Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. milanxx

    milanxx

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      3 300


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      15 126


  3. MarkuRS

    MarkuRS

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      44


  4. MilanHos

    MilanHos

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      4 511


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 14.11.2018 ve všech sekcích

  1. ja som išiel do originál zimného setu 17’’ Michelin Alpinu 6 od škody akurát podľa mna to ide len k bielej farbe ...
    2 body
  2. Co takhle začít tím si přečíst návod k autu. Jinak vezmeš klíč, vyklopíš, sundáš krytku na klice u řidiče a auto odemkneš.
    2 body
  3. Pokud ma digitalni display predpokladam, ze jde o procesorovou nabíječku. Tam to je samozrejme trochu o algoritmu nabijeni resp. nabijeci charakteristice, zda pouziva charakteristiku s konstantnim proudem, napetim nebo inverzni charakteristiku (nabíječky si meri vnitrni odpor baterie a podle toho koriguje nabijeci napeti/proud). Predpokladam, ze v pripade, ze ji nabijis v aute, tak spotrebice které zustanou zapojene ovlivnuji svým vnitřním odporem celkovy odpor soustavy a nabíječka to zrejme spatne vyhodnoti. (ale to je trochu spekulace :)) Kazdopadne, ze se AGM muze nabijet vetsim napetim nez zaplavena baterie je trochu mýtus. Ba naopak. Pokud to clovek 'trochu' prehnal s nabijecim napetim u stare zaplanene baterie, ale neprehral ji (a nezkroutily se desky), tak jen dolil vodu a celkem se nic nestalo. BTW: Jednou se mi ještě na S120 porouchal regulator alternatoru - slepily se kontakty (byl ještě mechanicky). Alternator tak neodbuzoval a daval tzv. co to slo (cca 16-20V). Po 60km se z baterie kouřilo jak z parni lokomotivy. Byla to ještě takova ta klasicka zalita asfaltem se zelenymi vicky. Asfalt se trochu roztekl, vicka zkroutila. Doma jsem ji nechal vychladnout a dolil jsem vodu. Paradoxne ji tento proces ozivil, protože z desek opadal sulfat a baterie pak startovala jako nova. Pokud to by to clovek udelal u AGM, tak ji proste vyvari a konec.
    2 body
  4. Takže jestli tomu dobře rozumím, tak by bylo řešením mít trvale zapnuté vyhřívání sedadla některého ze spolujezdců a to nejlépe s upravenou teplotou a automatickým startem. Jsme doma?
    1 bod
  5. Jako @DYXiCZ poslušně hlásím nové úlovky :-) low BCM 1S0 937 086 B (2012/2013 Elegance) - nejde corner 1S0 937 086 F (2015 Monte Carlo) - nejde corner 1S0 937 086 K (2017 FL Fresh) - jde corner high BCM 1S0 937 090 B (2015 Elegance) - jde corner 1S0 937 090 F (2017 Style+/2017 UP! TSI) - jde corner 1S0 937 090 H (2017) - jde corner 1S0 937 090 J (2019) - jde corner - díky @kaaka
    1 bod
  6. Jasně že "kameraman" má svoji vinu, dle zákona Ale v těch místech se bez vzájemné tolerance prostě projet nedá, popisuji to výše. Taknějak se tam řidiči vzájemně pouštějí, pokynou si a tolerují nějaké ty chybky ostatních, není třeba vyšilovat. Kdo ta místa nezná, těžko pochopí, ale situace je tam taková, že bez vzájemné ohleduplnosti a tolerance se tam prostě projet nedá. Jezdím tudy asi jedenkrát týdně , ale situaci tam dobře znám. Tam to chce prostě klid a trpělivost. Pokud spěcháte, nebo máte ochranitelské tendence, tak tam bez konfliktu prostě neprojedete :-).
    1 bod
  7. No to je ta chybička, přepínač máš vlevo na symbolu otevřených dveří a tento symbol je zakryt a je vidět symbol stálé svícení a tak ti to také svítÍ. Přepínač musíš dát vpravo aby byl odkryt (viděn - zobrazen) symbol otevřených dveří a také ti to tak bude fungovat.
    1 bod
  8. Přesně to je to co píšu. Lidi tam dávají kdejaké nesvítící ledky a potom to tak vypadá. Když dáš pořádné vypadá to velice efektně (blinkry) a i bezpečně protože to jde vidět viz moje video výše :)
    1 bod
  9. Potvrzuji. U OIII má vliv též jen výhřev sedaček. Dnes jsem vyzkoušel.
    1 bod
  10. Tonda, píšeš blbosti. Pod 15" kolesá sa 288 mm kotúče zmestia a F2/R sa v takejto zostave (15" kolesá, 288-ky brzdy) bežne predávali, akurát to boli väčšinou tie 77 kW motorizácie. Je to síce tesné, ale všeobecne nie je problém cez 288x25 mm kotúče obuť tie 15" kolesá a originálne kolesá Škoda/VW s tým určite nemajú žiaden problém.
    1 bod
  11. Ale to je úplně jiná věc a stejně nepomáhá
    1 bod
  12. ŠkodaPlus ať už přímé bazary pod touto značkou, nebo jejich portál je prostě jen obyčejný bazar, který se honosí lepším názvem, který dělá na lidi lepší dojem a punc nějaké ochrany. Vůbec tomu tak ale není a prodávají se tam úplně stejné vraky jako jinde, tedy např. jak píše @Čečulák. Sám jsem aut ze ŠkodaPlus projel 11 kusů před koupí mého současného a nestačil jsem se divit jaké vraky si tam dovolí prodávat a tvrdit že jsou to skvělá auta bez vad s malým nájezdem. Bohužel řada lidí neznalých problematiky výběru auta, které není rovnou nové z výrobní linky na tohle stejně naletí, protože si těch detailů, které problémy prozradí prostě nevšimnou a vesele odjíždí s autem koupeným od "Škodovky". Pak tady řada takových aut visí v tématech s věčnými dotazy co se tam zase dalšího podělalo a jak je škodovka nejhorší značka na světě, protože zrovna ta jejich se strašně sere, což přece není možné u "nového" auta (které vlastně ale nové a bez vad vůbec nebylo)
    1 bod
  13. Obmedzený dosah antény je bezpečnostný prvok, aby ti niekto tretí neotvoril auto z druhej strany a nelupol trebárs šrajtofľu zo sedadla spolujazdca, kým ty páliš cigáro s mobilom na uchu a kocháš sa výhľadom na krajinu zo strany vodiča. Má to logiku.
    1 bod
  14. Mě tohle rosení čelního skla začala dělat víc a víc O1 od doby co se nám narodila dcera. Začalo se v autě totiž vozit kupa drobností pro její potřebu (sedačka, náhradní oblečení, vlhčené kapesníčky a podobné zdroje vlhkosti, které to tam držely). Byly to doslova až zde popisované velké kapky na skle a namrzání zevnitř. Vyřešilo to jednak osazení auta těmi zachytávači vlhkosti (pytlíčky co se v nich sráží voda z okolí) + dokonalé odmaštění skla + v extra mrazech i vnější krytí skla. Kabinový filtr si měním na každém autě co půl roku, navíc dávám vždy uhlíkové, tedy tam problém nikdy nebyl. Ale opravdu největší vliv mělo to odmaštění skla. Ono se to nezdá, ale už jen samotným dýcháním se vytváří na skle mastnota a pokud se to perfektně neodmastí (ne nějakým čističem, ale vyloženě něčím na odmaštění), tak se na té mastnotě krásně sráží vlhkost. Na O3 se mi to zatím neprojevuje, ale tímto tématem jste mi připomněli, že preventivně musím také před zimou pěkně odmastit sklo abych pak nebyl překvapen.
    1 bod
  15. Ja som dnes tak isto absolvoval servisnú prehliadku po 3 rokoch. Platil som 42 € a tiež mi okrem výmeny brzdovej kvapaliny a kontroly vozidla prehrali software RJ. Chcem sa opýtať či aktualizácia softu bola iba kvôli regulovaniu dobíjania batérie, alebo to má vplyv aj na ničo iné???
    1 bod
  16. Jsou tam ořízlé poslední řádky na konci stránek a chybí tam jedna stránka. Tady je to celé: Dobíjení.pdf
    1 bod
  17. Omlouvám se předem, pokud budu něco opakovat, celé vlákno jsem nepřečetl. Na jiném místě fóra píši o svojí velké spokojenosti po roce zkušeností s Kodiaqem 2.0 TSI s tímto autem, přesto jsem si uvědomil, že jedna věc mně dost nevyhovuje. Totiž to, že proti mému předchozímu autu, Škodě OII, mají okna Kodiaqa výrazně nižší schopnost zachytit infračervené světlo a pocitově je v létě při jízdě při slunečním svitu mnohem větší teplo. Jakmile je teplo a svítí Slunce, vlastně mám klimatizaci na hodně nízkých teplotách abych měl pocit chladu. Tu jsem v Oktávce tak honit nemusel...
    1 bod
  18. Dnes servisná prehliadka po 3 rokoch od kúpy auta. Plus servisné opatrenie 97CU, "Optimalizácia manažmentu regulátora dobíjania batérie", prehrávala sa riadiaca jednotka (všetky dokodovane veci ostali aktívne).
    1 bod
  19. Zkus zahybat celou sedackou do stran, me vrze bederni operka a pak mi to vrzalo jeste dole v tech kolejnicich, ve kterych drzi sedacka. Do bederni operky jsem se jeste nepoustel a asi ani poustet nebudu, i kdyz by to stacilo nekde maznout... Jo přesně.Jak zahýbu sedačkou do stran tak to vřže.
    1 bod
  20. Pokud se ti brzdy vejdou do 15" kol, tak máš vpředu 256 mm kotouče. Přestavba na 288 mm kotouče znamená výměnu těhlic, jiné brzdové třmeny, destičky, držáky třmenů a větší kola, aby se ti ty větší brzdy do nich vešly. Takže jestli bys chtěl zlepšit brzdný účinek, doporučuji ti brzdové destičky s materiálem s vyšším součinitelem tření. Třeba od Feroda s materiálem DS Performance. Mají označení FDS 1398 a kdyš spolu s nimi použiješ i přední kotouče Ferodo, nebude to mít chybu. Ale můžeš použít jaké chceš, pokud to nebudou Brembo. Ty s destičkami Ferodo moc dobře nefungují.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...