Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      8 790


  2. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      8 634


  3. suri.

    suri.

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      3 367


  4. Romiiken

    Romiiken

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      331


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 15.8.2018 ve všech sekcích

  1. Takže aby jsme to shrnuli, pro krátkou verzi slabší 1.0 TSI nové/staré výkon 70kW 5000-5500 / 70kW 5000-5500 točivý moment 160Nm 1800-3500 / 160Nm 1500-3500 0-100km/h 10.8s / 10.6s kombinovaná spotřeba 4,8l/100km / 4,4l/100km max. rychlost 184km/h / 185km/h hmotnost 1121kg / 1110kg silnější 1.0 TSI nové/staré výkon 81kW 5000-5500 / 81kW 5000-5500 točivý moment 200Nm 2000-3500 / 200Nm 2000-3500 0-100km/h 9.6s / 9.5s kombinovaná spotřeba 4,9l/100km / 4,4l/100km max. rychlost 195km/h / 196km/h hmotnost 1132kg / 1130kg Tedy plošně mírné zhoršení papírových hodnot, otázka je, zda za to může ten filtr, nebo je to jen umělé zvyšování jako příprava na budoucí normy. Taky je zajímavý nárůst hmotnosti u slabší verze.
    3 body
  2. ak piest nedrží sám o sebe tak je to čerpadlo ko , niektoré tiekli za chodu riadne a pritom po vybratí a zapnutí kluča sucho
    2 body
  3. Abych řek pravdu, kdyby mi někdo nabídl, jestli chci za příplatek nalakovat v barvě vozu i motorový prostor, tak asi odmítnu. Nebo je nějaká výhoda tohoto řešení? Přijde mi to, jako lakovat v barvě vozu i vnitřní strany plechů. Ano pokud je v motorovém prostoru co obdivovat popř. ukazovat ( např. vytuněný V6 nebo V8). Ale obdivovat skoro prázdný prostor pod kapotou těchto vozů, není asi tak obvyklé.
    2 body
  4. ...a pak bysme zas držkovali, že facelift nepřinesl vzadu žádnou změnu kromě světel. A to ještě jen pro některé výbavové stupně nebo případně za příplatek
    2 body
  5. Za odborníkem holt člověk rád dojede i kousek víc, než jen za svoje humna.
    2 body
  6. Však toho blba nahlašuji co to dá. A jak píše Stan, vidím v zrcátku někoho rychlejšího, pusťim ho. Ať jedu čímkoliv.
    2 body
  7. Tot otazka :))) muze byt... nicmene ... vychazim ze sve ciste zkusenosti. Nikdy jsem nijak klimatizaci nesusil (ale klimatizuju vetsinou dost na max) a klima nikdy nesmrdela. Takze to povazuji za zbytecne. chovam se ke klimatizaci tak, ze je cely rok na “auto”. v lete na 18, v zime na 22. dalsi udrzbu to nepotrebuje.
    1 bod
  8. tak poletíme do Dubaje :-D tam bude už snesitelněji
    1 bod
  9. No jasně že i u nového, jinou fotku jsem nenašel a auto mám na výměně skla v servisu, ale tohle by mělo stačit jako důkaz :) U nového je rozdíl akorát ten že to přišlo o aux jinak to je stejný Tak jsem našel ještě jednu fotku, tady jde tuším už o tu novější verzi která má jen 12V a USB. Zjišťoval jsem tady jestli jde dodělat svítící kroužek kolem 12V, já měl černej a nesvítil, tady byl čirej a svítil, stačí vyměnit akorát tu objímku a cvaknout do ní diodku.
    1 bod
  10. Zkus na FB skupinu "Brzdy", zda neporadí: https://www.facebook.com/groups/414256852023518/?ref=br_rs Jinak stejný setup předku jako ty jsem jezdil a řešil jsem tak, že jsem koupil "použitý" brzdy z O1 RS a vybral to z toho.
    1 bod
  11. https://auto.bazos.sk/inzerat/88181307/Rozpredam-skoda-Octavia-combi-sedan-RS-18T-132kw.php
    1 bod
  12. zmerať tlaky sa dajú jednoducho len treba mať na to merák , prehodiť cievky medzi sebou tiež nie je problém , sviečky treba dať nové to nie je strašná položka ...tým by som začal , prípadne aditiva do paliva , ak nepomôže pokračovať ... v diagnostike sa dá pekne pozrieť ktorý valec má koľko výpadkov zapaľovania aj ktorý vynecháva v aktuálnom stave
    1 bod
  13. Tak pocitově ten točivý moment nebude dostupný v těch nízkých otáčkách nikdy, i 1.2 TSI má maximum od 1400ot papírově a pocitově taky zabírá až někde kolem 1600-1800, ale je to způsobem měření, papírové hodnoty se udávají ze statického měření, to co dostaneš na brzdě nebo v provozu ale odpovídá dynamickému měření. Takže proti papírovým hodnotám bude turbomotor zabírat vždy "opožděně". https://dk.upce.cz/bitstream/handle/10195/33526/TrpikP_Zpusoby a metody_PJ_2009.pdf?sequence=1&isAllowed=y zhruba od strany 17
    1 bod
  14. On tlak paliva a plocha pístu nebude tak velký, aby vzniklá síla přemohla třecí sílu mezi těsněním pístu a pístem. Jde o to zjistit místo netěsnosti. A není problém proti "vystřelení pístu" píst nějak zajistit. Dokonce by bylo lepší píst píst částečně zatlačit, aby byl v poloze ve které je při zamontování v motoru.
    1 bod
  15. Kdo ti to upravoval má být informace č. 1
    1 bod
  16. Takovy vyblitek jsem dlouho necetl. A okna mate taky bez elektriky, a central je taky blbost ne?
    1 bod
  17. Kdyz uz jsme to tu tak zacali resit, udelal jsem si na zaklade @Clerfaytova vlakna vlastni ozonovac viz.: @Clerfayt pise, ze mu staci jednou pred sezonou vzdycky vyozonovat a staci to na celej rok. Me spis prislo, jak jsem vyozonoval, ze to po par mesicich zacalo zase nasmradat, sice ne jak bez ozonovace, ale i tak me to vrta stale v hlave, proc. Muj postup: 1. Vydelam filtr co je v kabine u prihradky (predpokladam, ze to je kabinovej), vyklepu ho od necistot, jelikoz byl menenej pred par mesicama, resp. asi mesic pred prvnim ozonovanim auta. 2. Dam filtr zpet. 3. Narvu ozonovac do auta. 4. Zapnu klimu, vnitrni okruh na LOW. 5. Zavru dvere a spustim ozonovac pres prodluzku. 6. Necham takhle hrcet auto s klimou a s ozonovacem 15min. 7. Pak vypnu ozonovac z elektriky. 8. Otevru auto, vypnu vnitrni okruh a necham auto poradne vyvetrat par minut. Ted funkcionalita k zamysleni: Jakmile se otevre vnitrni okruh, tak se otevre i vydech za kastlikem kudma vyfukuje vzduch. Zde nastavim trubku od ozonovace, ale !!POZOR!! ozonovac je orientovanej tak, ze vetracek je bliz k vydechu u kastliku a fouka (vyfukuje) vzduch dal trubkou, kde je u konce ozonovac a zozonovany vzduch dale proudi do kabiny. Podle me by bylo lepsi, kdyby ozonovac foukal primo na vyparnik, aby to byla nejlepsi ucinost na niceni bakterii na vyparniku, kterej je v miste u spolujezdce na leve strane tak rikajich za radiem apod. Ten otvor tam samozrejme je, ale pri vyndani kabinovyho filtru fouka vitr opet smerem do kabiny. A tak jak porad uvazuji, tak si rikam, ze kdyz je vnitrni okruh, tak se prece ten vzduch musi nekama vracet, kdyz to ma cirkulovat v aute, a proto nevite, kde se takovej nasavaci otvor na vnitrni okruh u Rapida nachazi? Diky za pripadny info.
    1 bod
  18. Mno ja to teda taky tak blbe pochopil jako @osobne. A z toho cos napsal mi to tak prijde. Ale mozna taky blbe ctu :D
    1 bod
  19. Kolik ušetřítš spotřebou ? 2 deci na 100? Nesmysl řešit kvůli tomu a při 140km/h ti daleko větší hluk vytváří aerodynamický hluk a hluk od kol, než 300 otáček...
    1 bod
  20. Ahoj, na mojej F3 sa presne tento zvuk objavil prvykrat po cca 10 mesiacoch od kupy a cca 10000 najazdenych km. Mam pocit, ze sa situacia stale nepatrne zhorsuje, mozno aj pod vplyvom velmi vysokych vonkajsich teplot v poslednom obdobi. Nahodou som siel okolo servisu SA, tak som sa tam zastavil a spytal na to. Technik krutil hlavou, ze problem, ktory popisujem, este nevidel, tak som mu navrhol kratku jazdu. Povozil som ho po okoli s roznymi cestami, kde bola moznost vyskusat rozne rezimy jazdy. Klimatizacia cvrlikala miestami velmi intenzivne, ale technik, hoci sa tvaril ze pocuval, samozrejme nic divne nepocul. Zrejme klamal, alebo je naozaj hluchy, takze to rad skusim este s inym technikom. V kazdom pripade idem coskoro s autom do servisu SA a prinesiem aj nahravku a popis zavady, ako sme sa pri objednavani do servisu dohodli. Ze klima vydava nejaky zvuk, je samozrejme normalne a v pohode, ale toto je naozaj velmi ostry a na usi neprijemny ton, ktory tam nepatri....
    1 bod
  21. Základná farba je sivá. A farba auta je kapučíno tak to možno na fotke tak nevidno. Ale vnútro blatníkov a kapota je len v základe. @Lupen_cz Samozrejme, že si nemáš priplácať za záhyby. Lenže doposiaľ ak si si dal metalízu za ktorú sa vždy priplácalo boli nastriekané aj záhyby. Ak si mal len základnú farbu tak pri niektorých modeloch to bolo presne tak ako som to teraz nafotil :) BTW možno niektoré moje postrehy sú mimo mísu, lebo pred FL som nikdy nemal tak rozdiely viem porovnať len z toho, čo som sa dozvedel na fóre. Nechcem tu spamovať po jednej fotke. Myslel som, že ešte stihnem editnúť predchádzajúci príspevok, ale predbehli ste ma :D. Tak ešte fotka infotainmentu, palubky... Páčka na diaľkové nemá polohu. U mňa na tolede po zapnutí diaľkových zostane páčka v pozícii. Tu je to bez "pozície". Neviem, či to tak mal už predface, ak áno tak potom som nič nepovedal :).
    1 bod
  22. Pokračovanie ságy šetrenie: Záhyby karosérie niesu lakované už ani pri príplatkových farbách. Len tak tak, že je hrana blatníku nastriekaná. Ty vole sa bojím, čo bude pri ďalšej generácii... Asi sa cítili previnilo tak vrátili naspäť izoláciu kapoty :D. @wirer Ku tebe domov mi to určite nevydá Wirer. Jednak auto zabehnem tento týždeň a vraciam ho a taktiež nemám čas veľmi chodiť tak ďaleko :/. Ale ak mi povieš, čo z kódovania potrebuješ pozrieť tak to viem pozrieť. Mám VCDS. ...
    1 bod
  23. Tak se mi to snad povedlo, včera jsem to byl projet a tempomat fungoval. Ještě to musím pořádně otestovat ... To propojení byla docela piplačka, konce drátků jsem prostrčil dírkama a z druhé strany dal malinko pájky. Kapičku pájky jsem dal i na kontakty, kam se připojuje konektor, a zabrousil to pilníkem na nehty. Přišlo mi, že ty plíšky už jsou nějaké vymačkané. Na sousedním fóru jsem se dočetl, že někomu kvůli tomu zlobila ta druhá páčka co ovládá maxidot.
    1 bod
  24. To znamena, ze ji pres dojezdem vypnou, cimz predpokladaji, ze se jakoby vysusi Pritom je to kravina
    1 bod
  25. poskládal jsem z informací dostupných na netu tabulku základního nastavení kanálů modulu 09Elektrika Tabulka kanálů z tabulky se dá vycházet při změnách funkcí osvětlení. edit 22.9.2018 tohle jsem našel, je to sice o Fabii, ale v základu jsou ty informace platné i pro jiná auta na stejné elektrické platformě, tedy i pro Oktávku 3: VCDS kodovanie funkcii Fabia III 2016 v1.1 wirer.pdf
    1 bod
  26. Ale čisto tie svetlá sú fakt bomba A o tých prekážkach to poznám
    1 bod
  27. Nelze to paušalizovat, ale bohužel debilové jsou ve všech skupinách pohybujících se na silnicích, od chodců přes cyklisty, motorkáře .... po řidiče náklaďáků, traktorů, busů. Na motorce jsem neseděl hodně let - a ani mě to už neláká. Nicméně nevidím důvod k tomu, aby motorkáři mohli při vzniku kolon jezdit mezi auty. Je to podle mě nebezpečné pro obě skupiny. Ale to jsme právě u té tolerance. Já bych osobně nikomu nějakou schválnost nedělal, pokud můžu tak běžně při pohledu do zrcátka a spatření rychleji jedoucího motorkáře dle možností uhnu. Já jsem na tom v autě o hodně líp než on na motorce. O tom žádná.
    1 bod
  28. Jsem tak pro zajímavost dnes nadhodil dotaz do ŠA a přišla odpověď kterou jsme ani nečekal :o Dodatečná montáž je možná i oficiální cestou a je možné stran tohoto kontaktovat autorizovaný servis, jen je to prý nákladné. Takže dobrá správa, jde to i oficiálně, tedy @wirer asi nebude mít nouzi o práci :D
    1 bod
  29. Chalani takže: Nárazník je samozrejme FL. Auto vám pofotím detailne. Len dnes ja som v práci a stará mama išla vybaviť poistenie takže fábiu si vzala :). @Maverick Tá oktávia na rádiu je teda chyba ? No dobre vedieť pôjdem sa na to spýtať do autorizáku. @Twisted To čo som napísal by prekvapilo predvčerajškom aj mňa. Ale naozaj ten motor mi príde oveľa prívetivejší ako 1.4 16V v poslednej generácii F2 FL, kde spodok nieje žiadny odozva na plyn 2 sekundy a trochu rozumne to ide až od 4 tisíc otáčok. Narozdiel od toho ide tento 55 KW pekne od spodu a má to silu. Viem ako to znie :D. Ale odporúčam vyskúšať aby ste vedeli, čo myslím. Samozrejme má "silu" myslím v porovnaní so spomínanou 1.4 16V a nie s 1.2 TSI alebo 1.4 TSI ako ma tu Pawouk zfúkol, že čo píšem blbosti. Keby som auto vyberal sebe tak to je Combi a aspoň ten 81 KW s DSG, keď 1.5 TSI nedávajú.... @wirer Plánuješ zistiť, či sa bude dať dorobiť dojazd do pred FL ? :). Pretože by to teoreticky mohlo ísť voperovať do Rapidu. A to by ma mooc potešilo :).
    1 bod
  30. Tak jistě... Zrychlení z 0 na 100 km/h za 14,9 s vs 12,1; maximálka 168 vs 175 km/h; točivý moment směšných 95/ Nm vs 132... Do otáček to možná jde, tiché to možná také bude, ale to bude asi tak všechno. Prý pokrok nezastavíš, to jsme tedy pokročily směrem k nižším výkonům a třem válcům. Fakt skvělé.
    1 bod
  31. kdepak 50% slevy, museli mě dát peníze abych si to vůbec vzal
    1 bod
  32. Tento týden jsem zakoupil BT adaptér u Alzáka, konkrétně tento https://www.alza.cz/hobby/mobilly-obd-ii-bt-d4624328.htm s caristou funguje bez potíží.
    1 bod
  33. takže zatím asi toliko dodatečných funkcí Byte 0 byt 0 - Selektivní centrální zamykání byt 3 - Odemkne dveře vytáhnutím klíčku ze zapal. (Auto-Unlock) byt 4 - automatické zamykání když rychlost překročí 15 km / h (Auto-Lock): byt 5 - Namontováno centrální zamykání Byte 1 edit 8.2 byt 7 - Centrální zamykání / zadní víko: Zamknutí / odemknutí pomocí centrální zamykání Byte 2 byt 0 - Centrální zamykání / dveře zavazadlového prostoru: Soft Touch byt 2 - Bezdrátové dálkové ovládání (FFB) s "Terminal 15 " aktivní Byte 3 edit 8.2 byt 0 - Komfortní otevírání střešního okna (SAD) je aktivní byt 1 - Komfortní zavírání střešního okna (SAD) je aktivní byt 2 - Comfortfunction střešní okno (SAD) je aktivní byt 3 - Komfortní funkce oken (elektrické ovládání oken), jsou aktivní přes vložky zámku byt 4 - Komfortní funkce oken (elektrické ovládání oken), přes boční vypínač ovladače aktivní byt 5 - Komfortní funkce oken energie (elektrické ovládání oken) přes dálkové ovládání (FFB) je aktivní byt 6 - ? byt 7 - Komfortní funkce aktivní Byte 4 edit 8.2 byt 5 - Automatický re-lock, po 30 sec.od odemknutí byt 6 - Windows / střešní okno, jsou automaticky uzavřeny (vyžaduje dešťový senzor ): Byte 5 edit 8.2 byt 0 - potvrzovat uzamčení vozidla blinkry byt 1 - potvrzovat uzamčení zatroubením byt 4 - Akustické Odemknutí Potvrzení (Horn), aktivní byt 5 – komfortí uzavření optické Potvrzení (ukazatelů směru), aktivní byt 6 – Alarm systém siréna 0 = Simple-Horn installed / 1 = Backup-Siren (LIN) installed byt 7 - Alarm systém (DWA) zvýšit akusticky (houkačku) Byte 6 byt 0 - typ zvuku sirény (0 = modulovaná / 1 = přerušovaný) byt 1 - typ sirény alarmu (0 = zvuk 10x (GB/Irlande) / 1 = zvuk 1x) byt 2 - Alarm systém (DWA) byl použit byt 3 - deaktivace alarmu (DWA) po zamčení klíčkem aktivní byt 5- Zpoždění alarmu alarm systém (DWA) pro uvolnění přes zámkové vložky Byte 7 byt 0 - Centrální / zadní: levé posuvné dveře instalovány byt 1 - Centrální / zadní: posuvné dveře vpravo nainstalovány byt 3 - Rádiové dálkové ovládání neaktivní Byte 8 byt 0 - Déšť / Světelný senzor (RLS) byly použity byt 1 - Senzor naklonění (NGS), byl použity byt 4 - Hlídáním vnitřního prostoru (IRUE) nainstalovány byt 7 - Siréna pro poplašný systém (DWA) nainstalovaný na LIN Byte 9 edit 8.2 byt 3 - Multifunkční volant (MFL) je nainstalovány byt 4 - Elektricky ovládaná okna (elektrické stahování oken) nainstalovány zadní byt 5 - Elektricky ovládaná okna (elektrické stahování oken) nainstalovány přední Byte 10 byt 1 - leaving home byt 2 - coming home Byte 11 edit 8.2 byt 6 - aktivace varování spálená žárovka - zpátečky byt 7 - aktivace varování spálená žárovka - osvětlení SPZ Byte 12 edit 8.2 byt 0 – parkovací světla zapnutá když “Terminal 15 ON” byt 1 - Světla pro denní svícení manuální byt 2 - osvětlení interiéru když je klíč vytažen ze spínačky byt 3 - aktivovat havarijní blinkry byt 4 - Aktivuje blikání brzdovách světel (nouzového brzdění) byt 5 - Komfortní blikání aktivní byt 6 - aktivovat corner mlhovky Byte 13 byt 0 - parkovací světlo (bez zapalování) ? byt 1 - Parkovací světlo funkce aktivní byt 2 - Brzdové světlo na svorce 15 OFF aktivní byt 3 - Brzdové světlo ovládání BCM byt 5 - Vnitřní osvětlení (stropní světlo) svítí při otevření kufru byt 6 - CH/LH přes mlhovky/světla byt 7 - světelný sensor aktivní Byte 14 edit 8.2 byt 0 - Ostřikovače (SRA), byly použity byt 1 - Funkční Dešťový senzor aktivní byt 2 - Serviceposition předních stěračů aktivní? byt 3 - automatické stírání zadního okna, když přední stěrače aktivní a zpětný chod a je zařazen byt 7 - Rychlost stěračů fáze Aktivace aktivní Byte 15 edit 8.2 byt 0 - Push-to-talk funkci multi-funkční volant (MFL) je aktivní byt 2 - Zadního topení okna přes CAN aktivní byt 3 - topení zadního okna + zrcátek součastne aktivovat byt 5 - Vyhřívané přední okno aktivní byt 6 - Vyhřívaná zrcátka nainstalovány byt 7 - Vyhřívané zadní okno Byte 16 edit 8.2 byt 4 - aktivace varování spálená žárovka - potkávací světla byt 5 - aktivace varování spálená žárovka - zadní mlh. světla byt 6 - aktivace varování spálená žárovka - denní svícení (DLR) byt 7 - deaktivace varování spálená žárovka – dálk. světla Byte 17 edit 8.2 byt 3 - houkačka s terminálem 15 neaktivní byt 4 - ovládání baterie relé aktivní byt 7 - aktivace tempomatu (nutno ještě nakodovat ECU motoru) Byte 18 kodování světel ale kde co jak nikdo nevím ) Byte 19 edit 8.2 byt 4 - aktivace varování spálená žárovka - blinkry byt 5 - aktivace varování spálená žárovka - mlhovky byt 6 - aktivace varování spálená žárovka - koncová světla byt 7 - aktivace varování spálená žárovka - brzdová světla Byte 20 byt 5 - Energiemanagement aktivní Byte 21 edit 8.2 byt 2 - corner při zapnutí blinkru Byt 5 – mlhová světla neaktivní při zapnutí dálk. světel byt 7 - Mlhová světla (s natáčecí světlomety) nainstalovány Byte 22 byt 5 - Asistent světla aktivní (ADL) byt 6 - ukazatel zař. stupně aut. převodovka ? Byte 23 edit 8.2 byt 0 - Alternativní napájení pro dálková světla a svorka 58d byt 6 - Funkce "Daylight" aktivní (DLR) Byte 24 byt 4 - Přenosový protokol CAN sběrnice (0 = TP 1.6 / 1 = TP 2.0) byt 5 - CAN Drive "vedení" je aktivní Změnit počet zablikání blinkrů 1. Zvolte řídící jednotku 09 2.Vyberte kanálu 43 3. Zvolte počet bliknutí 1 - 5 Více informací v adaptacích na předchozím příspěvku BTW: jednotka podporuje sensor deště 1K0 955 559 AH takže by to mělo jít dodělat PS: postupně to budu doplňovat a pokud někdo na něco přijde (vystuduje jinde) ať to sem připíše a já to doplním Doplněno 13.1.2011
    1 bod
  34. To neni posedlost ale realita,nikdy se třival nevyrovna kulturou běhu čtyřvalci,nedivim se že ho obhajuješ když ho sam vlastniš,ale nevnucuj ho prosím ostatním.
    -1 bodů
  35. Tak oni si to museji nějak obhájit když si ten třívalec koupili,přece na něj nebudou nadávat.Nechápu blbou narážku s těmi více válci u lidi kteři jezdi třívalcem.Ještě mužete za chvíli vychvalovat GPF u benzínu.Tohle se všechno děje jen kvuli nesmyslym emisnim limitum.Ja jsem třívalec měl a už nikdy.
    -1 bodů
  36. Takhle to funguje i v jinych zemich, Nemci to maji taky zvlast. Na co potrebujes elektricky zvedane viko?
    -1 bodů
  37. Aha, ja myslel, ze pro to elektricke ovladani mas nejaky realny duvod - treba fyzicke omezeni. Nebo ze chces machrovat na parkovisti pred Lidlem. :-) Jen tak mimochodem, kolik dveri denne kolikrat otevres a zavres a kolik z nich je na elektriku? To otvirani je dalsi slozite zarizeni, ktere se muze porouchat, po zaruce oprava nebude jednoducha, ma to svoje pro a proti. Ja otviraci viko mam - byl to standard bez moznosti volby a nejakou velkou vyhodu v tom nevidim, to uz je uzitejnejsi elektricke nastaveni volantu. Zvednout viko manualne je to nejjednodussi, co muze byt, jak zvladas otevirani dveri u ridice? Nebo jine pohyby? Taky u toho Karoka to nejspis nema detekci kolize - co udelas, az to nekdo v garazi zmackne a ono se to zastavi o strop? Nebo az se to treba pri couvani samo otevre, protoze se neco podelalo? Proste prinos tohodle zarizeni, zvlast u maleho SUV, je hodne diskutabilni, to je cele. A virtualni pedal? Sla takova reklama, kde frajer zavira zadni viko elektrikou a rozlizi se, jestli se lidi koukaj. A holka vedle to zavre nohou a z neho je sasek. Auto ma hlavne fungovat jako auto. Predstav si situaci, ze tam zenska chce dat kocar - viko se zvedne samo a ona smutne kouka do kufru, protoze zvednout ten samotny kocar je mnohem obtiznejsi. Ale viko jelo nahoru samo, tak co. Neber to osobne :-)
    -3 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...