Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. bojler

    bojler

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      9 327


  2. MilanHos

    MilanHos

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      4 511


  3. momogt

    momogt

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      577


  4. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      8 807


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 16.8.2018 ve všech sekcích

  1. Jednim z duvodu je zejmena velke mnozstvi nabizenych variant. A zaplatpambu za ne.
    3 body
  2. Pokud má konkrétně Columba, tak vidím nejjednodušší použití slotu pro DATA SIM v přihrádce, kde jsou i 2x sloty pro SD karty. To vytvoří v autě samostatnou WiFi s Internet konektivitou (lze sdílet pro každého v autě). Bez nutnosti mít nějaký další smartphone apod. jako hotspot. Je to jednoduché, spolehlivé, osobně mám v Columbusu také extra data SIMku od O2 s vlastním tarifem, nezávisle na telefonu nebo telefonech. Dávat tam nějaký další modem ať už v jakémkoliv konstrukčním provedení nevidím moc rozumné, je to právě velká výhoda Columba, který toto umožňuje, bez nutnosti nějakých hotspotů v mobilu, modemů atd... Ale je to vždy na zvážení.
    2 body
  3. Máš pravdu předsedo! Měl jsem to nastaveno v infotaimentu. Ale jsem si skoro jistý, že v Caristě to nastavení je také. To "imlirec" : Varianta s přidržením tlačítka na palubce nefungovala, jen se odemkly dveře a hned jak jsem zase dosáhl 15 km/hod. tak se zacvakly :-)
    2 body
  4. Souhlasil bych s tebou, ale pojem "papírová spotřeba" se běžně používá i v médiích. Samozřejmě je třeba pojmy správně definovat, ale zase to není třeba vést do extrémů, navíc další rozvíjení diskuze na toto téma už je OT. A to je právě ono, jde mi to to, zda někdo neví co je tam přesně za změny, nebo co by mohlo způsobit tak velký rozdíl v té spotřebě. Zatím známí rozdíl má být ve filtru částic. Každopádně důležité z pohledu zákazníka je to, že je to ten "samý" motor + úpravy nutné pro doplnění filtru pevných částic a něco z těch úprav je zodpovědné za nárust normované spotřeby (kdyby ses chtěl dohadovat, že jsem neřekl podle jaké, tam mám na mysli spotřebu dle normy NEDC). Nejsem si jist, zda jsem se vyjádřil srozumitelně, ale prostě mi jde o to, mám 1.0 TSI 81kW ve Fábii a pak mám 1.0 TSI 81kW ve Fábii FL (kde je motor o stejném základu + dolněný o změny potřebné pro aplikaci filtru pevných částic) a rozdíl je 0,5l ve stejném testu. Ale to snad bude vysvětleno v tom Světe Motorů co má vyjít se speciální přílohou a v reálu to snad na spotřebu nebude mít vliv.
    2 body
  5. Když svítí slunko nebo je jasno tak mám polarizační brýle stále nasazené. A zase nechápu, že ostatní to světlo neoslňuje V ostatních případech odlesky palubky nevnímám/neregistruju. To spíš jsem línej si umýt sklo zevnitř což je milionkrát horší než kdejakej odlesk. Co chápu jsou problémy s dioptrickými brýlemi. Sám nevím jak bych to řešil, mít dvoje brýle na nose to bych rozhodně mít nemohl. Asi bych musel zainvestovat do samozatmavovacích skel do auta od Carl Zeiss nebo podobně.
    2 body
  6. https://www.youtube.com/watch?v=mzgwnCNq5t8
    2 body
  7. Melo ale germani meli nejake svatky ci co....tak cekam Ale jak rikal ferda musi to fungovat
    1 bod
  8. Jo to já znám - ráno tam, pak 4 hodiny čekání na spoj zpět a je po dovolené...
    1 bod
  9. Právě z těchto článků vyplývá, že Volkswagen group s tím má největší problémy a ne že do nich někdo kope. Nejžádanější modely, mezi něž počítám i Karoq 1.5 TSI i 2.0 TDI by měli mít hotové a ne je nechávat někde na poli. Ale tady se asi budou lidi zastávat ŠA i kdyby čekali na auto dva roky. Možná zaměstnanci ŠA, kterým je jedno, že auto se vyrábí na pole na odstavnou plochu a ne pro zákazníka. Oni prostě jedou dál a stotisícové odměny je neminou...
    1 bod
  10. @Martab Dík za info. Robí mi to presne to. Dokonca na volnobehu počuť ako tá prevodovka hrkoce :D. Super no. Vidím, že kvalita stúpa každým novým modelom. EDIT: Pozrel som ten kompresor. Je to SANDEN. Ale zatiaľ som nezachytil žiadne čudné zvuky. @Lupen_cz
    1 bod
  11. Může to být tím, bylo by dobré kdyby to byl někdo schopný potvrdit nebo vyvrátit. Popřípadě kdyby někdo byl schopný zjistit hodnoty pro WLTP (údajne by je měli mít prodejci k dispozici).
    1 bod
  12. Omluvte kvalitu, nefotil jsem to já... :-)
    1 bod
  13. Je to smutné když si vzpomenu že OIII RS byla za 619 + stěrač, Steel, černý paket, 18" Gemini + sleva a výsledná cena byla 550tis. Zamáčkněte slzu, dobře už bylo.
    1 bod
  14. Co ze si rikal? Se Stanem se mame blaze. Lepsi nez nejakej Okor. A to Rapid tu cestu vydrzel a nerozpadl se. My se Stanem a jinymi vime kde je dobre. A at si kdo chce co chce rika v ramci Evropy je Croatia proste Best of. Kdybys nemusel platit vysoke splatky za ten srac od SA mohl ses jet taky podivat. [emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  15. Páčka je bezpolohová kvůli automatickým dálkovým a v praxi se mi ovládá blbě. U toho (ne)lakování by mě zajímalo, jak vypadá v kombinaci s tmavou barvou a zejména odolnost proti korozi. View tlačítko vypadá jako pěkná pitomost.
    1 bod
  16. Mas tu na to vlakno MR 2019. Zmeny moc velke nejsou, dva nove motory, zadni podrucka u Ambition a vyse, DCC, filtr u benzinu, jiny cudlik na volantu, skrabka na led, ktera ma merku na hloubu dezenu (to neni vtip, to opravdu SA prezentuje jako soucast modelove zmeny 2019). Snad i snizeny podvozek pro Sportline. Jedina vyrazna zmena je, ze na rozdil od MR 2018, kde sis auto objednal a dostal, tak u MR 2019 si auto objednas a .... pockas si na MR 2020.
    1 bod
  17. už se tady řešilo na jiných místech proč neběží konfigurátor /na Fabii a Rapida už běží/ a nejsou ceníky. Tak ještě jedno pro ty méně chápavě jako je například @Clerfayt: žádný výrobce /dle předpisu EU/ nemůže veřejně nabízet vůz aniž by k němu dodat hodnoty CO2. Hned jak je bude mít homologované, tak je uveřejní.
    1 bod
  18. Ono staci svet videt realisticky a ne v jednoduchem cerno bilem provedeni. trosku se zamyslet, idealne o problematice i neco vecet.
    1 bod
  19. Ano, diskuse dopadne vždycky stejně, protože se vždy objeví buďto takovýhle příspěvek. Většinou jde ale na tři fáze. V první je vysvětleno, že manuál chce jenom ten, kdo s DSG nejel, popř. s ním nejezdil aspoň čtyři roky. Ve druhé pak, že DSG lidi nechtějí jen proto, že na to nemají. Ti nejlepší z nejlepších pak vykouzlí formulku, že automat přece řadí mnohem rychleji než člověk a dá se řadit pod volantem. S částí lidí se ale diskutovat dá. Třeba jsou schopní pochopit, že automat všem nemusí úplně vyhovovat svým chováním. Protože na D motor převodovka podtáčí a duní. Na S zase drží otáčky moc vysoko. A při jízdě se chová úplně jinak, než by se choval řidič. 90% lidí to neřeší, mně by pak ale řízení nebavilo. Libil by se mně automat, který by prvních 1500km jen sledoval co se děje a pak podle toho jezdil. A neřadil na šestku v 1200 otáčkách.
    1 bod
  20. Však reálná spotřeba se vždy liší od té papírové, rozhodně bych nedělal hned závěry, že reálná spotřeba musí být automaticky s přímou úměrou vyšší jako je to u té papírové. Proto jsem tvrdil že je zbytečný se tím zaobírat, stačí chvíli počkat na první vyrobená auta. Však už jsou první testy této motorizace. Svět motorů se tímto bude zabývat v příštím speciálu Technika. Bylo by fajn sem hodit sken testu z aktuálního čísla SM.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...