFD - Tempomat v MFD [DISABLED-vypnuto] 14) Gauce needle sweep at startup - Protočení rafiček budíků před startem [YES-ANO] 15) Display gear shift sugestion (Economy) - Zobrazení návrhu k zařazení rychlosti (Ekonomy) [ENABLED-zapnuto] 16) Seat belt warning - Upozornění na bezpečnostní pás [DISABLED-vypnuto] 17) Oil temperature display - Zobrazení teploty oleje [DISABLED-vypnuto] 18) Lane-change turn signal auto-flasher - Komfortní blikání směrových světel (trippling) [ENABLED-zapnuto] 19) Lane-change turn signal auto-flascher count - Počet bliknutí směrových světel [3 FLASCHES-3 bliknutí] 20) Push-to-talk (PTT) button function - Funkce tlačítka PTT (stiskni a mluv) [MUTE-ztlumení] 21) Radio AUX input - Vstup radio AUX [DISABLED-vypnuto] - Lights - Světla 01) Allow configuring daytime running lighds via dash display - Povolit konfiguraci denního svícení pomocí přístrojového displeje [NO-NE] 02) Use designated DRL bulbs as daytime running lights - Použít předepsané DRL pro denní svícení [YES-ANO] 03) Use low beams as daytime running lights - Použít potkávací světla pro denní svícení [NO-NE] 04) Use fog lights as daytime running lights - Použít mlhová světla pro denní svícení [NO-NE] 05) Turn off daytime running lights (wink) when turn signal on - Vypnout denní svícení (bliknutí) při zapnutých směrových světlech [NO-NE] 06) Turn off daytime running lights when parking brake is on - Vypnout denní svícení při zatáhnuté parkovací brzdě [YES-ANO] 07) Daytime running lights (DRL) brightness - Jas denního svícení [100%] 08) Headlight brightness control - Ovládání jasu předních světel [13,6 VOLTS] 09) Taillight brightness control - Ovládání jasu zadních světel [13,2 VOLTS] 10) Coming-home lights - Coming-home světla (rozsvícení světel po otevření dveří řidiče) [DISABLED-vypnuto] 11) Leaving-home lights (req. auto headlights) - Leaving-home světla (požadované automatické přední světlomety) (rozsvícení světel po odemknutí vozidla dálkovým ovládáním) [DISABLED-vypnuto] 12) Coming-home lights mode - Režim Coming-home světel [Automatic: When its dark (req. auto headlights)-automaticky: když je tma (vyžadovány automatické světlomety)] 13) Coming/leaving-home lights use... - Coming/leaving-home světla použití ... [LOW BEAMS-potkávací světla] 14) Coming-home lights timer starts... - Coming-home světla start časovače ... [When door is opened-když jsou dveře otevřené] 15) Turn off all lights when headlights are left on and ignition is switched off - Vypnout všechna světla, pokud zůstala rozsvícená světla a bylo vypnuto zapalování [YES-ANO] 16) Use daytime running lights as position lights when parked - Použít DRL jako poziční světla při parkování [YES-ANO] 17) Turn off front fog lights when high beams are on - Vypnout přední mlhovky, když jsou zapnuta dálková světla [NO-NE] 18) Turn off rear fog lights when high beams are on - Vypnout zadní mlhovky, když jsou zapnuta dálková světla [NO-NE] 19) Cornering lights (using fog lights) - Osvětlení v zatáčkách (pomocí mlhových světel) [DISABLED-vypnuto] 20) Flash brake lights in emergency stopping - Blikání brzdových světel při nouzovém zastavení [YES-ANO] 21) Flash hazard lights in emergency stopping - Blikání výstražných světel při nouzovém zastavení [NO-NE] 22) Brake lights work even when ignition is off - Brzdová světla fungují i při vypnutém zapalování [YES-ANO] - Other - Další 01) Auto start/stop system (if equipped) - Start/stop systém (pokud je ve výbavě) [ENABLED-zapnuto] 02) Auto start/stop system info display (if equipped) - Zobrazení funkce Start/stop systému na displeji (pokud je ve výbavě) [ENABLED-zapnuto] 03) Traction control button disables ESC (step 1 of 2) - Tlačítko řízení trakce vypne ESC (krok 1 ze 2) [NO-NE] 04) Traction control button disables ESC (step 2 of 2) - Tlačítko řízení trakce vypne ESC (krok 2 ze 2) [NO-NE] 05) Driver steering recommendation (DSR) strength - Síla zásahu do řízení při brzdění (DSR) [HIGH-vysoká] 06) Hill hold assist (if equipped) - Asistent rozjezdu do kopce (pokud je ve výbavě) [ENABLED-zapnuto] 07) Hill hold assist release - Uvolnění asistenta rozjezdu do kopce [NORMAL-normální] 08) Electronic differential lock (if equipped) - Elektronický uzávěr diferenciálu (je-li k dispozici) [DISABLED-vypnuto] 09) Power brakes strength - Síla posilovače brzd [NORMAL-normální] 10) TSC (Torque Steering Compensation) - TSC (kompenzace krouticího momentu) [DISABLED-vypnuto] 11) Lower passenger-side mirror when in reverse gear (req. memory seats) - Zpětné zrcátko na straně spolujezdce při zařazené zpátečce (požadované paměťové sedačky) [NO-NE] 12) Lower passenger-side mirror when in reverse gear - Zpětné zrcátko na straně spolujezdce při zařazené zpátečce [NO-NE] 13) Remember position when lowering passenger-side mirror in reverse gear - Zapamatovat polohu zpětného zrcátka na straně spolujezdce při zařazené zpátečce [NO-NE] 14) Lower driver-side mirror when in reverse gear - Zpětné zrcátko na straně řidiče při zařazené zpátečce [NO-NE] 15) Remember position when lowering driver-side mirror in reverse gear - Zapamatovat polohu zpětného zrcátka na straně řidiče při zařazené zpátečce [NO-NE] 16) Mirrors and rear window heaters run for duration of - Vyhřívání zrcátek a zadního skla běží po dobu trvání [600 SEC.] 17) Mirror adjustment menu in dashboard - Menu nastavení zrcátek v přístrojovém panelu [ENABLED-zapnuto] 18) Additional "tear" wipe after rear window washer use - Dodatečné setření stěračem po použití ostřikovače zadního okna [NO-NE] 19) Auto-enable rear wiper when front wipers on and reverse gear engaged - Automatické zapnutí zadního stěrače při zapnutých předních stěračích a při zařazení zpátečky [NO-NE] 20) Auto-enable rear wiper when front wipers on (interval) and reverse gear engaged - Automatické zapnutí zadního stěrače při zapnutých předních stěračích (interval) a při zařazení zpátečky [NO-NE] 21) Auto-enable rear wiper when front wipers on (continuous) and reverse gear engaged - Automatické zapnutí zadního stěrače při zapnutých předních stěračích (kontinuální) a při zařazení zpátečky [NO-NE] 22) TPMS warning light - Kontrolka TPMS (kontrola tlaku v pneumatikách) [ENABLED-zapnuto] 23) Horn works even when ignition is off - Houkačka funguje i při vypnutém zapalování [NO-NE] 24) Deactivate active exhaust flap (where applicable) - Deaktivace aktivní výfukové klapky (kde je to použitelné) [YES-ANO]
    1 bod
  12. já jsem pro zimní období velký zastánce značky NOKIAN
    1 bod
  13. Tak jen průběžně informuji, že auto je od středy v servisu. Spojka byla rozdělána a zjištěno, že v ní je olej. Nakonec byla špatná lamela i přítlačný kotouč. Naštěstí to všechno půjde na záruku, akorát čekám, až doručí náhradní díly, aby auto dali dopořádku. Bez auta naštěstí nejsem, dostal jsem náhradní vůz
    1 bod
  14. výluka je na opotřebení lamely spojky (je to spotřebák, stejně jako vzorek pneumatik). Zde bych si ale tipnul, že příčina bude v tom, o čem psal Pawouk. V tom případě by to šlo na záruku a ta by se měla dát uplatnit kdekoliv v AS. Pokud by byla v háji lamela, dá se předpokládat, že vadná byla již v době prodeje = skrytá vada, která se navíc u auta s nájezdem +/- 20 tis. nedá předpokládat. V tom případě ti reklamaci může vyřídit výhradně prodejce - případně se s ním dohodni, zda navrhuje jiný postup - vše ale písemně, žádný telefon.
    1 bod
  15. to tě taky nepotěším. V zásadě záleží pouze na AS jak se k tomu postaví. Ověřeno i ze Škodovky. Po mých zkušenostech bych teď náhradní vůz řešil v rámci mobility. TJ někde mimo domov zavolat na linku Mobility, že auto má poruchu a říci jim že ať tě odtáhnou to pak máš nárok na náhradní vůz. Ale když už do servisu dojedeš s autem po vlastní ose tak se mobilita nevztahuje:(
    1 bod
  16. Co blázníš? Žádnej stres a hlavně neber moc vážně diskuze "rádobyodborníků". Prostě jezdi a buď v klidu. Místní komunitě už nikdo na planetě nevymluví, že se dnes vyráběné VW motory nijak neliší od kterékoliv jiné produkce. Na řeči o naprosto dokonale spolehlivých 3-litech starých 20 let s a s nájezdem 751425 km se vykašli. Když se budeš chovat k motoru slušně = což znamená tak jako by ses choval k jakémukoliv jinému (zahřívat pozvolna pak teprve výkon na plno a před koncem trošku pozvolna dochladit vlažnou jízdou), tak bude šlapat v pohodě spoustu kilometrů a spoustu let. Sami máme 1,2 TSI vyrobený ještě v době, kdy nebyly zavedeny do výroby všechny úpravy rozvodů (bylo více etap vývoje) a zatím úplně v pohodě - nic se neozývá, nic nechrastí. Sice máme najeto zatím jen 34000km, ale přece. A pokud se něco začne ozývat tak je tu záruka, pak kulance na materiál a nebo se prostě rozvody vymění na své náklady (beru v hluboké budoucnosti, když už nebudeš mít ani záruku mobility).
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...