Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      32 730


  2. sk0d@

    sk0d@

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      2 243


  3. Richiis

    Richiis

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 919


  4. Peppo

    Peppo

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      154


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10.11.2018 ve všech sekcích

  1. Jsou tam ořízlé poslední řádky na konci stránek a chybí tam jedna stránka. Tady je to celé: Dobíjení.pdf
    6 bodů
  2. Jasně. Nabiješ a hned Ti to vybije. Jediná cesta je, potlačit tuto sviňárnu.
    2 body
  3. Rusi chceli vyšlachtit koňa, ktory nemusi prijmat potravu. Skoro sa im to podarilo, ale zomrel... Prajem vam, nech cim skor vynajdu bateriu, co sa nemusi menit.
    2 body
  4. Jezisi kriste, teraz okrem bateriek do policiek si tu budu dodelavat tie konektory pri stieracoch.
    2 body
  5. Ono u kessy staci sledovat didodu na klici, aby clovek mel predstavu, kolikrat se to s autem spojuje. 1) Odemknuti auta 2) Pri sednuti dovnitr se odblokuje rizeni 3) Pri nastartovani zase + pokud nekdo pred odemknutim celeho auta jeste leze jen do kufru Takze 3x-4x jen pri tom kdyz chce clovek odjet.. to pak vazne nejde srovnavat s klicem co mela fabie nebo octavie v minulych generacich :)
    2 body
  6. Tak už to začíná: D0 stavba 512 D1-Jesenice-Vestec-Výstavba komplexního systému měření rychlosti. Vybudování přestupkového systému u obcí Jesenice a Modletice v obou směrech a obou jízdních pruzích • výstavba poloportálových konstrukcí • realizace přestupkového systému • realizace slaboproudých a silnoproudých rozvodů na základě provedeného procesu rescreeningu se ŘSD ČR zavázalo k dobrovolnému opatření za účelem snížení hlučnosti.
    1 bod
  7. Kedze Karoq je vybavený elektronickou ručnou brzdou , ako je mozne ju vypnut ked odstavite auto do garaze. Funguje to tak ze ked vypnete motor a otvorite dvere vodica brzda sa zatiahne. Aj ked ju v garazi vypnem a vytiahnem klucik a otvorim dvere aktivuje sa. Jedine co funguje za musite vojst s nedovretymi dverami a potom vypnete zapalovanie tak sa neaktivuje. Pripadne po otvoreni dveri ked sa aktivuje treba pri zapnutom zapalovani brzdu vypnut. Takto sa ale aktivuje a zas deaktivuje. Ide zima a ako jednoducho odstavit auto bez aktivovanej rucnej brzdy, mam obavy ci neostane seknuta. Mate nijkake postrehy a skusenosti pripadne ako to robite vy?
    1 bod
  8. Obě verze vyvíjela přímo Škodovka. Je docela škoda, že se to nanabízí tady, určitě by si to svoje zákazníky našlo.
    1 bod
  9. Udělal jsme teď EDIT příspěvku, zkus to otestovat přes tu zaplou směrovku. Dříve tam bývalo "Allow parking lights with DRL", což dělalo to co jsem popisoval. Vypadá to, že v poslední verzi to buď přejmenovali, nebo změnili i funkci.
    1 bod
  10. Taky to pro mě byla novinka. Jinak ja jsem pred týdnem měnil baterku, už neprošla zátěžákem. SS mám vypnutý, takže jsem i uvažoval o neAGM baterce, ale po tom, co jsem si přečetl článek, tak kvůli rekuperaci jsem koupil AGM Bosch V obchodě mi taky řekli, že je potřeba novou baterku "aktivovat", respekti sdělit jednotce, že je v autě nová baterka, což nastavili přes diagnostiku. Nemáte někdo k tomu víc informací, na co to má vliv a proč je to nutné nastavit? Myslel jsem si, že si je jednotka sama schopna změřit aktualní stav baterky a podle toho přizpůsobit nabíjení. 1.pdf 2.pdf
    1 bod
  11. Zkusím to sem dát odpoledne
    1 bod
  12. Ne nečetl , jenom jsem ti poděkoval Nerozumím jak to myslíš?
    1 bod
  13. Na školením nám o tom pěkně popovídali a výsledek-Plyn o osobáku nesmysl.Rozepisovat celé školení nebudu,ale podstatné věci jsem už tady na fóru o tom někde psal. Olej z kompresoru se do pneu nemá jak dostat.vlhkost ano,ale na to by měly mít pneuservisy odlučovače.My máme na výstupu z kompresoru a pak u každého stroje,který pneu fouká.Ale přiznávám,nejde vlhkosti 100% zabránit. Byli a jsou lidé,kteří chtějí foukat "dusíkem" i satré rezavé disky a diví se,že jim to za chvíli uteče.Největší problém je těsnost pneu u patek.Pokud je plech.nebo alu. disk rezavý/zoxidovaný tak žádný plyn nepomůže.
    1 bod
  14. Nosím ji v peněžence. No ono u benzínky asi zrovna nebude problém, potíž nastane někde v kempu nebo mimo civilizaci... nevím jak ty, ale já si nejsem ochotný rozdrbat to krytku a okolní lak při afektovaným pokusu o odemčení. Jo, v návodu to bude, jak to odloupnout, ale ten v hlavě nenosím. Jinak nízká životnost překvapuje, u "druhé" generace dálkového centrálu zatím baterka na používaném ovladači drží už 11 let a na těch dalších předpokládám taky. Jo, vim, že je rozdíl mezi "skenem" klíčku v autě a pár zmáčknutím DO, ale i tak...
    1 bod
  15. Aj ked sa brza pri zapnutom zapalovani deaktivuje tak pri otvoreni dveri vodica sa opať aktivuje. Toto nie je nikde v návode uvedené. Takze ked ju chcem deaktivovať musím opät pri zapnutom zapalovaní a otvorených dverách brzdu vypnúť. Je to celkom otravné to takto robiť. Funguje to tak aj ostatným?
    1 bod
  16. http://www.auto.cz/proc-stop-start-nici-autobaterie-tohle-byla-draha-uspora-113291
    1 bod
  17. -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...