Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. MilanHos

    MilanHos

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      4 511


  2. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      8 807


  3. Tragedie_v_JZD

    Tragedie_v_JZD

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 770


  4. LiveBomb

    LiveBomb

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      1 758


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 17.8.2018 ve všech sekcích

  1. Mám FL FullLED světla a do couvaček a blinkrů jsem dával Osram LEDriving a na STK nebyl problém.
    2 body
  2. Ted jsi si pekne nabehl. Ano, vyroba jede naplno, fabrika nestiha. A to je duvod, proc skodovka zrusila alcantaru uz nekdy na podzim/ na jare u vetsiny vybav. zkusim napovedet - to, ze fabrika nestiha, znamena, ze jaksi nestiha uspokojovat objednavky - tudiz alcantara neni. Neni ji tolik, kolik by zajemci o alcantaru potrebovali (opet jen dukaz, ze souvislosti moc nechapes. Jinak si tu myslenku, ze “fabrika nestiha = alcantary je dost” nedovedu vysvetlit. ceskymi medii uz na jare par clanku na tema nedostatku alcantary probehlo. Muzes se poucit. u skodovky se to projevovalo ponechanim alcantary jen v nejvyssich vybavach, a restrikcemi, protoze proste nebylo z ceho sit. Alcantara ve skodovkach samozrejme zustala, jen na okraj. Najdes ji treba v l&k vybavach apod. tak hlavne, ze vis, co je smejd. V zivote jsi suedii nevidel, ale mas jasno. Opet, typicky cechacek.
    1 bod
  3. A co mela skodovka delat, kdyz alcantara na trhu proste neni? mela ji mit dal v ceniku s cekackou dva roky? Nikdo te nenuti suedii kupovat. Muzes si jit koupit jine auto. Tve misto ve fronte s radosti prevezme nekdo dalsi z toho milionu zajemcu o skodovku. at udela skodovka, je to spatne. Nechapes sirsi souvislosti, jenom si meles svoje. Takovy typicky cech.
    1 bod
  4. Bude to technik od technika, podle mě řeší spíš jen potkávací, dálková a přední mlhová světla... Já mám zadek kompletně v ledkach a bez problému to prošlo
    1 bod
  5. Tak koukněte do konfigurátoru
    1 bod
  6. Ta citace je přesně z tohoto: konkrétně https://cdn.skoda-storyboard.com/2018/08/TD-FABIA-petrol_CZ.pdf strana 4 Ono zase podle té hodnoty platí za flotilové emise, takže snaha mít tu spotřebu co nejníže tam je. Ale to byla spíš otázka ve smyslu "kdyby někdo věděl", jak píšeš, můžeme o tom diskutovat ještě 3 strany a výsledku se stejně asi nedobereme :)
    1 bod
  7. Kdo chce v malém autě 1.5tsi tak má na výběr.. Fábií by se s tímto motorem prodalo tak málo, že by to bylo zbytečné mrhání peněz za vývoj takové konfigurace. Ale není všem dnům konec, třeba budou zase jednou v eufórii z vítězství ve WRC, udělají další limitku a bude jim jedno co do toho investovali
    1 bod
  8. Za čmoudama jezdit nemusíš, oni přijedou brzy za tebou [emoji23] Oktávka pro chlapy, Rapida dětem [emoji1]
    1 bod
  9. Ahoj, tak už mám difuzor doma a je i namontovaný. :-)) Nevím jak to Číňan poslal, ale při vyzvednutí jsem musel ze 113,-usd za difuzor zaplatit ještě 624,-kč DPH plus služby celní deklarace 103,-kč.... Jinak difuzor je original škoda, pasuje super, vypadá ještě lépe, jen jsem musel udělat díru dle starého na tažné zařízení. Posílám pár fotek... :-))
    1 bod
  10. Pokud má konkrétně Columba, tak vidím nejjednodušší použití slotu pro DATA SIM v přihrádce, kde jsou i 2x sloty pro SD karty. To vytvoří v autě samostatnou WiFi s Internet konektivitou (lze sdílet pro každého v autě). Bez nutnosti mít nějaký další smartphone apod. jako hotspot. Je to jednoduché, spolehlivé, osobně mám v Columbusu také extra data SIMku od O2 s vlastním tarifem, nezávisle na telefonu nebo telefonech. Dávat tam nějaký další modem ať už v jakémkoliv konstrukčním provedení nevidím moc rozumné, je to právě velká výhoda Columba, který toto umožňuje, bez nutnosti nějakých hotspotů v mobilu, modemů atd... Ale je to vždy na zvážení.
    1 bod
  11. @Martab Tady to máš. SMS tam naozaj nie sú, ale na druhej strane tam je zadarmo mirrorlink, carplay a android auto. Čo si myslím je lepšie ako SMS. Osobne som SMS v Tolede ešte nikdy nepoužil. Mirrorlink: Horšie zistenie je, že VCDS 17.8 nepodporuje túto Fabiu ani Carista skoro nič nerozpoznala. Takže môj včerajší plán o dokódovanie asistenta rozjazdu do kopca skončil nijako.
    1 bod
  12. Sto lidí, sto chutí. Proto je automobilek "mraky" aby si každý vybral to své. Já jsem byl s Rapidem spokojený a nevyměnil bych ho za korejce - hlavní důvod zůstatková cena. Ale pro člověka co kupuje auto na 10 a více let je to bezpředmětné. Je pravda že se s ním musí člověk trochu pohrát aby vypadal, nebo koupit StylePlus. Já jsem ho měl vyšperkovaný a tak min půlka lidí si pořád myslela že je to Oktávka. Protože min 50% lidí vůbec auto neřeší, koupí něco a jezdí. Hlavně ať má kufr a málo žere.. Jinak já jsem teď spokojený s Leonem, má nějaké mouchy, ale splňuje všecko co jsem chtěl - výborně jezdí, vypadá dobře a nejvíc mě těší že je skoro nevidím na silnici. Jenomže zase, chce to FR a 1.8 TSI nebo nejlépe Cupru, jinak je to opět tuctovka. Stejně jako Oktávka, jedině RS jinak to nemá smysl - pro mě. Koncernové auta totiž vypadají a i jezdí v obyč verzi docela o ničem. Proto asi chápu lidi co si radši koupí v sériovém stavu něco exotického kvůli vzhledu.
    1 bod
  13. poskládal jsem z informací dostupných na netu tabulku základního nastavení kanálů modulu 09Elektrika Tabulka kanálů z tabulky se dá vycházet při změnách funkcí osvětlení. edit 22.9.2018 tohle jsem našel, je to sice o Fabii, ale v základu jsou ty informace platné i pro jiná auta na stejné elektrické platformě, tedy i pro Oktávku 3: VCDS kodovanie funkcii Fabia III 2016 v1.1 wirer.pdf
    1 bod
  14. Čím viac sa na to pozerám, tým viac začínam byť nekľudný.... pretože začína sa mi to naozaj páčiť v porovnaní s mojou súčasnou predFL. Jedinou útechou mi bude to pod kapotou..
    1 bod
  15. Máš auto v záběhu, mě se 1.2 TSI uklinil až cca kolem 3000 km, do té doby někdy dost brumlal, hlavně v zátěži. Jinak můžu potvdit, že na benzínu záleží. Moje subjektivní stupnice od nejtichšího k hlučnějšímu je: 1. Power Shell 100oct 2. OMV MaxxMotion 100oct .. ... dlouho nic 3. Cokoliv v průměru jako MOL,Benzina ... dlouho nic 4. Cokoliv ala JZD
    1 bod
  16. určitě by ti porad ten šikula, co mi asi před dvěma měsíci vymontoval zámek zvenčí..
    1 bod
  17. Mám dojem,že bys chválil i pytel ze sisálu na sedadlech. Pro mě je to asi tak, že alcantara byla velmi úspěšná, prodejní trhák. Místo toho, aby si ŠA toho vážila, tak ji zařízla a hotovo. Zákazníci, nechť si naserou, nebo ať si koupí něco co nechťěj, resp. sueditu, nebo jak tomu lacinýmu šmejdu říkají.
    -1 bodů
  18. Říkám už podruhé, že nevíš nic o tom, jaké chápu, či nechápu souvislosti. Nic co ci myslím o Tobě a Tvých názorech tu také neprezentuji. Jakto, že není Alcantara? Alcantara se vyrábí se na plné pecky, dokonce fabrika nestíhá. ŠA si prostě řekla, že je jí pro Čechy škoda a že jim buse stačit nějaký lacinější šmejd.
    -1 bodů
  19. Ty jsi fakt úplnej mimoň. To není tak že že ŠA si řekla že ji je pro Čechy škoda. Prostě a jednoduše poptávka je moc velká a Alcantara šla s cenou hodně nahoru (prodejní cena materiálu, tedy se zdražil i nákup automobilek). ŠA se rozhodovaa jednoduše - snížím si zisk a zaplatím na vstupu víc? NE - zdražím všechna provedení která ji měla? NE - nechám ji aspoň pro nejvyšší řady vozů, kde zákazníci nejdou až tak po ceně a pro nižší dám Suedii? ANO! Jak známo v L&K jsou i nadále sedačky z Alcantary. Takže zákazník volbu má. Buď si připlatí a má Alcantaru, nebo si nepřiplatí a má Suedii. Napadá tě nějaká lepší cesta jak to udělat? Jestli jo, jsem si jistej že tě hned v pondělí zaměstnají!
    -1 bodů
  20. S tím plně souhlasím. Bohužel Škodovka poslední dobou dělá mnoho, čeho po ní zákazníci nechtějí. Totální odklon od potřeb spotřebitelů. A raději naslouchá eurosojuzu v čele s makrelou.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...