Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      12

    • Počet příspěvků

      15 119


  2. Effendi

    Effendi

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 278


  3. motosman

    motosman

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      6 804


  4. sk0d@

    sk0d@

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      2 243


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 3.12.2018 ve všech sekcích

  1. :D Co rict standardni obecny prubeh vsech Service desku na 1. levelu. Klidne si dosad za Skoda jakoukoliv jinou firmu a prubeh bude stejny. Docela pekne to paroduje serial IT Crowd:). No a k tvemu dotazu. Mas to tam proto, ze pokud nechces pouzivat snehove retezy, tak klidne muzes mit zimni pneu v tomto rozmeru. Na FIII mam taky uvedeno 195/55/R15 85H ET43 pripadne ET38 jako M+S. ale manual dovoluje jen 14 a standardni 185/60/R15 ET38 pro snehove retezy. Proste je to o volbe. Pokud chces jezdit bez retezu, tak tento rozmer 18" muzes pouzit pro zimni pneu. Pokud potrebujes nasazovat zimni retezy, pak tento rozmer pouzit nemuzes a musis se drzet manualu a mit 17".
    2 body
  2. Proto mám v autě dálková světla....
    2 body
  3. Koukám, že jste si to užili. Fotečky krásné, tak taky nějakou přidám. Most Lásky a Chojinka na rynku ve Wroclawiu.
    2 body
  4. Dobre rano. Oficialna verzia 3.7.4, uplne odomknuta, bez potreby Lucky Patchera je tu
    2 body
  5. Díky za typ, objednal jsem kroužek (6C0 959 653) a hyn sa ukáže :) Dám vědět, až se dostanu zase do servisu, snad bude termín ještě letos.. edit: kroužek dorazil, na lukase sedí přesně, teď už jen doufat, že bude sedět zbytek auta (volantová tyč, volant..)
    1 bod
  6. Do servisu okamžitě, pokud nejsi schopen zjistit příčinu. Pokud by skutečně "zatuhnul" a nevrátil se, jedná se o nebezpečnou závadu...
    1 bod
  7. tí, čo máte možnosť aktualizácie alebo nový kábel (zatiaľ overené na oficiálnej 18.9.0, zmeňte poupravte si kódovanie pre vypnutie hlásenia chyby spiatočky po výmene za LED Kódovanie: - Modul 09 – Central Electronics - Adaptations 10 Leuchte28RFL C3-Lampendefektbit_Position_28 zmeniť z upraveného 00 na pôvodné 2B Leuchte28RFL C3-Type_Of_Load_28 zmeniť na allgemeineLEDmitOpenLoadDiagnose Leuchte28RFL C3-Dimming_AB_28 zmeniť na 127 nebude vám to vypisovať chybu po zaradení spiatočky v diagnostike, jednotka 09 - Backup light ak som niekomu menil nastavenia ja, ozvite sa mi na facebook alebo do správy a pri najbližšom stretnutí mi to pripomeňte. Poznámka: nie je to zásadná chyba, no nová verzia programu VCDS umožňuje toto nastavenie. Neviem od ktorej presne to pridali, kto má info, sem s nimi. Kedysi keď som spisoval ten dokument, iná možnosť ako zmena Lampendefektbit_Position nebola. Hodím to aj do ďalšej verzie...
    1 bod
  8. A tady to nařízení: https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.policie.cz/soubor/zppp-160-2009-pdf.aspx&ved=2ahUKEwjo_cixl4TfAhVQbFAKHSpMCM4QFjAAegQIAxAB&usg=AOvVaw07T1-dfr7FhP8yOlO8NVbD Ještě si dovolím nesouhlasit s osobně. A to s výzvou ke spartakiádě na zjištění, zda-li je řidič pod vlivem nějaké látky. To je totálně mimo zákon.
    1 bod
  9. 1 bod
  10. Ve finále nemohou, protože to brzdí ti od Holešovic. To samé úsekáč od D8 a nájezd od Kbelské směrem na Střížkov. Jinak postupy a jednotlivé akce, kontroly, DBAčka atd. upřesňuje nařízení presidenta PČR. Formulace výzvy není přesně dána. Takže to může být předložte, ukažte, atd. Zde je to docela dobře rozebrané: https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.polac.cz/katedry/kvs/konfer/sborniky/vetesnik.pdf&ved=2ahUKEwiCzsuT9YPfAhVDPFAKHUsXDJkQFjAGegQIBxAB&usg=AOvVaw0aK5n_rdhCh0gEhfwdUPMa
    1 bod
  11. Přímý přenos premiéry dne 6.12.2018 v 18.30: https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy/primy-prenos-svetove-premiery-noveho-modelu-skoda-scala-zive-na-internetu/
    1 bod
  12. To je tím, že se lidi dnes spoléhají na "chytrá auta". Spoustě blbců vůbec nedochází, že nejsou vidět. I já se takovým blbcem stal před pár dny u nás ve městě, když jsem jel z obchodu a nechal světla na off, tedy jen na denní svícení. To mám sice nastaveno i na svícení zadními lampami, takže něco svítí vpředu i vzadu, ale až když jsem se po asi 800 metrech podíval na budíky a všiml si toho, že jsou nějaké moc tmavé, tak mě to trklo. A to je právě ono. Kdysi dávno na starých autech prostě člověk sednul a úplně automaticky zapnul světla. Dnes si to auto řeší samo a když to pak někdo blbě přepne, tak si při dalším sednutí do auta ani neuvědomí že jede jak idiot. Takže žádná omluva takových lidí, je to čistě jen o vlastní blbosti. @beuticek věřím že si ještě všichni takoví co jsi na ně bliknul, nebo zatroubil chtěli poklepat na čelo co si na ně někdo dovoluje něco takového dělat.
    1 bod
  13. Tak to si dovolím nesouhlasit. Ikdyž jsem používal u staré OIII osram NB, tak rozdíl s xenonama byl výrazný.
    1 bod
  14. Vypadá to, že třetí vstřik má problém. Začal bych s tím, že bych dal nové gumky a současně bych ho dal na jinou pozici. Třeba zaměnit třetí s druhým. Taky můžeš nechat špičky vyčistiti v ultazvuku. Hlavně je ale neber drátěným kartáčem, to je můžeš rovnou vyhodit. To už je lepší na špičky nesahat. Pak bych trochu pojezdil a pak to zase načíst. Pokud by problém zmizel, byla by chyba v gumkách, pokud by se přesunul na válec kam jsi dal ten třetí vstřik, tak bude problém v něm. Jinak dělat repas PD vstřiků po 110 tkm je přinejmenším divný. Chtělo by zkontrolovat v jakém stavu jsou šachty, příp. jemným papírem strhnout hranky. A hlavně dát nový šrouby! Na to turbo patrně pomůže jen vyčištění, případně vypodložení.
    1 bod
  15. Můžeš svítit jak chceš, když před tebou řídí kreténi...
    1 bod
  16. Tak jsem jel ráno v tom dešti do Liberce. Potkal jsem 3 joudy, kteří jeli na denní svícení, takže vzadu tma ? a přes tu vodní tříšť nebyli vůbec vidět. Navíc 80 na dálnici, v očích smrt. Jeden aspoň reagoval na probliknutí a zatroubení, další 2 křupky nic a vesele upalovali dál. Velebnosti, jdu blejt ?
    1 bod
  17. Jinak tedy vyjadreni autorizovaneho servisu (viz. vyse) se ukazalo jako dalsi perla, kterou jsou schopni vyplodit, jen aby se zbavili otravujiciho zakaznika :-) Pak od techto 'specialistu' (s hodinovou sazbou +-litr na hodinu) chtejte vyresit nejaky opravdovy problem.... :-(
    1 bod
  18. @nicco a mal si tam vôbec ten dekel pod kapotou? Si si ho sám kúpil a namontoval? Keďže si teraz šiel po 2r, asi máš výrobu 12/2016... a práve od 6/2016 (MR2017) sa ten dekel od výroby už nedával. Ja mám 9/2016 a musel som si ho dokúpiť.
    1 bod
  19. Jo je to spatny system. Vymysleli to ti nahore, sleduji pak jen statistiky a podle toho hodnoti podrizene, nastavuji podrizenym priority v oblastech, kde se jim zda, ze vysledky zaostavaji.
    1 bod
  20. Dekuji vsem za 2 dny srazu Omlouvam se za me chovani v jizbe. To nebylo specialni udelane. Coko byla dobra muze i vyborna Chlapska pizza byla moc ostra a mela spousta cili papriky. także byla uz trochu "ojeban" @Ondra16V ja jsem hledal WC . Ve tvem jazyku Srac. Mel jsem pilnou nutnou potrebu, ale sel jsem k jizby. Jinak replay srazu byl dobry. Doma jsem byl kolem 22:00.
    1 bod
  21. Na druhou stranu po nich chce vedouci nejake vysledky a nejak se k nim dostat musi. Carkovy system. Zastavi napr. behem sluzby nahodne 10 vozidel, jeden z ridicu nepredlozi zelenou kartu, druhy ridicak, to jsou dve pokuty, tedy dve carky do vyslednosti.
    1 bod
  22. To platí pokud není dopravní akce, takže si to vždy zdůvodní. Ale je třeba realita, že pokud v ve většina státu ameriky neporušíš dopravní předpisy, nebo nemají jiný zásadní důvod a ne buzeraci, tak tě nikdy nezastaví. Namátkové kontroly jsou doménou střední evropy. Předpokládám že jde víc o peníze, než o bezpečnost. Ale asi pořád lepší státní policie se svými namátkovým neoprávněné buzeraci, než městká policie, která nemá žádný jiný účel než kasírovat. Modré zony si v mé ulici uměly pohlídat velmi dobře, ale vyhnat fetky z míst kde jsou děti, nebo obchodáku (výživný je albert u průhonu na P7) to jen když je k tomu člověk dokopal. Zrušit zbytečná instituce.
    1 bod
  23. .. 2Martin Bednář: .. ahoj, hele ještě jo - ale zrovna v pátek při odjezdu z domova (teda už při vstupu do auta) se mi takřka přesně po roce zas ukázala hláška "slabá AKU, odpojte infotainment nebo nastartujte motor". Takže dnes jsem chtěl hodit na nabijku, ale dám až zejtra - až bude ještě teplejš tady na západ od Práglu. k Pavlovi a jeho identické MOLL EFB 59Ah - je to v podstatě stejný jako u mě. 12,15-12,20V a tohle je prostě neustálá hranice kam to spadne i půldne po nabití (to když ihned po něm dejme tomu 12,7-12,8V .. ), takže řeči v manuálu o hodnotách jsou na dvě věci. Realita je taková jaká je, ale snad to baterka nějak ustojí. Každopádně jakmile se jednou nedejbůh nerozjedu, tak si půjdu vyhádat novou - dokud vozík v záruce :-) ..
    1 bod
  24. Paráda, na té černé opravdu pěkné. Spíš nechápu, že to ŠA nedodává jako příslušenství i v Evropě, když jinak nabízejí kdejakou kravinu.
    1 bod
  25. S tou lištou na 5.dveřích je to perfektní[emoji106].
    1 bod
  26. Tak první měsíc a 5750km, nějak to letí...
    1 bod
  27. Jen tak pro pobavení a ponaučení. -Zacouvám do garáže s otevřeným oknem řidiče. -Vystoupím z auta a zamknu KESSY. -Aha, nezavřel jsem okno a bez zapnutého zapalování to nejde zavřít. -Protože v garáži není moc místa, okénkem položím klíč do auta a zapnu zapalování. -Stojím venku z auta, zavřu zvenčí to okno (samodojezd). Ruku vytáhnout stihnu. Klíč zůstal uvnitř. Zapalování zapnuté. TVL. to jsem debil. -Hmm, dveře nejdou otevřít, auto je legálně zamknuté. Zapalování aktivní, světla svítí, protože Ligh Assist. Do toho ještě hraje rádio a pípají parkovací senzory. Je tam přece zpátečka. -Nojono, vyjdu schody a přinesu druhý klíč. Auto nereaguje ani na KESSY ani na ovladač (asi protože je zaplé zapalování) . Panika. -Vyloupnutí záslepky a odemknutí klíčem končí tuto taškařici. . Nevím co bych dělal bez druhého klíče po ruce. Jo ještě jsem si vzpomněl: -ukážu synovi, že Simply Clever, on má hloupého Forda. -"koukej chlapče", a hodím klíč do kufru zamknutého auta a přibouchnu kufr. -kufr odskočí a nezamkne, klíč je přece uvnitř. Fakt to tak funguje, "ukážu ti to ještě jednou" a znovu přibouchnu kufr, ten odskočí a nezamkne. -"tati, to je dobrý, nekecáš?", "nekecám, koukej znova", přibouchnu kufr potřetí a ten se zamkne, klíč uvnitř. -NTVL. to jsem blázen, vyběhnu schody a druhým klíčem (Kessy) odemknu auto.
    1 bod
  28. Elektrické schémata https://docviewer.yandex.com/view/0/?*=ZMfIAwvBrKAQWIX7JhFPbZ6kpyR7InVybCI6InlhLWRpc2stcHVibGljOi8vbXNCa1FLVWswdFF3a0IxQ0JtRm1Qak1FT04zdjhEdHNJbWl4VGlBTEZ3RT0iLCJ0aXRsZSI6IkN1cnJlbnQgRmxvdyBEaWFncmFtIC0gb2N0YXZpYS1CYXNpY19lcXVpcG1lbnRfXyhMMEwpX19Gcm9tX0ZlYnJ1YXJ5XzIwMTcucGRmIiwidWlkIjoiMCIsInl1IjoiMjM1MzE3NTAwMTU0MTYyODUxMyIsIm5vaWZyYW1lIjpmYWxzZSwidHMiOjE1NDMxNzgyMzgwOTN9&page=1
    1 bod
  29. Statistiky? Vzhladom na lokalitu/SPZ: - vychod - 1 (+1) x kratka, 3x kombi - stredozapad - 1x kratka - zapad - (1x kratka - je dlhodobo vychodniar v Bratislave, preto zatvorka) Vzhladom na montaz podla karoserie: - kratka - 3x (Kosice, Kosice, Zilina) - kombi - 3x (Presov, Spisska Nova Ves, Stara Lubovna) Snad som na nikoho nezabudol. Vsetkych 6 moja montaz. Ine neregistrujem zatial. CR nepocitam, tam ich je dost... A par fotiek
    1 bod
  30. Pawouk, trochu to berieš zhurta. Považuješ úkon načítania a vymazania chýb za vŕtanie v elektronike ? Keď Suppressu vie, ako diagnostikou má načítať a vymazať kódy, tak tomu asi trochu rozumie. Alebo sa pripos....eme z tých nových "pravidiel" a nebudeme už môcť zasahovať do vlastného majetku ? Suppressu, keby si hneď išiel do servisu, chybu by vymazali a poslali Ťa domov s tým, že ak sa to objaví znovu, tak ...
    1 bod
  31. No to je pravda. Mohli by sme tu postupne davat fotky kazdeho dielu nech pomozeme ostatnym. Stastne a vesele aj tebe
    1 bod
  32. Ja treba rikam: "vystupte si, provedeme dechovou zkousku". Nekdo se pta "jste ochoten se podrobit ...?, to je ale spatne, policista se nema ptat, ma ridice vyzvat. Slova " jmenem zakona" se musi pouzit pri vyzve, po ktere nasleduje pouziti donucovacich prostredku nebo zbrane, tedy tesne pred zakrokem. Je to takova informace pro protistranu, ze bude nasledovat pouziti sily. Ale neni zakazano ta slova pouzit i jindy, napr. pri vyzve k dechove zkousce, je to ale zbytecne, ja bych je nepouzil, je to z taktickeho hlediska spatne, dechovou zkousku nelze vynutit silou, kazdy ji muze odmitnout s nejakymi nasledky (pokuta a zakaz rizeni napr.). Kdyz si lide na tu vyzvu "jmenem zakona" zvyknou, nebudou pak na ni dostatecne reagovat, jako kdyz ji uslysi poprve v zivote. § 10/5 zák.č. 273/2008 Sb. Pokud to okolnosti dovolují, je policista před provedením úkonu, při němž dochází k přímému vynucování splnění právní povinnosti nebo k přímé ochraně práv za použití síly nebo hrozby jejího použití (dále jen „zákrok“), povinen použít slov „Jménem zákona!“ a odpovídající výzvy.
    0 bodů
  33. Ja to necrackujem. Mne zas pridu blbe VSETKY OD VECI PRISPEVKY na kazdom fore.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...