Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Habi001

    Habi001

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 109


  2. fonarik

    fonarik

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      5


  3. 15degren

    15degren

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      2 267


  4. bojler

    bojler

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      9 328


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 26.7.2018 ve všech sekcích

  1. Carista_3.7_beta-47.apk Carista.v.3.7.beta-47.b.370047.crk.Support.apk
    4 body
  2. tady je zase každý odborník. Víceprvek vs. jednoduchá zadní náprava. - to už se tady řešilo při příchodu O3, nevím proč se k tomu vracíte pořád dokola. - 90% všech řidičů nepozná jakou nápravu na autě mají /to vidím hodně často v praxi/
    3 body
  3. Jj, jsem na tom stejně. Taky jsem byl ze začátku naštvaný, že je to krok zpět. Ale teď jsem do O2 musel do zadní nápravy po 255 tis. km investovat (jezdí s ní manželka), v tom vidím u vlečné přínos, ta bude skoro bezúdržbová. Rozdíl v jízdních vlastnostech tam je, ale při běžné jízdě to nepoznám.
    2 body
  4. Vyřešil jsem také pomocí vyrobené desky sklopné na pant, aby byla skladnější do kufru. Podpěry desky leží v lyžinách předních sedadel.
    1 bod
  5. Tak proč do ní za každou cenu musíš opakovaně přispívat zbytečnými příspěvky? Ignoruj to tady a bude klid.
    1 bod
  6. na mirrorlink nic jiného než co uvádí v seznamu nedostaneš
    1 bod
  7. Napsal jsem to tak, aby to bylo vyvážené, podložené nějakými podklady a odkazy, neznělo to výhružně, ale ani odevzdaně. Tak jak jsem slíbil, zde mám vyjádření přímo vedoucího servisu a dvě přílohy. Nechám to být, kdyby něco, mám vyjádření černé na bílém. Děkuji za zaslanou zprávu. Poměrně podrobně jsem se celou záležitostí seznámil a zasílám naše stanovisko k této zakázce. Dovolte hned v úvodu Vám sdělit, že Vámi zaslané podklady (kopie obrazovky se seznamy dílů) nejsou oficiální katalogem pro zjišťování dílů, kterými je Vaše vozidlo vybaveno. Pravděpodobně to bude důvod, že podle něj není možné jednoznačně identifikovat potřebné díly pro konkrétní vůz. Náš oficiální katalog náhradních dílů umožnuje podle VIN jednoznačně identifikovat díly, které jsou pro konkrétním vozidlo, případně jejich inovované náhrady. Tyto díly jsou zvýrazněné. Proti těm, které nejsou pro daný model vhodné, ty jsou jen šedivé (neaktivní). V příloze naleznete kopie obrazovky (rozvody1) z tohoto katalogu. Sám se můžete přesvědčit, že sada rozvodů pro Váš vůz není uvedena jako aktivní a proto není vhodná. Dále zasílám i kopii obrazovky s díly, které jsme použili (rozvody2). Jinými sovy, objednali a namontovali jsme všechny díly, které jsou podle VIN pro vozidlo ty nejaktuálnější. Zároveň Vás chci ubezpečit, že slabé řetězy, se kterými byl v minulosti problém, se již dávno nevyrábí. Tyto řetězy mají již několikátou inovaci (náhradu) a tou poslední je díl s číslem 03F109158K. Právě index „K“ informuje o tom, zda je novější v porovnání s předchozí verzí Číslo dílu zůstává stále stejné ale každý vyšší index (podle abecedy) je novější proti předchozí verzi. Poslední dostupný díl je s indexem „K“, což jsme namontovali. Nevím, kde jste nabyl dojmu, že jsme Vám namontovali ten stejný díl, který jsme demontovali. Ujišťuji Vás, že to není možné, neboť jak jsem již uvedl, tyto řetězy se již mnoho let nevyrábí a nedodávají. Logicky by přece výrobce nevyráběl a do servisní sítě nedodával díl, o kterém ví, že je s ním problém. Z výše uvedeného je zřejmé, že se nejedná o reklamaci. Opravu jsme provedli za použití nejaktuálnějších originálních dílů dle Vašeho požadavku na preventivní výměnu rozvodů. Snad jsem rozptýlil Vaše obavy a pochyby. Kdybych mohl ještě něco doplnit, neváhejte se na mne obrátit
    1 bod
  8. Ano plné hrobečků lidí co přesedlali z OII 2l TDI do OIII 2L TDi s vlečkou... nečekaná a smrtelná změna.
    1 bod
  9. Ono v případě OII se to s 1.4/1.2 TSI a 1.6 TDI neutahuje moc dobře ;-), čímž se dostáváme zpět k tomu že to u slabších motorizací nemá takový význam. Na druhou lepší přilnavost na špatné vozovce neokecáš a hodí se to i u slabé motorizace. Jsem zvyklí řezat X krát lepené silnice ve vyšší rychlostí a s vlečkou to občas dost nepříjemně ustřeluje když je v zatáčce větší vyboulená záplata... to prostě dvojka s více prvkem se stejným motorem nedělala... Aspoň těm 2l TDičkám jí mohli nechat...
    1 bod
  10. Souhlas a nejen to. Většina píčusů ani neumí správně najet do zatáčky a pěkně jí utáhnout tak, aby víceprvek pořádně zmáčkl a využili jeho předností. Místo toho zatáčku prošourá na hraně nedotáčivého smyku.
    1 bod
  11. Jeden rádoby odborník z našeho příbuzenstva nám jednou zcela nestoudně tvrdil, že přednosti svého multilinku pociťuje hlavně v zimě na ledu. Jako odstrašující případ lidského diletantství bych to nechal tesat do kamene :-).
    1 bod
  12. Takze kdyz si vybere konfiguraci v ramci rozpoctu firmy a kdyz si vybere konfiguraci v ramci rozpoctu vlastniho, to ma vliv na spokojenost s autem? Vetsi ... no ... s prominutim picovinu jsem uz dlouho necetl. Rozdily mezi podvozky a jejich chovani jsou natolik obrovske, ze to nepozna snad jenom ignorant.
    1 bod
  13. Přesně tak, mnoho z těch funkcí je úplně zbytečných a některé dokonce odvádějí pozornost od řízení...
    1 bod
  14. hmm,taky jsem byl mladý no.Dnes zjiš´tuji,že to jsou všechno píč.... a zjišťuji,proč třeba Mazda dělá to,co dělá,ale to už je mimo mísu
    1 bod
  15. Ne. Ručně jsem to opsal a přeložil pro sebe a zdejší komunitu. Dají se udělat screeny displeje.
    1 bod
  16. já mám dlouhodobou (367tis km) 6L/100km, v posledním roce dvouch mám ještě míň ... asi 5,4-5,6 ... dojezd zpravidla 650 a více ... nejezdím na krev až do rezervy, takže na krev by to dojelo asi i 750 ... stačí jezdit do 120ti, s předvídavou a lehkou nohou se diesel může jít bodnout (http://www.spritmonitor.de/en/detail/445613.html)
    1 bod
  17. Tak před 14 dny jsem se konečně po půl roce vlastnictví, dokopal k montáži faceliftových xenonů na mého Rapida. Dále následovala cesta k Ferdovi, kde bylo vše dořešeno. Tímto mu děkuji za perfektně odvedenou práci.
    1 bod
  18. Tak já jsem zhruba před 2 měsíci sedl zpět do kolegovy OCIII/1.6TDI/na 16"ALU kolech a projeli jsme si trasu, kde je dost látovaná asfaltka a pak jsme si auta prohodili s mojí současnou konfigurací, o které se zmiňuji výše. Sorry ale můj čistě subjektivní amatérský poznatek i mého kolegy : OC III facelift na 17"/45 (mám nazuty DUNLOP Sport) s jednoduchou vlečnou nápravou prostě uskákanější s rázy do kabiny potažmo sedaček. Ináč bych to sem na fórum bez ověření/srovnání nepsal. Ale je možné, že sto chutí, sto názorů. Jiný rok možná i měsíc výroby a pocitově to zase může být malinko jinak ve vnímání komfortu, jiná značka pneu...nevím...
    1 bod
  19. Ono už i ten rozdíl mezi 16" a 17" dost udělá. Já mám víceprvek u OIII (1,8 TSI) na 17" a protože jsem měl na předchozí OII (také s 1,8 TSI) jenom 16" je znát že je to tvrdší. Bez přihlédnutí k tomu, že za 7 let se i nastavení podvozku či tuhost tlumičů určitě změnila. Víceprvek je vhodnější na větší zatížení zádě. Pokud jsem měl možnost se svézt s 1,6 Tdi, popř 1,4 tsi nebio 1,0 tsi, neřekl bych že to nějak uskakuje. Prvotní hlučnost a problémy s tlumiči byly už odstraněny. Porovnání v prvním roce prodeje (2013), kdy byl asi rozdíl markantější náprava 1,4 Tsi vs.1,8 Tsi Že máš na Octavii svůj názor je v pořádku, ale zde se řeší náprava, ne motorizace, výbava a další.
    1 bod
  20. Na auto jsem dostal nějaký rozpočet a byla moje volba co si zvolím za výbavu. Měl jsem možnost jít u výbavy Style na 140Kw motorizaci s pohonem 4x4 a DSG, nicméně bych se zase připravil o jinou výbavu, kterou jsem do auta chtěl a navíc momentálně hlavně jezdím Prahu a Středočeský kraj, takže jsem variantu zavrhnul a principielně jsem udělal dobře, páč 2.0TDI/150k mě naprosto výkonově stačí na tuzemských komunikací. Co jsem podcenil a na předváděcí jízdě nebylo tak znát, že se 17"ALU je to tak nekomfortní. Samozřejmě bych preferoval benzín, ale tak už to u služebních vozů bývá, že diesel je mantra.... Poslední věc k tvému komentu, že jinou recenzi jsi ani neočekával. Je to recenze uživatele. Tečka. Pokud to někomu při rozhodování pomůže budiž. Je to snad diskuzní fórum, pro někoho může být užitečné...
    1 bod
  21. Různé blbosti tady po foru obvykle plácáš akorát ty. Tak to prostě je. S tím holt nic neuděláš. Tak se raději zdrž nejapných komentářů k něčemu, o čem nic moc nevíš. Ono to totiž není jenom o typu nápravy. A dodržuj pravidla fora - bezprostředně předcházející příspěvek se necituje!
    1 bod
  22. Zdravím Po přečtení vlákna jsem se rozhodl taky podělit o zkušenosti..... rozloučil jsem se po 190 000km s OII a pár dní vlastním novou OIII facelift 110kw ,takže s vlečnou zadní nápravou.....a už chápu proč se jmenuje vlečná....je jako postižený pes co vláčí za sebou zadní nohy a to doslova.... Tohle řešení zadní nápravy by bylo dobrý montovat tak do Čtyřkolových motorových vozidel o výkonu motoru do 15 kW, s hmotností v nenaloženém stavu do 400 kg a se zdvihovým objemem spalovacího motoru do 125 cm3. ( to jsou ty autíčka od 16let ). Zpětmá vazba je jako anestezie u zubaře.....at vám v puse dělá co chce nevíte o tom a do návodu zapomněli napsat ,že nedoporučují rychlejší jízdu než zvládnete na kole po 5 pivech a už vůbec at vás nenapadne měnit v zatáčce směr jizdy. Ještě že je na našich dálnicích povolená jen 130tka protože i po dálnici nad 150 za hodinu se o sebe začnete bát. Nikdy by mě opravdu nenapadlo ,že je možný udělat tak velký skok ale zpět pouze jednou nápravou která to auto poslala na hodně slaboučkou úroveň. I moje máma v 55letech po pár kilometrech řekla že to je šuplík ....teda po pravdě pred tím řekla něco jako... nemáš to rozbitý ?
    1 bod
  23. Střídavě režim normal a sport 1,5Tsi manuál. Jízda jen po okreskách. Minimum město.
    1 bod
  24. Mám zcela opačné zkušenosti. Tam, kde OII jela bez problému, tam třetí generace s jednoduchou nápravou odskakovala a mlátila. Nejistota je přesný výraz. Důvodů může být víc než jen náprava, ale podstatný je výsledek. Já jsem s OIII spokojen teprve s víceprvkem a 150kg nad zadní nápravou. Pozici Škody v rámci VW rozumím, ale jednoduchá náprava u 110kW motorizace je těžký zásek.
    1 bod
  25. tak majiteľ vozidla,z ktorého sú tieto fotky fakt skúša koľko jeho motor znesie...je FAB 1,MR 2006,BME...od poslednej výmeny oleja (čo bolo pri 20 800km/2.2008) najazdil na Shell 5W-40 "nejakých" 51 000km....taktiež si sťažoval na klepot motora...z vane vytieklo horko-ťažko 0,5l oleja (olej je asi nevhodné slovo,skôr vazelíny)...vložka filtra nešla ani stiahnuť z tej tyčky,tá to vzdala a vytrhla sa z toho plastového víčka...filter som musel nakoniec rozrezať tech.nožíkom....proste z takých ľudí mi je na
    1 bod
  26. Ahojky, to je fakt takový problém pro někoho, kdo odstrojuje víko, vzít měřák a ten přepínač změřit? Hmmmm, asi ano...2 min času by byl fakt velký prostoj... Myslím, že účelem diskuzních fór tohoto typu je, aby si uživatelé navzájem pomáhali, nebo se pletu? Hlavně, že se tu striktně bazíruje na tom, aby byly všechny příspěvky (to by bylo ještě OK) a i všechny jejich části (např. pokud má člověk v jednom příspěvku třeba 3 dotazy a jeden patří teoreticky jinam, i když jeho uvedení v daném příspěvku ušetří jedno nové vlákno jinde a případně i zvýší šanci na odpověď) ve správné škatulce, jinak se hned z příspěvků maže to "nepřípustné". Typicky české...jen všechno zbytečně komplikovat a krmit své administrátorské ego, namísto pomoci. Jsem zvědav, jestli tady tento odstavec zůstane, anebo jej cenzura zlikviduje Odpovím si sám, kdyby někdo potřeboval - odpor v přepínači má hodnotu 180 Ohmů. Vzhledem k tomu, že jsou oba přepínače (spínač jen na víko a přepínač twindoor) zapojeny paralelně, než vyhazovat přes 700 za nový přepínač (pokud není poškozený fyzicky), stačí v případě nefunkčnosti v přepínači twindooru vyměnit mikrospínač za pár korun a do vedení k mikrospínači na jeden vodič připojit rezistor 180 Ohmů (tedy do série s přepínačem). Oprava za 20 Kč a 15 min. času. V případě spínače pouze víka pak stačí samozřejmě jen ten mikrospínač. Stačí připájet 2 kontakty... Snad to někomu pomůže a třeba ušetří pár korun :-) Jirka
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...