Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      8 807


  2. miklisek

    miklisek

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      5 760


  3. BirK

    BirK

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      469


  4. bojler

    bojler

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      9 327


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11.9.2018 ve všech sekcích

  1. Motorizace mají vývoj dávno za sebou, problém jsou homologacae. A tvrzení že ostatní výrobci mají homologováno, s tím bych byl hodně opatrný: Hyindai i20 - jen 1.2 DOHC 55 KW a v jediné výbavě ix20 - jen 1.6 CVVT 92 KW manuál/automat a jen dvě akční výbavy Citroen C4 Picasso - 1.2 PureTech, 1.5 HDI s manuálem nebo 2.0 HDI automat v nejvyšší výbavě Dacia Duster - chybí 1.2 TCe (nebo spíše nově už by mělo být 1.3 TCe, zatím není) Lodgy a Dokker - to samé, jen 1.6 SCe a Blue dCi Logan - 1.0 SCe, jen v nejvyšší výbavě 0.9 TCe Renault Clio - chybí jakákoli atmosféra, jen TCe a dCi Captur - jen TCe a dCi 90, chybí výkonnější motor Megane - jen 1.3 TCe, chybí dřívější 1.6 z verze GT, dCi taky jen ve verzi 115 Kadjar - dvě verze 1.3 TCe a 1.5 dCi 115 Talisman, Espace - ceníky chybí dalo by se určitě pokračovat, jen se mi už nechce hledat. Prostě homologace dělají problém všem a nedělám si iluze, že by v ŠA byli ze současné situace šťastní. Ohledně dlouhých dodacích lhůt, ano, jsou dlouhé, ale nikdo nenutí koupit přímo Karoq a každý si může svobodně dát ŠA najevo, že ze současnou situací není spokojen a koupit vozidlo u konkurence.
    6 bodů
  2. Nechci se Mladoboleslavské ŠA nijak zastávat, ale myslím, že teď mají úplně jiné starosti a jsem si téměř jistý, že ze současné situace, kdy vyrábějí Karoq, z nichž většina z nich se jim hromadí na odstavných parkovištích, nejsou nikterak odvázaní a nijak zvlášť z ní ani neprofitují. Až do nedávna něměli v cenících ani v konfigurátoru výbavu Active a našli se tací, co remcali, kde že je ta nejlevnější výbava a proč už ji nezařadili do nabídky, když se třeba u sousedů v zahraničí už objevila. Sotva ji ŠA do nabídky zařadila, zase se najdou tací, co jim vadí, že ve výběru nejsou všechny motorizace. Až se situace ustálí a všechny dostupné motorizace budou v nabídce, zase se najdou tací, co budou hledat nedostatky jinde. Na ceníky a motorizace se váží údaje o spotřebe a emisích CO2, které musí výrobce do těchto materiálů uvádět. S tím souviselo i prodlení ŠA se zveřejněním ceníků a spuštěním konfigurátoru pro MR 2019, protože pro řadu motorizací neměli tyto údaje ještě k dispozici (součást probíhajích homologací). Správně tak nemohli nabízet něco, k čemu neuváděli úřady nařízené informace, a zase se našli tací, co poukazovali na liknavost ŠA. Nakonec našli kompromis ve stávající podobě, a sice, že si prosadili, aby mohli veřejnosti nové ceníky alespoň zveřejnit s tím, že se tam dodnes uvádí, že " Uvedená nabídka je pouze indikativní a není nabídkou ve smyslu § 1732 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Aktuální cenu a specifikaci vybraného modelu Vám na požádání sdělí Váš autorizovaný prodejce vozů ŠKODA." Něco podobného ve vzahu k CO2 měli až do nedávna uvedeno v PDF cenících, kde odkazovali na autorizované prodejce vozů ŠKODA v případech, kdy vás zajímaly konkrétní údaje o emisích CO2 u konkrétních motorizací. Dnes při pohledu do stejného ceníku je tato informace nahrazena sdělením, že "O dostupnosti dalších motorizací se informujte u Vašeho prodejce ŠKODA.". Není těžké z dostupných informací a materiálů vydedukovat, že "emisní výluka" se nedotkla, anebo jen mizivě, právě motorizací 1.0 TSI a 1.6 TDI. To je taky zřejmě důvod toho, proč je v současné podobě webových stránek ŠA zmínka právě jen o těchto motorizacích. 2.0 TDI je na tom zatím zřejmě bídně (čekám na něj od 01/2018) a u 1.5 TSI zřejmě teprve nedávno došlo k dokončení homologace, anebo je těsně před dokončením. Za to, že v konfigurátoru jsou v tuto chvíli dostupné všechny současně nabízené motorizace buďme jen rádi a není potřeba to kritizovat. Osobně uvítám tuto variantu, kdy si alespoň mohu udělat představu o ceně. Jistě by se ve ŠA našel šikovný programátor, který by za dopoledne mohl všechny informace naházet na web, ale to by je musel mít nejdřív k dispozici. Jsem si jistý, že tam nesedí manažeři u kulatého stolu se založenýma rukama, a nesmějí se nad tím, jak se po fórech uživatelé rozčilují nad jejich neschopností a něříkají si, že jim to ještě více osolí tím, že budou záměrně uvádět neaktuální informace. Hodnoty emisí CO2 budou jiné u výbavy Active, jiné u výbavy Style, jiné u stejné výbavy, ale s jinými rozměry pneumatik a dokonce jiné, když tam bude navíc třeba jen tažné zařízení. Až budou tyto údaje dané, a ono to bude uváděno v rozmezí od - do, pak se jistě dostane na řadu i ten programátor a aktualizace všech potřebných informačních kanálů. Já už jsem otupěl, měl jsem auto mít letos v červnu, pak v srpnu, potom na přelomu září/října, teď už se bavíme o konci listopadu a ani to prý nemusí být konečné. Nelíbí se mi to, stejně jako většině zde, ale ani já, ani prodejce a ani nikdo jiný s tím vůbec nic nenadělá. Dospěl jsem do stavu, kdy se nijak zvlášť netěším, protože čím víc je člověk natěšený, tím hůře snáší to čekání. Uff, moc se omlouvám za dlouhé čtení, ale píši jak mi jdou slova na mysl a neuměl jsem to zkrátit. Peace
    5 bodů
  3. No a když tady čtu sloh od Birka, tak máme asi podobné pocity, že člověk po devíti měsících čekání, tak nějak rezignuje. Ale, že za nastalou situaci někdo nese zodpovědnost o tom není pochyb a ŠA by na to měla reagovat směrem k zákazníkovi...
    1 bod
  4. To je další častý nešvar a nejenom u řidičů některých Superbů - v zatáčkách to neumí jezdit, lítají od čáry k čáře, já je před sebou tlačím s daleko slabším autem s mizernějším podvozkem. Pak přijde rovinka, využijí vyššího výkonu motoru, tak na to šlápnou, no a v další zatáčce je zase dojedu...
    1 bod
  5. Ano. Proto to kolega chtěl. Bylo to u zadní svítilny. Vypnuto přes Caristu, vypnuto zapalování a následně zkouška.
    1 bod
  6. naopak 1.0TSI 81kW s DSG až překvapivě pružný, nemám s tím žádný problém
    1 bod
  7. tak jsem to čekoval a ťuk ťuk, zatím žádné známky opotřebení
    1 bod
  8. Já mám S3 s akustickými skly i bez nich a když je prostřídám, nepoznám rozdíl... Je pravda, že jsem se na to nikdy nezaměřoval a taky je bez skel nafta a se skly benzin, ale stejně.
    1 bod
  9. Mě už v tom lupe, praská i když nejedu a stojím s vypnutým motorem. V neděli půlhodinová čekačka na letišti a na sluníčku a bez audia a nestačil jsem se divit, jak to všechno pracovalo, rám dveří, střecha. Concerto per rapid
    1 bod
  10. od manželky, to umí každej. Leda by byla cízí ta manželka.
    1 bod
  11. U mne stále bez odpovědi, ale prozatím inspirace jak by se dalo řešit LED mimo zrcátka (původem z FII jako indikace vyhřívání) https://forum.skodahome.cz/topic/31462-vyhřívání-zrcátek/?page=2&tab=comments#comment-2285071
    1 bod
  12. ... i s přeleštěnou tyčkou ...
    1 bod
  13. Největší problém všech Škodovek je hluk od kol a to ani skla nezachrání.
    1 bod
  14. Ahojte, zatiaľ som našiel toto: 2Q0 907 685 A - Riadiaca jednotka vľavo Slave 6V6 907 455 - Držiak vľavo - Hatchback 6V9 907 455 - Držiak vľavo - Kombi 2Q0 907 686 A - Riadiaca jednotka vpravo Master 6V6 907 456 - Držiak vľavo - Hatchback 6V9 907 456 - Držiak vľavo - Kombi 5JA 857 521 D - Ľavé zrkadlo 5JA 857 522 D - Pravé zrkadlo Kabeláž som zatiaľ nenašiel.
    1 bod
  15. @stanmar ta my si troska poplaceme,ponadavame,ulavi sa nam,a budeme pekne cakat,nic nam neostava
    1 bod
  16. Koupil jsem imitace koncovek (Milotec), o kterých se zde píše, že jsou na nic. Já si naopak myslím, že vypadají OK a detailů že jsou vidět zblízka šroubky, popř. zahnuté reálné koncovky si většina lidí vůbec nevšimne, Viz foto.
    1 bod
  17. Tak ono je to stejný jako celá tahle diskuse dohromady kdy se z celé skupiny řidičů vypíchnou ti nejhorší, prostě se někteří bojí nebo mají až panickou hrůzu a chtějí tu situaci s motorkářem mít co nejdřív za sebou a neuvědomují si, že svým konáním spíš danou situaci zhoršují. Taky ten pocit znám, ale dokážu odhadnout dopředu co ten morokář je zač podle jeho stylu jízdy.
    1 bod
  18. Aj tá zlá správa môže byť ešte horšia.Zlá: Nemôžem nájsť svoj vibrátor.Horšia: Požičala si ho moja 13-ročná dcéra.Zlá: Našla som v synovej izbe pornokazetu.Horšia: Som na nej ja. Zlá: Moje deti sú sexuálne aktívne. Horšia: Navzájom. Zlá: Môj manžel je transvestita. Horšia: Vyzerá lepšie ako ja.
    1 bod
  19. Aktuální zpravodajství ze světa sportu. Dohráno utkání cikánských fotbalových klubů Ústí nad Labem vs. Děčín : "Po prvním poločase bez branek, po druhém bez zábradlí a železných tribun."
    1 bod
  20. A když nemáte nápady, tak vemte zadní světlo ze Superbu, pleskněte ho dopředu. K němu připleskněte ze Superbu kapotu, aby si to mohlo hrát na dražší model. Masku obšlehněte z Kie a Hojandé. Kabaň odešel počátkem loňského roku, takže svítá naděje, že to snad zase bude lepší. Jak se mně modely podle jeho vedením líbily a vrchol přišel se SIII, tak u posledních zůstává rozum stát. Nemastný neslaný Kokodák, hrozný zadek Karoku, FL Octavie, FL Fabie, teď toto.
    1 bod
  21. Právě, to jsou dvě rozdílná auta. To první je staré 3 roky a vrže, to druhé 1 rok a nevrže. Když si to poslechli v servisu, vidí to na výměnu, ale klasicky to chtějí přistavit, zdokumentovat a schvalovat to bude Škodovka.
    1 bod
  22. @Martin Bednář Pokud vím, tak ty 1.2 TSI jsou mechanicky stejné, jen ty 6x verze mají jinou převodovku a spojku (ale oboje dimenzování na papírových 200Nm), dále je jiný katalizátor (ale to spíše závisí na modelu, Octavia má v 81kW verzi zvětšený. Píši to znovu, neříkám že chipování životnost neovlivní, ale nemyslím si že by JEN vlivem něj motor nedožil 200tis. Pokud se motor nedožije 200tis., tak buď je někde zásadní chyba v návrhu (což bohužel minimálně před pár lety bylo nejen v koncernu celkem běžné), nebo je uživatel dřevo a motor prostě odrovnal.
    1 bod
  23. Škoda auto na nás jako na zákazníky kašle, vymlouvá se na homologace (neříkám, že to nezdržely, ale nejsou důvodem ročních dodacích lhůt). Automobilka hřeší na to, že "čecháček" kupuje "škodovky". Dealery automobilka pořádně neinformuje, web mají ve stavu, že by se za něj mohl stydět amatér, zákazníkům dává zcela zavádějící informace (9.9.2018 mi např. z infolinky ŠA odpověděli, že na Karoq s motorem 1,5 TSI se čeká od 10-12 týdnů (!!). Vím, že s tím moc neuděláme. Ale to máme jenom mlčet a nechat si líbit to, jak se nám smějí do ksichtu? Ano, ŠA by měla reagovat směrem k zákazníkovi. Ale ona raději zvýší cenu aut a navýší mzdy . A zákazník zase "utře" ….
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...