Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Maverick

    Maverick

    Moderátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      8 263


  2. lumpo

    lumpo

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      821


  3. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      8 645


  4. _Denis_

    _Denis_

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      9 501


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 27.10.2018 ve všech sekcích

  1. Jen takový (škodovácký) nástřel z víkendové akce na pražské Letné :
    2 body
  2. FIII FL Monte Carlo na 18” Vega (letiste Praha, T2, odletova hala).
    2 body
  3. Mluvíš pro mě jazykem jiného kmene... Občas ze zvědavosti změřím baterku přímo na jejím kontaktu měřákem za 2 stovky a ukazuje to nejmíň 12.38 V... nejvíc 12.5 V Měřím to po stání auta z druhého dne. Pod 12.38 zima léto to nikdy nekleslo... minimálně toto to drží stále. Auto jezdí manželka 10 km do práce a dalších 10 zpět se zastávkou ve škole a v obchodě...pokaždé startuje. Parkování přes noc v nevytápěné garáži, ve dne na ulici. Zda je to více než normálně netuším, ale když jsem byl u Jirky, tak se mě sám ochotně ptal co chci nakódovat a mimo jiné mi tam měl udělat dle jeho slov potlačení rekuperace. Dokonce mi i celkem podrobně vysvětlil postup... jenže já ani netušil co říká . Když baterii dobiju na 12.8 V, tak mi to nedrží a opět to klesne na udanou hodnotu.
    1 bod
  4. Je to tak, tato fce je spojená se světelnou houkačkou. Doporučuji toto nekódovat a to z důvodu legislativy a ohledu k ostatním účastníkům provozu
    1 bod
  5. V konfigurátoru je to klasicky napsané zcela nepřehledně, ale Style má Rain & Light Assist se vším všudy. Připlácí se čistě za aut. dálková.
    1 bod
  6. Myslím ze to byl rapid ne ? Toho jsem na dlazebnich kostkach taky okukoval
    1 bod
  7. @rody.tTrochu předčasné hovořit o nespolehlivosti motoru. Ještě ti neřekli čím to bylo. Třeba tam při garančce něco špatně zapojili a po 500km se to vyvyklalo/odpojilo.. Nebo tě navštívilo nějaký zvířátko a pochutnalo si na kabelech. Jejich sliby že zavolají zná asi každý tady, když mají frmol tak si nevzpomenou a je lepší se ozvat sám. To se taky můžeš v pondělí dozvědět že na to ještě nikdo nesáhl když si sám nezavoláš. Ale to není jen u škodovky, je to všude stejné.
    1 bod
  8. @Čečulák po jakým okruhu, závodním, městským? ? To musíš upřesnit když napíšeš okruh. Mimochodem kdyby jela po závodním okruhu tak je blbost mít aktivovaný FA. Ono se může zdát, že reaguje zbytečně brzy, ale v podstatě reaguje tak aby byla splněna podmínka bezpečně zastavit. To jen my Češi nedokážeme tu podmínku pochopit a aplikovat. Já jsem se do podobné situace už taky dostal ale bez ztráty kytičky. Když se nedodržují bezpečné vzdálenosti tak je potom brždění kolony mnohonásobně rychlejší, když u řízení ještě děláme něco jiného tak FA pomáhá zachránit čumák. Prdel holt nezachrání když nějakej debil jede zamnou a lepí se na mě. Se samovolným bržděním jsem zatím do styku nepřišel, asi mám rychlé reakce a brzdit začnu dřív já když to začne pískat nebo nevim.
    1 bod
  9. To chce prověřit vedení - dráty. Někde, mezi ŘJ a sondou to bude přerušené, možná taky v konektoru. V krajním případě v ŘJ. Diagnostika ti píše 2388 ohm. To je na topné těleso 12V moc. Typoval bych že má mít desítky ohmů. Změřil bych kolik má přímo na sondě, a potom pokračoval měřením na konektoru do ŘJ. Jestli to nebude stejné, je chyba v drátech, Jestli to bude stejné, Tak je chyba v ŘJ. Edit: Na tvém druhém obrázku to vypadá že to píše chybu na obě lambdy. A obě mají společnou pojistku SB31 (10A). Podíval bych se i na ni.
    1 bod
  10. Jakou ma souvislost nakup auta procilovou skupinu postizenych a srovnani s cenou ojeteho auta ve vlakne o odstoupeni od smlouvy?
    1 bod
  11. Ahoj, vybava Style ma ambientni osvetleni v zakladu...
    1 bod
  12. Tak auto je už na prodejně,příští týden vyzvednu
    1 bod
  13. Už som z dlhej doby nevedel, čo ďalej, čo si ešte doplním. Chcel som pred zimou vyhrievané sedačky, no cena zatiaľ odrádza. Ostrekovače pôvodne tiež som chcel skladať materiál postupne, no nedalo mi to pokoj a tak som objednal z troch rôznych zdrojov podľa cien všetko v priebehu dvoch týždňoch… Nie že by som ich extra potreboval. No keď už mám v aute všetky LED-ky, vrátane stretávacích i diaľkových, zbytočne lákať, že je tam niečo čo nemá. Na druhej strane i Rapid má low xenon-y bez ostrekovačov. Ale ja som stále trošku mimo bežný štandard. Zoznam dielov neobsahuje komplet nárazník s otvormi. Ak budete meniť celý nárazník, postup a zoznam dielov si upravte podľa seba. Montáž mi zabrala dosť času, mal som to rozdelené na asi 4 či 5 dní čistého pracovného času po robote. Zoznam dielov: 1x – 6V0 807 055 A – držiak pre vozidlá s ostrekovačom svetlometov vľavo 1x – 6V0 807 056 A – držiak pre vozidlá s ostrekovačom svetlometov vpravo 1x – 6V0 807 923 – spodný rám ostrekovačov svetlometu vľavo 1x – 6V0 807 924 – spodný rám ostrekovačov svetlometu vpravo 1x – 6V0 955 109 A – vrchný kryt vľavo 1x – 6V0 955 110 A – vrchný kryt vpravo 1x – 6V0 955 965 A – tryska, zdvihový valec vľavo – náhrada je už s indexom B 1x – 6V0 955 966 A – tryska, zdvihový valec vpravo – náhrada je už s indexom B 1x – 6V0 955 970 A – hadice, rozdvojka, spojky 9x – 1J0 971 939 H – svorka na uchytenie hadíc 1x – 6R0 955 681 – čerpadlo ostrekovačov predných svetlometov 1x – 443 955 465 – tesniaci krúžok (1x – 6V0 955 449 A – nádobka so snímačom hladiny a pre ostrekovače svetiel) – nie je nutná, ja som nechal pôvodnú 1x – 1J0 973 722 A – konektor čerpadla (odporúčam objednať komplet, vrátane pinov a tesniacich gumičiek) 1x – N 01 713 115 – poistka 30A (pozícia 11) 1x – pin pre poistku 2x – pin pre konektor čerpadla – v mojom prípade súčasť konektora 4x – pin pre relé (s “jazýčkom”, 2x 6,3mm, 2x 9,5mm) 1x – 4H0 937 528 – držiak pre relé 1x – 004 025 129 – relé (Relé 645) – postačí aj napríklad z autokelly 191 937 503 1x – 000 979 009 E – pin – BCM T46B/34 1x – očko – 8 mm – ukostrenie motorový priestor vodič – fialový – 0,5 mm (relé – BCM) – 0,3 m vodič – hnedý – 0,5 mm (relé – kostra) – 0,7 m vodič – hnedý – 2,5 mm (motorček – kostra) – 0,6 m vodič – červeno-žltý (červený) – 2,5 mm (relé – poistka) – 0,5 m vodič – bielo-čierny (čierny) – 2,5 mm (relé – motorček) – 4 m Postup Ten sa opäť asi oplatí rozdeliť na niekoľko dielov. Predsa len ide o časovo náročnejší úkon (demontáž nárazníka, stieračov, BCM jednotky, poistiek, výrez diery, natiahnutie hadičiek a podobne). Najzrozumiteľnejšie mi vychádzajú štyri časti – montáž, zapojenie hadičiek, elektrická časť, kódovanie. Celý návod je na webe: https://wirer.sk/f3_svetla-ostrekovac/ Snažil som sa to rozpísať krok po kroku ako som vedel. Na prípadne otázky zodpoviem. Výslednú sumu zatiaľ spočítanú nemám, no pár ľudí už si zálusk robí. Tak uvidíme... Mix fotiek v skratke Výsledné video Funguje to presne ako na FL F3, z nej som čerpal kódovanie: - musia byť zapnuté stretávacie svetlá. Parkovacie ani DRL nestačí - každé desiate stlačenie páčky ostreknutia čelného skla spustí ostrek svetiel v dvoch fázach tesne po sebe - dlhé stlačenie páčky ostrekovačov čelného skla spustí ostrekovanie svetiel v dvoch fázach tesne po sebe - časy a intervaly je možné upraviť kódovaním PS: som si vedomý toho, že ten výrez nie je dokonalý. Na jar sa bude možno riešiť vytmelenie medzier a nástrek nárazníka, ak nepomôže lokálny rozstrek a rozleštenie. Cez zimu to zatiaľ ostáva ako je. Pár ohlasov mám aj takých, že to nemám vôbec riešiť a ľudia si mysleli, že mám nový nárazník. Takéto správy vždy potešia :)
    1 bod
  14. Není to sice škodovka, ale čtyři kola to má
    1 bod
  15. Pro mně to tedy není hloupé moralizování v žádném případě není, vždyť na silnici jde o zdraví a životy!
    1 bod
  16. Mozna casem jeste snizi cenu? Me tedy pred dvema lety na pouzitem Yeti s najezdem kolem 12000 km nabidli u dealera Skody Havex slevu max 5000 Kc z 350000 Kc, pritom na novy Yeti s cenikovou cenou kolem 390000 Kc nabidli slevu kolem 60000 Kc, takze by me vysel novy levneji nez pouzity. Ten pouzity mel sice nejaky "packet" navic, ale na to auto nejezdi.
    -1 bodů
  17. Ze na tohle ferdovo auto uz nejde domluvit takova individualni sleva jako na nove vozidlo. Myslim si, ze usmlouvat by se dalo jeste tak 10000 Kc.
    -1 bodů
  18. -1 bodů
  19. Ale prodavaji to jako auto a ne jako Columbus. Jezdi to, zataci to, sviti to, brzdi to, pak je to OK.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...