Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. ski1961

    ski1961

    Uživatel


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      1 322


  2. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      9 750


  3. BirK

    BirK

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      469


  4. Bikes

    Bikes

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      4 146


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 7.8.2018 ve všech sekcích

  1. Přesně tak, ani já si nedělám iluze o nějaké přehnané (nadstandardní) péči o odstavená auta. Na homologace dle WLTP se konkrétně připravili jak? (a z toho co jsem vyčetl o nich věděli přibližně rok dopředu). Ale tím konkrétně Škodovce nic nevyčítám, oni nejsou původcni této myšlenky a osobně nevidím do detailů celého procesu a nedokážu tak posoudit, zdali šlo dělat něco víc. To jak to ale teď ŠA prezentuje navemek je věc druhá a tím jsem trochu zklamaný. Více než dva měsíce neaktualizované webové stránky, upozorňující zákazníky na to, že nelze zadávat objednávly do výroby a údaje v konfigurátoru jsou pouze informativní, u modelu Karoq již (pravděpodobně) proběhlo překlopení na MR 2019, ale vlastně nikdo nic oficiálně neví, natož aby se zákazník dozvěděl o změnách, termíny dodání (ne)skladových aut lítají jak na houpačce s jediným výsledkem, že se neskutečně prodlužují a vlastně to vypadá, že se vůbec nic neděje. Mezitím si ŠA jede svoji dál, v klidu zveřejní příchod nových derivátů SCOUT a SPORTLINE až to ze zpráv skoro budí dojem, že si je bude možné jít po říjnovém představení v Paříži koupit (s dovětkem - koupit ano, ale tak za rok). Ad odstvení vyrobených aut - já mluvil s prodejcem, kde jsem auto objednal a řekl mi, že se pokusí domluvit, aby mu auto poslali na salon a stálo tam, dokud nedostane velký TP. V jeho případě se jedná o jednotky kusů objednaných aut, takže by na to prostory měl, horší to bude s prodejci, co čekají na řádově desítky objednaných vozů. Nevím, jestli by mi bylo milejší, aby mi auto stále nějaké dva měsíce někde na letišti, anebo na saloně, kde do něj za tu dobu sednou desítky, možná stovky lidí - nevím. Je to jak vybírat ze dvou blbých možností tu méně blbou. Ani není jisté, jestli je v moci prodejce toto se ŠA domluvit, zřejmě ani teď nikdo neví, jakou administrativu to bude vyžadovat a jak to vůbec výrobce s odstavováním aut plánuje. Ve výsledku to stejně znamená pořád jen to jedno jediné - čekat a čekat a doufat, že se všichni čekatelé jednou dočkáme
    4 body
  2. @zwan tak ofiko interval je 60tkm/4 roky, to asi víš..jinak je to jen na tobě, kdy si ho vyměníš..každej jezdí různě, takže různá bude i doba..kdo jezdí v nějakém prašném prostředí na tom bude asi jinak než někdo jiný..měnil bych až dle toho, v jakém bude stavu, někdy stačí jen vyčistit a jede se dále.. jinak video s výměnou fitru zde :
    3 body
  3. Dovolím si tedy polemizovat - v čem je Peťo tedy prosím Passat prémiovější model než např. skutečně "prémiovější" Superb ? Chápal bych značku Audi jako prémiovou, ale VW ? Ano píšeš celá značka, mimochodem je veřejné tajemství, že i v Německu se Škoda prodává lépe než VW. Nebo prodávala. To asi není důležité. Myslím si, že by např. ten upgrade/update navigačních map měl proběhnout současně nebo skoro současně, 4 měsíce čí více rozdíl je skutečně něco jiného, než nějaká více či méně "prémiovost značky"... To je skutečně šlendrián uvnitř Škody, anebo naschvál lidí z VW... Ale žádná prémiovost. Navigace v autech je dnes takřka již standardní vybavení, není možné nějak "ukazovat svaly" tím, že budu jednotlivé značky "trestat" za jejich neprémiovost tím, že jim budu zdržovat aktualizaci map. Tolik k mé polemice.
    3 body
  4. Jestli každé Bolero obsahuje Surround to nevím, ale minimálně u nás bylo Bolero vždy v kombinaci s 6 reproduktory a systémem Surround. Ale když je v menu nabídka Surrond možné aktivovat (nefunguje na rádio) tak v autě je. Ale je to až k pláči, určitě bych změnil servis a při tom bych napsal na infolinku ŠA, se jménem servisu a garančního technika který se o tebe "staral". Upřímně nejsem pro dělání zbytečných problémů druhým, ale toto už je příliš, ŠA servisy se až moc často spoléhají na to že je Škodovka domácí značka a lidi to "snesou". (smutné je, že jiné značky jsou na tom podobně, ale dokud si to zákazníci nechají líbit, nic se na tomto stavu nezmění.)
    2 body
  5. Tak hlavně to tam většinou stojí s nalepenou folii, takže v tom bych problém neviděl.
    2 body
  6. Pada letadlo. Bloncka se slovy, ze prvni zachrani tu nejkrasnejsi se zacne malovat. Zrzka rika, blbost, 0prvni zachrani tu nejlepe oblecenou ! Ciganka se zacne rvat pod sedacku se slovy, ze jako prvni se hleda cerna skrinka !
    2 body
  7. Fabia III - facelift Full LED zadné svetlá na predfacelift aute konkrétne v mojom prípade testované na MR2016 (výroba 08.04.2016). určite si väčšina všimla možnosť prehodiť zadné Full LED svetlá z facelift verzie na tie naše, predfacelift. dovolím označiť svoje Turbo ako prvé auto, ktoré dostalo Full LED zadné svetlá z facelift verzie čo je potrebné zohnať: svetlá - kombi: 6V9 945 711 6V9 945 712 svetlá - hatchback: 6V6 945 711 6V6 945 712 nosiče žiaroviek - kombi: 6V9 945 231 6V9 945 232 nosiče žiaroviek - hatchback: 6V6 945 231 6V6 945 232 zadná hmlovka - H21W BAY9S červená odrazná fólia na nárazník čo je potrebné na výmenu: vybrať staré svetlá vypinovať (vybrať) všetky káble z konektora a preusporiadať ich - iné poradie pinov. konektor je rovnaký osadiť nosič žiaroviek žiarovkami: spiatočka - P21W BA15S smerovka - PY21W BAY15S hmlovka - H21W BAY9S osadiť svetlá na auto nakódovať nalepiť odrazku, pretože facelift svetlá ich nemajú vo svetlomete FAQ (často kladené otázky): OT: kde sa dajú svetlá kúpiť?OD: priamo v Škodovke, prípadne cezo mňa, či na bazosi OT: koľko to stojí? OD: oficiálna cena je asi 7 700 Kč za pár, vrátane nosiča žiaroviek. Ak má niekto možnosť za lacnejšie, tak kľudne... OT: prečo je nutná zmena pinov? OD: pretože nové svetlá majú iné zapojenie. Je to výmysel priamo Škodovky, nie mňa OT: je možné vyrobiť redukciu? OD: teoreticky áno. Problém môže nastať pri spätnom vrátení na predfacelift svetlá, pretože nebude sedieť kódovanie OT: prečo je nutné kódovanie? OD: pretože je iné zapojenie pinov, je aj iný typ "žiarovky" pre koncové svetlo, ide o LED pásik OT: kde nájdem postupy kódovania a zapojenie? OD: zatiaľ nikde. Musím spracovať poriadny článok, potom to možno zverejním... OT: je možné namontovať LED aj pre spiatočku a smerovku? OD: samozrejme, tak isto aj pre hmlovku. To už je každého osobitná voľba, samozrejme s príslušným kódovaním OT: kde je možné svetlá vidieť naživo? OD: momentálne viem o dvoch užívateľoch, ja som na východe Slovenska, občas po Slovensku cestujem. Užívateľ @lukason v Prahe, ak bude ochotný to predviesť OT: koľko času zaberie výmena? OD: je to rádovo pár minút, závisí od šikovnosti OT: kto mi to vymení? OD: na východe Slovenska sa stačí ozvať. Výmena, montáž, kódovanie. (budem priebežne aktualizovať) Fotografie vrátane stručného popisu rozsvietenie doma na baterku: zmena pinovania: po namontovaní bez kódovania žiadna chyba (pravé svetlo bolo úplne odpojené). bohužiaľ, svietila brzda i keď nemala: po nakódovaní - koncové svetlá / hmlovka / brzda / spiatočka / osadenie žiaroviek: spiatočka / hmlovka / vypnuté / zapnuté /celkový pohľad / komplet rozsvietené: Nočné zábery a porovnanie
    1 bod
  8. Aktualizujem z VW portálu columbus v S3 a predtým v O3 a nič také mi nevypisuje.
    1 bod
  9. http://www.autoforum.cz/zajimavosti/nemci-otestovali-ojetou-skodu-superb-iii-jak-se-jevi-nezaujatym-pohledem/
    1 bod
  10. Tak tak, navigacni data se kontroluji jsem mel jak s origo, tak vw mapami.
    1 bod
  11. Proc by nebyly? Ja mam 1.0 a mam 18”. jinak, zrovna s naftami byly nejmensi problemy. S benziny byly vetsi problemy. opravdu bych ti doporucil, nez tu zacnes nepodlozene fantazirovat, aby jsi si o tom neco nacetl nebo zjistil.
    1 bod
  12. “Navigační data se ověřují”. Tuto hlášku mám zobrazenou prakticky skoro pokaždé, když vypnu auto s navolenou navigací a opět ho po nějaké době nastartuji. Potom chvíli trvá toto ověrění a je úplně jedno, zda se jednalo o verzi X, případně Y.
    1 bod
  13. Z toho horka jsou vsichni líný jak lemry a maj přebytky peněz, proto furt jezdí někam na dovolenou.
    1 bod
  14. Dej nějaký víkend, nebudu někde sedět v týdnu, když jdu pak druhý den do práce.
    1 bod
  15. No asi to v srpnu zase odpískáme, nikdo nemůže, tak uvidíme v září [emoji850] Oktávka pro chlapy, Rapida dětem [emoji1]
    1 bod
  16. Zdravím, jen je zajímavé že do Rakouska vozí Karoqi jednoho za druhým, asi homologace nepotřebují? Já myslím že pro vývoz jde udělat vše jen aby splnili dodávky k zákazníkům, ale u nás musíme čekat a ohánět se novými homologacemi. Už jen to že mě odsunuli z 26 na 37 týden výroby. Ven jedou auta na starý normy a znás dělají voly , protože nestíhají a Čech si počká , z Rakušáka mají přeci o 5 až 10 tisíc Euro na jednom autě víc. Tak nehledejme jiné důvody proč čekáme.
    1 bod
  17. Mam ty vw mapy. Na digistitu fungujou, je to obrandovane skodovkou, takze to nejspise bude ono.
    1 bod
  18. zbytecne v tom hledas nejakou komplikovanou logiku. je to proste o tom, ze VW je vždy "dřív" na řadě, než škodovka a další dcery. Je to tak u technologií, proč by to tak nebylo u map, že . není to o premiovosti daného auta, ale proste o umístění dané dcery.
    1 bod
  19. auta budou mít částečné krytí karoserie
    1 bod
  20. Nejlepší by asi bylo ověřit dle VIN v AS, případně se registrovat na skoda-dily.cz a zadat si tam auto do garáže. Jsou tam M6*16 a M6*22
    1 bod
  21. @Blazin95 bohužel to tak je..já když k nim s něčím jdu, tak jsem na ně připraven, všechno si zjistím co se dá a pak člověk zjištuje, že toho víš více o té věci než oni..chápu, že když v tom servisu ten SW ještě neřešili, tak je to pro ně nová věc, ale neměli by kategoricky říkat, že to nejde apod.. ale zjistit si to ve fabrice a pak dále řešit..jinak poslal jsem ti SZ...
    1 bod
  22. @ski1961 no je to špatný, když člověk jako já, který není automechanik a v autech se nijak extrémně nevyzná, ví více než servisní poradce. Jinak mimochodem jsem dnes volal celkem do 3 AS v Plzni a žádný o tomto problému nevěděl a každý hned mlel o té aktivaci atd...no hrůza...
    1 bod
  23. @Blazin95 takže bez problémů..tvoje vozidlo obsahuje Sound paket škoda surronund ( 6 reproduktorů, 4 vpředu a 2 vzadu ) takže tohle máš už na 100%..takže žádná aktivace !!! jinak pokud tě to zajímá a nevíš to, tak máš auto vyrobené 24.11.2016 jinak tvoje vozidlo obsahuje paket multimedia plus, který má všechno toto :
    1 bod
  24. to tvl..to si dělaš srandu ne ? a těmhle lidem máme dávat opravovat auta a draze platit..no tvl, tohle kdyby řekli mě, tak se neudržím a někam je pošlu..protože tohle není normální :-) jed okamžitě jinam, naštěstí jich máš v Plzni dost..snad tam nebudou taky tihle trotly :-)
    1 bod
  25. 1 bod
  26. Ked uz dorabat, tak radsej original, hoci s neoriginal umiestnenim kontrolky. Znie to celkom zaujimavo
    1 bod
  27. 1 bod
  28. @ski1961 Jak psal Aleš a několik uživatelů viz. výše -> obsah je totožný.
    1 bod
  29. Pancho se ozyva pouze ve 3 pripadech. Kdyz jde o kurvy, o zradlo nebo o detailing. Jj, ja take odjizdim v NE dolu na jih za teplem a morem. Clint se ted probral z horka a resi to co mel resit uz na zacatku prazdnin alespon. Nebo to nechat po dovolenych po prazdninach. A nebo na podzim, usporadali bychom Drakyadu, opekli si brambory na Clintove 100ha zahrade, lov kachen a hon na lisku. [emoji23]
    1 bod
  30. U 1.8 TSI 118 kw toto cukani z řazení 1 -> 2 má na svědomí spojka. Vyměnili komplet set a jako nový. Dělalo to při zahřátém motoru a u rozjezdů. A to jen u DSG7. U DSG6 bez problémů.
    1 bod
  31. Musíme si niečo ujasniť. Tebe nepribúda olej, alej benzín v oleji. Toto treba mať stále na pamäti! Tým, že si vymenil olej a zrazu sa ti nezvišuje hladina oleja, neznamená, že vďaka zmene oleja ti zrazu nepribúda benzín, ale najskôr to, že okrem stáleho pribúdania benzínu do oleja ti auto ešte aj papá olej. Inak povedané, teraz máš problémy dva, do ubúdajúceho oleja ti ešte pribúda benzín, čo síce je fajn ak riešime iba hladinu oleja (s beníznom), ale toto v extrémnom prípade môže mať za následok, že namiesto oleja budeš "mazať" benzínom. P.s.: Predpokladám, že sa bavíme a výmene oleja s rovnakou viskozitou a nie že si namiesto doterajšieho Shell s viskozitou napr. 0W-30 dal do motora Castrol 10W-40.
    1 bod
  32. To mě baví, tyhle diskuze o desetiny. Mně to vezme při takové jízdě minimálně 5kg. Ale rozhodně se nebudu porovnávat s místními hardcore řidiči. Je tu ale taky pár normálních, takže dobrý
    1 bod
  33. Tak doplním aj ja niečo, aby bolo všetko na jednom mieste.. Ako to vyzerá na striebornej a bielej.. A nejaké porovnávačky s pôvodnými svetlami.. A nejaké videjko z cesty nočným mestom.. https://youtu.be/QXOsCDfzNmU
    1 bod
  34. @LukášCBR věř, že tyto firmy, které produkují velké množství vyjetých olejů to mají zařízené tak, že za to nemusí zaplatit ani korunu a firmy si pro to sami jezdí..jsou i firmy, kterým se musí platit v přepočtu cca kolem 2,- Kč za kg, v přepočtu 1 kg=0,9 litru..takže i kdyby, tak za 200 litrový sud, cca 400,- Kč..to je pane výdaj že ? to jim někde zaplatí na výpalném dva zákazníci..takže asi tak..opravdu z nich nedělejme chudinky, jakou s tím mají velkou finanční zátěž a starosti,..
    1 bod
  35. ano, elekologicky ho zlikvidují tak, že ho ani za to město nepovezou ho vylít do škarpy.. firmy, které se zabývají ekologickozu likvidací si úplně běžně do takovýchto firem pro ty sudy s vyjetými oleji jezdí..některé dokonce bezplatně, takže žádnou velkou ekonomickou zátěž s tím servisy opravdu nemají, vím o tom opravdu svoje..takže tady nedělejme z nich chudáčky, jak musí draze ekologicky likvidovat olej a brát od nás za to výpalné :-)
    1 bod
  36. Proboha... jaka koroze? Jaka degradace laku? Vzdyt tam to auto nebude dva roky, ale dva mesice. Vite co s vama vyrobce udela? Posle vas k sipku.
    -1 bodů
  37. Me prodejce Skody rikal, ze rozvodovy remen ma vydrzet dozivotne, ja mu rekl, ze to tvrdili o retezu take a pak uz mlcel a zmenil tema. Takze tezko rict, pozname za par let.
    -1 bodů
  38. Že se na něco nachystají, s tím nepočítej. A už vůbec s voskováním.
    -1 bodů
  39. Iba prilejem aj ja.... Stiahol som mapy z VW portalu do Superba....najprv sa vsetko tvarilo ok,akurat pri kazdom starte navi sa zobrazovala hlaska...mapy sa overuju,pripravuju a podobne....nevenoval som tomu pozornost az dovtedy,ako ma pocas navratu z Holandska navi poslala kvoli 100vkam uzavierok,ktore sa tam neviem z akeho dovodu zobrazili,nie navolenou trasou cez Nemecko a Rakusko na Slovensko,ale vodila ma uplne pometene cez Nemecko a nakoniec ma supla cez Cechy/v navi vsetko nastavene spravne,cesta naplanovana tak isto spravne/,takze asi tam bola nejaka chyba,mozno aj pri tom stahovani. Radsej som si teda par dni dozadu stiahol tu Skodovacku 2018/2019 a ziadna hlasky o overovani map nevyskakuju a navi naviguje uplne korektne.
    -1 bodů
  40. A vy jste ochoten odebrat nový vůz, který stál 2 měsíce na parkovišti na přímém slunci a dešti, kde se projeví minimálně degradace laku, nemluvě o zahájení procesu koroze, jen tak, bez nějaké kompenzace ?
    -2 bodů
  41. zadna auta do prodeje (pokud se jedna o EU) nemohou , at v cechach nebomv rakousku, pokud nebyla homologovane. nektere motorizace a varianty homologovane jsou a jsou dodavany i v cr. Nekrere varianty nejsou, a ty nejsou dodavany nikde (redp. s prihlednutim k narodnim upravam prechodu na novou normu). takze tu nekazte bludy.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...