Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. osobne

    osobne

    Uživatel


    • Body

      11

    • Počet příspěvků

      1 277


  2. Clerfayt

    Clerfayt

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      2 931


  3. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      8 814


  4. Stringo

    Stringo

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      10 736


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 31.10.2018 ve všech sekcích

  1. Za ten cca mesic, co mam konektor odpojeny, nepozoruji zadne negativni jevy, vozidlo jezdi, brzdi, sviti, blika, zataci i troubi, autoradio hraje, spotreba je take stejna kolem 5,7 l/100 km, SSS uz neotravuje. S Yeti MR2017 1,2 TSI 81 kW.
    2 body
  2. Ahoj Klucí, trochu jsem se zamyslel, tak doufám, že se nedopustím nějakých hlubokých omylů, kdyžtak mě opravte. Odpojením konektoru od nulového pólu baterie odpojíme J367 (řídící jednotka kontroly akumulátoru). Tím se do Gateway J533 zapíše závada jednotky J367. Tím systém ztratí přehled o napětí, proudu, teplotě akumulátoru a samozřejmě nefunguje integrátor pro hlídání stavu nabití. SSS a rekuperace nemá splněny výchozí podmínky a jsou deaktivovány. Aby mohlo auto (zcela logicky) nadále fungovat, alternátor nastaví na výstup nějaký default napětí, něco kolem 14,5V. Tím je akumulátor standardně nabíjen a vše funguje zdánlivě bez problémů. Dalo by se říci, že auto takto může fungovat, ale tipuji, že přijdeme o několik užitečných funkcionalit, které nemusí být neustále podstatné, ale můžou se hodit: Zřejmě nefunguje správně hlídání altíku na přetížení, páč jede v defaultu (nebudou v případě potřeba odpojovány spotřebiče významného odběru) Nefunkční hlídání teploty akumulátoru Systém vozu ztrácí hodnotu o napětí a proudu akumulátoru. Navíc bych měl trochu strach o full LED světla a možná o funkčnost aktivní regenerace DPF jak tu na fóru zaznělo (i když funkčnost DPF by se dala sledovat). Je potřeba zvážit, jaký způsob potlačení SSS a rekuperace zvolit. Osobně bych dal přednost výletu do Strakonic :-)
    1 bod
  3. Jasně, myslel jsem to trochu s nadsázkou. Nicméně se nebojím, že trvalé nabíjení napětím 14,5 V by byterce ublížilo. Čím je baterie vybitejší, tím větší proud si bere. Když je plně nabita, moc do ní při těch 14,5 až 14,8V neteče.
    1 bod
  4. no ona je spíš otázka co více tomu autu škodí, zdali to mít funkční či ne.....že S/S autu škodí je myslím známá věc, to vyhovuje jen ekoteroristům v Bruselu, a jestli to škodí ? zatím jen nepotvrzené spekulace
    1 bod
  5. Pánové, víte co děláte? Jste si jistí, že ten konektor, který jste vypojili nemá vliv i na další věci a neposílá další data do ŘJ?
    1 bod
  6. Dnes jsem přišel k autu po třech dnech, autobaterii jsem změřil voltmetr ukazoval 12.37v, pak jsem jel na zahradu tam jsem napíchl nabíječku Ctek MXS 5.0, přes zdířku zapalovače asi na dvě hodiny (více času jsem neměl), po odpojení nabíječky ukazoval voltmetr 12.6v. Pak jsem nastartoval, vypnul motor odpojil baterií, sundal jsem ten konektor z mínusoveho pólu, na radu člena zdejšího fóra - ski1961, o pár řádků výše, napojil baterii už bez toho zmíněného konektoru. Po nastartování bylo třeba nastavit hodiny, pak následovala cesta domů asi 12 km, se dvěma zastávkama, na maxidotu nesvítily žádné kontrolky, Start/Stop odstavený, rekuperace odstavená, na voltmetru v zásuvce zapalovače mi ukazoval při jízdě z kopce, do kopce, s vyřazenou rychlostí, hodnoty 14v, někdy 14.1v. Po příjezdu a zhasnutí motoru, voltmetr v zapalovači ukazoval 12.7.v. Tož tolik moje zkušenost. (Škoda Fábia 1.2 Tsi 81kW ve výbavě Style)
    1 bod
  7. ahoj v běžných svítidlech s žárovkou můžete zakódovat druhou zadní mlhovou svítilnu (vpravo)
    1 bod
  8. Asi naštvu Pawouka,ale ze slušnosti musím odpovědět.... Jo přezuto.... diky chlapi.Více už bych o tom nemluvil....
    1 bod
  9. Když chci rychle natopit interier, dávám taky HI. Automatika climatronicu se s tím loudá. Takže chápu, že někdo to HI používá. Stejně tak v létě, když mám zapnutou klimu, nastavuji LO a teplotu v interieru reguluji otáčkama ventilátoru.
    1 bod
  10. Pravá mlhovka nemá napájené ve světle LEDky, takže to nepůjde nakodovat, jediná varianta objednat z anglické verze celé světlo. Když se sehneš a podíváš se na ty mlhovky zespodu tak uvidíš, že na levé straně LEDky jsou a na pravé chybí :)
    1 bod
  11. Pokud mám správné info, tak v O3FL už 2. zadní mlhovka fyzicky není :-( Aspoň u verzí s FullLED, ostatní netuším. Chtěl jsem to rovněž u nového auta zprovoznit jako vždy předtím, ale Ferda mě vyvedl z omylu. Bohužel asi další koncernová úspora...
    1 bod
  12. Jestli nebylo myšleno to, že už myslím 2. Rok neproběhla aktualizace některých států ve východní části - Chorvatsko atd. @Stringo pěkná odpověď, pobavil jsi mě, akorát v první větě si prosím oprav "mi" :-)
    1 bod
  13. No ty si jezdi podle čeho chceš, mi ostatní mapy aktualizujeme... [emoji23] A abys hned v dalším příspěvku nespamoval, poradím ti jak na to a to rovnou ve 3 variantách: 1. Zajeď do Škodovky a kup si mapové podklady, ty vlož do Columbusu a nahraj 2. Najdi na fóru někoho z lidí co to upgradují v rámci svých prováděných úprav, zajeď k němu, zaplať mu pár korun a on ti to nahraje 3. Projdi si celé tohle vlákno ať víš do čeho jdeš, stáhni si mapy, vypal na DVD a nainstaluj si to sám (vše potřebné k upgradu map i SW tu několikrát napsané je) [emoji106]
    1 bod
  14. Je to kvuli cyklu WLTP . U prodejce jde samozrejme normalne objednat.
    1 bod
  15. To už je tak černý humor, že se mi pokusil ukrást peněženku :D
    1 bod
  16. Taky mi spousta lidí tvrdila, že do Rapidů se filtr nemontuje. Je to nesmysl, souhlasí kódy motoru DKR, DKL i předpis u spotřeby 2017/1347 AG. Dneska jsem se ohnul pod auta, a je to stejné jako u Fabií, holá trubka u MR2018 a katalyzátor u MR2019.
    1 bod
  17. Zkusenost je takova, ze SSS je deaktivovany, predpokladam, ze rekuperace take, ale nemam to jak merit. Je to Yeti MR 2017. Poradil mi to manik, co delal drive dealera u Skody, nyni se stara o vozovy park jedne stavebni firmy a u vsech Skodovek s SSS to maji takhle vypnute, maji tam tedy hlavne naftaky Octavie. Vzhledem k tomu, jak ma Skoda SSS propojene s rekuperaci energie, tak jsem presvedcen, ze jsem tim vypnul oboje.
    1 bod
  18. Ja to tak mám asi měsíc. Vytáhnutý malý konektor z mínusového pólu autobaterie. Foto je z Š Yeti. Udělal jsem to kvůli deaktivaci SSS, mělo by to také zároveň deaktivovat rekuperaci energie, protože to je u Škodovky vzájemně propojené, baterii tam mám typ EFB, motor 1,2 TSI.
    1 bod
  19. Zde je soucast DL pri zavozu produktu Verva 100 na čs.
    1 bod
  20. Asi ze na tech telefonech nejsi prihlasen k google uctu? Protoze platit lze asi jen pres nej.
    1 bod
  21. Tak jsem dneska stihl jednoho nájemce na Benzině, kde mají v nádržích 100 Vervu. Na otázku, proč má 95 a 100 stejně značeno E5 mi nebyl schopen odpovědět. Pak vytáhl nějaký interní papír, byl u toho strašně důležitej... Bylo tam nahoře logo OMV, že se dováží z rafinerie OMV z Rakouska tedy platí dál a asi 30 položek složení bylo pod... Zahlédl jsem tam Ethanol 1 procento...pak mi to sebral. Zkusím se poptat ještě jinde a případně foto když to půjde.
    1 bod
  22. Aby z toho nebyl novy fenomen - 'nekdo mi ukrad digitalni budiky...' :-)
    1 bod
  23. Pokud byste si někdo chtěl hrát s nastavením sklápění zrcátek, např. aby se zrcátka odklopila až po nastartování motoru (což jsem já osobně chtěl, aby se zrcátka neodklápěla jen při otevření dveří, např. když člověk jen pro něco do auta jde... ) - jednotka 09, sec. kód 31347 (popř. 20103) - Adaptace - Spiegelverstellung ---> signalisierung_Spiegelanklappung dát Not activated. Jsou tam i další možnosti nastavení, tak si pohrajte. Na MR2017 s OBD11 bez problémů nastaveno.
    1 bod
  24. Ale prodavaji to jako auto a ne jako Columbus. Jezdi to, zataci to, sviti to, brzdi to, pak je to OK.
    1 bod
  25. 1 bod
  26. Ze na tohle ferdovo auto uz nejde domluvit takova individualni sleva jako na nove vozidlo. Myslim si, ze usmlouvat by se dalo jeste tak 10000 Kc.
    1 bod
  27. Mám jinou zkušenost. Ano, v zimě si dělám "tropy", tedy topení na max a po určité době stahuji (obé benzín). U mechanické regulace je to o dost plynulejší (skok z tepla do vlažna se nekoná), od dejme tomu 30. minuty jízdy na ovládání nemusím sahat, občas kroutím s knoflíkem směru ofuku nebo intenzity. Je to celkem citlivé na okolní teplotu (pokud se venkovní teplota změní o 1°C, poznám to a doladím si to). U Climatronicu (či jak to nazvat, prostě volič teploty na LED) je to naopak - teplotu drží stabilně, ale někdy to nestačí a musím jít na HI. Každý je asi jiný, ale celkem často jezdím s tou starší technikou a tam jedu max, protože jinak mrznu (buď krátká jízda, nebo taky velká zima). A jsem dost citlivý na foukání, takže nejdřív okna (jako nutné zlo proti zamlžení) a pak do interiéru, nízká intenzita, vyšší teplota. Vyšší, než vcelku vlažný vzduch vyzázející u novější techniky z ofuků, s teplotou na 29,5°C.
    1 bod
  28. Mozna casem jeste snizi cenu? Me tedy pred dvema lety na pouzitem Yeti s najezdem kolem 12000 km nabidli u dealera Skody Havex slevu max 5000 Kc z 350000 Kc, pritom na novy Yeti s cenikovou cenou kolem 390000 Kc nabidli slevu kolem 60000 Kc, takze by me vysel novy levneji nez pouzity. Ten pouzity mel sice nejaky "packet" navic, ale na to auto nejezdi.
    1 bod
  29. To je divne, ze nemas pristup k vlastnimu prispevku? Ale sve byvale vozidlo sis poznal hned ne?
    1 bod
  30. Nekde to netesni a tim se to zavzdusnuje.
    -1 bodů
  31. Ahoj resite nepodstatne me by spise zajimalo co do te navigace budem davat za mapy? Nebo budem jezdit podle starejch map. diky za vase reakce
    -1 bodů
  32. Jste docela střelci. Koupit si auto za několik set tisíc a pak si odpojovat na autě konektor, o kterém nějaký pisálek na FB tvrdí, že nemá na nic jiného vliv. Za mě dodám jen poslední věc. Kdyby to mělo vliv jen na S/S a rekuperaci, určitě nebude konektor tak jednoduše přístupný, aby si ho každý Lojza vypojil. Neznamená to, že když konektor vypojím a nic se neděje, že je vše v pořádku. Vypojte konektor ze světla na Fabii 1, která nemá hlídání žárovek. Auto nic neřekne, ale to neznamená, že to nemá nějaký následek. Rozum do hrsti a trochu soudnosti lidi.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...