Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/19/2018 in all areas

  1. 2 points
    Dokáže to každý autorizovaný servis: Kessy.pdf Jen je stačí o to požádat. Já už nahrávám verzi 0907 z důvodu lepší citlivosti VIP pedálu.
  2. 2 points
    Kdo si dokáže doma sám přehrát software v kessy jednotce na nejvyšší verzi, může si přehráním a nastavením této vlastnosti v adaptacích: ENG105808-ENG155267-DeveloperCoding: Passiv Entry Exit (Byte 2)-lf_shutdown nastavit na aktivní a tím si aktivovat možnost deaktivace kessy klik - postup: při odchodu zamknu vůz dálkou a během minuty se dotknu ještě kliky zvenku(tak jak když chci zamknout vůz přes kessy) a tím deaktivuji kliky a musím odemknout vůz jen dálkou(tj. klika nereaguje).
  3. 2 points
    Bezpečnostní systémy:
  4. 1 point
    Nemohlo by to být to ložisko, stejně jako u mě?
  5. 1 point
    Ale Mlho, o čem se tu dobré dvě hodiny bavíme
  6. 1 point
    Velvet je nadherna, na prvni pohled je videt, ze to neni obyc cervena.
  7. 1 point
    Určitě se nesnížil, ale přeci jen neměřím na hřídeli a s větším točivým momentem dojde k většímu prokluzu. Ty křivky si do těch 1800 představ na sobě. Neměřím od úplně nízkých ot. , protože měřím v zátěži, a týrat motor na pětku od 1200ot není úplně OK. Ve skutečném projevu je zlepšení znát již od cca 1500ot..Doufám, že jsem vše vysvětlil dostaečně.
  8. 1 point
    Ziadnu narezlu maticku nemusis sundavat, sundej tapec a na motorceku je plechovej krit a drzi ho asi 5skrutek tie odskrutkuj a das dole plech a na nom je mosadzna trubicka tu vytiahni a skontroluj ci je cela nezlomena a na konci musis odstranit zalomenu trisku, ked tu trubicku budes davat naspat precisti tu dutu skrutku ktora ide cez sklo a premaz ju vazelinou a az potom vrat mosadznu trubicku, takto predlzis zivotnost aj funkcnost.
  9. 1 point
    co to plácáš? jak zařízla? např v L&K stále je a bude, naopak ta Suedia bude i v těch modelech, kde alcantara nemohla být.... ty jsi normálně mimo hochu, proč je asi Suedia v Audi A6 ? už jsem to tu jednou psal, stačí trochu číst, alcantara co by materiál původně pro kosmický průmysl, ano v ISS jsou a i v raketoplánech byly sedačky z alcantary, je to nehořlavý materál, odolný otěru, netřepí se, nezanechává žmolky a neabsorbuje, vodu, prach, pachy atp... ma druhou stranu je prodyšná a odvádí vlkost a teplo ...je to prostě materiál budoucnosti, společnost Spacex používá alcantaru kde může, citace: "Nová kosmická loď SpaceX Crew Dragon má kosmonautům co nejvíce zpříjemnit jejich pobyt ve vesmíru. Sedačky budou vyrobeny z nejkvalitnějších uhlíkových vláken nejvyšší jakosti a budou potaženy alcantarou, což je odolná látka z vláknového kompozitu. ".... nejprve když alcantaru NASA odmítla, začali ji používat rusové v Sojuzech a byly i na Miru, později až potom v raketoplánech... jinak po alkantaře mimo nejdražších sedacích souprav nebyl zájem, pozdejí jako první použl alcantaru Bertone (ne ve Škodě Favorit - i když i jeden z prototylů od Bertoneho měl výplně dveří z alcantary) v roce 1978 v extravagantním italském sporťáku Fiat X1/9, pak alcantaru použil Mercedes a byl to bum, současně a tím přišly americké automobilky (obchodní název Ultrasuede) a pak i japonci (Escaine)... pak už to jen pokračovalo, soukromá letadla, luxusní jachty, helikoptéry, sportovní a závodní auta, závodní jachty, závodní letadla, např. interiéruluxusního kupé Lexus LC má z alcantary kromě sedadel i výplně dveří, část obšití palubní desky a celou stropnici, podobně i Lamborghini, Porsche ... a jiné prémiové značky a to i kvůli úspoře hmotnosti oproti kůži.... stle více se alcantara prosazovala a kromě automobilek, výrobců, letadel, jachet, nábytku a atp. ji hojně využívají i výrobci elektroniky, lze ji najít např na sluchátkách Sennheiser nebo obalech na SurfacePro od Microsoftu...
  10. 1 point
    Ty jsi fakt úplnej mimoň. To není tak že že ŠA si řekla že ji je pro Čechy škoda. Prostě a jednoduše poptávka je moc velká a Alcantara šla s cenou hodně nahoru (prodejní cena materiálu, tedy se zdražil i nákup automobilek). ŠA se rozhodovaa jednoduše - snížím si zisk a zaplatím na vstupu víc? NE - zdražím všechna provedení která ji měla? NE - nechám ji aspoň pro nejvyšší řady vozů, kde zákazníci nejdou až tak po ceně a pro nižší dám Suedii? ANO! Jak známo v L&K jsou i nadále sedačky z Alcantary. Takže zákazník volbu má. Buď si připlatí a má Alcantaru, nebo si nepřiplatí a má Suedii. Napadá tě nějaká lepší cesta jak to udělat? Jestli jo, jsem si jistej že tě hned v pondělí zaměstnají!
  11. 1 point
    tak jsem dnes u prodejce odzkůšal materiál sedadel Suedia (čili Švédsko) ... no jako alcantara to pohled ani na omak není ani náhodou... je to mnohem jemnější, opravdu jako jemá švédská utěrka, proto asi ten název... ale každopádně je to materiál příjemný au sedadel kombinace s látkou je Suedia umístěná na praktických místech, takže se nebudou sedadla z látky mačkat, bude to líp do auta "klouzat" a pokud to bude alespoň z 50 % odolné jako alcantara, proč ne....
  12. 1 point
    Je to moje první auto s takovým zvukovým projevem a že jsem jich už od r. 1985 pár řídil a v dalších se vezl. Je to smutné. Jestli si ještě někdy koupím jiné auto, tak to pravděpodobně Škoda nebude, i když se to zatím ne.ere.
  13. 1 point
    sedadlo je ako topanka. Jeden moze sediet cely den a druhy je po 2 hodinach polamany. Kazdy sme inak krivy...
  14. 1 point
    To 5icz: Ale uci se a velmi dobre...na tvuj styl jizdy, nekdo holt jezdi na spotrebu tak to dusi a prevodovka je lina radit a nekdo jezdi razantneji tak to tam ten automat nechava i na vyssich otackach, samozrejme v rezimu normal nepocitam zde ani eco a ani sport, protoze ty maji sva presna specifika, ale i kdyz se mi zda, ze i zde jsou trochu adaptacni hodnoty prevodovky brany v uvahu. Kdyz podrazujes tak tam tu rychlost mas skoro okamzite a to mnohem rychleji, nez-li to tam naladujes klasickym manualem, takze kdyz podrazuji o vice nez-li o jeden tak vim, ze tam je max vterina zpozdeni a uz mackam plyn(tohle pouzivam hlavne pri predjizdeni)...i kdyz v pripade predjizdeni podrazuji mnohem drive, tedy uplne stejne jak s manualem, ale to je spise o zvyku. To Spirito: To bohuzel neni kurvitko vyrobce, ale kurvitko zvane evropske normy..proste pri malych otackach nizke emise
  15. 1 point
    Neni pravda, ze by se DSG nejak ucilo tvuj styl razeni. Jak by to delalo? Radi to na spotrebu a kdyz zmacknes plyn, tak to radi aby to jelo, to je vse. Jinak taky neni pravda, ze s DSG se da radit rucne uplne stejne jako s manualem - kdyz si podradis s DSG treba o 3 stupne niz, tak poradne nevis, kdy tam tu rychlost mas, kdezto s manualem mas presnou odezvu a vis presne, kdy mas zarazeno. Jedine, kdy ma smysl radit s DSG rucne je kdyz jedes z kopce a nelibi se tim rychlost jakou mas kvuli brzdeni motorem a pri predjizdeni kdyz si chces pripravit nizsi rychlost. Tohle jsou ale male nedostatky a DSG je parada.
  16. -1 points
    Jo, jakmile by to byla Fabia, tak tam by automat potreba nebyl. Ale jakmile je to stredni trida, tak to by byla ostuda. Presne to vystihujes, vidim to ve svem okoli. DSG dela ostudu rada lidi, kteri si je kupuji jako pozu a snahu zapadnout. ------------------------------------------ Pridam svuj nazor obecne - pokud je pro nekoho jizda denodenni nudou a chteji co nejjednodussi prepravu, automat je dobrou volbou. Proste a jednoduse slapou na jeden pedál a ono to jede. Me rizeni bavi, snazim se predvidat, podle toho volim prevody. Zatim jsem jel z automatu s DSG a tusim ZF v Range Roveru. Ani jedno z tech aut neradilo tak, jak bych si predstavoval. Bud opozdene a dusilo to na "dvanácti stech". Nebo to drzelo tupe vysoke otacky, misto toho, aby pri zmacknuti pedalu okamzite reagovalo. Jestli nekdo uz pise, ze si prece jenom za 2000Kc muzu koupit padla a radit padlama, tak sorry, na takovy rezim nemusim mit tempomat automat. Pokud bych automat poridil, tak do mesta, kde pojizdeni v kolone dokaze otravit > u me by tedy automat sel do Fabie. Na Skode me posledni dobou sere omezovani dostupnych motorizaci - viz. snaha prodavat Yetiho Ambition s 1.2TSI pouze s automatem atd.
  17. -1 points
    McViper: Odkdy ma automat vetsi spotrebu? To neplati uz tak 10 let. To platilo tak leda o klasickem automatu, ktery se uz temer do zadneho auta nedava (bohuzel).
  18. -1 points
    Řekl bych, že důvodem je zvýšená hmotnost DSG - řádově asi 20 kg navíc.
  19. -1 points
    Co člověk to názor, ja měl poslední pětku se sport sedačky a každy kdo jel se mnou v obou autech, tak hodnotil bmw jako lepší. Mam to raději víc do sportovna než na klobouka:)
  20. -1 points
    Pokud diskutuješ na odborném fóru a je ti tak nějak u pr..le exaktní odborné názvosloví, mají tvoje příspěvky hodnotu hodpodských blábolů.
  21. -1 points
    Přečti si nadpis, a pokud k tomu nic nemáš tak ani nepiš. Jinak pokud ti to nedošlo tak asi proto protože mě to zajímá a může se to hodit lidem co chtějí auto koupit nebo si chtějí ověřit km...
  22. -1 points
    Zjišťoval jsem, bohužel nic jsem nenašel. Tak jestli někdo poradí. Škodovka evidetně podporuje všelijaké formy zlodějny autobazarů a obecně krádeží. Do dnešní doby krom jiného nedokáže dát ani do aut pořádný Alarm s Pagerem. Nicméně pokud se vrátím k tématu, našel jsem následující možnosti ani jedna nevedla k ničemu, objevil jsem ještě něco zajímavého ale není to úplně přesně ono. EDC17 - cokoliv co by naznačovalo evidenci km nemá DPF filtr - kilometry nebo motohodiny nemá počítá jen dílčí km vztahující se k regeneraci Řízení - motohodiny ani kilometry nemá jednotka Airbag - motohodiny ani kilometry nemá Navigace - kilometry nevede. Nechápu auto nacpané elektronikou a jediné co vede km je Instruments Cluster a každý šulín z Áček to přemaže. Přece stav km je pro motor důležitý, to samé přece pro DPF, airbag a řízení. Kdyby stylem co to koncern vede s auty, to dělali i s telefonama tak máme ještě staré Nokie :-(


×
×
  • Create New...