Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      8 790


  2. michal2009

    michal2009

    Moderátor


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      5 490


  3. 5icz

    5icz

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      532


  4. motorpower

    motorpower

    Partner


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      1 104


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 19.8.2018 ve všech sekcích

  1. Dokáže to každý autorizovaný servis: Kessy.pdf Jen je stačí o to požádat. Já už nahrávám verzi 0907 z důvodu lepší citlivosti VIP pedálu.
    2 body
  2. Kdo si dokáže doma sám přehrát software v kessy jednotce na nejvyšší verzi, může si přehráním a nastavením této vlastnosti v adaptacích: ENG105808-ENG155267-DeveloperCoding: Passiv Entry Exit (Byte 2)-lf_shutdown nastavit na aktivní a tím si aktivovat možnost deaktivace kessy klik - postup: při odchodu zamknu vůz dálkou a během minuty se dotknu ještě kliky zvenku(tak jak když chci zamknout vůz přes kessy) a tím deaktivuji kliky a musím odemknout vůz jen dálkou(tj. klika nereaguje).
    2 body
  3. Bezpečnostní systémy:
    2 body
  4. Nemohlo by to být to ložisko, stejně jako u mě?
    1 bod
  5. Ale Mlho, o čem se tu dobré dvě hodiny bavíme
    1 bod
  6. Velvet je nadherna, na prvni pohled je videt, ze to neni obyc cervena.
    1 bod
  7. Určitě se nesnížil, ale přeci jen neměřím na hřídeli a s větším točivým momentem dojde k většímu prokluzu. Ty křivky si do těch 1800 představ na sobě. Neměřím od úplně nízkých ot. , protože měřím v zátěži, a týrat motor na pětku od 1200ot není úplně OK. Ve skutečném projevu je zlepšení znát již od cca 1500ot..Doufám, že jsem vše vysvětlil dostaečně.
    1 bod
  8. Ziadnu narezlu maticku nemusis sundavat, sundej tapec a na motorceku je plechovej krit a drzi ho asi 5skrutek tie odskrutkuj a das dole plech a na nom je mosadzna trubicka tu vytiahni a skontroluj ci je cela nezlomena a na konci musis odstranit zalomenu trisku, ked tu trubicku budes davat naspat precisti tu dutu skrutku ktora ide cez sklo a premaz ju vazelinou a az potom vrat mosadznu trubicku, takto predlzis zivotnost aj funkcnost.
    1 bod
  9. Ty jsi fakt úplnej mimoň. To není tak že že ŠA si řekla že ji je pro Čechy škoda. Prostě a jednoduše poptávka je moc velká a Alcantara šla s cenou hodně nahoru (prodejní cena materiálu, tedy se zdražil i nákup automobilek). ŠA se rozhodovaa jednoduše - snížím si zisk a zaplatím na vstupu víc? NE - zdražím všechna provedení která ji měla? NE - nechám ji aspoň pro nejvyšší řady vozů, kde zákazníci nejdou až tak po ceně a pro nižší dám Suedii? ANO! Jak známo v L&K jsou i nadále sedačky z Alcantary. Takže zákazník volbu má. Buď si připlatí a má Alcantaru, nebo si nepřiplatí a má Suedii. Napadá tě nějaká lepší cesta jak to udělat? Jestli jo, jsem si jistej že tě hned v pondělí zaměstnají!
    1 bod
  10. Je to moje první auto s takovým zvukovým projevem a že jsem jich už od r. 1985 pár řídil a v dalších se vezl. Je to smutné. Jestli si ještě někdy koupím jiné auto, tak to pravděpodobně Škoda nebude, i když se to zatím ne.ere.
    1 bod
  11. sedadlo je ako topanka. Jeden moze sediet cely den a druhy je po 2 hodinach polamany. Kazdy sme inak krivy...
    1 bod
  12. To 5icz: Ale uci se a velmi dobre...na tvuj styl jizdy, nekdo holt jezdi na spotrebu tak to dusi a prevodovka je lina radit a nekdo jezdi razantneji tak to tam ten automat nechava i na vyssich otackach, samozrejme v rezimu normal nepocitam zde ani eco a ani sport, protoze ty maji sva presna specifika, ale i kdyz se mi zda, ze i zde jsou trochu adaptacni hodnoty prevodovky brany v uvahu. Kdyz podrazujes tak tam tu rychlost mas skoro okamzite a to mnohem rychleji, nez-li to tam naladujes klasickym manualem, takze kdyz podrazuji o vice nez-li o jeden tak vim, ze tam je max vterina zpozdeni a uz mackam plyn(tohle pouzivam hlavne pri predjizdeni)...i kdyz v pripade predjizdeni podrazuji mnohem drive, tedy uplne stejne jak s manualem, ale to je spise o zvyku. To Spirito: To bohuzel neni kurvitko vyrobce, ale kurvitko zvane evropske normy..proste pri malych otackach nizke emise
    1 bod
  13. Neni pravda, ze by se DSG nejak ucilo tvuj styl razeni. Jak by to delalo? Radi to na spotrebu a kdyz zmacknes plyn, tak to radi aby to jelo, to je vse. Jinak taky neni pravda, ze s DSG se da radit rucne uplne stejne jako s manualem - kdyz si podradis s DSG treba o 3 stupne niz, tak poradne nevis, kdy tam tu rychlost mas, kdezto s manualem mas presnou odezvu a vis presne, kdy mas zarazeno. Jedine, kdy ma smysl radit s DSG rucne je kdyz jedes z kopce a nelibi se tim rychlost jakou mas kvuli brzdeni motorem a pri predjizdeni kdyz si chces pripravit nizsi rychlost. Tohle jsou ale male nedostatky a DSG je parada.
    1 bod
  14. Jo, jakmile by to byla Fabia, tak tam by automat potreba nebyl. Ale jakmile je to stredni trida, tak to by byla ostuda. Presne to vystihujes, vidim to ve svem okoli. DSG dela ostudu rada lidi, kteri si je kupuji jako pozu a snahu zapadnout. ------------------------------------------ Pridam svuj nazor obecne - pokud je pro nekoho jizda denodenni nudou a chteji co nejjednodussi prepravu, automat je dobrou volbou. Proste a jednoduse slapou na jeden pedál a ono to jede. Me rizeni bavi, snazim se predvidat, podle toho volim prevody. Zatim jsem jel z automatu s DSG a tusim ZF v Range Roveru. Ani jedno z tech aut neradilo tak, jak bych si predstavoval. Bud opozdene a dusilo to na "dvanácti stech". Nebo to drzelo tupe vysoke otacky, misto toho, aby pri zmacknuti pedalu okamzite reagovalo. Jestli nekdo uz pise, ze si prece jenom za 2000Kc muzu koupit padla a radit padlama, tak sorry, na takovy rezim nemusim mit tempomat automat. Pokud bych automat poridil, tak do mesta, kde pojizdeni v kolone dokaze otravit > u me by tedy automat sel do Fabie. Na Skode me posledni dobou sere omezovani dostupnych motorizaci - viz. snaha prodavat Yetiho Ambition s 1.2TSI pouze s automatem atd.
    -1 bodů
  15. McViper: Odkdy ma automat vetsi spotrebu? To neplati uz tak 10 let. To platilo tak leda o klasickem automatu, ktery se uz temer do zadneho auta nedava (bohuzel).
    -1 bodů
  16. Řekl bych, že důvodem je zvýšená hmotnost DSG - řádově asi 20 kg navíc.
    -1 bodů
  17. Co člověk to názor, ja měl poslední pětku se sport sedačky a každy kdo jel se mnou v obou autech, tak hodnotil bmw jako lepší. Mam to raději víc do sportovna než na klobouka:)
    -1 bodů
  18. Pokud diskutuješ na odborném fóru a je ti tak nějak u pr..le exaktní odborné názvosloví, mají tvoje příspěvky hodnotu hodpodských blábolů.
    -1 bodů
  19. Přečti si nadpis, a pokud k tomu nic nemáš tak ani nepiš. Jinak pokud ti to nedošlo tak asi proto protože mě to zajímá a může se to hodit lidem co chtějí auto koupit nebo si chtějí ověřit km...
    -1 bodů
  20. Zjišťoval jsem, bohužel nic jsem nenašel. Tak jestli někdo poradí. Škodovka evidetně podporuje všelijaké formy zlodějny autobazarů a obecně krádeží. Do dnešní doby krom jiného nedokáže dát ani do aut pořádný Alarm s Pagerem. Nicméně pokud se vrátím k tématu, našel jsem následující možnosti ani jedna nevedla k ničemu, objevil jsem ještě něco zajímavého ale není to úplně přesně ono. EDC17 - cokoliv co by naznačovalo evidenci km nemá DPF filtr - kilometry nebo motohodiny nemá počítá jen dílčí km vztahující se k regeneraci Řízení - motohodiny ani kilometry nemá jednotka Airbag - motohodiny ani kilometry nemá Navigace - kilometry nevede. Nechápu auto nacpané elektronikou a jediné co vede km je Instruments Cluster a každý šulín z Áček to přemaže. Přece stav km je pro motor důležitý, to samé přece pro DPF, airbag a řízení. Kdyby stylem co to koncern vede s auty, to dělali i s telefonama tak máme ještě staré Nokie :-(
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...