Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Clerfayt

    Clerfayt

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      2 932


  2. sk0d@

    sk0d@

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      2 243


  3. Boleslavák

    Boleslavák

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      2 139


  4. beuticek

    beuticek

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      3 980


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 23.11.2018 ve všech sekcích

  1. Česká specialita, prosím tě... Na to snad nemá cenu ani reagovat. Nejsem tak bohatý, abych podporoval kartelovou dohodu a zlodějnu na lidech. Mluvím pouze o oleji. Stále dokola a prěs to se najde člověk, co jiné označí za specialitu.
    2 body
  2. No do (y) Teraz okrem nabijaciek za 5000 sa budu kupovat voltmetre za 2000.
    2 body
  3. Carista 3.8.11 beta original https://uloz.to/!xw7zpTZC0BrI/carista-3-8-beta-11-apk Carista 3.8.11 beta crack cez LP https://uloz.to/!3vYFm1ceYF5e/carista-v-3-8-beta-11-b-380011-crk-support-apk
    2 body
  4. Pánové, konečně se na něčem shodneme ?
    2 body
  5. Aplikacia Carista OBD2 umoznuje diagnostiku a nastavenie niektorych funkcii na koncernovych vozidlach (podporuje aj dalsie znacky). Existuje verzia pre Android aj Apple. Co potrebujete: Samotnu aplikaciu - da sa kupit, alebo najst "odomknuta" verzia na webe ELM327 adapter - ja som pouzil verziu Bluetooth 1.5 Kompatibilne auto - kompletny aktualny zoznam je tu. V nasledujucom videu som diagnostikoval Skodu Rapid a aktivoval dial staging (pretocenie ruciciek). POZOR, TREBA POUZIT SPRAVNU VERZIU ADAPTERA, NA TRHU SU AJ ZLE KUSY (POTVRDENE SKUSENOSTAMI UZIVATELOV), VIAC INFO NAJDETE V SAMOSTATNEJ TEME, PROSIM CTENYCH UZIVATELOV FORA ABY SVOJE OTAZKY A SKUSENOSTI OHLADOM NAKUPU SMEROVALI DO NEJ. EDIT 16.11.2016: navod na odomykanie Caristy Carista Lucky Patcher.pdf Zamknutu Caristu v3.0 beta 19 najdete tu https://uloz.to/!ZmynF3CfszxU/carista-3-0-b19-apk Lucky Patcher v.6.3.5 tu https://uloz.to/!B4J5XD1gwtTy/luckypatchers-com-v6-3-5-apk Bohuzial neviem ci Vam to pojde na inych verziach Androidu a Caristy, treba skusat. Edit 27.07.2017: pri niektorych autach Carista nefunguje s otvorenymi dverami. Vzdy sa uistite, ze su vsetky dvere zavrete a ze mate zapnute zapalovanie. Edit 22.11.2018: Posledna odomknuta verzia 3.8 beta 10 je tu Edit 29.3.2020: POZOR, majitelia smartfonov s upravenymi romkami - je mozne ze vam nenaskoci okno Lucky Patchera pri snahe o emulaciu platby. Napr. ak mate cinske MIUI (Xiaomi, Huawei atd.), skuste postupovat podla tohto odkazu
    1 bod
  6. Přeci jen to externí nabíjení je dobré pro omezení procesu sulfatace. Nejlépe ovšem pravidelně. Nebo před předpokládaným delším odstavení auta. A v době teplot okolo 0 a mínus reku baterku nevybíjí.
    1 bod
  7. Jeden o voze, druhý o koze Debata od začiatku je o front assist, vozidlo ani nemusí byť vybavené ACC (adaptívny tempomat), tak ho tu nepleťme. Front assist musí zaznamenať nejakú prekážku, aby vozidlo vyhodnotilo, to čo píše klakson23, samozrejme sa jedná o elektroniku, nie reakciu vodiča. Takže to môže byť hocičo, pri niektorých modeloch hlavne čo majú senzor dolu v nárazníku, sa stáva, že vidí prekážku obvykle na mokrej vozovke aj kovové mostové prechody na cestách, takže to fakt 0,01 % situácií môže skutočne byť nejaký odraz a ani si to vodič neuvedomí, proste pred ním nebolo auto a Front Assist reagoval...
    1 bod
  8. ACC ktoré aktivuješ pačkou môžeš nechať na najbližšiu vzdialenosť, ja ti píšem o front assist ktoré sa aktivuje samé automaticky a môžeš menit vzdialenosti na rádiu, ja to mám po francúzsky
    1 bod
  9. Diagnostika Delphi (Autocom) je univerzální a nelze použít ke kódování podle Wirera, to je speciálně pro diagnostiku VCDS (VAG-COM). Myslím, že nejvhodnější použití má diagnostika vyvinutá speciálně pro určitý typ automobilů. VCDS (VAG-COM) je speciální diagnostika jenom pro koncernové vozy VW a k používání je zapotřebí znalosti. Na automobily Citroen a Peugeot se používá speciální diagnostika Lexia a pod.
    1 bod
  10. Páčkou pod volantem vypínáš/zapínáš ACC, front assist vypínáš/zapínáš tlačítkem na volantu.
    1 bod
  11. Mne sa to tiez stalo par krat ,potom som dal na system na strednu vzdialenost a odvtedy mam pokoj. Videl som to na forume Tiguana a pomohlo to viacerym. Skus a uvidis. V Skode a VW si s tym nevedia rady.
    1 bod
  12. Někdo si totiž myslí, že neoškretý šroub udělá z R5 za pár let raritu a za dalších pár let ještě na prodeji vydělá ? Ať koupí nabíječku do zapalovače, šroub zůstane neodřený. Jestli je to dobré nabíjet přes 12V zásuvku netuším, ale hlavní je že šroub zůstane netknutý, baterka se koupí přinejhorším nová, stříkat znovu šroub by bylo na pytel. Pokud chce aby bylo auto 100% tak by ji neměl vytahovat vůbec, ani na podvalníku.
    1 bod
  13. Technika je vraj nastavená tak aby sa motor čo najmenej za studena opotrebovával a a čo najskôr zahrial. Keď je teplo tak sa zvýšia otáčky aby sa aj turbo prehrialo (od 1200 otáčiek), ale keď je chladno tak sa motor za studena "nevytáča" a voľnobeh je nízky. Badám to presne takto isto. Ak je teplota nad 10 (možno 12) Stupňov tak mám chvíľu 1300, ale ak je pod 10 (možno záleží aj od vlhkosti) taj som pod 900...
    1 bod
  14. Tak evoluce je potřeba, hledat nové technologie a trhy... Ale když nemají pořádnou technologii za benzínové či idiotské naftové motory do osobních aut, tak jako nevím čím chtějí aby občané jezdili? Elektroauta - ještě opravdu nefungují...
    1 bod
  15. Jsou to idioti. Ti Nemci samou rozmarilosti nevedi co by. Asi by to chtelo zase valku aby se svet zase dostal do normalu nebo nevim..
    1 bod
  16. Prinasam vam bonus - verziu 3.8-beta10, uplne odomknutu, bez potreby Lucky Patchera. P.S. aby bolo moje ego spokojne, poprosim aspon 10 lajkov
    1 bod
  17. On se totiz zmenil pristup k Rapidu jako modelu. Puvodni, prisne budgetovy pristup, postupem casu vyprchal, protoze se ukazal jako neucinny a spise kontraproduktivni. Relativne levny zaklad (platformu) ale lehce zmenit nelze, resp. az s nastupcem, tedy modelem Scala. Nicmene je pravda, ze Rapid v prubehu vyroby postupne dospel v solidni auto, byt dnes uz zase zatizene svym konstrukcnim starim.
    1 bod
  18. Jeden měsíc, pak tě klidně zapojí znovu, když jim zase napíšeš. Ale skoro jednodušší je stáhnout cracklou verzi a pořád se s tím neotravovat.
    1 bod
  19. Jo a to jsi četl kde? Já mám taky Fabinu, 1,2 81 kW a filtr vzduchu v servisním plánu na první prohlídce 30 tkm není požadováno měnit. Vzhledem k tomu, že to považuju za nezbytnost, nechal jsem filtr vyměnit zároveň s olejem na 23500 km.
    1 bod
  20. Pokud mas 1.2TSI DSG tak ti to nejspis necuka kvuli turbu ale kvuli vadnym spojkam ktere pri prvnich cca 20-30km lehce prokluzujou nez uschnou. Mam ten stejny problem a v breznu 2018 vysli nove spojky ktere to nedelaji uz je na to i TPI. Ja jdu za 2 tydny na vyměnu spojek a kolegovi to uz delali a škubave zrychleni zmizelo. Takhlen to vypada na mym aute.
    1 bod
  21. Multimetrem lze stav akumulátoru zjistit jen orientačně, levné multimetry mají nepřesnost při 12V DC i 0,5V, a to je v tomto případě na nic. Skutečný stav akumulátoru lze zjistit pouze tímto. https://www.nako.cz/2781-telwin-zatezovy-voltmetr-na-autobaterie-battery-tester-802517.html
    0 bodů
  22. Tak dnes světla konečně nastavená dobře. Vykašlal jsem se na servisy ŠA kde jsou neochotní a nemají zájem něco změnit a jel do AutoKelly kde s nastavením a ochotou neměli žádný problém. Zde jsem byl přímo u nastavení na dílně na rozdíl od servisů ŠA. Překvapilo mě, že při nastavení na regloskopu dle rysky najednou světla svítí mnohem dále. Dosvit je takový, že není vidět ostrá hrana konce dosvitu ( ztrácí se v dálce ) a pokud jedu za druhou Octavii, svítím nad SPZ. Teď konečně svítí světla tak jak mají. ( nikoho neoslňuji, nikdo na mě nebliká )
    -1 bodů
  23. Chce si to přečíst i to co je před tímto vytržením z textu. Psal jsem mimo jiné, že mi byly světla nastavené dle rysky v regloskopu, tedy dle norny ( nesvítí nad rysku ) a že mi konečně svítí dobře ( ne 20 m před auto, jak to umí nastavit ve ŠA ). To že svítí nad SPZ druhého auta neznamená, že bylo dle toho nastaveno a že někoho oslňuji, bylo to jen konstatování ( horní čára osvětlení je hluboko pod zadními okny aut - všech a u protijedoucích aut je horní čára osvětlení na nárazníku ) zatím na mě nikdo neblikal . .... nad braním techničáku a lhostejnosti atd ..... bych se asi pozastavil ( myslím, že nejste ten kdo by měl někoho soudit )
    -1 bodů
  24. Podle toho by byly LED světla zcela nepoužitelné, protože je pak jejich dosvit cca 20 m a pokud přijíždím k přechodu pro chodce nebo míjím ve tmě chodce osvítím jen jeho nohy a to max ke kolenům což je z pohledu bezpečnosti myslím velmi nebezpečné.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...