Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. miklisek

    miklisek

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      5 743


  2. Pytlák

    Pytlák

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      283


  3. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      8 634


  4. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      9 750


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12.9.2018 ve všech sekcích

  1. Myslím si, že tato rubrika se týká právě dodací lhůty a asi by nevznikla, kdyby bylo vše OK. Za co peníze utratím je moje věc. A pokud jsem se rozhodl pro "škodovku", tak to neznamená, že nebudu kritizovat to, co je špatně.
    4 body
  2. SM Technika 3/2018 clanek porovnani 1.0 bez a s OPF. I kdyz to vypada, ze chybi na pravo toho dost, tak ne max 0.5 az 0.75 pismenka:). tentokrat se mi to nepodarilo dobre dat do skeneru. SMSpecialTechnika3_2018_Fabie.pdf
    3 body
  3. 1,5 tsi manuál style plus nějaká výbava, Objednáno 18.12. 2017. Vyroba 30 kt MR 2019.
    2 body
  4. Tak mi volal dealer že mám vozidlo připravené k převzetí.
    2 body
  5. Škoda auto na nás jako na zákazníky kašle, vymlouvá se na homologace (neříkám, že to nezdržely, ale nejsou důvodem ročních dodacích lhůt). Automobilka hřeší na to, že "čecháček" kupuje "škodovky". Dealery automobilka pořádně neinformuje, web mají ve stavu, že by se za něj mohl stydět amatér, zákazníkům dává zcela zavádějící informace (9.9.2018 mi např. z infolinky ŠA odpověděli, že na Karoq s motorem 1,5 TSI se čeká od 10-12 týdnů (!!). Vím, že s tím moc neuděláme. Ale to máme jenom mlčet a nechat si líbit to, jak se nám smějí do ksichtu? Ano, ŠA by měla reagovat směrem k zákazníkovi. Ale ona raději zvýší cenu aut a navýší mzdy . A zákazník zase "utře" ….
    2 body
  6. Motorizace mají vývoj dávno za sebou, problém jsou homologacae. A tvrzení že ostatní výrobci mají homologováno, s tím bych byl hodně opatrný: Hyindai i20 - jen 1.2 DOHC 55 KW a v jediné výbavě ix20 - jen 1.6 CVVT 92 KW manuál/automat a jen dvě akční výbavy Citroen C4 Picasso - 1.2 PureTech, 1.5 HDI s manuálem nebo 2.0 HDI automat v nejvyšší výbavě Dacia Duster - chybí 1.2 TCe (nebo spíše nově už by mělo být 1.3 TCe, zatím není) Lodgy a Dokker - to samé, jen 1.6 SCe a Blue dCi Logan - 1.0 SCe, jen v nejvyšší výbavě 0.9 TCe Renault Clio - chybí jakákoli atmosféra, jen TCe a dCi Captur - jen TCe a dCi 90, chybí výkonnější motor Megane - jen 1.3 TCe, chybí dřívější 1.6 z verze GT, dCi taky jen ve verzi 115 Kadjar - dvě verze 1.3 TCe a 1.5 dCi 115 Talisman, Espace - ceníky chybí dalo by se určitě pokračovat, jen se mi už nechce hledat. Prostě homologace dělají problém všem a nedělám si iluze, že by v ŠA byli ze současné situace šťastní. Ohledně dlouhých dodacích lhůt, ano, jsou dlouhé, ale nikdo nenutí koupit přímo Karoq a každý si může svobodně dát ŠA najevo, že ze současnou situací není spokojen a koupit vozidlo u konkurence.
    2 body
  7. Dočasně uzamknuto do rozhodnutí o způsobu řešení tohoto nechutného představení. Upozorňuji dopředu, že téma bude zároveň s tímto krokem promazáno, takže příspěvky, které jsou z části mimo téma a hlavně hrubě odporují pravidlům fora a elementární slušnosti, a z části se sice týkají tématu, budou také smazána. Nebudeme tady dělat editory a revidovat, která věta je OK a která už ne. Pokud tedy nejste schopni rozlišit, co je ještě únosné a co už ne, je to vaše smůla a váš problém. Nikdo nikoho nenutí veřejně reagovat na nějaké blábolení některých jedinců a nikomu to v žádném případě nezakládá právo být taktéž off topic, nebo dokonce na ně reagovat osobními útoky.
    1 bod
  8. IS chce naverbovat Karla Jarolima, takovy vybuch jeste nevideli...
    1 bod
  9. Pánové udělejte si laskavě téma s vaším vozem - sem to nepatří.
    1 bod
  10. Kdyz SA zjistila, ze kapacita vyroby v Kvasinach nebude stacit, tak pripravila linku v MB, aby zajistila vyssi produkci Karoqu. To ze je o auta zajem a ze napriklad nestiha lakovna a vozi se dily lakovat do DE je dalsim potvrzenim ze se management snazi poptavku pokryt, ale ne vse se da vyresit operativne. Pripravit dalsi linku k produkci neni otazkou mesice, aby se docasne zvysila "sezonni" poptavka. Vyssi mzdy jsou spatne? Ano z pohledu zakaznika (zvysuje cenu produktu), ale musi si udrzet schopne zamestnance a bohuzel existuji take silne odbory. Chtelo by to nejakou krizi, aby byla vyssi nezamestnanost, lidi nemeli chut utracet a pak bude dodaci lhuta 8tydnu za vlastni konfiguraci a dealer ti jeste navic da dalnicni znamku a plnou nadrz.
    1 bod
  11. Ha, to jsem na tom líp, moje se vyrábí tenhle (objednáno v 27.) :)
    1 bod
  12. Aha, tak další co narazil na "proškolený" servis. Pro všechny co mě na to píšou: V prvním sloupci je původní číslo dílu a původní verze softwaru a následuje stav, který vznikne přehráním po zadání kódu: 33D8 u Superba3 na nový software - jednotka se přehráním software přejmenuje na 3Q0 959 435G a verze softwaru bude 0906 Jednotka se nemění!!!
    1 bod
  13. No sú to ET45 a tie by si tam podľa servisnej mohol dat. Ak ich nemáš v techničáku, tak si ich nechaj dopísať.
    1 bod
  14. Pavel Novotný, trochu se rozepiš, motor, výbava, kdy objednáno atd, aby to bylo trochu vypovídající...?
    1 bod
  15. Souhlasím, změnil jsem si to přes Caristu a po 2 dnech vrátil zpět, je to divný :)
    1 bod
  16. Odesláno z mého SM-G950F pomocí Tapatalk
    1 bod
  17. Škoda připravuje novou karosářskou variantu modelu Kodiaq. Ten je prozatím plánován jen pro čínský trh, kde by se měl objevit ještě letos. Přiostřený medvídek … Continued Zdroj Zobrazit celý článek
    1 bod
  18. Nechci se Mladoboleslavské ŠA nijak zastávat, ale myslím, že teď mají úplně jiné starosti a jsem si téměř jistý, že ze současné situace, kdy vyrábějí Karoq, z nichž většina z nich se jim hromadí na odstavných parkovištích, nejsou nikterak odvázaní a nijak zvlášť z ní ani neprofitují. Až do nedávna něměli v cenících ani v konfigurátoru výbavu Active a našli se tací, co remcali, kde že je ta nejlevnější výbava a proč už ji nezařadili do nabídky, když se třeba u sousedů v zahraničí už objevila. Sotva ji ŠA do nabídky zařadila, zase se najdou tací, co jim vadí, že ve výběru nejsou všechny motorizace. Až se situace ustálí a všechny dostupné motorizace budou v nabídce, zase se najdou tací, co budou hledat nedostatky jinde. Na ceníky a motorizace se váží údaje o spotřebe a emisích CO2, které musí výrobce do těchto materiálů uvádět. S tím souviselo i prodlení ŠA se zveřejněním ceníků a spuštěním konfigurátoru pro MR 2019, protože pro řadu motorizací neměli tyto údaje ještě k dispozici (součást probíhajích homologací). Správně tak nemohli nabízet něco, k čemu neuváděli úřady nařízené informace, a zase se našli tací, co poukazovali na liknavost ŠA. Nakonec našli kompromis ve stávající podobě, a sice, že si prosadili, aby mohli veřejnosti nové ceníky alespoň zveřejnit s tím, že se tam dodnes uvádí, že " Uvedená nabídka je pouze indikativní a není nabídkou ve smyslu § 1732 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Aktuální cenu a specifikaci vybraného modelu Vám na požádání sdělí Váš autorizovaný prodejce vozů ŠKODA." Něco podobného ve vzahu k CO2 měli až do nedávna uvedeno v PDF cenících, kde odkazovali na autorizované prodejce vozů ŠKODA v případech, kdy vás zajímaly konkrétní údaje o emisích CO2 u konkrétních motorizací. Dnes při pohledu do stejného ceníku je tato informace nahrazena sdělením, že "O dostupnosti dalších motorizací se informujte u Vašeho prodejce ŠKODA.". Není těžké z dostupných informací a materiálů vydedukovat, že "emisní výluka" se nedotkla, anebo jen mizivě, právě motorizací 1.0 TSI a 1.6 TDI. To je taky zřejmě důvod toho, proč je v současné podobě webových stránek ŠA zmínka právě jen o těchto motorizacích. 2.0 TDI je na tom zatím zřejmě bídně (čekám na něj od 01/2018) a u 1.5 TSI zřejmě teprve nedávno došlo k dokončení homologace, anebo je těsně před dokončením. Za to, že v konfigurátoru jsou v tuto chvíli dostupné všechny současně nabízené motorizace buďme jen rádi a není potřeba to kritizovat. Osobně uvítám tuto variantu, kdy si alespoň mohu udělat představu o ceně. Jistě by se ve ŠA našel šikovný programátor, který by za dopoledne mohl všechny informace naházet na web, ale to by je musel mít nejdřív k dispozici. Jsem si jistý, že tam nesedí manažeři u kulatého stolu se založenýma rukama, a nesmějí se nad tím, jak se po fórech uživatelé rozčilují nad jejich neschopností a něříkají si, že jim to ještě více osolí tím, že budou záměrně uvádět neaktuální informace. Hodnoty emisí CO2 budou jiné u výbavy Active, jiné u výbavy Style, jiné u stejné výbavy, ale s jinými rozměry pneumatik a dokonce jiné, když tam bude navíc třeba jen tažné zařízení. Až budou tyto údaje dané, a ono to bude uváděno v rozmezí od - do, pak se jistě dostane na řadu i ten programátor a aktualizace všech potřebných informačních kanálů. Já už jsem otupěl, měl jsem auto mít letos v červnu, pak v srpnu, potom na přelomu září/října, teď už se bavíme o konci listopadu a ani to prý nemusí být konečné. Nelíbí se mi to, stejně jako většině zde, ale ani já, ani prodejce a ani nikdo jiný s tím vůbec nic nenadělá. Dospěl jsem do stavu, kdy se nijak zvlášť netěším, protože čím víc je člověk natěšený, tím hůře snáší to čekání. Uff, moc se omlouvám za dlouhé čtení, ale píši jak mi jdou slova na mysl a neuměl jsem to zkrátit. Peace
    1 bod
  19. Přesně tak to je, osobně jsem nikdy na ničem spojku necítil... (a to jsem jezdil vším možným, dokonce ani, pro porovnání ideální, 1.2 TSI 81kW to nedělala). Na 1.0 TSI 81kW se mi to stalo několikrát, buď rozjezd do kopce, u kterého auto neví, zda se sotva rozjet s vysokými otáčkami a smradem ze spojky a nebo chcípnout a pak couvání do kopce. Takže se vlastně nedivím, že spojka umřela. Linkuju zmiňovaný článek: <
    1 bod
  20. Brusel schvaluje kraviny, to je pravda. Dodací lhůta Karoqu je ale problém způsobený jednoznačně ŠA. Obdobné čekací doby byly i u Kodiaqu. A to nebylo možné se vymlouvat na homologace. U Karoqu se výrobce nepoučil (dodací lhůty byly i před homologacemi cca 9 měsíců) a navíc mu to pak trochu zkomplikovaly homologace. Ale také se na ně výrobce mohl připravovat dlouhé měsíce předem. V tržním světě by mělo platit, že pokud je po nějakém zboží zvýšená poptávka, navýší se kapacity, zavedou se, třeba přechodně, práce o víkendech, noční směny, .... Udělala toto ŠA?? Já nevím, možná ano. Jen vím, že před časem byl tisk plný toho, jak se odbory proti práci o víkendech bouří a vím, že se dodací lhůty spíše prodlužují než zkracují. Neplatilo kdysi "náš zákazník, náš pán"? .......
    0 bodů
  21. Jdi utratit své peníze jinam. Lamentováním tady stejně nic nezměníš.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...