Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      13

    • Počet příspěvků

      32 723


  2. michal2009

    michal2009

    Moderátor


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      5 491


  3. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      8 641


  4. swenak

    swenak

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      431


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 17.10.2018 ve všech sekcích

  1. Je strašně vtipné, jak ti, co DSG nemají vědí lépe, jaké to je, než ti, co tím denně jezdí a hlavně, jak je jim jasné, že to je napikaču i pro toho, co to používá. Asi my DSG pozitivní máme v hlavách všichni nas..., že nevíme, co je pro nás lepší, co jsme ochotni akceptovat, protože něco nám to vyváží a podobně a čekám na ty, co kolem DSG prošli někdy pouze v diskuzích na těch internetech. Nepopírám, že někdy DSG je problematické, ale snad manuál nemá problémy? S každým manuálem se taky musí řidič sžít, často ani 2 auta stejného modelu nejsou stejná, jinak zabírá spojka, jinak se pohybuje v kulise fofrklackem. A někteří můžou sedět v čemkoliv a nikdy nepochopí, jak s tím pracovat, jak to ovládat a ani, že musí proto něco udělat., aby to jelo lépe. Někdo naopak sedne a po pár set km je v pohodě. Další věc je, že i DSG je "kus od kusu" + je to i otázka, s jakým motorem je to svázáno. Měl jsem 2 stejná auta s DSG, obě s 2.0TFSI, v jednom bylo DSG OK (najel jsem s ním 40tis km), vše jak by člověk čekal, žádné záškuby. V druhém je to horší, jednak to chtělo měnit ve 30tis mechatroniku a jednak vnímám jako nepříjemný problém náhodné záškuby při rozjezdech po zastavení na semaforech (hlavně, když je zastavení trošku agresivnější), kdy, jak už tady bylo psáno, to prostě někdy cukne. Stejně tak popojízdění při parkování někdy znamená škubnutí, nebo po ránu rozjezd v kopci znamená taky někdy škubnutí. Ale to není jízda, kterou trávím hodiny denně. I po letech (najel jsem s ním zatím cca 130tis km) mi to vadí, ale ne tak, abych zahodil jiná pozitiva. Další stejný vůz se stejným motorem jsem měl s manuálem, ten taky nebyl úplně OK, ale když to porovnám, DSG mi vyhovuje více, protože jezdím 80% Prahu a to je prostě někdy na palici, fofrklackovat. Kdybych jezdil denně 500km po dálnici, tak je to jiné. Každé řešení má svá pozitiva i negativa a je to na každém soudruhovi, aby si vybral, co je pro něj a jeho podmínky vhodnější. Někdo by to hned odsoudil po pár km s tím, že DSG je krám a už to nechce, ač má z jízdy 00nic zkušeností, nemá páru, že stejně, jako u spojky a klacku ve voze, kde právě prvně sedí, musí i zde své chování upravit, nečekat, že se to bude chovat jako manuál (protože to prostě manuál není), ale mlátí pantem, jak to je špatné a nejenom pro něj, ale pro všechny to musí být špatné, protože ON. No tak protože ON můžu být i JÁ, tak DSG preferuji a všich ti, co jezdí manuálem, jsou amatéři, no :-)
    5 bodů
  2. Takto nemůžeš generalizovat, protože to není jen o přeřazování, já se třeba prakticky denně lepím při stejném rozjezdu na semaforech na kufr autům, které manuál nemají již drahně let. Co za tím volantem řidiči dělají netuším. Vždy je to jen o řidiči, ne o technologii převodovky. Různých neumětelů je u obou variant dost. DSG nechci a doufám, že bude ještě léta možnost výběru.
    5 bodů
  3. Kolovrátek nekolovrátek - jsou řidiči, kteří nemají rádi (nebo nechtějí) DSG a pak ti, jenž jej mají a už by neměnili. Já osobně DSG opravdu nemusím, ale majitelům kteří jej mají jej rozhodně nevymlouvám. Už jsem to zde i psal - měl jsem možnost mít půjčené nějaké škodovky na víkend jenž měly právě automat. Samozřejmě nějakých 500km s každým z vozů (např. Yeti 1,2 Tsi, O III 2,0 Tdi RS, S III 2, 0 Tdi, O III 2,0 Tdi RS 4x4, Yeti 2,0 Tdi 4x4, Kodiaq 2,0 Tsi 4x4, Karoq 1,5 Tsi...) na nějaké plnohodnotné rozhodně závěry nestačí, nicméně mě právě tyto zkušenosti nepřesvědčili o tom, abych si do nového vozu koupil DSG. Možná kdybych jezdil hodně po Praze (čemuž se snažím vyhýbat), tak by to byla nejspíše nutnost, ale na moje (soukromé) cesty si vystačím i s manuální převodovkou. Mě prostě baví manuál a není mi zatěžko se zdržovat spojkou a řadící pákou. Každému holt vyhovuje něco jiného. Je proto naprosto zbytečné urážet tu druhou skupinu jenom proto, že má jiný názor.
    4 body
  4. Celé je o tom, že těm, kteří DSG z různých důvodů nechtějí, je výrobcem postupně vnucováno bez možnosti výběru. Komu DSD vyhovuje, nechť ho má a je sním spokojen, ostatní ho zase nechtějí, tak nám ho nevnucujte, já moc dobře z vlastní zkušenosti vím, jak to funguje, respektive z mého pohledu nefunguje, takže děkuji, ale nechci. Proto jsem si opět koupil auto s klasickou manuální převodovkou. Tož tak.
    4 body
  5. Když ti dají 600.000 za sochu Věry Špinarové a ty už máš rozpracovanýho Steindlera?
    2 body
  6. Když to tu pročítám vzpomněl jsem si jak si kamarádka kupovala nové auto. Tak jsme to sní rozebírál všeobecně, aby měla trochu přehled. Přidával můj pohled s plusy a mínusy na její otázky ohledně motorů asistentů atd. I jsem ji automatickou převodovku doporučil. A upozorňoval jsem ji ať si to hlavně nejdřív u dealera vyzkouší. Zkušební jízda s automatem proběhla. Měla auto na celý den. A když auto vracela usměvavý prodejce se ptal jestli se jí krásně jezdilo a co ten automat, že pro ní bude super volbou ?. Odpověď dostal. Cituji : // jsem sice blondýna a asi i tak jezdím ale ten váš slavný automat neví co dělá a už vůbec ne to co chci já. Jezdil jste v tom někdy? Měl by jste se s tím svézt protože to je možná rozbitý. //. Když mi to vyprávěla šel jsem smíchy do kolen ????? Holt blondýna?
    2 body
  7. Byl u kamarada na kole a dostal flasku slivovice...aby ji nerozflakal cestou domu, tak ji vypil. Udelal dobre, upadl sestkrat...
    2 body
  8. Update původního návodu na CARISTU co dělal sk0d@. Snad se ti to už podaří. CARISTA Aktivace LUCKY PATCHERem.pdf Pokud ti stále nejde nainstalovat CARISTA, tak nejdřív odinstaluj caristu a pak nainstaluj novou verzi caristy. Pak přes Lucky Patcher aktivuj Caristu. Při neúspěšné aktivaci je dobré vymazat data aplikace Caristy a to v nastavení telefonu / aplikace / Crarista / úložiště / mazání dat / Pamatuje si to uložené nastavení, proto doporučuji při problémech vymazat data. Já provádím instalaci novější verze tak, že starou odinstaluji a pak instaluji novou. Vždy bez problému.
    2 body
  9. Kouknu se zítra co je u nás na showroomu a podle VINka stáhnu schéma
    1 bod
  10. Bylo to myšleno tak, že mám ELSA Pro k dispozici zadarmo, pracuji v autorizovaném servise.
    1 bod
  11. Stane, v tomhle tebe i "bráchu" plně podpořím.
    1 bod
  12. @Martab Já neměl ani tušení, že jde o cizince, já myslel, že někdo se jen tak "předvádí", tak se za poznámku omlouvám. Jinak jsem rád za každé poznatky od kohokoliv, v tomto případě o spotřebě oleje 0W-20
    1 bod
  13. @rudasn Buďmne rádi, že tu je i nějaký cizinec, člověk co česky neumí asi nemůže psát česky a použít translator, no to už by jsme mu nemuseli rozumět nikdo...
    1 bod
  14. I am sorry but I do not know Czech and I didn't want to use translate tools as they usually make awful mistakes. Just wanted to share my experience with you as the biggest forum of our Czech cars. Wysłane z mojego Mi MIX 2 przy użyciu Tapatalka
    1 bod
  15. @Pawouk: tak, tak. Pokud si tazatel dobře přečte návod, tak tam explicitně stojí: "Bezolovnatý benzin s oktanovým číslem vyšším než předepsaným můžete používat bez omezení." Navíc palivo s vyšším oktanovým číslem můe předejít LSPI klepání...
    1 bod
  16. Asi špatně čtete a vytrháváte z kontextu reakce na určité konkrétní sdělení, že omicrone? Slušná demagogie. Mimochodem, ty se na foru zhusta opakuješ. Já k tomu už víc nemám.
    1 bod
  17. Příště laskavě k tématu, nezakládej tady off topic diskuse, tady nejsi v hospodě!
    1 bod
  18. Co přesně výrobce doporučuje? Je někde napsáno, že benzín s vyšším oktanovým číslem se nesmí použít? Není, takže není co řešit. Mimochodem, řj motoru s tím nemá žádnou práci navíc, signály z čidla klepání G61 vyhodnocuje a zpracovává pořád a to i na N95.
    1 bod
  19. verva by měla obsahovat do 5 % biosložky -ETBE, což je "hodnější" biosložka, proto ji Benzina značí E5 ;) PS. ETBE - viz. http://www.petroleum.cz/slovnik.aspx?pid=83
    1 bod
  20. Taky jsem si toho všimnul při posledním tankování. Na DL mají psané procenta biosložky. Znám několik provozovatelů kmenových Benzin, tak se chystám na to zeptat až někoho potkám.
    1 bod
  21. Ještě jedna otázka. Máš palubní počítač? Jízdní data jsou na infotaimentu v základu, ale aby jsi měl data na budíkách (Driver information system (DIS) dysplay) potřebuješ palubní počítač. Nenapsals informace o autě. Težko pak radit. Jestli máš mezi budíkama jen venkovní teplotu a nic víc, tak aktivuj DIS a pak se ti ukáže teplota nemší a nad teplotou dojezd km a to je asi tak vše co bez PP jde.
    1 bod
  22. Aleš_BX díky za radu ! , těsnění pod kapotou vyzkouším . Pamatuju si jak jsem jednou otevřel kapotu a motor nebyl vůbec vidět - prostor byl úplně plný sněhu !!! Měl jsem za to že to tam nafouká zespodu, ale pár korun za těsnění kapoty mě už nevytrhne a třeba to fakt pomůže .
    1 bod
  23. Pouze pro zaměstnance ale pustí tě tam i jako doprovod zaměstnance (řekneš že jseš jeho brácha ) jinak jsou tam různé díly karoserie,skla,kola,gumy, světla, rádia,tapec, oblečení, startéry, alternátory,lucasy atd... Jen na to Citigo toho moc nemají protože se dělá v Bratislavě a ne v MB.
    1 bod
  24. este ma napada, ty mas asi aj ten mensi displej, ze? tam to myslim urcite neni.. no tak na jar si vyberes nove, a tam by to snad uz malo byt urcite. to uz vydrzis... inak suhlasim s tebou - najlepsie auto - sluzobne auto... :)
    1 bod
  25. Nemáš sluneční brýle v kastlíku na brýle ? To je starý problém snad už od O2, a někdy je to slyšet jakoby odevšad...
    1 bod
  26. Vyhřívané trysky ostřikovačů jsou v paketu Winter.
    1 bod
  27. Jak rikam vyse... asi by neuskodilo se naucit ridit. To, co popisujes, je nohama a rukama. Ne automatem.
    1 bod
  28. Jsem jelito s manuálem a asi zůstanu do té doby, než EU manuály zakáže. Ale proč? Proti automatu nic nemám, ale jeho provedení stojí za hovno (pardon, spíše je dnes automat poplatnej emisím). Lépe už bylo za dob s HD měničema. Dnes automat: 1. Poposkakuje s vozem při popojíždění. Nejhorší je třeba na trávě a do mírného kopce - zkuste si popojet o 10 cm za toho poskakování. 2. Neustále podtáčí motor 3. Furt tam háže neutrál. Chová se to jako trabant s volnoběžkou. A ještě tomu říkají plachtění. Debilové asi neví na co jsou plachty a jaký je rozdíl když se jede na plachty a na neutrál. 4. řadí jak potrhlý. Trochu přidám, podřazje. Uberu, rázem přeřadí téměř na volnoběh. 5. Dám plný plyn a nic se neděje. Jakmile začne turbo zabírat plným krouťákem, rozhodne se podřazovat. Jako naschvál při plném krouťáku, aby spojky dostávaly na prdel. Já tedy plný krouťák do prokluzu spojek nedávám. 6....
    1 bod
  29. @indyjones8379 Před tím než začneš rozdávat moudra by bylo dobré si aspoň ujasnit jaký je rozdíl mezi EA211 a EA111 u EA211 jsem si žádného chrastění nevšiml, u EA111 chrastili rozvody. A korejec/francouz že jsou tišší? To myslíš ty jejich tříválce 1.2 PureTech a 1.0 T-GDI, jako 1.2 TSI EA211 není nic extra, ale proti těmto dvoum je to naprostý luxus :D Ale zpět k 1.0 TSI, ono záleží jak chrastí, v nízkých otáčkách může opravdu chrastit spojka, asi bych si zkusil v salonu projet předváděčkou, jestli chrastí stejně, protože takto písemně se to posuzuje bohužel špatně.
    1 bod
  30. 1 bod
  31. Schémata nejsou problém pokud to bude v ELSE tak zkusím dohledat, upřímně pokud by se to dalo dodělat do mé budoucí R5 tak bych byl nad míru spokojený.
    1 bod
  32. Mám RS 245 a plachtění je funkční jen do 130 - 135 km/hod. Pokud jedu rychleji tak to do plachtění nepřepne.
    1 bod
  33. Na DSG jsem přešel z manuálu před cca 5 měsíci a zatím se žádné cukání nebo nesmyslné řazení nekoná ( bohužel , asi vadný kus ). Zatím maximální spokojenost.
    1 bod
  34. Stačí se podívat na testy v AutoTipu - není snad jediný, kde by pro různé neduhy (hlavně cukání) nebyly různé typy DSG kritizovány. Naposledy například cukání při rozjezdech v čísle 19/2018 v testu VW Golf Sportsvan 1.4 TSI 110 kW 7°DSG na 150 000 km. Podle redakce (a u Němců lze spíš předpokládat, že budou svým nadržovat) je to typická vlastnost projevující u celé řady testovaných koncernových aut. Jinak byla ovšem převodovka DSG po zmíněném nájezdu bez závad a znatelného opotřebení.
    1 bod
  35. Test s ukázkou LED světel. https://www.youtube.com/watch?v=bfOZGx9eUD0
    1 bod
  36. Tak nejak. s dsg se clovek musi naucit jezdit. Pomoci plynu jde dsgcku a motoru vysvetlit spousta veci, ze se pak chova zpusobne, a zadne cukani, podrazovani, prerazovani nekona. jen si clovek musi uvedomit a zvyknout, jak se dsg chova a jak mu plynem udelovat pokyny. Pokud se clovek chova jak s manualem a bude jak zbesilej mackat plyn na podlahu, nikdy to nepojede normalne.
    1 bod
  37. Opravdu ? No to je jaksi "proti fyzice" Ale jo, myslím, že taková diskuze je zcela zbytečná... Statistiky ? Už před cca někdy 40, možná i více lety byly takové studie udělány v USA, stačí googlit... A chování řidičů? Nu na každé křižovatce obvykle hned poznám, jestli je přede mnou kvedlačka nebo automat...
    1 bod
  38. Poprvé v životě mám DSGčko a jedno vím jistě, i přes občasné mouchy co DSG má bych se k manuálu v životě nevrátil.
    1 bod
  39. Fakt soupis by byl dlouhý, od banalit jako loupajicich se prahových list to byla prvni reklamace, sloupl se ten nápis nakonec je vyměnili za ty co bývali na superbu 2 myslim že vypadaji jako ty co jsou podsvícené jenom nesvítí ale aspon plní nějakou ochrannou funkci.Pak to byli několikrát nefunkční paměti nakonec bylo několik dnu auto v servisu něvěděli co s tím po výměně asi 3 jednotek se to nakonec podařilo rozchodit. Klasika šílené praskaní v zrdcátkach teď momentalně řeším písty u kufru.Skoro každá reklamace je tak 2-3 měsíční průběch.V podstatě nikdy nic tragického ale ten zdlouhavý průběh mě fakt otrávil.Pořád něco řeším na autě kdyby to odstranili co v nejkratší možné době tak to asi přejdu škodovek sem měl fakt hodně. Ale když se mě v servisu zeptaji jestli mi vadí cvakání pístů při otevíraní a zavíraní kufru. Tak jsem odpověděl že po slevách auto stálo skoro 1 200 000 a při téhle ceně odmitám jezdit v chrastítku.
    1 bod
  40. Ked uz dorabat, tak radsej original, hoci s neoriginal umiestnenim kontrolky. Znie to celkom zaujimavo
    1 bod
  41. Tu je aktualny zoznam schvalenych 508iek 508.00&509.00.pdf
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...