Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Popu

    Popu

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      13

    • Počet příspěvků

      9 422


  2. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      8 828


  3. ski1961

    ski1961

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 342


  4. kvetosm

    kvetosm

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      1 019


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 29.8.2018 ve všech sekcích

  1. Ano, je to namaskované aby to vypadalo jako starý model, otázkou je, co je pod tím maskováním, ale třeba když se podívá člověk na kliky, tak ty jsou už "moderní" co najdeme na jiných modelech. A kolem těch klik jde pěkně vidět kolik toho maskování je i na boku auta.
    3 body
  2. 2 body
  3. hele já už jsem na jedné kontrole byl na první po dvou letech...chtěl jsem nechat stále ten proměnlivý a infotaiment mi po odjezdu ze servisu hlásil dva údaje..servisní interval byl nastavený na 365 dnů, protože druhá kontrola je hned po roce a olejový interval byl nakodovaný na 30tkm/730 dnů..takže přesně tak, jak to mělo být.
    1 bod
  4. mně se to stalo taky. Mám proměnlivý a po vynulování tam mám čárky a po pár kilometrech tam naskočí nějaká hodnota. Jednou po výměně oleje tam bylo 15tis., tak jsem nechal zavolat technika, ten s autem zajel do dílny a za chvilku to zase bylo ok.
    1 bod
  5. kristova noho..já už začínám být na ty autorizáky a ty roboty tam pracující opravdu alergický...jestli neumí změnit diagnosticky servisní interval, což je pár kliků myší, tak tam bych opravdu měl strach auto dát..samozřejmě, že to jde a jestli to neumí, jed jinam, protože tam hrozí tvému autu spíše hrozba než pomoc..
    1 bod
  6. Jde to změnit na proměnlivý, normálně vynulovat a nastavit.
    1 bod
  7. Je to areál stavebnin v Borohrádku nedaleko Kvasin. Tady je firma: https://goo.gl/maps/Qu1NeuH9h562
    1 bod
  8. Za toto foto bych dal autorovi Pulicera a nazval bch to: "Přínos Eurosojuzu na vlastní oči". Sranda bude, až ta auta homologaci nakonec nedostanou.
    1 bod
  9. Tak rozhodnuto. finalni konfigurace ID: 131794884 + edice 100 + drobnosti jako patriot, zaslepky, lista zadniho prahu, prahove listy. Nakonec jsme nesli srdcem, ale rozumem a bude Modra Denim. Sice v internim ceniku maji zvlastni lakovani dle aktualni nabidky fleet lakovny, ale nebyl schopen se prihlasit do B2B. Docela nadaval, jak ho v posledni dobe systemy skodovky stvou:) Zitra ji naklika do systemu a uvidim kdy bude:) odhad 6t az 2,5 mesice:) pokud by se naslo jine auto co by slo predelat tak pry to zkusi. Takze to bude dlouhe cekani:(. Ale co cekal jsem uz na ni rok (co tu nekdo zminil ze bude FL) tak ty cca 2 mesice me uz nezabiji:) konfigurator 425 s bonus uver a slevou finalne neco malo pod 400 + cena drobnosti zminene vyse.
    1 bod
  10. @osobne v poslední době mně začíná silně znepokojovat znalost a kvalita práce AS..a těmhle chytrákům máme svěřovat svoje auta..no jistě, že to je špatně !!! máš tam nastavený pevný interval..
    1 bod
  11. Je to soukromá manipulační plocha u nádraží v Borohrádku, prý tam nějaký starý hlídač je. Plocha je prý celkově neudržovaná, neposekané trsy trávy a místy je povrch panelový, nic dobrého pro dlouhodobé stání.
    1 bod
  12. Takto polepené auta se vozí běžně mimo ČR nebo třeba Octavie Trumf z Ruska a nic na autě vidět nejde. Ty firemní auta na kterých jdou vidět odstraněné polepy jsou většinou vlivem nekvalitní fólie.
    1 bod
  13. 1 bod
  14. Existuje novější verze z 8/2018, tu náhodou nemáš ?
    1 bod
  15. Tak tady asi stojí... na větru a na dešti :( https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Ftom.smejkal.1%2Fposts%2F10210033998605002&width=500
    1 bod
  16. 1 bod
  17. Problém jsem s tím na O3 neměl, ale zkusil bych "promačkat" tu páčku elektrického zámku u víčka. Někde jsem o tom dokonce četl, že to někomu zatuhnulo (i když nechápu jak a proč) a stačilo to rozhýbat. Obecně by bylo dobré, kdyby jsi zkontroloval poslechem jestli když zamykáš, tak ti tam cvaká. Pokud ne, tak by mohla být i chyba v elektroinstalaci, že je někde něco přerušeno.
    1 bod
  18. V případě, že by středový tunel s konzolí DSG voliče byl výše a s jiným sklonem, by se to možná dalo trochu zkrátit. Fotka z perspektivy, ze které jsem to fotil, to spíše opticky natahuje více, než to ve skutečnosti je. Myslím, že je délka voliče tak akorát k pohodlnému ovládání, jinak by ruka opřená o opěrku v nejvyšší poloze na volič dosáhla nepříliš pohodlně. Právě ta původní subtilní kvedlačka byla pro mě nepohodlná. Takto mohu rukou komfortně položenou na opěrce (trochu sklopené) bez problémů s voličem manipulovat, byť za jízdy to moc netřeba - obvykle si vystačím maximálně s ručním řazením pod volantem a voličem jízdních profilů. U toho bych přivítal přestěhování někam na volant, jeho ovládání tlačítkem na DSG konzoli není úplně košer... Co si ale musím zvyknout je blokovací tlačítko vpravo, to je nezvyk od O2FL (kde bylo vlevo), a té původní O3 kvedlačky (kde je zase vpředu)... Byť teď se mě to docela hodí, protože jsem čerstvě po operaci pravé ruky, a palec funguje trochu hůře...
    1 bod
  19. Tak také hotovo - včera mě to v servise vyměnili, cca hodina práce. Řadička do auta skutečně pěkně pasuje, není nijak zbytečně veliká a designově je docela povedená. K mému interiéru (černý piano lak) se hodí, a je celkem ergonomická, dobře se ovládá celou dlaní, při opření pravé ruky o opěrku funguje jako její komfortní prodloužení, tak jako jsem byl zvyklý v O2FL. Nakonec jsem ji i sehnal za výrazně lepší cenu, než nabízí prodejní síť Škodovky.
    1 bod
  20. Kamera bude zapojená až za tou hostitelskou pojistkou. Což v zásadě ničemu nevadí, jen když shoří ta pojistka tak nepojede ani kamera.
    1 bod
  21. Seriozni od nich je že nechtěli "vypalne" za vlastni olej
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...