Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. michal2009

    michal2009

    Moderátor


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      5 491


  2. psemrad

    psemrad

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      24


  3. Sabiza

    Sabiza

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      2 736


  4. Maverick

    Maverick

    Moderátor


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      8 263


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 3.8.2018 ve všech sekcích

  1. U příležitosti svého ročního členství ve fóru a téměř dvěma stovkám stažení návodu viz výše, přikládám jeho mírně revidovanou verzi. Potvrzuji, že auto prošlo garanční prohlídkou a vše zůstalo funkční. Ať se daří! VCDS_FABIA_III_část1r1.pdf
    4 body
  2. Tak ona klimatizace pro tak malé dítě, kór v takových vedrech, není úplně fajn. Jako snížit teplotu o třeba 14 - 16°C je masakr i pro dospělého, natož pro dítě. Standartu drží Putin. Standard je to slovo, cos chtěl napsat, což?
    3 body
  3. Tady je návod, dělal jsem to preventivně na mé O3, je to řešeno naprosto stejně, naštěstí bez úniků. 0) zkouška těsnosti. Vzal jsem kus WC papíru a utěsnil tím místo pod otvorem, ať zjistím případnou netěsnost. Po hodině jízdy s klimatizací byl papír na jednom místě jen zlehka vlhký, ale opravdu jen trochu, že to nebylo skoro ani poznat. Tak jsem pro jistotu přistoupil k přetěsnění. Celý problém je v tom, že nějaký jouda zapomněl navrhnout na tuto trubku nějaké těsnění či o-kroužek. 1) odcvaknout hadici, odmastit kolem otvoru např. technickým benzinem 2) neutrálním silikonem nanést slabší vrstvu kolem otvoru - pozor, ne dovnitř, ať si to nezalepíte 3) nacvaknout zpět trubku - silikon utěsní prostor a zbytek vyjede ven 4) zapravit okolí Určitě všem doporučuji zkontrolovat, jak to u vás vypadá (ideál po delší cestě s klimou ON). Co jsem zatím tak vypozoroval, mají s tím problémy auta kolem roku 16 - 17, nevím, jestli se změnil výrobce, nebo co se stalo. V případě kluků odsud co tam mají tolik vody to musí valit všechno dovnitř, jinak to není možný, že tam mají takové akvárko. Viz. můj test dnes. Kontrola zabere tak 5-10 min. Pokud přistoupíte hned k utěsnění, vyplavení auta už nehrozí.
    2 body
  4. No dělej jak myslíš, ale tisíc korun za dopravu je zlodějina. Jen pro srovnání, autodopravcům s kamiony se za dopravu platí za velký kamion 30-35kč/km. To máš 30km a odvezeš s tím za tu cenu celou prodejnu. Pokud u nich koupíš koberec a oni si účtují tisíc, tak ať si ten koberec strčí do prdele.
    2 body
  5. Fabia III - facelift Full LED zadné svetlá na predfacelift aute konkrétne v mojom prípade testované na MR2016 (výroba 08.04.2016). určite si väčšina všimla možnosť prehodiť zadné Full LED svetlá z facelift verzie na tie naše, predfacelift. dovolím označiť svoje Turbo ako prvé auto, ktoré dostalo Full LED zadné svetlá z facelift verzie čo je potrebné zohnať: svetlá - kombi: 6V9 945 711 6V9 945 712 svetlá - hatchback: 6V6 945 711 6V6 945 712 nosiče žiaroviek - kombi: 6V9 945 231 6V9 945 232 nosiče žiaroviek - hatchback: 6V6 945 231 6V6 945 232 zadná hmlovka - H21W BAY9S červená odrazná fólia na nárazník čo je potrebné na výmenu: vybrať staré svetlá vypinovať (vybrať) všetky káble z konektora a preusporiadať ich - iné poradie pinov. konektor je rovnaký osadiť nosič žiaroviek žiarovkami: spiatočka - P21W BA15S smerovka - PY21W BAY15S hmlovka - H21W BAY9S osadiť svetlá na auto nakódovať nalepiť odrazku, pretože facelift svetlá ich nemajú vo svetlomete FAQ (často kladené otázky): OT: kde sa dajú svetlá kúpiť?OD: priamo v Škodovke, prípadne cezo mňa, či na bazosi OT: koľko to stojí? OD: oficiálna cena je asi 7 700 Kč za pár, vrátane nosiča žiaroviek. Ak má niekto možnosť za lacnejšie, tak kľudne... OT: prečo je nutná zmena pinov? OD: pretože nové svetlá majú iné zapojenie. Je to výmysel priamo Škodovky, nie mňa OT: je možné vyrobiť redukciu? OD: teoreticky áno. Problém môže nastať pri spätnom vrátení na predfacelift svetlá, pretože nebude sedieť kódovanie OT: prečo je nutné kódovanie? OD: pretože je iné zapojenie pinov, je aj iný typ "žiarovky" pre koncové svetlo, ide o LED pásik OT: kde nájdem postupy kódovania a zapojenie? OD: zatiaľ nikde. Musím spracovať poriadny článok, potom to možno zverejním... OT: je možné namontovať LED aj pre spiatočku a smerovku? OD: samozrejme, tak isto aj pre hmlovku. To už je každého osobitná voľba, samozrejme s príslušným kódovaním OT: kde je možné svetlá vidieť naživo? OD: momentálne viem o dvoch užívateľoch, ja som na východe Slovenska, občas po Slovensku cestujem. Užívateľ @lukason v Prahe, ak bude ochotný to predviesť OT: koľko času zaberie výmena? OD: je to rádovo pár minút, závisí od šikovnosti OT: kto mi to vymení? OD: na východe Slovenska sa stačí ozvať. Výmena, montáž, kódovanie. (budem priebežne aktualizovať) Fotografie vrátane stručného popisu rozsvietenie doma na baterku: zmena pinovania: po namontovaní bez kódovania žiadna chyba (pravé svetlo bolo úplne odpojené). bohužiaľ, svietila brzda i keď nemala: po nakódovaní - koncové svetlá / hmlovka / brzda / spiatočka / osadenie žiaroviek: spiatočka / hmlovka / vypnuté / zapnuté /celkový pohľad / komplet rozsvietené: Nočné zábery a porovnanie
    1 bod
  6. Ptal ses, co máš dělat, dostalo se ti odpovědí. Evidentně tady do této chvíle nikdo nic takového neřešil, tak se nedožaduj odpovědí a vyčkej, zda se najde někdo, kdo o tom má nějaké informace. Tečka.
    1 bod
  7. @Martab njn. ale ja cernou a bilou taky nerad. ja jsem spis praktik. a prave seda satin byla super ze na ni nebyl skoro videt bordel ani "letni" ani moc "zimni". A nebyly moc videt ani mikroskrabance. i ta quartz mi prijde docela tmava. @brrrrm dik za tu fotku. To potvrzuje ten minimalni rozdil:) a ze mi opravdu ukazali velvet a ne corridu:D
    1 bod
  8. Potvrzuji naprostou spokojenost s tímto zařízením.
    1 bod
  9. A tohle není ono? Provozní režimy Automatický provoz pracuje ve třech režimech - mírný, střední, intenzivní. Nastavení jednotlivých režimů se provádí funkčním tlačítkem D » obr. 136 na straně 106. Po zapnutí automatického provozu Climatronic pracuje v naposledy zvoleném režimu. Aktuálně zvolený režim se zobrazuje na displeji infotainmentu.
    1 bod
  10. ahoj, kedysi som skusal, mam len zadne senzory...neslo to, skus
    1 bod
  11. @lumirnavrat rozdíl mezi červenou velvet metalízou a červenou corrida pastelovou je velký v reálu..musel bys to asi vidět..ono záleží jak to je nafocené..někdy na fotkách ty barvy splynou..našel jsem fotky a spojil je, abys viděl trochu rozdíl, ale v reálu to bude ještě více..ta červená velvet je určitě top barva.. jinak ta prošívaná opěrka bude pouze textilní, jako bez prošití..v materiálu se to neliší..já třeba osobně textilní rád nemám, tak jsem si pořídil jen víko opěrky z Rapida, který je dává i v kožence.. a můj názor k tomu ACC ? je to určitě TOP věcička, sám bych ho bral, kdyby to šlo, ale můj názor je ten, že pouze v kombinaci s DSG, ale s manuálem to trochu postrádá smysl, ale jen můj názor..
    1 bod
  12. 2bojler: mám 2 roky a potvrzuji přesně co píšeš a v zimě nestudí než se prohřeje topení. ALE, i když je lepší než textil, údržba má oproti kůži své háčky. Alcantara velice nesnáší promočení a následně se tvoří nepěkné mapy, které jdou odstranit speciálním čističem a nakonec i cuckovatí, což vůbec není lehké odstranit. Takže hned vše čistit ( speciálním čističem) a impregnovat (speciální impregnaci...ale ani ta nevydrží věčně) , impregnovat, impregnovat a dávat pozor na luxování nástavci s ostřejšími hranami, tedy pokud plánujete mít auto déle než 2-3roky a strávíte v autě více času. Já mám auta na sebe a vždy okolo 5ti let 40-50t km za rok, takže pečuji, ale Alcantara mám asi naposled. O kůži se pečuje mnohem lépe. Za mne je nejlepší verze je perforovaná kůže + údržba jak píše BUBUBU i Plzeňáček + zákaz svačení v autě.
    1 bod
  13. nesledujem to podrobne, ale AirCare mi vydrzi zapnute do najblizsieho vypnutia zapalovania.
    1 bod
  14. Úplně přesně si to již nepamatuji, ale právě u O2FL LK jsem mohl režim větrání před vypnutím motoru nastavit, a potom mě to NT dodrželo. Tzn., když jsem nastavil na Climatronicu nastavil např. režim ofuku skla, tak to potom aktivace NT nezměnila, a myslím, že respektovala i nastavení stupně větráku. Určitě v režimu topení...
    1 bod
  15. Počkám s finálním hodnocením na živé setkání, ale podle fotek mě děsí představa, že by toto už nedělal jako dirigent Kabaň a je to nové směřování Škody. Po fl Octavie a zadku Karoku by to byl třetí hřebíček.
    1 bod
  16. Pro zajímavost objemy nádrží vozů Škoda. Typ vozidla: Objem nádrže (l) Objem včetně bezp. prostoru (l) Rezerva paliva pro dojetí (l) Fabia 45 58 7 Octavia 1U 55 71 7 Octavia 1U 4x4 63 74 8 Superb 62 75 8 Octavia 1Z 55 67 7 Octavia 1Z 4x4 60 72,5 7 Roomster 55 71 7
    1 bod
  17. Tak jsem se konečně o víkendu odhodlal a dotáhl jsem ten návod jak na výměnu DSG voliče. Doufám, že je popis dostatečně detailní a v případě špatně použitých obratů či výraziv mimo automotive hantýrku se omlouvám, opravdu jsem neměl čas se psaním odborného článku. V případě, že by to někdo chtěl ve voze přemontovat a necítil se na to, mohu nabídnout své služby, mám za sebou čtyři výměny a už vím co a jak a kde na co šáhnout aby to povolilo Výměna voliče DSG.docx
    1 bod
  18. Tak doplním aj ja niečo, aby bolo všetko na jednom mieste.. Ako to vyzerá na striebornej a bielej.. A nejaké porovnávačky s pôvodnými svetlami.. A nejaké videjko z cesty nočným mestom.. https://youtu.be/QXOsCDfzNmU
    1 bod
  19. Jasně, nicméně kontakt s ozonem nehodlám podstupovat. Generátor zabouchnu do auťáku, nejlépe, aby foukal do útrob klimy na výparník. Po 20. min. vytahnu prodlužku ze zásuvky a otevřu všechny dveře u auta, nechám vyvětrat..... fertik. Sinister: Jasně, je to dodělej doma. Za tu cenu ale dobrý. Kámoš už ho má a nemůže si vynachválit.
    1 bod
  20. To je podle výbavy. S prodlouženým horním ramenem je to v ceníku: LED paket vnější osvětlení (top varianta).
    1 bod
  21. Zakon je padlej na hlavu. Zrovna dneska vecer, kolona od Tabora, prede mnou pani v SII a jela jenom na denni. Zezadu nebyla vubec videt. Na blikani zepředu ani zezadu nereagovala. Když kolona zastavila, tak jsem ji sel rict ze vůbec nesviti a neni videt. Absolutne nechapala... No a prave z těchto duvodu by auto melo vzadu vzdy svitit !
    1 bod
  22. Další vlákno sebevrahů... Ale když vám to dělá radost
    -1 bodů
  23. Hloubka přišroubování sedačky je irelevantní, dokud je sedačka přitažena na PLOCHU. Tření těchto ploch přitažených k sobě čtyřmi šrouby utaženými 40Nm udrží hrubým odhadem minimálně tunu, možná až dvě tuny. V okamžiku, kdy mezi tyto plochy vložíš malinkatou podložku, výpočet se radikálně mění. Jediné, co Tě dělí od utržení sedačky a rychlý pohyb směrem vpřed k nafukujícímu se airbagu není tření ploch přitažených k sobě těmi šrouby, ale malilinkatá ploška namáhaná na střih mezi závity u čtyř šroubů, což i selským rozumem snad uznáš, že je silně o něčem jiném... No, buď si změň nick na "jezdícímrtvola" nebo se, PROSÍM, zajdi poradit do odborného, autorizovaného servisu, případně si nech zaslat vyjádření výrobce k podobnému super tuningu. Děkuji.
    -1 bodů
  24. Jen chci uvést, že to, že jste dostali bonusy je naprosto správně, problém je, že se to opět jen využívá k něčí politické hře s podtextem dieselgate. Naopak díky tomu, že jste v koncernu, by Vaše platy dle mého měli vypadat ještě mnohem lépe než nyní ,ale bez politické propagace. Měl by to být standard. Proč by měla Škodovka zaplatit za vývoj? Protože chce řešení od googlu pro své auto a má proto připravený produkt a ten nabízí a prodává.
    -1 bodů
  25. tady je zase každý odborník. Víceprvek vs. jednoduchá zadní náprava. - to už se tady řešilo při příchodu O3, nevím proč se k tomu vracíte pořád dokola. - 90% všech řidičů nepozná jakou nápravu na autě mají /to vidím hodně často v praxi/
    -1 bodů
  26. Moje zkušenost s NT u OCIII FL, je velmi pozitivní na zimu. Parkuji celoročně venku a v tomto ohledu si to nemohu vynachválit. Interiér příjemně vytopený, bez nutnosti škrábání oken od námrazy a sněhu. Nicméně se přidám k názoru, že zklamaný jsem z funkce "větrání", což je v současných vedrech aktuální téma, že. A popravdě řečeno je tam trochu příjemněji, ale zase takové terno to není. Stáhnutím oken a rozjezdem v podstatě docílím rychleji vyvětrání interiéru. Nevím proč to nejde spárovat s použitím klimatizace to by byla potom pecka a byl bych maximálně spokojen, ale to je spíš řečnická otázka pro odborníka proč tomu tak není
    -1 bodů
  27. Já tohle neřeším, píšu v práci, kde kolem mě poletuje řada lidí a není vždy žádoucí aby někdo viděl, že se ne vždy věnuji práci. Tak, že kolikrát jeden příspěvek píšu i na několikrát, při odskakování z jiných pracovních činností a dle toho to pak tak občas vypadá. A Clint, protože se v tomhle vyžívá, tak si mu to pěkně vysmahnul a to je fajn.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...