Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Clint

    Clint

    Uživatel


    • Body

      15

    • Počet příspěvků

      14 534


  2. beuticek

    beuticek

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      3 978


  3. Stringo

    Stringo

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      10 736


  4. kapl

    kapl

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      434


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11.10.2018 ve všech sekcích

  1. Manuál je manuál, DSG je pro dědky, invalidy a manželky [emoji3]
    3 body
  2. To jsi vojel v tom ajfru i Koktu, že si tak notujete? [emoji23]
    2 body
  3. Ikdyž dupne jen na brzdu tak téměř po celou dobu manévru je auto ovladatelné, ten motor chcípne až v posledních okamžicích brždění. Navíc dnešní posilovače si i skrz Start/Stop ještě nějakou dobu udrží tlak. DSG určitě může zmírnit únavu, ale toto si myslím už jsou hodně osobní preference a 100 lidí bude mít 150 názorů na toto, stejně jako to předjíždění, každý prostě jezdí jinak a vyhovuje mu něco jiného (naštěstí ještě nejsme všichni jen naprogramované stroje aby jsme dělali vše stejně :) ).
    2 body
  4. Si piš, vím všechno [emoji3]
    2 body
  5. Ty wole kde ten Clint na ty informace chodí... Zase nás Petře odhalil [emoji848]... Nejspíš má na západě Čech nějakou pichnu a ta pro něho shání informace, jinak si to nedovedu představit...
    2 body
  6. A co že tak najednou chce Stringo novej pekáč? To musel prodat kýbl plutonia do Sýrie, nebo natočit s Plačkou ve Varech buzna porno [emoji23] Taková tepláková porno komedie holt nese goldy [emoji23]
    2 body
  7. Souhlas. Co si tam dám, to tam mám a můžu si za to sám. A práci se spojkou beru jako základní dovednost při řízení auta. Jsem holt stará škola.
    2 body
  8. Nakonec jsem objednal letošní novinku Michelin ALPIN 6 v rozměru 225/45 R17 91H.
    1 bod
  9. Ale jo, nějak podobně to funguje: Rozjedeš se na předjíždění, dojedeš auto před sebou, jenže ještě kvůli protisměru nenastal ten pravý čas, takže mírně ubereš plyn a auto začne řadit nahoru. No a pak na to dupneš a auto nějak není ready a zase kvrdlá dolu - neříkej, že to neznáš
    1 bod
  10. Opravdu ? No to je jaksi "proti fyzice" Ale jo, myslím, že taková diskuze je zcela zbytečná... Statistiky ? Už před cca někdy 40, možná i více lety byly takové studie udělány v USA, stačí googlit... A chování řidičů? Nu na každé křižovatce obvykle hned poznám, jestli je přede mnou kvedlačka nebo automat...
    1 bod
  11. Plačka sem teď moc nemá čas chodit, pokurvil si kindera a teď brečí na svém vlákně [emoji23]
    1 bod
  12. No ale právě o tu spojku mi jde. Bez ní to není ono.
    1 bod
  13. OK u mně tedy asi vyhrál Dunlop Winter sport 5 ? https://www.pneumatiky.cz/dunlop-winter-sport-5-225-45-r17-91-h-zimni.html
    1 bod
  14. Kdyby někdo chtěl originál lita kolá za slušnou cenu, tak jsou teď v akci přímo u dealera Škoda - Dione 16" a Italia 16" viz níže: https://www.facebook.com/AutokleverSpol/photos/pcb.1559745007459364/1559740624126469/?type=3&theater https://www.facebook.com/AutokleverSpol/photos/pcb.1559745007459364/1559740584126473/?type=3&theater
    1 bod
  15. Ano, ale to znamená, že tyto pneumatiky můžeš mít jen v provedení M+S - protože tam máš index 91H, což je vlastně málo, ale na zimu to tolerují, u ostatních musíš dodržet všechny indexy vyšší. Rozhodně to ale neznamená, že na zimu můžeš použít jen tento rozměr :-)
    1 bod
  16. Ty vole ty ceny jsou úžasný... Zůstanu u manuálu [emoji106]
    1 bod
  17. Ale po pravdě, v práci máme jen automaty s DSG a jsem rád, že moje auto je manuál [emoji6] Kokta, Plačka a další ti radí dobře. Vykasli se na DSG, vezmi manuál. DSG je pro líné dědky, viz můj otec. Dospěl do fáze, že s manuální převodovkou už neumí jet. DSG je složité zařízení a potenciální zdroj budoucích poruch. Hlavně u starších vozů. V práci jsem z toho nešťastný.
    1 bod
  18. Stringo tvl, to je jedno co koupíš, stejně to pošleš do měsíce do škarpy [emoji23]
    1 bod
  19. 15.10. bude jméno ;)
    1 bod
  20. Před a po. Auto zaparkované v garáži, proto všechny senzory aktivní.
    1 bod
  21. Jedine cez autorizovaný servis... musíš tvrdiť, že ti nefunguje Škoda Surround... viac info v tejto téme: https://forum.skodahome.cz/topic/131139-škoda-surround/ ;)
    1 bod
  22. Dobrý den, Asi 4 měsíci jsem koupil novou fabii a protože jsem ji vezl domů přes půl republiky tak se mě hned nelíbili jak svítí potkávací světla. Po obdržení obligátního emailu o spokojenosti od prodejce – a dělení o nespokojenosti s osvětlením a obdržení nacvičené odpovědi že to není pravda,tak jsem na netu a fórech začal pátrat po příčinách. Možná by tu jedno vysvětlení bylo. Na všechny mé předchozí auta jsem si přidal voltmetr a vždy bylo provozní napětí kolem 14,4V. U nové fabie to ale neplatí. Provozní napětí se pohybuje kolem 13V a přes 14 V to vyskočí při jízdě s kopce se zařazenou rychlostí. No „inteligentně“ dobíjíme. Prosím pánové elektrikáři opravte mně nebude výkon žárovky a tím svítivost menší. Dokonce jsem si dal práci a napětí a proud jsem změřil přímo na žárovce. Výsledek 12,2V /4,1A. nedá se „nějak jednoduše“zvýšit napětí a tím svítivost. Na demontáž žárovky jsem použil přípravek, dokonce bez demontáže krytky s podběhu – viz foto. Celková délka 50mm šířka pro patici 21mm. Demontáž a montáž žárovky pravého světlometu cca 5 min. Pro ty kteří nemají možnost frézky postačí třeba jahl 35x20x 50 vyříznout ruční pilkou U a trošku roztáhnout na vnitřní šířku cca 21 mm.(foto nemám už je ve šrotě)
    1 bod
  23. Podtaceni resit nebudu … tady se neshodneme, a je to dost subjektivni pocit. ohledne druhé casti - no, mam dsg ve druhem aute . jedno bylo nafta, ted mam benzin . zadne takove chovani tedy nesleduji ani nyní, a nesledoval jsem ho ani u minulého auta. nicmene podle toho co popisuješ, to vypada, ze jsi matlak a doted jsi se nenaucil s DSG jezdit. způsob, jakym dsg radi krom jiného zavisi na tom, jakym zpusobem tlacis na pedal. pokud jedes osmdesat na estku , a zadupnes pedal do podlahy vsi silou tak ano - dsg zacne podrazovat a az pak to auto jede. pokud ten pedal mackas ale pomalu a nezatlacis ho az do podlahy, tak DSG zadne podrazovani neresi a auto zacne uplne normalne zrychlovat na sestku. ohledne toho, ze nekde radi 12x - no, nevim. nepises, jaky je profil silnice, a co delas s plynem - spis to opet odpovida tomu, ze jezdis stylem brzda plyn.
    1 bod
  24. Jednoznačně platí (v ČR), že každý, kdo má dostatečně najeto s DSG má i už za sebou minimálně stejně zkušeností s manuálem. Obráceně to však neplatí. Alespoń trochu pořádně zhodnotit převodovku na základě víkendové projížďky moc nejde, jak by to asi dopadlo, kdyby jste posadili na dva dny k manuálu řidiče, který s ním nemá žádné zkušenosti Netvrdím, že jedna převodovka je lepší než druhá. Spíš je zajímavé to, že nadšený z DSG po první jízdě není asi nikdo (s velmi podobnými argumenty), včetně těch, kteří jsou později spokojenými řidiči. Jen s tím autem nakonec jezdili podstatně déle než pár dní. Jinak se tu opakuje velmi zajímavý argument. Franta rád řadí, takže preferuje manuál. Ale jen do doby, kdy by jezdil v kolonách nebo po městě, protože by musel hodně řadit
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...