Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      32 733


  2. MilanHos

    MilanHos

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      4 511


  3. kvetosm

    kvetosm

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 019


  4. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      9 778


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 18.8.2018 ve všech sekcích

  1. Rozhodl jsem si na své Fabii r.v. 2003 s komfortní jednoutkou 443E dodělat komfortní stahování oken pomocí dálkového ovládání a rovnou jsem celý proces nafotnil. Vycházel jsem z tohoto návodu za který děkuju @Tomas_ek 1) Nejprve jsem musel sehnat kabel pres COM1 port a rozchodit starý počítač který má port COM1 a funguje na něm DOS 6.22. Viděl jsem video že to funguje i pod Windows 7 a nějakou bootovací disketou ale ja jsem použil klasický počítač. 2) Další krok byl program VDS-PRO přes který se všechno nastavuje. Stáhnout ho můžete zde 3) Vše zapojit, zapnout zapalování a program VDS-PRO 4) Zde vybrat kanál 46 - Komfortní jednotka 5) Další krok je kanál 11 - Login ve kterém musíte zadat Kod: 19283 6) Ted začíná pravá sranda. Musíme změnit hodnoty v EEPROM Zde je seznam adres které je potřeba změnit. Jedná se o řídící jednotku + jednotky dveří Postup je následující: Nejprve musíme zjistit původní číslo každé adresy. Vyberte kanál 26 - EEPROM čtení Zde zadáme požadovanou adresu. V této ukázce kanál 04361 Výsledkem je hodnota 138 (tato hodnota se může být u každého auta jiná!!!) Z této hodnoty 138 odečteme 8 a výsledek 130 zapíšeme pomocí kanálu 27 - EEPROM Zápis Tento postup se stále opakuje u každého kanálu. Jen musíte dávat pozor na přičítání/odčítání hodnoty Například u adresy: 16416 byla výchozí hodnota 201 ke které jsem přičetl 16 a výsledná hodnota je: 217 To je vše. Stačí aplikovat tento postup na všechny potřebné adresy a vše funguje jak má. Ještě ukázka že vše funguje jak má... Omlouvám se za horší kvalitu fotek ale počítač má ještě černobílý monitor a né moc dobrý jas. EDIT: Pokud mate problem s pripojenim k jednotce, vyzkousejte v nastaveni "Baudrate" prepnout na "Try". Diky @JanT Katalog partnerů kteří nabízejí služby v oblasti kódování funkcí https://forum.skodahome.cz/forum/476-nabídka-služeb/
    1 bod
  2. No po pravdě,mít nastavenou nejkratší vzdálenost na dálnici kde člověk letí 140 je někdy adrenalin,takže nastavení o jedno níže mi zas až tak nevadí
    1 bod
  3. Do niektorych svorkovnic idu prave ISO Hraj sa: Konektory (vrátane fotiek): https://www.drive2.ru/l/10301132/ Piny (vrátane fotiek): https://www.drive2.ru/l/6736983 http://www.a3forum.fr/references-officielles-f39/liste-des-references-des-cosses-et-cables-de-reparation-t36863.html https://www.a4-freunde.com/showwiki.php?title=Pins+und+alles+was+dazu+gehoert
    1 bod
  4. Skus 000 979 150 pre zadok. Predok 000 979 151 myslis? Alebo klasika ISO pin?
    1 bod
  5. Než se začne sundávat vana, chce to místo čidla namontovat tlakoměr a zjistí se hned jestli to maže nebo ne.
    1 bod
  6. 1 bod
  7. 3QD je poslední verze softwaru, která ukončila předchozí sérii nekonečných nových verzí(po 3QD už rok a půl nic nového nevyšlo a před tím to byl každý měsíc nová verze). Z mého pohledu než se série nekonečných updatu zastavila a pak jsem měl možnost sledovat na nových autech jestli je to opravdu lepší, nemělo cenu přehrávat.
    1 bod
  8. To chceš vybírat barvu auta podle toho, která se líbí někomu jinému? To snad ne... Jak ti tady může někdo popsat, jaká je Velvet naživo? No, je červená.
    1 bod
  9. Uf, to jsem si oddechl. Uz to zase funguje, bylo to nastavením položky "Ambient lighting color choice via the menu in infotainment". Má být vypnuto, což ovšem moc nechápu. Diky, moc jsi mi pomohl.
    1 bod
  10. To by stačilo, téma je o něčem jiném!
    1 bod
  11. Stačí navštívit třeba Leipzig (Lipsko), je tam pěkně černo :-) ve Francii je to ještě horší, tam to vidím na občanskou válku... Do nějakých čtvrtí města radši nevystupovat z auta :-)
    1 bod
  12. To jo a u me budou driv nez u vas. Pujdou totiz od zapadu. Na druhou stranu ty uz s jednim sdilis stenu baraku a manzelku. [emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  13. Mám Rapida 2017 - 23K kilometrů. Auto jako takové mi příjde fakt dobrý, dokonce zatím nic nevrže ( ještě aby ano po roce). Jezdím na 16kách a na dírách je to fakt docela tvrdý, ale to jsem čekal. S 1.2 TSI 81Kw jsem spokojený, pokud vydrží :). Oproti starší 1.2 TSI 63KW ve fabii 2 super spotřeba když jsou teď v létě samé kolony a plahočíte se všude 50. Oproti Fabii v Eleganci mi fakt schází Climatronic, vyhřívaná sedadla, tempomat, okna v elektrice, leaving home ( Rapid je ambition plus). Šel jsem do něj stím, že tuhle výbavu nemá a pocitem, že to stejně moc nepoužívám ... chyba. Co mi vadí je takové aušusové provedení ... naprosto šílené slícovaní dílů karoserie, rezavé kotouče vzadu včetně třmenů , ohmataný kožený volant, někdy hučící převodovka na neutrál, "cosi" šustícího u pravého kola při přejezdu např. kanálu a šíleně náchylná metalíza, ale to je problém, všech levných aut dneška. Ještě, že má to auto záruku. Šel jsem do něj s tím, že bych ho rád třeba 10 let používal, ale nemám pocit, že by to mohl vydržet, takže uvidíme.
    1 bod
  14. Je to jednoduché - pneu na autě musí vždy splňovat alespoň specifikaci uvedenou v TP. Může mít něco navíc, ale nesmí mít míň. Pokud NENÍ v TP u pneumatiky uvedeno M+S, můžeš použít jak pneumatiku bez M+S, tak s M+S. Pokud JE v TP u pneumatiky uvedeno M+S, můžeš použít pouze pneumatiku s M+S. Když máš v TP uvedeno např. "195/55 R15 85H", můžeš použít - 195/55 R15 89H? - ANO, index nosnosti 89 je vyšší než 85 - 195/55 R15 85V? - ANO, rychlostní index V je vyšší než H - 195/55 R15 82H? - NE, TP vyžaduje použít pneu s indexem nosnosti alespoň 85 - 195/55 R15 85T? - NE, TP vyžaduje použít pneu s rychlostním indexem alespoň H - 195/55 R15 85H M+S? - ANO, TP nespecifikuje druh vzorku Když máš ale v TP uvedeno "185/55 R15 85H M+S", můžeš použít - 185/55 R15 89H M+S? - ANO, index nosnosti 89 je vyšší než 85 - 185/55 R15 85V M+S? - ANO, rychlostní index V je vyšší než H - 185/55 R15 82H M+S? - NE, TP vyžaduje použít pneu s indexem nosnosti alespoň 85 - 185/55 R15 85T M+S? - NE, TP vyžaduje použít pneu s rychlostním indexem alespoň H* - 185/55 R15 85H? - NE, TP vyžaduje použít pneu s označením M+S *) Lze použít za zákonem stanovených podmínek (zimní pneu + nálepka nebo elektronické upozornění).
    1 bod
  15. Varianta 1) Nic nesroubujes. Proste to mezi sklem a stropnici to tam ten kablik zasoupnes. a pak to zasoupnes mezi sloupek a sklo. Zacnes tim ze si povolis jeden sroubek na boku stredoveho tunelu vzi sipka foto. protahnes to pod volanetem. Vycvaknes si bok palubovky. Mezi predni sklo a roh palubovky si protahnes drat dolu do prostoru toho otevreneho boku. K dratu prilepis lepenkou mikro USB konec od kabelu a protahnes ho nahoru. Pak kabel normalne nastouchas mezi sloupek a sklo a pak dale ho nastouchas mezi stropnici a sklo (treba skrabkou na led) a dal pokracujes az ke kamere. Varianta 2) Lepsi je ale udelat si prodluzku s konektorem samice-zapalovac. Tu napojit do pojistkove skrine pres pojistku na volnou pozici kde je napeti po zapnuti klicku viz muj prizpevek na ktery tu je shora dan odkaz. a nabijecku a s tou samici-zapalovac spojit a ulozit do boku palubovky. Je to tak lepsi. AD1 kemare se zapne po zapnutem zapalovani a vypne pri vypnuti klicku, Ad2 zustane ti volny zapalovac pro nabijei mobilu ci navigaci, kterou mam mimo jine vlevo na skle a protazenou k zapalovaci. Ad3 zapalovac je porad pod proudem, takze musis kameru rucne vypinat, zadna ochrana proti vybiti autobaterie tam neni a musis naopak zase kameru zapinat takze na to porad musis myslet. Jako pripojit to na pojistky je fakt easy koupis toto : http://www.gme.cz/zapalovaci-konektor-cg-001-p899-292 Dale 10A pojistku (stacila by i 5A) v autodilech nebo na pumpe nebo servisu. K nozicce pojistky co nejblize k plastove hlavicce napajis cerveny drat (tak aby ti co nejvice nozicky zustalo aby byla kam v pojistkove skrini zasunout.) pripadně si na ebay koupit drzacek pojistky s kablikem. Viz pripojeny obrazek No a zpojis ji do pojistkove skrine, Noziskou s dratem nahoru viz pripojeny obrazek. Druhy drat od prodluzky pripevnis nekam na kostru auta, vedle pojistek po leve strane najde nejaky sroub ktery se dotyka zelezne casti a k nemu to pritahnes. a jeto. Do prodluzky zasunes nabijecku, omotas izolepou aby treba vybracema nedoslo k rozpojeni a cely to nechas v bocnim prostoru. P.S pojistkovou skrin najdes za prihratkou leveho kolena, Vyklopit, pomoci sroubovaku nahore trochu zapacit aby jsi ji vykopil uplne. Nebo si nakup dily a prijed do ČB a ja ti to udelam
    1 bod
  16. ahoj já jsem to tahal za tím černým plechem pod stěračema.. průchodka co jsem použil já (jak je kroužek a na druhý fotce už zapatlaná silikonem), vede za kastlík spolujezdce.. po sundání kastlíku zevnitř krásně přístupná.. možná bych ještě vyhrabal fotku za kastlíkem. a ta samá průchodka by měla bejt na stejným místě i na straně řidiče, ale nevim jak je to s přístupností k ní zevnitř.. záleží jak máš dlouhej kabel, a kterou stranou to budeš chtít kabely tahat
    1 bod
  17. Verze 11-2011

    61 stáhnutí

    Návod k obluse pro model ŠKODA Fabia od 11-2011
    1 bod
  18. Mám dojem,že bys chválil i pytel ze sisálu na sedadlech. Pro mě je to asi tak, že alcantara byla velmi úspěšná, prodejní trhák. Místo toho, aby si ŠA toho vážila, tak ji zařízla a hotovo. Zákazníci, nechť si naserou, nebo ať si koupí něco co nechťěj, resp. sueditu, nebo jak tomu lacinýmu šmejdu říkají.
    -1 bodů
  19. @Clerfayt jako literaturu doporucuji napr tyto clanky https://automix.cars.cz/magazin/svet-automobilu-zachvati-nedostatek-alcantary-20180411.html https://auto.idnes.cz/alcantara-semis-design-kuze-dp1-/automoto.aspx?c=A180419_191953_automoto_fdv http://www.auto.cz/problemy-s-alcantarou-o-velurovou-umelou-kuzi-je-stale-vetsi-zajem-120960 Treba to pomuze v pochopeni toho, proc Skoda zarizla Alcantaru...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...