Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      8 635


  2. michal2009

    michal2009

    Moderátor


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      5 490


  3. suri.

    suri.

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      3 367


  4. Malta

    Malta

    Moderátor


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      16 878


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 15.10.2018 ve všech sekcích

  1. Není to sice škodovka, ale čtyři kola to má
    4 body
  2. Taky je fakt, že jsem hned sundal loga Škodovky. Přidalo to koníky a zvedla se rapidně spolehlivost.[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
    2 body
  3. Mám MR 2019 takže po.
    1 bod
  4. Je to akcni model Svetla se delali bud halogen nebo xenon a treti led s xenonem. Dovoz d prave zecv cr jsem to jeste nevidel
    1 bod
  5. já mám zkušenosti s TDIfun a Dieselpower. Ani u jednoho z nich neuděláš chybu. Záleží jaké služby ti za jejich cenu nabídnou.
    1 bod
  6. 1 bod
  7. pak třeba tady za polovic https://www.gumex.cz/podlozky-pro-autoservisni-zvedaky-30566.html
    1 bod
  8. Videl jsem taky upraveny hokejovy puk...10 minut prace a funkce podobna.
    1 bod
  9. Mám přesně opačnou zkušenost Nokian WRD4 na superbu v rozměru 225/40 R18 - na sněhu nic výrazného, ale hlavně se strašně rychle sjíždí, gumy, které by víc mizely před očima jsem ještě neměl...mám je teď 2ks na zadku a vím, že při extrému ten zadek není tak stabilní, jak bych si představoval. Barum Brilantis 3 na stejném superbu v rozměru 225/40 R18 - vyjel jsem s nimi zatím všude bez větších komplikací dokonce i v alpách do 1400m.n.m. kde jsou i značkou přikázané řetězy při napadaném sněhu a já to risknul a pohoda ... i když některé vracečky, kde skoro zastavíš a pak je prudký kopec nahoru byli tak tak, ale dal jsem to...ale druhý den jsem je pro jistotu nasadil, ale to je jiné téma. A to vše i přesto že mám automat, který třeba na rozjezdy ve sněhu není ideální, oproti tomu když si můžeš pohrát s plynem a spojkou ... a sjíždí se standardně. Za mě tedy Barumky úplně v pohodě, porovnání s nokian - daleko lepší a za co koupím sadu Barumek, tak u nokianu koupím 2,5 - 3 gumy, takže druhá výhoda je cena v rozměru 18" 225/40
    1 bod
  10. @Stringo Po 11 letech osekané karoserie už to vidím jinak. Ano, stát na invalidech je prasečina tak či tak. Ale třeba jen ostatní odjeli a on je za trotla... Pokud to takto dělá někde na druhým konci, je to ok, taky to tak dělám. Naposled, kdy ne, jsem pak nemohl nastoupit, když se ke mně připarkovala ještě širší audina (čáry tam byly dost naprd).
    1 bod
  11. na muj vkus RS look hodne prebarvickovany a trochu kolotoce, ale asi jsem konzerva.
    1 bod
  12. Ten "RS look" vypadá o trochu lépe řekl bych.
    1 bod
  13. Už je standardně u MR2019, jestli jde dohrat do starsi verze toť otázka pro znalejší...
    1 bod
  14. komunikuje všetko so všetkým ale očividne nie vždy ako má ... každý má svoju pravdu no , ja sa bojím trendu že budú tieto debilné automaty všade
    1 bod
  15. Wirer-Tých pár veci čo nevieš, dovolím si tvrdiť po jednom stretnutí je zanedbatelne oproti tomu čo vieš.Karel444-jednoznačne treba navštíviť takého pána čo sa tomu rozumie .
    1 bod
  16. ja som na DSg veľa nenajazdil , na svojich autách možno 40tis km , na iných len desiatky a stojím si za svojím ... ako podobné nezmysli že ideš pomaly v križovatke kde na sprostej Felicii pridáš na dvojke a ideš tak toto hobluje spojku a pri prudšom pridaní kde nie je vôbec nutné podradiť to vrazí cez zuby jednotku , podobne 2-3 a 3-2 kde to v 70tke drbne tomu motoru dvojku hodí ťa to na zadné a potom vzápätí trojku , prečo myslíte že veľa tých dsg hlavne na silnejších motoroch pri preradení 2-3 a 3-2 búcha ako bez synchronu ? venujte sa téme ale prosím nehľadajte chybu v tom kde nie je , 99% ľuďom DSG vyhovuje , mne nie , a už som sa v nejakom tom aute viezol , konieckoncov dsg je jedna podstatná vec prečo už nechcem 3,6 fsi v superbe čo je inak super auto vo väčšine iných ohľadov
    1 bod
  17. jj dsg je krásne bezpečné , vtedy keď ideš zo 4 obiehať tak v tej chvíli radí 5ku , potom tri sekundy losuje , vrazí tam 2ku na 5500ot , auto pribrzdí , preradí za tri a už obiehaš ... ešte že som mal väčšinou motor ktorý tieto prešlapy tej slávnej prevodovky zvládol a neskončil som niekde v protismere ... na 1,2 TSi by som to zažiť nechcel
    1 bod
  18. Skodovka nastesti docela rozumne nepoužila nejaky (drahy) system, který by meril absolutni tlak v pneumatikách ventilky ci jinym komplikovanym zpusbem. Funguje to tak, ze porovnava otáčky kol - pneumatika, u které dochazi k uniku vzduchu, zmensuje svůj prumer, a tak stoupaji otáčky daného kola - na toto zarizeni reaguje a nadava, ze to mas zkontrolovat. Z vlastní zkusenosti musim rict, ze je to dosti citlive a reaguje to uz na skutecne malou zmenu, kterou bys jinak nemel sanci postřehnout, takze varuje s opravdu velkym předstihem. Když jsem byl v rumunsku, tak mi TPMS zaclo nadavat - vizualne ale zadny problem nenastal, tak jsem to svedl na to, ze se jenom zbláznilo - dojel jsem do Prahy, vizualne stale ještě nebylo nic znat. Az po dalších dvou dnech jsem si vsiml, ze v kole je hrebik a teprve po této době bylo znat, ze to kolo je mekke. fakt skvela věc
    1 bod
  19. U mna nakoniec problem vyrieseny. Zistil som, ze adapter nebol spravne sparovany - nevypytal si PIN pri sparovani. Carista fungovala v pohode, VAG DPF sa nechcelo pripojit. Adapter som vymazal zo zoznamu BT zariadeni, dal znova sparovat, tentokrat si vypytal aj PIN (1234) a VAG DPF odvtedy funguje v pohode. Mozno niekomu pomoze pri rieseni podobneho problemu.
    1 bod
  20. Svítí to fakt peckově. Předtím jsem měl vzadu červenou origo, teď všude bílé. :-)
    1 bod
  21. To sem teda nečekal Ono je to fakt stejne hnusny jako ten původní. Nebo je to jen fejk a chlapci MB nás prekvapi Nov.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...