Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      15 126


  2. Clint

    Clint

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      14 534


  3. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      9 778


  4. _Denis_

    _Denis_

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      9 501


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 6.8.2018 ve všech sekcích

  1. To ne, vy jste bohatí dostatečně, jen neumíte šetřit. Já spíš myslel, že bych zajel na nádraží do Varů a vyhledal Plačku. Že bych mu něco hodil do klobouku na Lotynku... Oktávka pro chlapy, Rapida dětem [emoji1]
    2 body
  2. občas čítam komentáre či príspevky ohľadom nastavenia obrázkov jednotlivých rádiostaníc..tak to trošku dám dokopy a snáď nebude vadiť. logá by mali byť univerzálne, teda som to nezaradil len do sekcie F3 (na ktorej to bolo testované) Logá sú určené pre rádiá VW Group. V prípade chýbajúcich staníc ma neváhajte kontaktovať na wirerko@homail.com. Vytvorené: 02.02.2017 - 14.02.2017 Test: Škoda Fabia III, rádio Swing 2016; niektoré boli otestované na na Rapid, rádio Bolero Postup: - priečinok s logami nakopírovať na USB kľúč / pamäťovú kartu do ľubovoľného priečinka - vložiť USB kľúč / pamäťovú kartu do daného slotu rádia - prepnúť rádio na príjem rádio staníc FM - kliknúť na Nastavenia (pravý dolný roh) a z menu zvoliť Logá staníc - zvoľte požadovanú stanicu - vyhľadajte požadované logo na USB kľúči / pamäťovej karte - opakujte pre všetky požadované stanice - logá staníc je možné kedykoľvek zmeniť, prípadne odstrániť Odkazy na stiahnutie: - zdroj - VW stránka (prevažne staré logá) - http://webspecial.volkswagen.de/infotainment/de/de/manuals/stationlogos.html?d1=discovermedia2214 - staré logá CZ - 16.12.2013 - https://mega.nz/file/tj1X3TbK#Do4KYQC96tMGl411OVB5Lc-EPItWvIFrtXaSh8WtQ6A - staré logá SK - 16.12.2013 - https://mega.nz/file/pj9wgK4b#WArcvGyBRrb5U4aj9pY5GUpk8ei0pfQqapL2_4zQMb0 - nové logá CZ - 14.02.2017 - https://mega.nz/file/9ucB1DQT#9vG_Nhh7AIXz196EL_mMbkIjy9y4dsSnApbkkQV8vRE - nové logá SK - 02.02.2017 - https://mega.nz/file/w31QwBIS#P1BpyYkiEvqU__WHBTTPetAATv0YWKQ_YvRlAl_sqMA - nové logá CZ - 18.03.2017 - https://mega.nz/file/dzUQySZK#LPnUDuEdNTRXd83okgCid4siNTAAOjqo8Qf8TfCls1I - oprava rádio Krokodýl - nové logá SK - 29.03.2018 - https://mega.nz/file/ZqUHFSqY#Fe03MhQUpNaJFC2sre5dmIR1GyCTNaMYj-MCYO6YnYk - nové logá CZ - 08.04.2018 - https://mega.nz/file/FrV21LaR#e-8VM_klvG2ZxkRqpiP7c-74HtOOR5jpsRzghbkhRbY nové logá sú moja robota, kľudne to šírte aj ďalej, nemám s tým problém ak niečo chýba, či nevyhovuje, stačí dať vedieť, dorobím a doplním Foto:
    1 bod
  3. Zdravím, nenašel jsem tu tohle téma, tak si dovolím ho založit a hned se podělit o zkušenosti Jelikož mám diesel a ten zrovna nepatří mezi ty tišší vozidla, pátral jsem jak to vylepšit. V diskuzích jsem nacházel různé názory, že to funguje a nefunguje, že je to drahé atd. Pravda je, že když si to člověk nechá udělat, nic levného to není. Na druhou stranu to není zas tak moc drahé když si to dotyčný udělá sám a jelikož se rád hrabu v autě tak jsem se do toho pustil. Osobně jsem na cca 15 000kč za víceméně celé auto, chybí mi jen materiál na zbytek zavazadlového prostoru odhadem 2-3000 s tím, že budu vracet zbytek jiného materiálu v podobné hodnotě. Celé auto znamená: - kapota - vodní kanál - přední plastové podběhy - podlaha v autě - všech 5 dveří (vnitřní i vnější plech) - všech 5 výplní dveří - prostor pod zadním sedákem - zadní podběhy zevnitř + zavazadlový prostor včetně boků - strop Chybí mi zatím polovina podlahy, přední i zadní podběhy a zavazadlový prostor. Nicméně už teď mohu konstatovat, že po vytlumení 4 dveří, kapoty a vodního kanálu jsme poznali rozdíl s členem Shaaarky a mojí přítelkyní. Porovnávali jsme dieselové 110kw s 140kw. Samozřejmě tam mohlo působit více faktorů, ale rozdíl jsme poznali všichni. Dneska už jsem dále a mám navíc vytlumené i 5. dveře, prostor za subwooferem, prostor pod zadníma sedákama a řidičovu polovinu podlahy. Když jsem zkoušel jet kousek bez koberce pravé sedačky a zadního sedáku, tak z pravé strany šel VÝRAZNĚ větší hluk než z levé vytlumené. Zítra budu pokračovat, už jsem zvědavej na kompletní výsledek Dalším pozitivum vidím v komfortu při bouchnutí dveřma a hlavně ve zlepšení zvukového projevu sound systému canton (nejlépe zase porovnávat mezi 2 autama se stejným nastavením a zdrojem). Shaaarkymu se akorát zdálo že jsem přišel trochu o výšky, mě to tak ale nepříjde a rozhodně bych šel do vytlumení dveří znovu. Kdyby se někdo pouštěl do nečeho podobného, rád poradím Přikládám ještě pár foto
    1 bod
  4. Pancho se ozyva pouze ve 3 pripadech. Kdyz jde o kurvy, o zradlo nebo o detailing. Jj, ja take odjizdim v NE dolu na jih za teplem a morem. Clint se ted probral z horka a resi to co mel resit uz na zacatku prazdnin alespon. Nebo to nechat po dovolenych po prazdninach. A nebo na podzim, usporadali bychom Drakyadu, opekli si brambory na Clintove 100ha zahrade, lov kachen a hon na lisku. [emoji23]
    1 bod
  5. Pancho, ty přijdeš jednou za rok, napíšeš tu zdvojený příspěvek a ještě si tam necháš TT podpis... máš štěstí, že sem už Pawouk nechodí, byl by to jasný BAAN na minimálně měsíc [emoji23]
    1 bod
  6. ďakujem za reakcie a upozornenie, poprosil som admina, aby presunul nase prispevky do novovytvorenej temy.
    1 bod
  7. To už je od zahájení prodeje.Pokud si dáš sportovní volant,tak odpadá vyhřívaní volantu.
    1 bod
  8. Aha... takze proste obycejny lane assist v nizke rychlosti. a “traffic jam assist” je jen marketingove siditko napojene na to, ze drcnutim do pedalu/packy se to rozjede.
    1 bod
  9. Hlavně v tom vedru může na kole jet akorát duševně chorý jedinec Já nejezdím ani na motorce. Sedím doma s flaškou ledu na hlavě, chlastám lahváče a foukají na mě tři větráky
    1 bod
  10. @Martin Bednář Jo to klidně může být. Víš co se říká, že nejlepší série výroby jsou ty poslední, ale ne vždy je to pravidlem ;-)
    1 bod
  11. No, že bych ve 40 strádal, že jsem neplodnej, to by mi asi vadilo nejméně, já už mám své splněno a ve 40ti už mi to bude fakt jedno. Co je pravda je to, že člověk na motorce má jen omezený pohyb (není to tak, že bys jen dřepěl na sedadle a tahal za plyn, naopak je to fyzicky celkem náročné pokud máš větší motorku a ne Simsona), oproti kolu, kde je to fyzicky náročné. Ale na motorce jde hlavně o relax.
    1 bod
  12. Tvl co nám tady věšíš kinderbulíky na nos? Jsi se jednou projel na kole, jsi z toho měsíc nemocnej a házíš tu machry, jako bys byl megasportovec Úplně tě vidím, jak vyjíždíš s těma chlupatejma špajzkama, teplákovou bundou z minulého století a na nohách sandály s ponožkama Vychlastáš po cestě víc piv, než najedeš kilometrů
    1 bod
  13. Jedinej pokrok je, že od té doby, co nejdříve žhavím a pak startuji, je po problému. Prostě nejdříve nevymáčknu spojku, jen stisknu tlačítko, ono to nažhaví, pak stisknu spojku a zmačknu tlačítko podruhé, motor nastartuje. To je asi jedinej pokrok :D
    1 bod
  14. Ahoj, První servisní prohlídka, olej vlastní - Castrol Edge 5W30 LL, doporučeno a také jsem souhlasil s překódováním na pevný interval a s tím, že můžu a taky budu dávat pořád ten samý olej, tzn. 5W30 LL. Výsledná cena servisní prohlídky 1.100,- Kč (Autocentrum Jan Šmucler Plzeň). Takže spokojenost
    1 bod
  15. Jdu to sosat Dík za echo.
    1 bod
  16. Nechci tuto debatu nějak dále vířit a polarizovat, takže spíše poznámka pro @BUBUBU, ostatní to číst nemusí. Měl jsem O2FL se sériovými Turanza 17" (1.8TSI) a multilinkem, absolutně žádný problém, auto krásně sedělo, subjektivně lépe než se zimními 16". Samozřejmě bez DCC, to ještě nebylo. Nyní mám O3FL (opět 1.8TSi a multilink) se sériovými 18", samozřejmě (a nyní již s DCC) žádný problém ani v nejtvrdším nastavení. Ale měl jsem na podzim na týden náhradní auto ze servisu, byla to "brand new" O3FL 1.6TDi/DSG s klikovou nápravou a 17" (samozřejmě bez DCC), a potvrzuji, že to byla opravdu zoufalost. A vzhledem k tomu, že jak píše @Aleš_BX, že O3 a O3FL je auto již zcela jinde, než bylo O2FL (souhlasím jen částečně, mám opravdu s čím srovnávat), tak si tedy opravdu nebudu myslet, že je O3FL horší auto než O2FL, a že to tedy opravdu bude tou nápravou. To ve srovnání O2FL s multilinkem a 17", a O3FL bez multilinku a 17"... Myslím, že víceprvek má skutečně smysl, a to zejména u nižších/širších profilů pneumatik, které jsou především určeny pro silnější motorizace, a tam jde multilink logicky sériově. To byl evidentně úmysl výrobce. Jinak Superb 3 má v nějakých motorizacích také "kliku" ? To budou nějaké holoverze, ne ?
    1 bod
  17. Čím viac sa na to pozerám, tým viac začínam byť nekľudný.... pretože začína sa mi to naozaj páčiť v porovnaní s mojou súčasnou predFL. Jedinou útechou mi bude to pod kapotou..
    1 bod
  18. Nechci být negativní, ale je to fakt hnus, ten předek je jako nalepený z jiného auta Buď předface, nebo jinak za mě radši jiné auto..
    1 bod
  19. Par fotek z dnesniho foceni........ ono si na ten FACE zvyknete
    1 bod
  20. Nikde, resp. pořád stejný - do oleje jde benzin. Při jízdě po dálnici se benzín z oleje odpařil, proto ho bylo najednou málo.
    1 bod
  21. 2bojler: mám 2 roky a potvrzuji přesně co píšeš a v zimě nestudí než se prohřeje topení. ALE, i když je lepší než textil, údržba má oproti kůži své háčky. Alcantara velice nesnáší promočení a následně se tvoří nepěkné mapy, které jdou odstranit speciálním čističem a nakonec i cuckovatí, což vůbec není lehké odstranit. Takže hned vše čistit ( speciálním čističem) a impregnovat (speciální impregnaci...ale ani ta nevydrží věčně) , impregnovat, impregnovat a dávat pozor na luxování nástavci s ostřejšími hranami, tedy pokud plánujete mít auto déle než 2-3roky a strávíte v autě více času. Já mám auta na sebe a vždy okolo 5ti let 40-50t km za rok, takže pečuji, ale Alcantara mám asi naposled. O kůži se pečuje mnohem lépe. Za mne je nejlepší verze je perforovaná kůže + údržba jak píše BUBUBU i Plzeňáček + zákaz svačení v autě.
    1 bod
  22. Fabie má z výroby 16ky kola 205/45,takze problém s 15 a 14 palcovými koly odpadá. Navíc brzy bude po chipu, takže lepší brzdy se rozhodně hodí ;-)
    1 bod
  23. Diky za detailni analyzu. Uvazuji o S3 a dost mi komplikuje vyber, ze TDI 140 je ve vsech ohledech spatny motor :-( spotreba, hluk, mocovina, kdo vi co spolehlivost
    1 bod
  24. Až na to, že u rooma nejsou hagusy v drážce
    1 bod
  25. A vy jste ochoten odebrat nový vůz, který stál 2 měsíce na parkovišti na přímém slunci a dešti, kde se projeví minimálně degradace laku, nemluvě o zahájení procesu koroze, jen tak, bez nějaké kompenzace ?
    -1 bodů
  26. Proboha... jaka koroze? Jaka degradace laku? Vzdyt tam to auto nebude dva roky, ale dva mesice. Vite co s vama vyrobce udela? Posle vas k sipku.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...