Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Stringo

    Stringo

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      10 736


  2. beuticek

    beuticek

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      3 980


  3. Jarda-k

    Jarda-k

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      725


  4. Maverick

    Maverick

    Moderátor


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      8 263


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 2.8.2018 ve všech sekcích

  1. Dneska už může v Praze parkovat kdejakej kok.t
    3 body
  2. Jako máme v práci několik magorů, co kupují sedačky někde v Tescu za 800 - 1500 korun. Docela bych se toho bál. Přeci jen za těch pár korun to nemůže mít žádnou kvalitu.
    2 body
  3. Dělá se to ve víc provedeních, buď máš taky podložku a do té zasadíš celou sedačku po ukotvení, nebo je to už součást sedačky. Záleží na výrobci. Prostě si buď vyber Cybex nebo Kiddy s isofixem a neuděláš chybu. Hodně jsem v tom seděl tenkrát a jsou to top produkty v tomhle odvětví. Nic lepšího neseženeš.
    2 body
  4. Je to stejný jako když před uhelnou elektrárnou stojí VW e-up s obrovským nápisem "jezdím za 0 emisí" [emoji23]
    2 body
  5. Pro zajímavost objemy nádrží vozů Škoda. Typ vozidla: Objem nádrže (l) Objem včetně bezp. prostoru (l) Rezerva paliva pro dojetí (l) Fabia 45 58 7 Octavia 1U 55 71 7 Octavia 1U 4x4 63 74 8 Superb 62 75 8 Octavia 1Z 55 67 7 Octavia 1Z 4x4 60 72,5 7 Roomster 55 71 7
    2 body
  6. Dovolil jsem si vytvořit fotonávod na repasi alternátoru Bosch. Jedná se o výměnu prvků které podléhají mechanickému opotřebení a dá se tak za asi 450 kč zabránit tomu, že altík vypoví službu někde na dovolené, kdy se to nejmíň hodí. Repasi je vhodné udělat po nájezdu nějakých 200 - 250 tkm. Hodně ale záleží na druhu provozu. Pokud má auto větší spotřebu elektrické energie, roste opotřebení uhlíků u kroužků, protože roste budící proud kotvy. Výhodou těchto alternátorů je to, že při demontáži není, na rozdíl od staršího provedení odpojovat přívody statoru od diodového můstku, takže se není třeba opravy bát.
    1 bod
  7. Jo, proč ne, ale dle mého je systém s pultíkem bezpečnější, při čelním nárazu kdy takhle malý děti mají vyšší poměr velikosti hlavy k velikosti těla. Tak u systému s pultíkem ti hlavičku lépe podrží ten pultík. Než když tam nic není. Pultík má i své nevýhody a to, že te´d v těch vedrech se pod ním dítě logicky více potí a naopak v zimě kdy má dítě na sobě vrstvu oblečení a pokud je dítě na svůj věk větší, tak se pod pultík třeba už nevejde i když má výsuvná nastavení.
    1 bod
  8. Měli by počkat až vysvitne sluníčko.
    1 bod
  9. Jinak ekologie kupředu :-) Závodní elektrická auta se prý budou nabíjet z diesel agregátů :-D
    1 bod
  10. Zajímalo by mě, kdo dělá ve Škodovce architekta konfigurátoru. Být jeho nadřízeným, tak je do konce roku bez prémií. To je tak těžké sestavit patch, nainstalovat ho na testovací prostředí, odladit, ještě jednou otestovat jeho instalci a pak to v noci překlopit? Náklady na potřebný hardware jsou skoro nulové a takhle vypadá celá Škodovka jako banda diletantů.
    1 bod
  11. @Habi001 Ok, sem s tim, bylo by to jen dobre.
    1 bod
  12. Pokud vim, jsou jen dve provedeni svetlometu - Full LED a zakladni FF 2xH7 vcetne LED TFL. Projektorova verze ne-e.
    1 bod
  13. Rad jsem pomohl. Izolackou bych to na radio urcite nedaval. Na radiu mas ruzne sroubky, tak proc jeden z nich nepovolit a nedat to pod nej?
    1 bod
  14. to jo, a kolik jich to ani nemá napsaný na autě !!
    1 bod
  15. Je to sice OT, ale : nemůžeš brát recenze ostatních jako hlavní, vždy je nejlepší si to vyzkoušet sám.
    1 bod
  16. Odpovím si sám. U R v. 2017 se to takto opravdu nedá. Pokavaď to podle DP zkusíte, akorát urvete kus plastu. Tlačítkovou lištu je třeba opatrně vydloubnout, jsou tam takové 4 malé západky 30 mm od kraje. Měl jsem z toho takovou obavu, že to domrvím, že jsem přemluvil značkový servis, aby mi to vyjmuli sami. Za chvilku měli hotovo. Pro doplnění dodávám, že jsem si deaktivoval SS podle návodu http://www.skoda-club.net/video_detail.php?youtube_id=F9FLCRowyd4. Ten pán to vymyslel docela dobře. Pozor, bylo to pro Octavii, u Rapidu je to trochu jinak, hlavně to vyjmutí tlačítkolišty je složitější a PINy jsou odlišné. Zdraví P.
    1 bod
  17. Před FL se mi líbí víc, nehledě na nabídku motorů, mohli tam chlapci dát alespoň přiškrcené 1.5 TSI jako vrcholný motor.
    1 bod
  18. Karoq Sportline: 180802_Tiskova_zprava.pdf
    1 bod
  19. V Německu už v konfigurátoru je: http://cc-cloud.skoda-auto.com/deu/deu/de-de
    1 bod
  20. Chladící kapalina v sobě má alkalickou rezervu proti korozi způsobené jejím postupným okyselováním. Proto se taky má měnit každý dva roky - pokud to člověk nedělá a nechá ji tam výrazně dýl (třeba 8), začne zevnitř korodovat motor. Tolik teorie, těžko říct co se stalo zrovna u tebe. že by autorizák neudělal servisní úkon co si nechal zaplatit? nééééé
    1 bod
  21. Tááák - a je dokonáno. Namontováno, funguje, dojezd hladký. Také se hlásím k autíčku 21. století :-) Jen ten samovolný dojezd mi přijde drobátko kratší (musím kapotu tahat výš), ale to mě moc netrápí :-) Díky za tipy, pánové. jen teda ke šroubům - šroub 3.zleva má divné závity - kratší :-( Ale vypadá to, že drží, tak snad cajk.
    1 bod
  22. Ložiska se snažíme koupit kvalitní - patří tam 6303 2RS C3 a 6003 2RS C3 a v třeba v prodejně SKF přijdou na necelý 200 kč. Uhlíky a sběrný kroužky jdou koupit třeba v Auto Kelly pod kódy které jsou uvedené na obrázku.
    1 bod
  23. Sanitka uhání s infarktem do špitálu, ale před železničním přejezdem auto zničehonic zastaví. „Kruci šéfe, chcíplo mi to!“ zanadává šofér dozadu k lékaři. „Mně tady taky.“ Rozdíl mezi Pražákem a Ostravákem, když přijdou pozdě na rande: Pražák: „Ahoj, hele, prosím tě promiň, že jdu takhle pozdě, v práci to bylo šílený. Měl jsem jednání a pak šéf po mně chtěl ještě něco dodělat, takže se to protáhlo. No a pak ta doprava, to je šílenost. Resslovka zase stála a o magistrále ti radši nebudu říkat. Proto to zdržení.” Ostravák: „Sorry, su tu pyčo.”
    1 bod
  24. Dále vyměníme uhlíky v regulátoru. Oficiálně jsou sice nevýměnné, ale při troše snahy jdou vyměnit. Ušetří se tím koupě nového regulátoru.
    1 bod
  25. Nie je to mozno dokonale, no paci sa mi to Viac foto i pokec
    1 bod
  26. No ony to nové motory mají zase přestavovač vačkového hřídele, který může při startu vydávat zvuk, který je opravdu hodně podobný zvuku rachotícího řetězu. Takže to rozhodně není planý poplach.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...