Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/19/2018 in all areas

  1. 2 points
    Dokáže to každý autorizovaný servis: Kessy.pdf Jen je stačí o to požádat. Já už nahrávám verzi 0907 z důvodu lepší citlivosti VIP pedálu.
  2. 2 points
    Kdo si dokáže doma sám přehrát software v kessy jednotce na nejvyšší verzi, může si přehráním a nastavením této vlastnosti v adaptacích: ENG105808-ENG155267-DeveloperCoding: Passiv Entry Exit (Byte 2)-lf_shutdown nastavit na aktivní a tím si aktivovat možnost deaktivace kessy klik - postup: při odchodu zamknu vůz dálkou a během minuty se dotknu ještě kliky zvenku(tak jak když chci zamknout vůz přes kessy) a tím deaktivuji kliky a musím odemknout vůz jen dálkou(tj. klika nereaguje).
  3. 2 points
    Bezpečnostní systémy:
  4. 1 point
    Nemohlo by to být to ložisko, stejně jako u mě?
  5. 1 point
    Velvet je nadherna, na prvni pohled je videt, ze to neni obyc cervena.
  6. 1 point
    Určitě se nesnížil, ale přeci jen neměřím na hřídeli a s větším točivým momentem dojde k většímu prokluzu. Ty křivky si do těch 1800 představ na sobě. Neměřím od úplně nízkých ot. , protože měřím v zátěži, a týrat motor na pětku od 1200ot není úplně OK. Ve skutečném projevu je zlepšení znát již od cca 1500ot..Doufám, že jsem vše vysvětlil dostaečně.
  7. 1 point
    co to plácáš? jak zařízla? např v L&K stále je a bude, naopak ta Suedia bude i v těch modelech, kde alcantara nemohla být.... ty jsi normálně mimo hochu, proč je asi Suedia v Audi A6 ? už jsem to tu jednou psal, stačí trochu číst, alcantara co by materiál původně pro kosmický průmysl, ano v ISS jsou a i v raketoplánech byly sedačky z alcantary, je to nehořlavý materál, odolný otěru, netřepí se, nezanechává žmolky a neabsorbuje, vodu, prach, pachy atp... ma druhou stranu je prodyšná a odvádí vlkost a teplo ...je to prostě materiál budoucnosti, společnost Spacex používá alcantaru kde může, citace: "Nová kosmická loď SpaceX Crew Dragon má kosmonautům co nejvíce zpříjemnit jejich pobyt ve vesmíru. Sedačky budou vyrobeny z nejkvalitnějších uhlíkových vláken nejvyšší jakosti a budou potaženy alcantarou, což je odolná látka z vláknového kompozitu. ".... nejprve když alcantaru NASA odmítla, začali ji používat rusové v Sojuzech a byly i na Miru, později až potom v raketoplánech... jinak po alkantaře mimo nejdražších sedacích souprav nebyl zájem, pozdejí jako první použl alcantaru Bertone (ne ve Škodě Favorit - i když i jeden z prototylů od Bertoneho měl výplně dveří z alcantary) v roce 1978 v extravagantním italském sporťáku Fiat X1/9, pak alcantaru použil Mercedes a byl to bum, současně a tím přišly americké automobilky (obchodní název Ultrasuede) a pak i japonci (Escaine)... pak už to jen pokračovalo, soukromá letadla, luxusní jachty, helikoptéry, sportovní a závodní auta, závodní jachty, závodní letadla, např. interiéruluxusního kupé Lexus LC má z alcantary kromě sedadel i výplně dveří, část obšití palubní desky a celou stropnici, podobně i Lamborghini, Porsche ... a jiné prémiové značky a to i kvůli úspoře hmotnosti oproti kůži.... stle více se alcantara prosazovala a kromě automobilek, výrobců, letadel, jachet, nábytku a atp. ji hojně využívají i výrobci elektroniky, lze ji najít např na sluchátkách Sennheiser nebo obalech na SurfacePro od Microsoftu...
  8. 1 point
    sedadlo je ako topanka. Jeden moze sediet cely den a druhy je po 2 hodinach polamany. Kazdy sme inak krivy...
  9. -1 points
    Řekl bych, že důvodem je zvýšená hmotnost DSG - řádově asi 20 kg navíc.
  10. -1 points
    Přečti si nadpis, a pokud k tomu nic nemáš tak ani nepiš. Jinak pokud ti to nedošlo tak asi proto protože mě to zajímá a může se to hodit lidem co chtějí auto koupit nebo si chtějí ověřit km...


© 2011 - 2019 SKODAHOME.cz | Vytvořeno s v Praze.