Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      8 645


  2. LukášCBR

    LukášCBR

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      3 378


  3. _Denis_

    _Denis_

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      9 501


  4. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      8 827


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 9.8.2018 ve všech sekcích

  1. Ty jsi mne asi úplně přesně nepochopil. Když potřebuji ve firmě nahradit stávající auta, tak objednám nové škodovky a ta stávající nechám zatím jezdit déle. Správci autoparku s těmi dlouhými dodacími lhůtami počítají. Když potřebuji třeba 20 nových aut, třeba pro nově přijaté lidi, tak si je zatím půjčím z půjčovny, objednám u ŠA a až dorazí, ukončím tu půjčovnu. A ano, půjčovny auta mají, a ano, ceny za takové půjčování (třeba na dobu měsíc až půl roku) jsou za levný peníz. Když nechci, nebo neumím, výše uvedené možnosti, tak obejdu nejbližší autosalony a nakoupím prvních dvacet skladovek, na které u nich narazím, bez ohledu na značku. Nevím, jak si s tím poradí jinde, já jen vím, že takto to řešíme v naší firmě, které má vozový park postavený na škodovkách (Octavie a pár Superbů) a každý rok vyměníme cca 30ks aut. A taky jsem nikde nepsal, že mi tato dnešní situace připadá normální. Jen to, že je to realita dnešních dnů. Změnit to může zákazník, tak, že masově začně kupovat jiná auta a ŠA se vyprdne. A čistě teoreticky, neřekl bych, že na trhu absolutně auta chybí. Podívejte se kolem sebe na zacpaný ulice. Jenom se zpomaluje cyklus obnovy a dlouho to trvá od objednávky k dodání nového. Takže stávající majitelé aut musí počkat a odložit prodej či likvidaci stávajícího vozu. Samozřejmě, jsou i noví zájemci co dosud neměli nic, ale takových asi bude velmi málo. Chceš opravdu nutně auto, třeba dnes? hrozně nutně potřebuješ to auto na rozvoz rohlíků? ... otevři si nabídku škoda Plus a tam na tebe vyleze 2300ks octavií a cca 90ks karoqů - lehce jetá auta. To by na rohlíky mělo stačit.
    2 body
  2. To ještě na tý fotce vypadáme celkem normálně, ve skutečnosti jo to samej zoufalec....
    2 body
  3. @Clerfayt a jiným nediktuje? Ford teď taky vyrábí nový Focus "na sklad", protože se bude ještě dodělávat homologace a už vyrobené kusy dostanou jiný SW řídící jednotky. A k těm dodacím lhůtám, ono je to všude podobné, nechci obhajovat Škodovku, ale když jsem vybíral auto, díval jsme se i jinde a když vezmu třeba ten koncern H/K, tak buď bych si vybral z toho co je v republice (s tím, že oni to auto doslova nahání po republice a dovezou jej tomu kdo složí první zálohu), nebo mne nabídli auto do výroby, ale čekal bych minimálně půl roku než se to sem doveze. Upřímně já chápu, že nechat auta stát někde na letišti je pro zákazníka protahování a taky bych dělal vše proti tomu, ale upřímně raději ať to auto stojí dva měsíce na betonu, než na lodi (konkrétně RIO mne takto nabízeli) od soli. A to že ŠA nemá homologace, jo, člověk si řekne že času měli dost, ale stačí se podívat na rozmanitost výbavy a motorů v koncernu a jakou má třeba Honda, Kia, Hyundai a další, vesměs pár balíčků, dva až tři motory benzín/nafta a tím to končí. Takže i to do toho promlouvá, ono těch věcí je tam spousta. Bohužel největší problém na celé situaci je to, že tím trpí zákazník. @Frozzy Ale tady není žádný propad výroby, oni vyrábějí, ale prostě nemůžou ta auta dodat zákazníkům. A on ani ten koncern není hloupý, stačí se podívat na tu tabulku a nejžádanější do firem je 1.6 TDI, nebo nižší výbavy s 1.0 TSI a ty jsou bez výluky. Ale tady na internetu to můžeme diskutovat, můžeme to odsuzovat, ale to je asi tak vše co s tím uděláme. Chce to (ti co mají objednáno) tlačit na automobilku, popřípadě vybrat jinde, však ani ten Karroq není jediné auto v této kategorii a nikdo nikoho nenutí kupovat zrovna jej.
    2 body
  4. Jen skoda tech polepu. Ano, daji se sundat, ovsem riziko poskozeneho (=porezaneho) laku by me asi odradilo. Uprimne, jak to zatim vidim, u predFL mi vuci FL skutecne chybi jen ty predni Full-LED svetlomety. Ostatni je pouze v rovine nice to have.
    2 body
  5. V dnešní době, kdy se dá na Aliexpressu pořídit originální čínská verze, se Milotec jeví jako předražený kus stříbrného plastu. Na Aliexpressu se objevil už 2. prodejce této originální varianty.
    2 body
  6. Náhodou máme 16MB/s ...teda alespoň za tuto rychlost platím [emoji23]
    2 body
  7. Třeba se bude někomu hodit - zkusil jsem výměnu gumiček ve stíracích lištách Superbu: 1. prvně si musíte koupit auto, které má gumičky v dezolátním stavu a nebo je do tohoto stavu sám přivést 2. po splnění prvního bodu buď koupíte celé lišty v originálním balení/Bosch/Valeo a nebo zkoušíte dojít k totožnému výsledku levnější, ale o něco drastičtější cestou 3. potřebujete díl, který Škoda standardně nedodává a pochází od VW - originální gumičky do aerostěračů 4. Superb má lištu před řidičem dlouhou cca 65cm a před spolujezdcem kratičkou 45cm 5. Pokud takto měníte lišty poprvé, objednáte 1ks dílu 1K0955429B (teď 131Kč) a 1ks dílu 1K0955429D (180Kč) - jde o originální díl s nominální délkou 600 a 700mm 6. Až vám to přijde domů, leknete se, jestli poslali správný díl. Cedulka na pytlíku ale nekecá a číslo dílu sedí. 7. Kratší lišta je totiž kratší jen asi o 4-5 cm a má ... tramtadadá 65cm, takže by podle všeho měla stačit dvakrát ta kratší. Ke gumičkám jsou náhradní krytky. 8. Po sejmutí lišt z auta a srovnání krytek zjistíte, že jsou odlišné. 9. Chvilku budete zkoumat, kterou krytku zkusit sundat, aby šla gumička vytáhnout a nasadit nová. Když nebudete větší jelito než já, mírným páčivým pohybem v kombinaci s tahem krytku sundáte bez úplné destrukce. Napodruhé by se mně možná podařilo krytku sundat i bez povrchového poškození... 10. Pokud krytku zničíte, náhradní vám k ničemu nejsou a musíte si sehnat buď krytku jinde a nebo koupit celé nové lišty. 11. Vytáhnete gumičku. 12. Pokud budete bystřejší, dojde vám hned napoprvé, že je pohodlnější zkrátit novou gumičku podle délky vytažené staré. A ne hned nacpat novou gumičku do stěrače a potřebnou délku odhadovat. 13. Zachovanou krytku zpět nasadíte, ta zacvakne a spadla klec. 14. Doplním, že jsem tipnul pro sundání krytky pravou stranu stěrače (bráno po směru jízdy, nasazeného v základní poloze) 15. Pokud jste bystří jako já, děláte tuhle činnost při dešti a hned po nasazení lišt můžete kontrolovat výsledek. 16. Umyjete si ruce, schováte nepotřebné náhradní krytky pro budoucí pokolení a pochlubíte se manželce, že už může používat stěrače.
    1 bod
  8. S Klitem se taky nebudu bavit, furt mu zavidim ze muze spat v praci
    1 bod
  9. Koukám, že je zaháčkováno, ani si zákazník nemusel hledat servis sám ... Brno ví samo dobře, kolik jich dělali a kolik jich nedopadlo ... Nechci nikomu kazit obchod, ale tady z toho co píšeš to je opravdu na nový motor, s tím by si ani pan Jiří neporadil, kromě motoru a turba to bude mít za sebou i katalyzátor ... Co myslíš že je váš motor, tady asi 2.0 TSI, přestože píšeš název tématu 1.8TSI? To je sourozenec 1.8TSI (nebo taky TFSI, to je záměrný bordel od VAGu ve značení), Reihe EA888 Osobně nemám rád domluvy po telefonu, co nedostanu písemně, to pro mě neexistuje, zkušenost dnešního světa ...
    1 bod
  10. TSI je společný označení pro několik generací a různých podtypů označených kódem motoru - ty kódy jsou třeba CDAA, BZB, CCZA... jde o stejnou věc
    1 bod
  11. pawouk není mrtvej, jen se s tebou nebaví
    1 bod
  12. Buď rád, že tam není zákaz vstupu plačkům a anti-Škodovkářům [emoji23]
    1 bod
  13. tak vám to staré mám zamknout?
    1 bod
  14. tak z tiskovky pro FIII FL: Komfortnější je také ovládání elektrických oken. Dlouhým stisknutím příslušného ovládacího tlačítka lze automaticky zavírat a otevírat elektricky ovládané okno a tlačítko tak již není nutné držet celou dobu. Nově je tato funkce dostupná pro všechna elektricky ovládaná okna, doposud ji mělo jen okno ve dveřích řidiče. Kromě toho lze také najednou otevřít a zavřít všechna elektricky ovládaná okna vně auta. Stačí podržet tlačítko zamknutí nebo odemknutí vozu na klíči s dálkovým ovládáním.
    1 bod
  15. Tisková mapa: https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy/uspesny-model-skoda-fabia-s-osvezenym-designem-a-novou-technikou/
    1 bod
  16. To jsem si také myslel......
    1 bod
  17. Nemůže totiž najít uzel na káblu od internetu, tak raději zakládá nové téma.
    1 bod
  18. Podívej se třeba na truecam A6. Ta je standardně s kamerou přední a zadní, umí se zapínat na parkovištích a tak. Stejně, když tě někdo oseká z boku, máš smůlu. Jinak DOD je pouze o 2cm menší, než Truecam. A narozdíl od A7s má horší rozlišení, nemá databázi radaru apod. Ta databáze se pravidelně aktualizuje a špatný to fakt neni, ale to nedělá kamerku kamerkou samozřejmě.. Podivej se na tu a6. Stoji 3400,- a udělá stejnou sluzbu. Pak je DOD asi bez displeje, což je také plus, proto je rozměrově větší. Atd. Osobně bych do toho vůbec nešel. Platíš akorát za lepší marketing. A kapacit. vs baterie je jedno, v reálu to nepoznáš, pokud kameru napojíš na spínaný plus od zapalování a nenastavíš odložené vypnutí. Pak se stejně vypíná a zapíná podle zapalování.
    1 bod
  19. Ti smerovky z vnutornej strany svetlometu su podstatne lepsie viditelne na kruhovych objazdoch.
    1 bod
  20. 1 bod
  21. Tak tady se pohybujeme v tržním prostředí (i když se zásahy státu), takže pokud zákazníkům vyhovuje kombinace užitek/cena u škodovek do té míry, že si počkají třeba rok, tak si ŠA auto může dělat byznys způsobem, jakým ho dělá. Mají prostě velký převis poptávky nad nabídkou. Kdo může za nedostatečnou nabídku? ... výrobce ŠA. Kdo může za obrovskou poptávku? ... zákazníci. Když zákazníci nebudou spokojeni a odejdou jinam, výrobce ŠA zkrachuje. Jinak k otázce, jak si firmy poradí: a) firmy si poradí například krátkodobým pronájmem (půjčením) auta, pokud je potřebují hned. Takže zaměstanci jezdí a nesedí doma. Až ŠA objednané nové auto konečně dodá, zruší se půjčení a nahradí novým autem. Nebo, pokud mají v provozu stávající auta a chtějí je vyměnit za nová, tak prostě provoz těch starých prodlouží do doby dodání nového auta. Nevím jak jinde, ale u nás ve firmě se moc aut v kopřivách neválí. b) leasingové smlouvy nabývají účinnosti až v okamžiku dodání auta. Takže se objedná nové auto v určité konfiguraci, půl roku se čeká na dodání k dealerovi, pak auto převezme zákazník a začně platit nájem dle leasingové smlouvy.
    1 bod
  22. Pokud se zákazník spokojí s tím, že ho firma oje**vá a řeší to jen na foru, tak to samozřejmě nikdo řešit nebude, pokud tam napíše 100, 1000 nespokojených zákazníků mejl, nebo je bude stále bombardovat, pak by se dít něco začít mohlo, tak to prostě chodí, dokud se nezvedne vlna odporu tak se nic nedělá, ale když ano, tak se to najednou nějak řešit dá. Já když se v červnu rozhodoval co objednat, tak už jsem info o čekání měl a vycházelo to skoro na rok, takže jsem byl rozhodnut pro skladovou Octavku 1.4, no pak mi najednou prodejce volal, že mají na prodejnu objednanej Karoq 1.5 a že jim posunuli dodání na dřív, skoro výbavu co bych chtěl, kupodivu mi na ni dal i větší slevu než mi nabízeli všude jinde když ji objednám do výroby, možná ho někdo odřekl, nevím, každopádně jsem měl štěstí a za necelej měsíc byl doma.
    1 bod
  23. ja to ted resim uz asi mesic taky, viz. ten druhy topic, dost jsem o tom pohledal/nacetl a je to celkem peklo. F3 je porad dost nove auto navic s netypickym slotem pro infotainment. klasicke 1din se tam dat da, existuje ramecek, ale hadam ze o to nikdo nestoji, to i zakladni Blues je lepsi, cili to chce neco s displejem. jenze nejaky standardni 2din tam narvat nejde jak pise wirer takze jedina moznost je Cina. problem je ze vetsina z tech 'lepsich' cinskych znacek (joying treba) F3 verzi ani nedela a nebo dela(ownice) ale ciste dotykovou (wirer v tom druhem topicu ma video jak to vypada,) cili kdo chce s klasickymi tlacitky/volume ovladacem tak zbyva ultra noname znacka typu liislee, mekede apod. kde je to celkem tiket do loterie me byl doporuceny tenhle typek: https://www.facebook.com/srncuvkram/ jelikoz to nemam tak daleko obratil jsem se na nej. nabidl mi za 8500 : android 7.1, 2gb ram, 16gb flash, 4jadro 1.3 tusim, s podporou vseho moznyho. to mi prislo jako slusna cena za to ze to nemusim objednavat/clit sam. bohuzel kdyz po 3 tydnech prislo zjiistili jsme ze ten napajeci kabel co k nemu cinani pribalili ma jinak piny takze do nej nesel proud no, proste cina no. takze ted cekam az sezene ten spravny a pak se uvidi.
    1 bod
  24. Oooo, nic nového nemám, ale musím mít první příspěvek
    1 bod
  25. Mě se to teda již povedlo, ale bylo to hrozný...Nakonec jsem přišel na svůj grif jak to tam dostat, takže pedály již krásně sedí na místě
    1 bod
  26. Auta nově homologavná po 1.4 musí mít e-call. Jedná se ale o "nová" auta ve smyslu typové homologace. IMHo to , co se řeší teď , jsou jen "emise" , a nikoli homologace celého typu vozu. Takže e-call bude nejspíš až v FL karoqu (pokud se škodovka nerozhodne sama ho zařadit do základu dříve).
    1 bod
  27. Jo s tím filtrem to je pravda, bonus jako hrom... Ale tu obhajobu ŠA tomu také moc nerozumím, kdybych já se choval k zákazníkům jako oni, tak už nemám na chleba. Všude sankce na termíny apod... Oni dají termín po více než měsíci po objednání a pak si ho v klidu protáhnou o 3 měsíce... Ale prostě a jednoduše to mě jako zákazníka nezajímá, že někdo podcenil homologace, proč to jiné automobilky mají a celá Volkwagen group má největší problémy... TO JE KÁMEN ÚRAZU, že se ta výroba protáhne o měsíc to bych ještě bral, ale teď to další zdržení ohledně homologací, to je už moc...
    1 bod
  28. Ono staci svet videt realisticky a ne v jednoduchem cerno bilem provedeni. trosku se zamyslet, idealne o problematice i neco vecet.
    1 bod
  29. Firmy si s dlouhym cekanim na auta umi poradit? A jak napriklad? Prijmou dvacet zamestnancu, potrebuji pro ne auta a ta nejsou dodana. Tak udelaji co, daji jim nejaka, co se jim vali v koprivach a maji je nachystana pro tento pripad? Nebo proste zamestnance plati, ti sedi doma a zakazky se neplni? Co udela leasingovka, da zakaznikovi smlouvu, ten zacne platit ale auto nema, bude za par mesicu - vsechno je v pohode. Tak takhle to fungovalo za socialismu a on i kvuli tomu padl na hubu. Propad vyroby je pro firmy, ktere peclive planuji, proste velky problem. A na strane koncernu jde o obrovske selhani, nabizi se otazka, co za management to vubec ridi. Pokud nekomu nevadi, ze nedostane auto co si objednal, protoze ho nepotrebuje, pak je otazka, proc ho vlastne objednaval? Tahle situace proste zpusobi financni ztraty. A nekdo to ve finale zaplatit musi.
    0 bodů
  30. Clerfayt: ano, takto přesně situace vypadá, ale je to podle mne dáno dvěma faktory: pozicí ŠA na tuzemském a celosvětovém trhu, a pak regulacemi v CZ i v EU. Pokud se to zákazníkovi nelíbí, může: a) kupovat jiné značky, třeba hjondé, a za b) volit ve volbách protisystémové strany a dělat vše pro to, aby bylo zde v CZ referendum o CZexitu. Když takových bude málo, vytřou si s nima zadek a nic se nezmění, když jich bude hodně, možná se budou dít věci. Se ŠA i s EU. Ohledně ŠA si myslím, že si to mohou dovolit, pokud většina firem má vozové parky nastavené na škodovky. Firmy si s tím dlouhým čekáním na auta a výpadky výroby umí poradit.
    -1 bodů
  31. Tak aj ja som nahodil tieto atrapy od Milotec a vyzera to super.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...