Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. TOMUS

    TOMUS

    Uživatel


    • Body

      9

    • Počet příspěvků

      6 817


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      9

    • Počet příspěvků

      15 127


  3. panjawa

    panjawa

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      67


  4. BirK

    BirK

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      469


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 3.11.2018 ve všech sekcích

  1. Česká pošta Dobrý den. Chtěl bych se zeptat na chod vaší plně digitalizované a elektronikou prošpikované pobočky v našem krásném městě Vsetíně na hlavní poště ve městě. Z kraje tohoto jinak pěkného týdne, jsem byl posílat balík. Operace pro komerčního občana zcela bezproblémová. Vejdu do pavilonu a vidím, že přepážka BALÍKY PŘÍJEM je prázdná, bez řady a bez pracovnice. V duchu jsem zajásal a jdu tedy rovnou na věc. Pracovnice se objevila v zápětí, takže všechno klapalo. Mno.. U prázdné přepážky mi však sdělila, že je tu nový vyvolávací systém "aby se nepředbíhalo a aby se vše zjednodušilo". Chtěl jsem ji v legraci požádat, ať si mně teda zavolá, ale nevypadala vůbec na to, že by se se mnou zrovna chtěla pářit a podobně, tak jsem raději držel balík. Řikám si - nevadí, mám asi 10min čas. Po vyslechnutí manuálu, kdeže je ten stroj na losy a co mám zmáčknout, jsem opustil stanoviště a šel si k terminálu pro letenku. S vypáleným číslem na čele běžím hned zpět znovu ke krmítku, protože tam stále nikdo nebyl. Posadil jsem svoji hubu asi 3cm od skla a usmíval se, jak jen to šlo. Byl jsem jasný vítěz a k nepřehlédnutí. Pracovnice u přepážky si mně teď už s lehce přivřeným levým okem prohlédla a sdělila mi, že TO číslo, co mám na svém výherním losu, je TO číslo, na které musím čekat, až se objeví TAM na některé tabuli nad ostatníma zavřenýma krmítkama. Po mé námitce, že přede mnou nikdo není a že teda můžem jít hned na věc, jsem ucítil i přes neprůstřelné sklo, jak se paní na druhé straně zvýšila teplota podle všeho na všech jejich m& ;iacut e;stech a následujícím pohledem jsem byl vypreparován z vlastního těla, uveden do tekutého stavu a vypadalo to, že bych měl těma malinkýma mezerama v dlažbě na podlaze odtéci ven z budovy a nechat se dobrovolně vypařit do atmosféry. Vzal jsem si tedy svůj balík, vycouval zpět a čekal až domácí dají gól a mně naskočí moje číslo. Pracovnice ústavu opustila židli a odešla.. A kurva... to mám za to, říkám si. K mému překvapení se však zhruba za minutu a 4 sekundy vrátila do ordinace. Jenže s outěžkem v podobě asi 20cm vysokého stohu dopisů. V první chvíli jsem si myslel, že si bere práci domů, protože pošta asi málo platí, nebože si dělá prdel, což by asi z dopisů nešlo, ale omyl, myslela to vážně. Pěkně se uvelebila, možná si prdla a začla razítkovat, třídit, opisovat, razítkovat a zase třídit. Mezi tím se za mnou vytvořil shluk asi čtyř občanů, čekající na tutéž prosklenou zpovědnici. A stále se razítkovalo a třídilo jak ve sběrném dvoře. S ostatními čekateli na úkon jsme následně vytvořili nadávající celek nespokojených občanů a vzájemně jsme se doplňovali. Nekecám asi po 17. minutách ( !!!! ) pochrchlávání, pičování a kurvení, jsem já osobně začal cítit, jak mi na krku naskakuje žíla. A to vím, že se mně blíží restart systému. V 18. minutě šikulka z balíků naštěstí bouchla do poslední obálky a to mně zachránilo od vyvedení z ústavu pod dozorem. Takže jsem ten zasraný balík posílal asi 20 minut jen pro to, že se dopisy třídily a razítkovaly v sekci balíky příjem. To je přece logické, ne? Dnes, v jinak sympatický pátek, asi kolem 15. hodiny, jsem si řekl, že si zkurvím víkend opětovnou návštěvou katastrofického ústavu zvaný pošta a vyzvednu si peníze složenkou. Vybavil jsem se na cestu jednou velkou štamprlí slivovice a práškem, co dávají bizonům aby někoho nepotrtkali. Ještě že jsem tak udělal. Po zdolání schodiště do prvního patra jsem narazil na dav čekatelů, kdy půlka stála na chodbě a druhá, polomrtvá půlka, seděla na zadku uvnitř v jámě lvové a hypnotizovala tabule s pořadím, podobnějak to dělá kobra při lovu králíka. Dohromady cca asi 15 lidí. Z čísla mého terapeutického kupónu jsem pochopil, že mám před sebou asi 10 kolegů pac ie ntů. Ale dal jsem si závazek, že nevyměknu aspoň 15 minut, což by na hotovostní operace - dle zvoleného levelu obtížnosti na terminálu a počtu lidí, mohlo stačit.. Jenomže opět kurva fungovala jen jedna jediná posraná kukaň. To je prostě neuvěřitelné. Kdy jindy, než v pátek odpoledne asi může být špička? Asi v neděli v 9 večer.. Uběhlo cca 10 minut a z řady zmizeli pouze dva nešťastníci. Takže mi to v lepším případě vycházelo asi na půl hodiny. Kdybych měl doma slíbený šuk, tak s takovým časovým rozpočtem si ho můžu před poštou tak leda vyhonit na dobírku. Nehledě na to, že hrozí, že než se dostanu ke krmítku, tak mi venku na autě propadne technická. Vrcholem všeho bylo,že se v jiném, do té chvíle volném okýnku, objevila další pracovnice terária a vypadalo to, že se to zrychlí. Víte co se stalo? Hovno. Sedla si na židli, stáhl a žaluzie a začala co? No přece kurva třídit stohy dopisů.. chacháááá !!! To byla poslední kapka. Zahodil jsem letenku na podlahu a odešel jsem do prdele a ještě možná o kus dál. Má smysl si stěžovat? Komu? Ženským co tam sedí za pár drobných? To těžko. Řediteli? Hm hm. To vyřeší jedině Chuck Norris. S pozdravem František Koudelka, vsetíňák, co má peníze na složence a nervy v řiti.
    4 body
  2. Nová verze- 3.8 beta 6, třeba upravit přesLP Carista++3.8+beta-6.apk
    2 body
  3. Tak už má poklice. Je to 100% lepší. :- )
    2 body
  4. Už i od května uplynula nějaká ta doba a tak sem přidám nějaké svoje zkušenosti s Kodiaqem 2.0 TSI. Objednával jsem ho v únoru 2017, převzal jsem ho po 9 měsících čekání 15.11.2017. Ve výbavě nechybí adapt. podvozek ani tempomat, mám tam třeba i nezávislé topení.. Za rok jsem najel téměř 27 tisíc kilometrů a jsem maximálně spokojený. Předtím jsem najel téměř 300 tisíc. na Škoda OII s 1.9 PD motorem, také jsem byl velmi spokojený, ale přece jen mnohogenerační rozdíl v autech je hodně znát. Motor i 7 st. aut. převodovka v Kodiaqovi jsou prostě geniální spojení, umím si vybrat z mnoha možností, jakým způsobem chci jet . Od dlouhé vzdálenosti na jih Chorvatska při průměrné rychlosti přes 110 km/h a spotřebě hodně pod 8 litrů až po "sportovní" výjezd s kvílejícími pneumatikami horskou silničkou z Lassingu na vrchol Hochkar v Rakousku se spotřebou hodně přes 20....:) Auto je se svými 1540 kg hmotnosti relativně lehké, takže výkon motoru považuji za dostatečný. Přemýšlel jsem i o chiptuningu, ovšem po nájezdu cca 10 tisíc mě to přešlo. Vystačím si s dodanými 132 KW. Dlouhodobá spotřeba při běžném ježdění se pohybuje kolem 8,5 litrů, běžně jezdím na ECO se zapnutým adaptivním tempomatem, pokud ale potřebuji jet rychleji přepínám voličem jízdních režimů na S a předjíždím. Plynovým pedálem jsem se naučil dávkovat výkon tak, že převodovka přeřazuje po překonání 4500 otáček, takže téměř přesně ve výkonovém vrcholu. Točit výš to skutečně nemá význam, zvuk je sice pěkný, výkon to ale nepřidá. :) S interiérem jsem také spokojený, místa uvnitř (mám 5ti místnou verzi) je skutečně neuvěřitelně hodně, pokud občas vyrazím fotit, mým koníčkem je astrofotografie, bez problémů naložím veškerou výbavu, která je značně objemná. Infotainment používám ve spojení s mobilem s Androidem, k navigace používám Waze, k poslechu hudby potom Spotify. A jsem rád, že jsem si připlatil za systém Canton, zvuk jím reprodukovaný a podpořený subwooferem umístěným v rezervě je hodně dobrý. Z negativ bych uvedl jen svoje chybné rozhodnutí obout Kodiaqa do 19" pneumatik, na našich silnicích jsou tak nízké gumy nevhodné a přenášené zvuky od výmolů do interiéru zbytečně silné.
    2 body
  5. Ofic podklad ke studiu SSP 558.pdf A musím říci, že z laického pohledu tady VAG už neví, kde lhát více, viz str. 9 o tom, jak DI benzínový motory vlastně PM částice téměř neprodukují ve srovnání s MPI ... Přitom díky uplatnění EGR technik pro sundání NOx hodnot maj všechny dosavadní FSI/TSI výfuky jak peklo ... https://forum.skodahome.cz/topic/144190-combi-stylovka-oiii-fl-18-tsi/?do=findComment&comment=2338407 SSP_296 FSI engine with the chain.pdf
    1 bod
  6. Asi bych k tomu dodal ... ridic je stale zodpovedny za rizeni, i kdyz ma acc. Cili tvou povinnosti je mit nohu tak, aby jsi mohl bcas zabrzdit a tim zastavit. Nenmit nohu hozenou kdo vi kde. Jinak, front assist nezabral z jednoho prosteho zpusobu. Radar pro acc a front assist je ten samy. Cili pokud acc nevidel auto pred tebou, nevidel ho ani front assist. tohle nebude reklamovatelna zavada. Acc neni “automomni rizeni”.
    1 bod
  7. z toho si nič nerob ja som tiez nechapal preco davaju do auta DVD prehravac ked je vlastne auto na jazdenie apropo v kine som bol vcera
    1 bod
  8. Sorry, asi nečteš dobře - schránku na brýle NEMÁ, takže není co páčit.
    1 bod
  9. jedna se o nereklamovatelnou zalezitost. zarizeni nenahrazuje ridice, a ridic je zcela odpovedny za rizeni. takze bohuzel - z tohohle zadne odskodneni nekouka.
    1 bod
  10. zdravim poprosim niekoho kto by mi "PRESNE"povedal v akom formate a v akom programe treba nastavit aby isli prehravat video klipy z YT na USB ktore som si pred tym stiahol do PC a nasledne si ich prekonvertoval Viem ze v navode pisu max rozlisenie videa z usb 720x576 ale najviac co sa mi podarilo rozchodit bolo 640x480 a to som potom nasledne roztiahol na cely display v menu columbusu ale nebolo to uplne ono Precital som dost navodov aj tu aj inde a skusil vselijake formaty rychlosti rozlisenia zvukove stopy ale iba niektore mioznosti isli.Preto by som rad poprosil niekoho kto s tym ma skusenosti aby mi poradil presne nastavenie ktore je mozne pouzit do radia columbus III /modelova rada superb 2017) aby bola zachovana co najvacsia kvalita obrazu a zvuku. popripade aj nejaky kvalitny free video converter Inak to je stale robota pokus omyl diky
    1 bod
  11. @bunicek ty věříš všemu co se napíše v novinách? To snad ne?! Samozřejmě, že automobilka zvažuje všechny možnosti, ale když téměř 50% všech vyrobených Fabii je karoserie combi. Oni to moc dobře vidí, dokud je tak vysoký podíl této karoserie, tak nic rušit nebudou.
    1 bod
  12. Tak kočár připraven v pondělí vyzvedávám
    1 bod
  13. To to je z OIII fl. Zavření kufru dálkovým ocladačem. Na výběr je stisk tlačítka nebo držení tlačítka.
    1 bod
  14. Jedna paní povídala, že starej v hospodě slyšel?
    1 bod
  15. [emoji23] ty wole on fakt ví úplně všechno, ty se vyser na letiště a jdi kandidovat na hrad [emoji106]
    1 bod
  16. Jste docela střelci. Koupit si auto za několik set tisíc a pak si odpojovat na autě konektor, o kterém nějaký pisálek na FB tvrdí, že nemá na nic jiného vliv. Za mě dodám jen poslední věc. Kdyby to mělo vliv jen na S/S a rekuperaci, určitě nebude konektor tak jednoduše přístupný, aby si ho každý Lojza vypojil. Neznamená to, že když konektor vypojím a nic se neděje, že je vše v pořádku. Vypojte konektor ze světla na Fabii 1, která nemá hlídání žárovek. Auto nic neřekne, ale to neznamená, že to nemá nějaký následek. Rozum do hrsti a trochu soudnosti lidi.
    1 bod
  17. Po dlhšej odmlke mám nové info.Tu na fóre som našiel jeden autorizák,má názov ako jeden operačný systém pre počítače a je v Hodoníne na výpadovke na Brno.Tam nemali s montážou LPG žiaden problém,dnes doobeda som po hodinke odtiaľ odchádzal s novým softom 8555 podľa TPI 2025231/2. Technik hovoril že sa to na týchto motoroch aktualizuje lebo majú problém so studeným štartom a klímou v lete a už to veľa krát aktualizovali a aj s LPG-éčkom.Holt zlatý český ručičky.Cena 985 Kčs Tak som mal výlet na moravu.
    1 bod
  18. To už je tak černý humor, že se mi pokusil ukrást peněženku :D
    1 bod
  19. Změna - dnes se mi povedlo zbavit se pracovních povinností na srazový termín (v což jsem ani nedoufal), takže můžu přijet.
    1 bod
  20. To je masaker! Auto si objednaval v juni, ak si dobre pamatam. Tebe aspon davaju nejake info. Mne predajca zaryto mlci a nedava radsej ziadne info. Pockam este na snad "magicky" buduci tyzden a v novembri tam asi naklusem osobne zistovat nieco nove. Vyzera to ale tak, ze TDI a aj 1.5TSI uz homologovane su, lebo sa to zacina hybat. Nas motor 2.0TSI si nechali nakoniec, kedze ho predavaju asi najmenej a asi maju aj najvacsie problemy s emisiami? ;( Kazdopadne, aktualnu CX-5 asi pomaly prezujem na zimne kolesa a budem musiet preckat zimu este v Mazde...
    1 bod
  21. Stane se. Omluvili se, vzali to na sebe, chybu napravili, tak je to cajk ne?
    1 bod
  22. Něco o motoru033 Motory EA288.rar
    1 bod
  23. Docela na prd je, že končí u Škodovky všechna auta s velkým kufrem v nižší třídě. Počínaje Rapidem a s příchodem další generace i Fabie, která bude pouze v provedení hatchback. Žádná náhrada bohužel v dohlednu není a kdo bude chtít nové auto s velkým kufrem (nad 500 litrů), bude muset sáhnout po Octavii, která zase není úplně cenově dostupná....
    -1 bodů
  24. Co máš na mysli? Že Fabie kombi bude končit? https://auto.idnes.cz/skoda-fabia-combi-kombi-0bs-/automoto.aspx?c=A170502_103315_automoto_fdv
    -3 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...