Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. MilanHos

    MilanHos

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      4 511


  2. Tragedie_v_JZD

    Tragedie_v_JZD

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      1 770


  3. lumirnavrat

    lumirnavrat

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      665


  4. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      15 100


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 20.8.2018 ve všech sekcích

  1. Slibeny test ze SM. SM33_2018_Fabie001.pdf
    3 body
  2. Dnes aktivováno na dvou autech a oba majitelé spokojení, že když budou chtít mít jistotu(kavárna poblíž parkoviště, oběd na benzínce, atd.), že mají možnost jak systém deaktivovat.
    2 body
  3. Na to, že jsi měl naposled potvrzený termín začátkem prosince, tak to teda zírám, jestli to bude pravda.
    1 bod
  4. no 400,- výpalné za vlastné olej je docela síla no..slušně se to rozmáhá..prostě nás potřebují dostat na jejich olej, to je celé..mít dneska nové auto je za trest s těma jejich kontrolama..po záruce už mi tam nikdy neuvidí..
    1 bod
  5. V té databázi se jedná opravdu jen o radary, za které ti může přijít pozdrav. Jsou to GPS souřadnice daného radaru (a tu mapu jsem udělal jen export pro představu, ať to je zřejmě co kde je). Pokud myslíš opravdu ty info radary, za které ti nic nehrozí, ty se neřeší, pže krom toho, že by to furt pípalo, tak by to bylo stejně k ničemu :-) I kdyby za tebou jeli policajti a ukazalo ti to na tom radaru 85 km/h, stejně ti můžou zkontrolovat max. lékarničku :-) Ale to už jsme odbočili.. ;-)
    1 bod
  6. Jsou to jen povolené nebo narušené vlákna,která se vážou na kord.Pokud se povolí kord,pneumatika šíleně hází,povolí se tzv.vazba. Je to prostě opravárenská podložka,je jich několik typů,velikosti.Každý pneuservis je má a bude vědět
    1 bod
  7. @Sir_Jarek Jestli stále zkoumáš logy, je tu nyní nový LogView pomocník na prohlížení i těhle nových verzí logů. Graf řekne mnohem více než tabulka
    1 bod
  8. Ale Mlho, o čem se tu dobré dvě hodiny bavíme
    1 bod
  9. Určitě se nesnížil, ale přeci jen neměřím na hřídeli a s větším točivým momentem dojde k většímu prokluzu. Ty křivky si do těch 1800 představ na sobě. Neměřím od úplně nízkých ot. , protože měřím v zátěži, a týrat motor na pětku od 1200ot není úplně OK. Ve skutečném projevu je zlepšení znát již od cca 1500ot..Doufám, že jsem vše vysvětlil dostaečně.
    1 bod
  10. To asi jo, ale pokud je tlak jen nižší, tak se to hned nezadře, ale stejně je to problém. Proto to chce před jakýmkoli zásahem fyzicky změřit tlak oleje. A to jak zastudena a pak při zahřátí na provozní teplotu. Pak má člověk vodítko po čem jít.
    1 bod
  11. Než se začne sundávat vana, chce to místo čidla namontovat tlakoměr a zjistí se hned jestli to maže nebo ne.
    1 bod
  12. Potřebuješ mít wifi a adekvátní SW upgrade. Ten ale zatím neexistuje a nikdo neví jestli půjde do stávajících zařízení, nebo jen do nových.... Moc bych si to nemaloval :(
    1 bod
  13. A co mela skodovka delat, kdyz alcantara na trhu proste neni? mela ji mit dal v ceniku s cekackou dva roky? Nikdo te nenuti suedii kupovat. Muzes si jit koupit jine auto. Tve misto ve fronte s radosti prevezme nekdo dalsi z toho milionu zajemcu o skodovku. at udela skodovka, je to spatne. Nechapes sirsi souvislosti, jenom si meles svoje. Takovy typicky cech.
    1 bod
  14. Mám dojem,že bys chválil i pytel ze sisálu na sedadlech. Pro mě je to asi tak, že alcantara byla velmi úspěšná, prodejní trhák. Místo toho, aby si ŠA toho vážila, tak ji zařízla a hotovo. Zákazníci, nechť si naserou, nebo ať si koupí něco co nechťěj, resp. sueditu, nebo jak tomu lacinýmu šmejdu říkají.
    1 bod
  15. Tak po 26. je 30 tyden mensi, roven, nebo vetsi 31? pokud mensi, mas MR2018, tedy bez filtru a s puvodnimi vybavami. pokud je 30 rovno nebomvetsi, nez 31, mas mr 2019, tudiz s filtry a upravenou specifikaci (pokud ten pripad nastal)
    1 bod
  16. Jednim z duvodu je zejmena velke mnozstvi nabizenych variant. A zaplatpambu za ne.
    1 bod
  17. Ostatni automobilky jsou na tom uplne stejne, jako skodovka. Jen se o tom pise min, protoze do skodovky se kope snadneji.
    1 bod
  18. Zdar chlapci jak je to na Supu2 pokud dám třeba LED obrysové nebo do SPZ koukám že ani beta neumí nastavit toleranci "check bulb". Nemá ani nastavení intervalu po kterém začne ostřik světel.... Nevíte, jestli napájení pro zadní světla se mění, pokud bych vyměnil na LED svícení? No nechtěl bych tu aplikaci platit, když to v podstatě nic neumí, všechny komfortní funkce jsou nastaveny z výroby, jen nějaké drobnosti se dají nastavit třeba zbytečně Corner/DRL svítí skoro na plno (92%). TCS a brzdy a to je tak zhruba všechno. No nicméně, když jsem tady na to koukal tak žádné řešení pro instalaci Caristy, takže dávám do placu legální a oficiální postup. Stáhněte poslední Beta Caristu, v poslední verzi už nejsou skoro vůbec žádné možnosti a Caristu crack nepoužívejte chybí in-app purchase. Dejte zaplatit, pokud tam bude ještě 7denní zkušební tak vyberte, aktivuje se i na jiných zařízeních s Google pay. Vyzkoušejte, nastavte, zrušte předplatné. Celá sranda. Pochybuju, že kromě testování tam budete v budoucnu něco nastavovat.....
    1 bod
  19. Díky inspiraci zde na fóru a hlavně díky @Lukason, který mi kola sehnal, jsem dnes přehodil alu Gemini 18" za Alu Vega 18". Myslím, že auto zase vypadá o něco lépe. Lukasonovi dodatečně ještě děkuji
    1 bod
  20. Právě z těchto článků vyplývá, že Volkswagen group s tím má největší problémy a ne že do nich někdo kope. Nejžádanější modely, mezi něž počítám i Karoq 1.5 TSI i 2.0 TDI by měli mít hotové a ne je nechávat někde na poli. Ale tady se asi budou lidi zastávat ŠA i kdyby čekali na auto dva roky. Možná zaměstnanci ŠA, kterým je jedno, že auto se vyrábí na pole na odstavnou plochu a ne pro zákazníka. Oni prostě jedou dál a stotisícové odměny je neminou...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...