Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      10

    • Počet příspěvků

      15 126


  2. Malta

    Malta

    Moderátor


    • Body

      9

    • Počet příspěvků

      16 936


  3. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      9 778


  4. beuticek

    beuticek

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      3 980


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 8.10.2018 ve všech sekcích

  1. Vážené dámy i pánové , vánoce se už blíží , dneska mě šlehly jak facka v Ikei , tudíž bych vás rád pozval na předvánoční sraz , který tento rok bude určitě před Vánoci a to 1. Prosince, v sobotu v 14 hodin a pro tentokrát bych vám rád nabídl poněkud jinou lokalizaci. Jelikož hospůdka kterou jsem původně chtěl navštívit má celý prosinec o víkendech plno a lašská jizba mi neomluvitelně osekala bramboráky došli jsme na jistě poradě i řadě k závěru že navštívíme restauraci Lutenu (www.lutena.cz). Pokud by ji někdo hledal tak je v Lutyni, teda hned vedle Bohumína , dojezd po dálnici D1 víc jak ukázkový , parkoviště velké a pokud jde o jídlo tak se hystam otestovat. Budu rád za jekokliv připomínky , dopominky i upominky. Mapu z lokalizaci dodám jak se dorvu k počítači . Děkuji za pozornost a těším se na Vás v prosinci. Jo, pokud mi někde den před srazem napíše že nemůže bo má šichtu a Kocur má obřízku a babka potřebuje naloupat ořechy, tak jo vlastnoručně nakopu do řiti :D
    3 body
  2. To je jasný, už nemusíš jen na 5ku,od stovky výš funguje i 6ka a ta ti sníží otáčky
    3 body
  3. Statistiky? Vzhladom na lokalitu/SPZ: - vychod - 1 (+1) x kratka, 3x kombi - stredozapad - 1x kratka - zapad - (1x kratka - je dlhodobo vychodniar v Bratislave, preto zatvorka) Vzhladom na montaz podla karoserie: - kratka - 3x (Kosice, Kosice, Zilina) - kombi - 3x (Presov, Spisska Nova Ves, Stara Lubovna) Snad som na nikoho nezabudol. Vsetkych 6 moja montaz. Ine neregistrujem zatial. CR nepocitam, tam ich je dost... A par fotiek
    2 body
  4. Tak už došlo aj mňa. Síce na druhý pokus no predsa. Sme sa stretli a doplnili ďalšiu farebnú modifikáciu pred FL. Moja sivá quarz - kombi. A v poradí ..... na Východe. To už bude vedieť @wirer. Takto to teda vyzerá na mojej po "upgrade". Ja som spokojný a ďakujem MAJSTROVI za čas a ochotu. Výsledok tu:
    2 body
  5. tak motyka vystrelila a lizingovka schvalila nakup origo sady. maju u mna velky plusovy bod za to.
    2 body
  6. Souhlas. Co si tam dám, to tam mám a můžu si za to sám. A práci se spojkou beru jako základní dovednost při řízení auta. Jsem holt stará škola.
    2 body
  7. No on už jezdí 70km/h i mimo obec
    2 body
  8. Vsak je uplne normalne sa spytat predavajuceho, ci by s tebou nesiel do najblizsie pneuservisu disky skontrolovat na vyvazovacke.....
    1 bod
  9. Tak jsem se byl na to ještě mrknout a podle foto je tam ?
    1 bod
  10. Na tejto farbe tie FL svetlá vyzerajú najkrajšie!!!
    1 bod
  11. zoznam dielov máme. kódovanie niečo z FL stiahnuté mám, no vyšla aktualizácia VCDS, teda by som to rád napojil znovu. káble by sa dali vyrobiť, len musíme počkať na Erwin, kedy budú schémy. z toho sa dajú káblové zväzky vyrobiť, ak nie je priamo možnosť ich objednať
    1 bod
  12. @havrosh přesně tak, jenom individual si nastavíš barvu Ty, normal myslím že je bílý a ještě tam nově přibyl offroad mód,ten je hnědý. Přednastavené barvy jdou změnit například přes Caristu. Mačkáš tlačítko modu a přepínají se volby i z barvou, musí být v nastavení volba barev na auto.Snad jsem to popsal srozumitelně.
    1 bod
  13. ale jen pro klid duše.... Levné příčníky unesou stejně jako značkové, resp. unesou několikanásobně víc než je přípustné zatížení střechy. V tomhle parametru rozdíl mezi značka/neznačka nehledej. Pokud je nezapomeneš utáhnout, tak není šance, aby upladly - jakékoliv. Liší se maximálně standností obsluhy (minimálně), designem a samozřejmě cenou. Na nasezení těch lidlovských potřebuješ dlouhý inbus, některé příčníky je možné ovládat bez nástroje. Lidl nemá T drážku. To jsou dva podstatné rozdíly oproti několikanásobně dražším modelům.
    1 bod
  14. V poslední době často dostáváme dotazy, zda zelená a černá plechovka Super Benzin Aditivu obsahuje stejnou a stejně účinnou přísadu. Odpověď je ano i ne. Samotnou zelenou barvu jsme zaváděli v listopadu 2017, aby byla lépe vidět na regálech prodejen. Zhruba v té samé době však došlo i ke změně detergentu tak, aby ještě lépe fungoval na motorech s přímým vstřikováním, protože ty začínají mezi zážehovými vozidly převažovat. Nezměněná pak zůstává schopnost čistit sací kanály a ventily u motorů s nepřímým vstřikováním, což můžeme dokázat hned několika motorovými zkouškami CEC F-05-93 na motoru M102. Není to nic mimořádného: Na českém trhu jsme 25 let a složení našich přísad přizpůsobujeme vývoji automobilů pravidelně. Se změnou složení detergentu souvisí také změna jeho viskozity. Ten nový dodávaný v zelených plechovkách je méně viskózní, laicky řečeno řidší. Tedy - zelená plechovka má stejné vlastnosti pro starší či jednodušší motory s nepřímým vstřikem a ještě lépe funguje na motorech se vstřikováním přímo do válců.
    1 bod
  15. Po návštěvě ve Strakonících u @ferda25 aktualizován infotainment na model 2019, např. automatická změna barvy podle modu atd.Barvy jsou v auto modu přednastavené, ale dají se změnit např. přes caristu kódováním. Dále zpoždění ostřiku před. světel a další věci dle mého přání.
    1 bod
  16. Přesně proto nechci automat.
    1 bod
  17. Jedna taková typická cesta z práce. 9 km průtah krajským městem, 20 km okresky/vesnice. Slabý provoz.
    1 bod
  18. jj, já než dospěl k obměně parku, přestal se kvůli Euro 6 dělat, měl jsem v plánu Spaceback s tímto motorem, abych ho mohl dát do plynu. A ojetého už jsem nechtěl
    1 bod
  19. 6st. DSG mám v autě cca. 3 měsíce/10 000km, O III RS TDi. Co mě neskutečně vytáčí je strašně krátká 5, kdy je DSG v režimu D. schopná řadit 5 už tak s motorem pod otáčkama a za dvě vteřiny na to tam ještě kopnout i 6tku (1100 - 1200ot/min.) a drží. S plynem můžu pracovat jak chci. To, že se DSG prvních x kilometrů učí (jak jsem tu několikrát četl) je blbost. Takže ve finále to funguje tak, že si stejně okamžitě podřazuju pádlama, aby otáčky nepadaly pod 1500 a dvojhmota mi nevyběhla z motoru. U režimu S naopak - ve městě je radost to z dvojky na trojku roztahovat na 4tis ot., aby přeřadila. EDIT: Musím upřesnit, že DSG má firmware z roku 2014. Nevím jestli by to upgrade na novější vyřešil.
    1 bod
  20. Mam nastastie automaticku klimu v F3, ale mal som moznost par krat vyskusat kamaratov manual a bol to des. Asi najhorie je, ze manualna klima mysli za teba a ked das ofuk celneho skla tak spusti klimu bez toho, aby ti to auto oznamilo. Tieto veci, ked auto mysli za teba su dost zradne. Neberiem ani argument, ze je to v manuali niekde na 128 strane v jednej vete.
    1 bod
  21. jako vždy, byl jsem tu první , tož čekám na Ondru a furt nikde ... ... no bodejť, zůstal na kraji Sedliště s defektem. Přemýšlel jsem, jak mu pomoci, rezervu nemám, mám místo ní bandasku s plynem, tož aspoň jako morální podpora . No, nakonec když jsem viděl, tu faju (klasický černý klíč, se kterou nic nepovolíš/neutáhneš) a poté co se Ondrovi svezl hever z lemu, naznal jsem, že by bylo dobré vytáhnout nový ještě nepoužitý křížový klíč a hever, ketrý i tak prostě z nostalgie sebou vozím a přiložit ruku k dílu, prostě aplikovat takový ten "otcovský přístup" . Holt Ondra je zvyklý na ta obrovská kola a ty třináctky jsou prostě na něj moc malé
    1 bod
  22. Tak jsem si na Jirku včera vzpomněl A určitě nejen já Taky mě defekt cestou na sraz neminul Samozřejmě děkuji všem za sraz, bylo fajn Poslední účastníci srazu (já a Pawouk) jsme odjížděli až pár minut před 21hod. A foto od Michala
    1 bod
  23. Zdravím Vás pánové, tak jsem se stal novým majitelem vozidla Octavia III s motorem 1.0 TSI ve výbavě Style Plus. Po dlouhém čtení Vašeho fóra, jsem se nakonec rozhodl pro lepší výbavu než motor. A po prvních ujetých kilometrech jsem zcela nadšen z ''malého'' motůrku, zatím pecka...a spotřeba....?
    1 bod
  24. Škodovka nemá ventilky, používá snímače ABS.
    1 bod
  25. Jen názor - Superbu nebudou slušet žádné neorigo disky. Zatím jsem neviděl jediného, který by se mi alespoň trochu líbil :-)
    1 bod
  26. @PistaTT Prosim neber to ofenzivne, len sa ti snazim(e) vysvetlit par veci, skus sa nad nymi zamysliet konstrutivne . Nikto tu netvrdi, ze nevyjazdeny vodic je lepsi ako vyjazdeny. S tymi 5 bodmi sa neda nic ine ako len suhlasit, no ber to z pohladu inych na teba ako sofera. Skusenosti a najazdene km su sanozrejme na nezaplatenie. Ale ak prezentujes styl jazdy, ze sa povedzme na dialnici na niekoho doslova lepis, sam popieras to, co pises (ze si vyjazdeny). Samozreme predvidavost je potrebna, su veci, ktore skusenostami zlepsis, eliminujes, znizis riziko, ale su veci, ktore nemas ako ovplyvnit a uz vobec nie predvidat, lebo su plne mimo tvoj vplyv. To su napriklad soferi v inych autach a ich skusenosti, prekazky na ceste, ktore nevidno, tych veci je vela. Naopak, tvojim stylom jazdy len zvysujes riziko - ked uz nicim inym tak tym, ze znervoznujes soferov pred tebou, ktory maju mensie skusenosti a zbytocne ich vystavujes psychickemu tlaku (v ich podvedomi). Nemas ako vediet, ci v aute pred tebou sedi pretekar F1 alebo clovek, ktory jazdi autom na mlieko do tesca a prave v ten den ide na navstevu za rodinou do ineho mesta. Myslis, ze aj to vies predvidat? Nikto netvrdi, ze mas jazdit jak dochodca 110 na dialnici, ale prave tym, ze mas vela najazdene a nic sa ti nestalo hodne posuva hranicu vnimavosti a primeranej opatrnosti. Ked sa sofer uci jazdit, je zvycajne prehnane oparny, no casom sa to prehupne ho stavu "mne sa nic nemoze stat, lebo predvidam a som vyjazdeny". Ano, defekt na dialnici sa nestava kazdy den, ale vysvetli to tym 2 mrtvym (minutu pred tym som tym usekom prechadzal, cesta cista, proste taka pekna nedela vecer). Mozno mali najazdene to co ty a skusenosti mraky. To su veci, ked ti ani 1000 rocne skusenosti nepomozu. Riziko tu je vzdy a netvrdim, ze sa vzdy musi nieco stat, ale prave takym stylom jazdy, aky obhajujes, ho zbytocne zvysujes a nic tym nedosiahnes. Co clovek ziska tym, ze si nedrdzi odstup povedzme 50m, ale len 10? Z toho co pises vsade tvrdis, ze proste dokazes kontrolovat vsetko okolo teba, vidiet, co sa deje pred tebou atd, reagovat dostatocne rychlo a v podstate sa tym padom nema co stat. No vskutku vies kontrolovat maximalne svoje auto (do urcitej miery) a uz vobec nemas vplyv na dianie okolo. Tym, ze predvidas samozrejme znizis riziko oproti niekomu, kto to nerobi a je menej skuseny, no stale je to iba v ramci teba, tvojich reakci a tvojho auta a nie toho, co sa deje mimo neho. Inak by platilo, ze nehody sa stavaju len mladym vodicom, ktori nieu vyjazdeni a nepredvidaju. A vsetci vieme ze to tak nieje. A zial, ked stane nehoda, casto su jej ucastnikmi aj ludia, ktori zato fakt nemohli a boli len v zly cas na zlom mieste. Viem, ze tato diskusia je hlavne o AT, ale naozaj nemam rad takyto styl jazdy. Nemam rad, ak sa mi niekto lepi na zada (najazdim cca 30t rocne a tiez niesom uplny novacik) a ma pocit, ze mu patri cela cesta a ma vsetko pod kontrolou. Nezabudaj, ze na ceste to niesi len ty, tvoje skusenosti, odjazdene km, auto a predvidavost, ale okrem teba aj dalsi ucastnici premavky a to nemas ako kontrolovat a predvidat
    1 bod
  27. Pravidelně míchám do benzínu VIF benzin aditiv Včera jsem ho byl znovu nakoupit v Autokelly, kde ho mají v současné době ve slevě. Obešel jsem 3x regály, než jsem ho našel Půllitrová plechovka již není černá, ale zelená. Bohužel nový obal není zobrazen ani na webovkách vif.cz
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...