Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Petrzi

    Petrzi

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      307


  2. ZbyšekSU

    ZbyšekSU

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      377


  3. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      8 641


  4. kvetosm

    kvetosm

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      1 019


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 28.8.2018 ve všech sekcích

  1. Nový Rapid, spaceback maskovaní
    2 body
  2. 2 body
  3. tak aspon mala ochutnavka - screenshot, ktory zverejnili pani z Applu...
    2 body
  4. Ale zase bych to neprožíval toliko. Ano, kvalita šla dolů, ale i cena, průměrná hrubá mzda v roce 1999 byla cca 13 000, a FI v základu 280 000 a to neměla opravdu nic (Classic, 1.4 MPI 44kW, opravdu jen 4 kola a volant). Dnes je průměrná mzda skoro 30 000 (https://www.kurzy.cz/makroekonomika/mzdy/?imakroGraphFrom=1.1.1990) a FIII stojí v základu 260 000 s 1.0 MPI 44kW, ale už má centrál, klimatizaci, ABS, ESP a další (a když přišla FI, lidé taky na ni nadávali, jak je to oproti Felicii drahé, malé, nedá se to doma opravit, a dnes na ni někteří pějí ódy na to samé téma). On není problém dělat kvalitní auta i dnes, ale kdo by dnes dal za Fábii v základu 21,5 měsíčních platů? (to by stála skoro 630 000 a to tam není započtená ta další výbava) taky se stačí podívat na nejprodávanější kombinaci tehdá (HTP a Clasic/Comfort/Ambition) a dnes (TSI Ambition/Style). Takže ano, FI byla kvalitnější, ale sám jsem přesednul z FI do FIII a nějaké zásadní nedostatky nepozoruji (a jiná auta v segmentu jsou na tom velmi podobně). A ano, může se člověk ohánět tím, jaký je FI držák, ale zase je jiná doba, u 1.4 MPI běžně praskalo těsnění pod hlavou, u 1.4 16V a 2.0 8V zase některé kusy brali olej a další, takže taky to nebyli nějak zázračně bezproblémové motory. A co se týče spolehlivosti FIII, některé kusy mají najeto již přes 150tis a zatím to nevypadá na nějaký průšvih. Ale stejně, toto už je diskuze mimo toto téma a je to spíše dohadování se nějakých dojmů, než fakta.
    2 body
  5. Určitě to není možné chápat jako konkurenci Golfu. I když to bude mít 264cm variantu rozvoru, bude to vycházet z menší verze platformy MQB-A0. Jen tentokrát bez primárně nízkonákladového zaměření a využití plošiny Roomsteru s předkem z Fabie...
    1 bod
  6. Pokud to uniká pět týdnů a stále to není prázdné, tak to žádné bubliny dělat nebude. Když tam máš kontrastní látku, tak neexperimentuj s vodou. V místě úniku to dělá poměrně výrazné žlutozelené mapy - a pro jistotu dodám, že musíš použít UV světlo. Při normálním osvětlení není vidět nic.
    1 bod
  7. A ty si odkiaľ prišiel na to, že má Octu II? Píše, že má 2.0 TDI.
    1 bod
  8. nejlepší je zase originál, vlastní zkušenost
    1 bod
  9. Však to není potřeba Na spotřebě to nepoznáš, rychlejší to nebude. U HB je to jen otázka lepšího koeficientu odporu vzduchu kvůli euro normám. Combi je splňuje s přehledem i bez krytů. Jo a s těma otázkama jestli to půjde někde na ulici bez dílenského zvedáku to raději ani nepište. Nedávno u nás v okolí si jeden chlápek najel autem nad prohlubeň u silnice aby se dostal pohodlně pod auto, ještě si to přizvedl heverem, no ale auto se přehouplo a chlápek tam má teď pomníček. Takže pokud nemáte někdo například montážní jámu tak pod auto nelezte raději.
    1 bod
  10. Tak mám za sebou prvních 1000km s ACC a musím velice pochválit. Zvykl jsem si hrozně rychle, dokonce i na to ovládání extra páčkou, čehož jsem se bál nejvíc. Ve spojení DSG + ACC vidím geniálního pomocníka do kolon a obecně v podstatě všude. Jako každá věc to chce používat hlavu, chápat limity a používat v rámci těch limitů. Nicméně můžu doporučit jako super položku výbavy...
    1 bod
  11. Tak také hotovo - včera mě to v servise vyměnili, cca hodina práce. Řadička do auta skutečně pěkně pasuje, není nijak zbytečně veliká a designově je docela povedená. K mému interiéru (černý piano lak) se hodí, a je celkem ergonomická, dobře se ovládá celou dlaní, při opření pravé ruky o opěrku funguje jako její komfortní prodloužení, tak jako jsem byl zvyklý v O2FL. Nakonec jsem ji i sehnal za výrazně lepší cenu, než nabízí prodejní síť Škodovky.
    1 bod
  12. S Dunlopy určitě neuděláš chybu. Jak jsem sám uváděl, odjezdil jsem dvě sady zimních Dunlopů a u nás v podhůří Jeseníků vždy bez problémů všude kam jsem potřeboval. Teď sice už dva roky jezdím Continentaly, ale to jen kvůli tomu, že je jezdím k obrovské spokojenosti i jako letní, přišly mi o nepatrný fous lepší než dunlopy a myslím že v době kdy jsem se rozhodoval byly snad dokonce i za lepší cenu, tak když už jsem bral komplet sadu pro otce, vzal jsem je i já a nelituji. Dle mě jsou ale tyto dvě gumy téměř totožné co se týká svých kvalit a těžko hledat která z nich je v té či oné oblasti lepší. EDIT: Nějaké Nokiany jsem měl jako zimní kdysi na firemním a ty už bych nechtěl teda ani vidět. Ale nevím co to bylo tehdy za model, je to už cca 15 let.
    1 bod
  13. Ano jdou zavřít musi se trochu déle držet a zavřou se
    1 bod
  14. @Twisted - ako pri všetkom, aj zhoršovanie vlastností bude guma od gumy. Mal som CWC TS 850 a po 4 rokoch pri cca 5mm boli poslednú zimu už dosť slabé (oproti novým). Navyše ich zmes bola výborná na zimu, ale pri posledných zimách, keď nebol problém aj mesiac jazdiť v teplotách nad 10 stupňov šli nenormálne dole s hĺbkou dezénu. Kolega mal Nokiany (ale aké neviem), a hoci tiež ubúdali, tak vraj vlastnosti si celkom zachovávali. Naopak Matadorky boli síce luxus na sneh, ľad, ale tretiu sezónu napriek vzorku už boli vyslovene nebezpečné... Takže proste len nájsť to, čo potrebuješ a vyhovuje :) Budem to tu ale sledovať. Mal som nutkanie ísť do 16" pri tej cene diskov, ale tá dostupnosť pneu a ich cena v tomto rozmere ma odrádza :)
    1 bod
  15. @velkepeni možná se pletu ,ale u mne zavřít tlačítkem jdou .
    1 bod
  16. Dunlop Winter Sport5 jsem jezdil na O1 a nemohl jsem si na ně stěžovat. Všude kde jsem se potřeboval dostat jsem se dostal bez nějaké námahy během každé zimy. Po jejich dojetí jsem ale přesto pořídil Continental WinterContact TS860 a musím uznat že jsou přece jen ještě o kousek lepší. Tam kde si Dunlopy občas alespoň probliknuly na ESP (spíše zcela lehkým prokluzem ASR), tak Contíky jedou bez povšimnutí dál. Kupoval jsem je po perfektních zkušenostech s letními Continental SportContact 5 225/45 R17 na O1 i jiných autech a se zimními WC TS850, které měl otec na O1 v době mých Dunlopů SP5 a protože jsem měl právě možnost v totožných podmínkách vyzkoušet na dvou octávkách dunlopy na mém a contíky na otcově autě, mohu opravdu říct že Contíky jsou o fous lepší. Proto je mám připraveny i na letošní zimu na O3. Každopádně s Dunlop Winter Sport5 rozhodně chybu neuděláš. Jak jsem psal, ani ty nikde nezklamaly.
    1 bod
  17. Kdyby to bylo pro někoho zajímavé, tak volby log v infotainmentu (Start screen logo (infotainment)) jsou v Caristě následující: NONE - Bez startovacího loga 1 - VRS 2 - Scout 3 - Laurin & Klement 4 - Greenline 5 - Hybrid 6 - Electro 7 - Monte Carlo Zkoušeno na Swingu 5" MY2015. Předpokládám že některých jiných infotainmentů může být trochu jiné. Škoda že tam nelze "dohrát" libovolné své logo jako například u stanic.
    1 bod
  18. Dunlop WS5 mozem len odporucit. Mam ich na svojm aute, aj otec na Superbe. V zime som s nimi nemal ziaden problem, ani za mokra, ani na snehu a lade.
    1 bod
  19. Tak dnes konečně v AS v rámci záruky přehrán SW Bolera, dali mi tam poslední verzi, tj. 0367 a vše funkční, jak surround tak virtual subwoofer a rozdíl je fakt znát...
    1 bod
  20. poskládal jsem z informací dostupných na netu tabulku základního nastavení kanálů modulu 09Elektrika Tabulka kanálů z tabulky se dá vycházet při změnách funkcí osvětlení. edit 22.9.2018 tohle jsem našel, je to sice o Fabii, ale v základu jsou ty informace platné i pro jiná auta na stejné elektrické platformě, tedy i pro Oktávku 3: VCDS kodovanie funkcii Fabia III 2016 v1.1 wirer.pdf
    1 bod
  21. pozri tu jepostup na sup. III, ale asi to bude dost podobne pre oct III, je tam aj podrobný návod
    1 bod
  22. Mám Rapida 2017 - 23K kilometrů. Auto jako takové mi příjde fakt dobrý, dokonce zatím nic nevrže ( ještě aby ano po roce). Jezdím na 16kách a na dírách je to fakt docela tvrdý, ale to jsem čekal. S 1.2 TSI 81Kw jsem spokojený, pokud vydrží :). Oproti starší 1.2 TSI 63KW ve fabii 2 super spotřeba když jsou teď v létě samé kolony a plahočíte se všude 50. Oproti Fabii v Eleganci mi fakt schází Climatronic, vyhřívaná sedadla, tempomat, okna v elektrice, leaving home ( Rapid je ambition plus). Šel jsem do něj stím, že tuhle výbavu nemá a pocitem, že to stejně moc nepoužívám ... chyba. Co mi vadí je takové aušusové provedení ... naprosto šílené slícovaní dílů karoserie, rezavé kotouče vzadu včetně třmenů , ohmataný kožený volant, někdy hučící převodovka na neutrál, "cosi" šustícího u pravého kola při přejezdu např. kanálu a šíleně náchylná metalíza, ale to je problém, všech levných aut dneška. Ještě, že má to auto záruku. Šel jsem do něj s tím, že bych ho rád třeba 10 let používal, ale nemám pocit, že by to mohl vydržet, takže uvidíme.
    1 bod
  23. zlá sekcia, zlá téma. prečo nepíšeš do témy Superb II????
    1 bod
  24. Po roce ježdění a 21 000km bych do Rapidu znovu nešel, koupil bych si Golfa ale nemyslím si, že je Rapid špatnou volbou pokud člověk koupí roční vůz kolem 300 000Kč nebo nový do 350 000Kč.
    1 bod
  25. no, vzhledem k tomu že už je k dispozici pouze s 1.0TSI, tak ne.
    1 bod
  26. projektory s natáčením. myslím až od roku 2011 NEBO KONEC ROKU 2010 ( co je u fabie ll je i u roomstra rok 2011 a mohou tam být dvě žárovky v jedný parabole bud H7+H7 nebo H7+H1)jinak do roku 2010 jsou dvoje provedení u fabie 2 s jednou žárovkou H7 - ČOČKA , nebo s jednou h4 KLASIKA PARABOLA . Jak se jim to povedlo ale je to vidět na 5 m od auta STAČÍ SE PODÍVAT NA SVOJE AUTO co tam vidíš ZDALI ČOČKU NEBO PARABOLU SE ŽÁROVKOU. Bohužel zaměnit světla 2008 rok výroby ,s natáčecími z 2011 se to nedá jedině výměnu nárazníku masky a chladičový stěny, elektriky atd. a podobný je záměna čočky za klasiku parabolu zádrhel je v elektrice jinak ale pasují .Syn má 2007 naftu jako ty výroba s sklasickou H4 já SLUŽEBNÍ s H7 ROK VÝR 2006 PROSINEC takhle vypadá klasika H4 http://www.nahradni-dily-zh.cz/zbozi/691794/.htm?gclid=CjwKCAjw5ZPcBRBkEiwA-avvk8TQIkyE2ZC4h6T9-kyZ-DpvqRNJ0OcEa1ck3wzVMGnKVOqqPyRaJBoCpb8QAvD_BwE nebo čočka JEDNA ŽÁROVKA H7 https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5j1941018a-predni-prave-svetlo-hella-8709.html
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...