Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. MilanHos

    MilanHos

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      4 511


  2. _Denis_

    _Denis_

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      9 501


  3. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      8 828


  4. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      15 127


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 4.11.2018 ve všech sekcích

  1. Já foukám vzduchem. Nafoukám při nasazení pneu na auto a jednou za sezonu dofouknu. Nestává se mi, že by tlak z pneu utíkal.
    3 body
  2. Mam to dokodovane a manzelka si to pochvaluje, takze prinos to urcite je.Zarovky vnimam jako spotrebni material, kdyz praskne, tak vymenim...neresim. Pokud zena lepe vidi, tak pripadna vymena zarovky jednou za rok me nezajima.
    3 body
  3. Hlavně, když žárovky stojí vyloženě pár korun. Kdyby někdo řešil takové svícení xenonama, tak to chápu. V páru stojí ke 3000,- Kč. Ale toto..
    2 body
  4. Centrum Bratislavy. Keby ste nahodou nevedeli, krevetovy salat je slovenska specialita. Aj anglicke ranajky nam anglicania ukradli.
    1 bod
  5. No tohle je i o hubu. Holt vítejte v době prototypové. Obávám se, že s rychlokvaškama elektromobilama to bude ještě horší.
    1 bod
  6. No to je jeste lepsi. [emoji23][emoji23][emoji23] Jak dlouho, ze jsou pasy osazovany do aut? 50 let? No jo, rychlokvazky a PC simulace a kdyz se to pak otestuje live takhle to dopada. [emoji23]
    1 bod
  7. Tak za našich babiček latex ještě nebyl no :D
    1 bod
  8. Ja beru primarne Benzina Vervu nebo Efektu, ale nemam problem u nas natankovat ONO. Pak taky beru ale i OMV a Shell. Takze kdyz se to vsechno pomicha, je dost mozny ze je to jen placebo treba, ale jde to citit, ale jen jak kdy Kazdopadne pisu, ze nemam s nimi sebemensi problem. Jednani bylo slusne, mile, nabidnuto kaficko a voda, na obrazovce jsem pak mohl svoje auto sledovat Za me uplne v pohode. Kdyz by byl problem, da se i priplatit za specialni programy z VIP sekce, jako prodlouzena zaruka a atd, ja tedka lituji toho ze jsem si nepriplatil za zaklad, kde je moznost hybat s reakci na plyn a dalsi moznosti
    1 bod
  9. @LukášCBR Joo nemas zac ;) Musis se sam rozhodnout jestli do toho jit, ale tusim, ze ti udela i zalohu stareho softu , tak, ze v budoucnu "nedej buh" kdyby si resil reklamaci ohledne motoru, tak, ti muze klidne vratit ten stary puvodni, v tomhle smeru bych se moc neobaval ...
    1 bod
  10. @JoJo91 Ano, díval jsem se. Fakt je ten, že si trochu s myšlenkou chipu pohrávám. Vypadá to, že mi auto do uvedení OIV zůstane, tak proč to nezkusit. Zároveň ale mám strach z důvodu záruky a kdybych se tedy rozhodl pro chip, chci logicky zvolit tu nejlepší variantu. Ty si mi teď do toho zamíchal čtvrtého hráče :-)). Ještě jednou díky za tip! Od tebe už druhý ;-). [mention=58977]Lukason[/mention] Luky, tobě také díky za reference. Jezdím konstantně na D Vervu nebo “čistou” naftu od EO (EuroOil), takže by nemělo docházet k jakémukoliv výkyvu.
    1 bod
  11. A u fabriky to stojí kde ? Na koberci pod střechou a s hosteskami k tomu asi ne.
    1 bod
  12. Normalka, ze raz za mesiac skontrolujem aj tlak v pneu a to je jedno, ci mam nafukane obycajnym vzduchom, dusikom, heliom alebo cim. Kedysi bol taky boom, ze vsade v servisoch mali bomby s dusikom, ludia si to davali do kolies a zistili, ze nakoniec rozdiel nepoznaju ako bezni uzivatelia, tak 99% fuka obycajnym vzduchom. Dusik ma vyhodu, ze je menej teplovodivy ako vzduch. Navyse pri beznej kontrole tlaku a dohusteni ide do pneu opat vzduch, takze obsah dusika sa opat znizuje. Aby som nebol OT, vcera som prezul tiez na zimne (Dunlop WS5, 2254517). :)
    1 bod
  13. Myslim ze vsetky maju Skoda Connect, malo by sa dat nieco z toho zistit? Skoda Connect som dost vyuzival ale neviem aky suvis to ma s ACC
    1 bod
  14. Mám auto přes rok, téměř rok Cornering, najeto přes 20tis (mlhovky se rozsvítí minimálně pokaždé když couvám vyjíždím/přijíždím dom do garáže) a žárovky původní.
    1 bod
  15. Jak píše @Čečulák poznat to jde, určitě to přispívá bezpečnosti a proto nějaké žárovky neřeším a používám.
    1 bod
  16. Nová verze- 3.8 beta 6, třeba upravit přesLP Carista++3.8+beta-6.apk
    1 bod
  17. Takže update výdrže baterii. Origo škodovácka za 4,20€ dnes po 11 mesiacoch skončila :D, noname za 0,80€ fičí stále dalej.
    1 bod
  18. @rudasn Buďmne rádi, že tu je i nějaký cizinec, člověk co česky neumí asi nemůže psát česky a použít translator, no to už by jsme mu nemuseli rozumět nikdo...
    1 bod
  19. I am sorry but I do not know Czech and I didn't want to use translate tools as they usually make awful mistakes. Just wanted to share my experience with you as the biggest forum of our Czech cars. Wysłane z mojego Mi MIX 2 przy użyciu Tapatalka
    1 bod
  20. Hi, I drove almost 10k (in 10 months or so) with 0w20 and the oil level were 3/4 so still not bad and close to what is was before. But I returned to the old good 5w30 for the autumn and winter, and I will probably stay with it for longer.
    1 bod
  21. Tak já budu asi jeden z mála, kterému svítí světla normálně ( tedy pokud tak mají svítit, protože nemám zatím srovnání s jiným v přímé "konfrontaci). Ptal jsem se prodejce a v záznamu není nic ohledně jakéhokoliv zásahu. A pokud si vzpomínám tak i na půjčené OIII to svítilo docela dobře. Po přechodu z halogenů v OII je samozřejmě znát výrazné ohraničení světlo / tma. To je ovšem z podstaty tohoto typu světla pochopitelné.
    1 bod
  22. @JendaII Stáhni si apku myškoda a máš návod. Ty obrázky jsou z ní.
    1 bod
  23. LED DO SMEROVIEK SOM KUPIL TIETO A SVIETA DOSTACUJUCO A SPOLAHLIVO: https://www.aliexpress.com/item/2pcs-12V-24V-Canbus-921-912-T15-No-Polarity-T16-Bulb-Light-Parking-Backup-Reverse-Led/32819188367.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4delhzwF&af=5zcW&cn=aliexpress&cv=banner&dp=19TZ1O1gXEZvAqE&tp2=5zcW&afref=&mall_affr=pr3&af=5zcW&cn=aliexpress&cv=banner&dp=19TZ1O1gXEZvAqE&tp2=5zcW&afref=&aff_platform=aaf&cpt=1537178508260&sk=myUVRJb&aff_trace_key=b2b138b479fd4c96ac93a365f884db4d-1537178508260-00802-myUVRJb&terminal_id=06c9d59c7c0c47d08ae3eb028639c40d LED DO SPIATOCKY MAM TIETO: https://www.aliexpress.com/item/2x-T15-LED-Wedge-Bulb-W16W-Led-Lamp-Light-Canbus-921-912-1000LM-Automobiles-Backup-Reverse/32845142659.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4delhzwF
    1 bod
  24. Ložiska se snažíme koupit kvalitní - patří tam 6303 2RS C3 a 6003 2RS C3 a v třeba v prodejně SKF přijdou na necelý 200 kč. Uhlíky a sběrný kroužky jdou koupit třeba v Auto Kelly pod kódy které jsou uvedené na obrázku.
    1 bod
  25. Dobrý den, Asi 4 měsíci jsem koupil novou fabii a protože jsem ji vezl domů přes půl republiky tak se mě hned nelíbili jak svítí potkávací světla. Po obdržení obligátního emailu o spokojenosti od prodejce – a dělení o nespokojenosti s osvětlením a obdržení nacvičené odpovědi že to není pravda,tak jsem na netu a fórech začal pátrat po příčinách. Možná by tu jedno vysvětlení bylo. Na všechny mé předchozí auta jsem si přidal voltmetr a vždy bylo provozní napětí kolem 14,4V. U nové fabie to ale neplatí. Provozní napětí se pohybuje kolem 13V a přes 14 V to vyskočí při jízdě s kopce se zařazenou rychlostí. No „inteligentně“ dobíjíme. Prosím pánové elektrikáři opravte mně nebude výkon žárovky a tím svítivost menší. Dokonce jsem si dal práci a napětí a proud jsem změřil přímo na žárovce. Výsledek 12,2V /4,1A. nedá se „nějak jednoduše“zvýšit napětí a tím svítivost. Na demontáž žárovky jsem použil přípravek, dokonce bez demontáže krytky s podběhu – viz foto. Celková délka 50mm šířka pro patici 21mm. Demontáž a montáž žárovky pravého světlometu cca 5 min. Pro ty kteří nemají možnost frézky postačí třeba jahl 35x20x 50 vyříznout ruční pilkou U a trošku roztáhnout na vnitřní šířku cca 21 mm.(foto nemám už je ve šrotě)
    1 bod
  26. to je jak u blbých. Přechod na novou emisní normu byl oznámen výrobcům na poslední chvíli a ty nestíhají homologovat nové motory.
    1 bod
  27. Upřímně, u tohoto objemu ti jde o to, jestli ušetříš díky úpravě ŘJ 0,5l/100km? Osobně jsem v tom nikdy rozdíl nehledal a řeči o spotřebě jsou spíše pro manželky těch, kteří si potřebují úpravu obhájit (nadsazeno) a za 9,4 buď rád, já po praze s tím lítam za 15l/100km a když tomu šlápnu na krk tak za 20.
    1 bod
  28. Těsně před koncem roku 1895 začala ve strojní dílně v Mladé Boleslavi výroba kol. I když klíčové části byly dovezené ze zahraniči, hlavně Anglie, česká firma Laurin & Klement působící v c.k. Rakouskouherské monarchii je hrdě opatřila vlasteneckou značkou Slavia. Atributy listu lípy o slovansko-českém smýšlení pánů Laurina a Klementa svědčily výmluvně. Název Slavia byl později používán i pro motocykletty. Historické prameny z té doby se sice nedochovaly, a tak lze s jistotou určit jen tolik, že znak a logo firmy L&K, které obchodní jméno Slavia vystřídaly, musely vzniknout před rokem 1904. Tehdy se totiž poprvé objevily na motorové tříkolce z mladoboleslavské továrny. Každopádně znak zdobil první automobil firmy L&K, Voiturettu, která v počtu dvou kusů spatřila světlo světa do konce roku 1905. Dnes už se můžeme jen dohadovat o námětu, který ke konkrétní podobě značky vedl. V hlavě dynamického manažera a skvělého obchodníka Klementa se snad mohla narodit myšlenka obklopit znak firmy vavřínem, zdobícím již od starověku v podobě věnců vítěze a slavné osobnosti, podle jména uvážlivého společníka a vynikajícího technika Laurina (neboli vavrina, latinsky laurus nabilis). V době nádherných secesních výtvorů v počátku 20. století pak už zřejmě stačilo najít dobrého malíře a grafika a znak byl hotov. Nomen-omen, neboli jaké jméno, taková vlastnost a výsledky. Vavříny úspěchů k historii firmy Laurin & Klement neodmyslitelně patří. Logo a značka L&K pak zdobily masky mladoboleslavských vozů až do roku 1926, odkdy na základě smlouvy se Škodovými závody po ročním společném účinkování byly další nové vyrobené vozy označkovány pouze značkou ŠKODA. Historicky se tyto skutečnosti prolínají s dalším trochu tajemným příběhem, popisujícím zrod slavného "okřídleného šípu", dodnes platného znaku firmy ŠKODA. Za autora ideového námětu je považován komerční ředitel ŠKODY T. Maglič. Vytvořil jej prý podle věrného indiánského sluhy rodiny Škodových, kterého si ředitel pan Škoda přivezl z obchodních cest po Americe. Podle něj měl Maglič někdy mezi roky 1915-1920 vytvořit stylizovanou hlavu indiána ozdobeného čelenkou s kruhovou sponou a pěti pery. Již ve 20. letech si pro hovorové označení značky ujal pojem "indián". Dne 15.12. 1923 byly přihlášeny k registraci u Úřadu pro zápis známek a vzorků v Plzni dvě varianty ochranné známky. První varianta, používaná v letech 1924-1925, byl okřídlený šíp s pětipérovou stylizovanou perutí v kruhu se slovem ŠKODA. Druhá varianta pak měla okřídlený šíp s třípérovou perutí v kruhu. Šípy obou variant směřovaly vpravo. Tato stylisticky dokonalá varianta poté zvítězila a dodnes se v podstatě nezměnila. I když je zřejmé, že grafická úprava nemohla být dílem laika, autor loga ŠKODY není dosud znám. Spekuluje se, že autory mohli být špičkoví češti sochaři Otto Gutfreund či Otakar Spaniel. Řada historických pramenů však naznačuje, že znak byl asi výsledkem soutěže, kterou vyhlásil tehdejší technický ředitel u generálního ředitelství ŠKODA v Praze Dr. Ing. Sýkora, jenž inicializoval akce na vytvoření ochranné známky. Znak ŠKODY v podobě loga, k němuž bylo jako normovaný logotyp připojeno slovo ŠKODA v roce 1937, je hodnocen jako jedna z nejoriginálnějších, stylově nejčistších a nejdokonalejších ochranných známek průmyslových podniků ve světě. Obvyklý výklad symboliky znaku: Velký kruh - všestrannost výroby, dokonalost produkce, zeměkoule, svět. Peruť či křídlo - technicky pokrok, rozpětí výrobního programu, odbyt výrobků ve světě. Šíp - pokrokové výrobní metody, vysoká produktivita práce. Kroužek, oko - přesnost výroby, technická bystrost, rozhled. Práva spoluvlastníka ochranné známky zakoupila k 16. dubnu 1991 ŠKODA, automobilová a.s. Mladá Boleslav. Do roku 1993 automobilka vstoupila s novou firemní znackou zelené barvy, která značce ŠKODA dodává větší míru svébytnosti, protože konkurenční automobilky zeleň nepoužívají. Kromě svěžího výrazu zelená barva signalizuje soustředěnou pozornost novým výzvám doby. Je to jednak ochrana životního prostředí, recyklace použitých materiálů a ekologická produkce. Zelená barva tedy symbolizuje nejzřejměji změněné postavení ŠKODY začleněné do koncernu Volkswagen v mezinárodní konkurenci. Při náběhu nového modelu ŠKODA Felicia bylo logo používané přímo k označení automobilů dále upraveno. Ve spojení okřídleného šípu obklopeného vavříny posiluje symbol 100leté tradice zakladatelů firmy. Také oválný znak, který ŠKODA používala v letech 1925-1929, využíval této symboliky. Zároveň je výrazem odhodlání dosahovat nadále s vozy ŠKODA v celém světě obchodních úspěchů. U příležitosti 100. výročí výroby dopravních prostředků v Mladé Boleslavi, ŠKODA, automobilová a.s., nechala vytvořit jubilejní znak. Dosavadní symboly ŠKODA AUTO doplňují vavříny symbolizující vynikající historickou tradici i obchodní úspěchy. V centru znaku je umístěna číslovka 100 s anglickým nápisem YEARS (let). Angličtina jako nejpoužívanější jazyk v mezinárodní praxi byla použita ke zdůraznění celosvětových aktivit mladoboleslavské automobilky.
    1 bod
  29. Co motor, ten taky nestartuješ, když se jízdou opotřebovává?
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...