Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 5.12.2018 ve všech sekcích

  1. Ano jsou ochotni zaplatit za bezpečnost. Zaplatil jsem si za to a nebyli to vyhozený peníze . Mel jsem to v balíčku se zadním airbagem kde jezdí děti. A uz jse mi to dokonce parkrat spustilo. Stačí z prudká zabrzdit a pasy se automaticky dotáhnout a přípravy osoby ve vozidle na případný naráz a vystřelení airbagů . Takze tohle zrovna zbytečná věc neni. Narozdíl od jiných hovadin co si lidi jsou ochotni prikoupit. Například ambientní osvětlení. ?
    2 body
  2. Já koukám jak blázen, jak o úplným prdu dokážete zasekat 13 stránek diskuze. Zajímalo by mě, jestli někomu reálně REKUPERACE pokazila baterku, zastavila auto, nebo co je vlastně za problém? Sám v autě pravidelně pouštím nezávislé topení, často po nastartování zapínám ihned výřev předního a zadního okna, výhřev zrcátek, sedačky a volantu a nemám sebemenší problém. Naopak si všímám, že nezávislé topení běží déle, než u mého starého Superbu, kde nebyl start/stop systém.
    1 bod
  3. Tak dnes nainstalovány nové žárovky do mlhovek dle @wirer (tímto děkuji za tip) .Svítivost super v porovnání s původní Bál jsem se, že bílá barva světla bude v mlze ještě horší než původní méně svítivý halogen, ale musím říct, že je vidět daleko lépe i v dnešní mlze co tady máme.
    1 bod
  4. A ještě si tu budeme stěžovat jak je Škoda u nás drahá
    1 bod
  5. Víš co je to práce změnit ceduli....? To se nejdřív musí jmenovat komise, ta se musí sejít, pak se........ Možná do roka to vidím :-)
    1 bod
  6. Super. konečně vysvetlení . Díkas
    1 bod
  7. Active nebude. Bude Ambition, Style a později nějaký derivát. Jinak ohledně ceny už tady správný tip padnul. Podle mě se nedá čekat, že by vůz po půl roce zlevnil. U Škodovky to není pravidlem, spíš to bude naopak. Jak jsem psal, objednávání bude hodně brzo. A první vozy u dealerů na jaře.
    1 bod
  8. A taky jim nemelduj, že si to napichuješ doma sám ;o)
    1 bod
  9. Jezdím prostě denně krátké trasy do práce, cca 5km tam a 5km zpět. Tak to nemá šanci dobít ani to jedno nastartování. Teď jsem navíc dlouho nejel žádnou dálku, takže tam při chladných ránech je těch 12V. Dříve jsem byl zvyklý akumulátor na všech autech před zimou dobít a byl klid. Tady to bohužel němá moc smysl, když si auto udržuje samo nějakou hladinu nabití,ale stejně je to potřeba. Nejvíc mi ale zaráží proč najednou nejsem schopnej dobít ten akumulátor ani trochu, když jsem loni neměl problém a moc nevěřím, že mi odešly obě nabíječky. Při posledním pokusu jsem zkusil dát nabíječku přímo na poly aku, což taky nepomohlo. Navíc se na následujících cca 30 km nedobíjela baterie vůbec, jenom při dobržďováním motorem. Takže ta elektronika v autě opravdu nějak snímá dobíjení.
    1 bod
  10. ....a hlavně, až se vychytají první mouchy. Alespoň rok dva počkat, ať nejsme pokusní králíci.
    1 bod
  11. @jofree Proaktivní ochrana cestujících (Crew Protect Assist) koordinuje činnost palubních systémů s cílem minimalizovat následky případné krizové dopravní situace. Připravuje prostor řidiče a spolujezdce na blížící se kolizi: - Přitažením bezpečnostních pásů - Přivřením elektricky ovládaných bočních oken (pokud jsou otevřená) na hodnotu otevření 55 mm - Zavřením elektricky ovládané panoramatické střechy (je-li jí vůz vybaven) Takze to neni jen o kodovani :-)
    1 bod
  12. Předprodej začne ještě před vánoci, takže na cenu nemusíte zase tak dlouho čekat.
    1 bod
  13. To je podle mě největší problém současného zákona - staví na roveň orientační vyšetření přístrojem, který z principu své činnosti nemůže dokázat, zda je řidič pod vlivem, s odborným vyšetřením, které kombinací více metod skutečně vliv alkoholu prokazuje. Jinak je IMO zákon naprosto v pořádku a d-fens (včerejší motosmanův odkaz) to zbytečně hrotí, jako obvykle.
    1 bod
  14. Inak otazka znie: Nedalo sa to cez vcds neako nakodovat (prekodovat)? Aby to hlasilo vybitu baterku skor? Zmenit neaku hodnotu napetia? Podla toho co citam, to vacsinou odide ani clovek nevie ako...
    1 bod
  15. Vždy to bylo, je a bude tak, že při orientačním vyšetření se policista rozhoduje, jestli vyzve osobu k odbornému vyšetření, jak alkohol, tak drogy. Při orientačním vyšetření se používá dechová zkouška na alkohol, ať už stanoveným analyzátorem alkoholu v dechu nebo třeba trubičky s balónkem, kontrola stability při chůzi, atd., se používá jak na alkohol, tak na drogy, na drogy se ještě kontrolují zorničky oka při osvětlení baterkou, popř. test Drugwipe (ten je drahý), např v Německu dají poldové řidiči kelímek a chtějí od něj moč, tu pak na místě otestují nějakými testovacími papírky, čeští řidiči se tomu strašně divili https://www.radio.cz/cz/rubrika/udalosti/ministerstvo-vnitra-eviduje-pres-sto-stiznosti-ceskych-ridicu-na-kontroly-v-nemecku-a-rakousku , to samé je klidně možné v ČR, i když se to nedělalo a nedělá, protože na to není PČR zařízena technologicky, ale technologicý pokrok nezastavíš, jednou to přijde možná i sem, popř. přijde něco jiného, někde má PČR i přístroj na vyhodnocování slin na drogy: https://www.novinky.cz/domaci/256311-novy-tester-na-drogy-zjednodusi-policistum-praci.html . Můžeš se prostě setkat s různým druhem orientačního vyšetření na alkohol nebo jiné omamné látky, pouze jedno z nich (dechová zkouška stanoveným analyzátorem alkoholu v dechu) může nahradit odborné vyšetření.
    1 bod
  16. Sice lehce mimo tema, ale proc zakladat nove vlakno... Kodiaq GT (2.0 TSi 162kW)
    1 bod
  17. Princip je jednoduchy. Automobilovy alternator je zpravidla trifazovy generator s diodovym usmernovacem. Rotacni pole nevytvari permanentni magnet, ale rotorova civka. Velikosti budiciho proudu tekoucího vinutim rotorove civky se ridi vystupni napeti a tim i vykon alternatoru. U modernich alternatoru se dnes k rizeni vykonu zpravidla pouziva pulzni sirkova modulace (PWM). V rezimu rekuperace brzdne energie dojde k plnému nabuzeni alternatoru, který je schopen dodavat při 15V proud 140-200A (podle typu) tj. 2-3kW. Při ucinnosti cca 70 procent to představuje na hrideli alternatoru vstupni prikon 3-4kW, který je odebiran z motoru přes plochy drazkovany remen z remenice na klice. Při jizde se zatezi (pod plynem) pak dojde z duvodu uspory paliva k odbuzeni alternatoru. Ten pak bezi 'naprazdo', jeho prikon je minimalni a představuje tak jen velmi malou zatez pro motor. OnMi
    1 bod
  18. Pánové, dovolil bych si ze své strany tuto kapitolu klimy uzavřít, protože ve mě to evokuje proti skodovackou náladu :-) Každopádně můžeme si zde o tom potlachat, ponadavat, bohužel na tom nic nezměníme, jelikož nevěřím tomu, ze by nás majitele Fabii výrobce oslovil s tím, ze nám vymění klimatizační jednotky chovající se dle obyčejných zvyklosti, nebo pokud je to technicky možné, přehraje SW v jednotkách. Holt o problému víme a sám za sebe jak jsem psal, jsem toto zjištění sice měl před nedávnem a až po více než dvou letech co má žena Fabii, protože s ni nejezdim, a proto si to i pro sebe ulehcim, bude se s tím muset holka naučit žít, respektive jezdit. Nicméně nechci tímto v žádném případě zde snižovat ničím a nijak svou ženu, ale pro ženy je to vlastní a tím myslím to, ze to co my tady řešíme ji nijak nezajímá i přesto, ze se to zrovna týká jejího auta.
    1 bod
  19. Jsem jen prostý občan. Alkohol = dechová zkouška, dnes jen přístrojem drager. Pokud si policie obhájí jiný postup , sem s ním. Návykové látky = drug wipe. Alias lízátko. Oboje je jen orientační měření. Pokud se dotyčný nepřizná, je jen odborné vyšetření krve. Nezáleží na tom, že jste si prosadili orientační zkoušku za právoplatnou. To je opravdu jen na nevědomosti dotyčného. Neznám žádný rozsudek, který by odsoudil někoho , že neprošel orientačním testem spartakiádního nácviku.
    1 bod
  20. Asi jsi nikdy u lekarskeho vysetreni na alkohol nebo drogy nebyl. Tady lze stahnout protokoly, v oddile B jsou body, ktere lekar hodnoti, rovna chuze, chuze po care, prst na nos, ... https://www.fnol.cz/pdf/soudni/protokol_vysetreni_alkohol.pdf https://www.fnol.cz/pdf/soudni/toxikologicke_vysetreni_navykovou_latkou.doc
    1 bod
  21. Rapid zlevnil dvakrát krátce po uvedení. A s jedndou drobnou výjimkou to bylo naposled. Doporučuji srovnat první ceník a ceník aktuální. Pokud tady budete tipovat ceny, bylo by vhodné říct taky, co by v té ceně za danou cenu zhruba mohlo být. Protože společným rysem úprav cen za poslední "konjunkturní období" je přidávání výbavy, restrikce příplatků u nižších výbav. Krásným příkladem je např. Fabia před FL a po něm.
    1 bod
  22. Pod 380 ticís to určitě nebude, uvidíte
    1 bod
  23. Dobre rano. Oficialna verzia 3.7.4, uplne odomknuta, bez potreby Lucky Patchera je tu
    1 bod
  24. Čau kluci, už mám i já stejný problém s únikem kapaliny. vždy se to ukáže když je auto vychladlé a v průměru po nájezdu cca 500 km. auto je 6/2014,kod motru CKFC, nájezd 196000. také jsem myslel ,že to bude pumpa,tak jsem nechal udělt rozvody dříve ,at se vymění i ta pumpa. problém jsem ve škodovce hlásil a pán mi řekl ,že to bude pumpa na sto pro. Druhý den ráno jsem si auto vyzvedl a ten den ještě najezdil přes 500 km a druhý den překvápko a opět hláška že schází voda.. Volal jsem do servisu a pán mi říká to je v pohodě po rozvodech běžná věc at doleju kapalinu a bude to ok. Ale už jsem věděl ,že to bude stejné jako před výměnou pumpy, tak jsem auto dal na servis znovu a po dni zkoumání mi pán volal,že mechanik nic neobjevil a že je to v pořádku .Fakt samej odborník ve škodovce. ?
    1 bod
  25. Nech sa paci, verzia 3.8 beta12 uplne odomknuta, bez potreby Lucky Patchera. Pekny vecer [emoji482] https://uloz.to/!fWhObu7ELbIg/hxjhgkdjohtygshsjcmog-zip
    1 bod
  26. No mas li auto na operak nebo si můžeš dovolit co par let kupovat nové tak je to sranda. Ja koupil 3 roky starou F3 a plánují ji mít minimálně dalších 10 , ideálně 12 let. Tedy pokud je toho to auto vůbec schopno při tom jak se na něm enormně šetřilo. Jemi jedno jak to bude vypadat důležitá je výdrž a minimalizace investic např na opravy odřenin. Prodejci že mě radost nemaj ale pro mne není autov ani 1 ani 8 věc na světě. Auto je černá díra na prachy.
    1 bod
  27. zde máš např. dvě verze jednoho a toho samého od jednoho prodejce: nějaký rozdíl nejen v příslušenství tam je https://www.banggood.com/VIOFO-A119-1440P-160-Degree-Wide-Angle-Car-DVR-With-GPS-Black-p-1068196.html?rmmds=detail-top-buytogether-auto__4&ID=224&cur_warehouse=CN https://www.banggood.com/VIOFO-A119S-2-Inch-Car-Dashcam-6G-Video-135-Degree-Camera-DVR-With-GPS-Function-p-1155497.html?rmmds=detail-top-buytogether&cur_warehouse=CN
    1 bod
  28. Brrrrm: slušné příslušenství, příchytky možná málokdo použije, ale náhradní 3M není k zahození. Já když jsem kameru přelepoval více za zpětné zrcátko na ty ťupky tak jsem použil 3M v metráži z číny, ale zde je to komfortní na míru. Čečulák: vyklopím tu čočku do ještě daleko většího úhlu? Jde mi o to, že mám záznamovou kameru i na zadním skle, ale mám ji tvarově typu foťák-prostě hranatou škatuli, a ta je na zadním skle moc vidět. Takže přemýšlím již dlouho o této méně nápadné, akorát nevím jestli na tom hodně skoseném skle natočím čočku do tak velkého úhlu?
    1 bod
  29. Redfish: To vypadá na zakázané oprávnění k nákupům v Caristě. Nevím, kde to v EMUI je, hledej v nastavení něco jako Oprávnění aplikací, Správce oprávnění nebo tak nějak.
    1 bod
  30. Mazat obě strany WDčkem. Usnadní práci, nic nevzlíná a nic dodatečně nezamastí, po pár dnes vyschne.
    1 bod
  31. Jojo dej bílou ve spreji, z té nevzlíná ten mastnej bordel a nelepí se na ni prach. Hned vem i to plastové aretační táhlo zavírání a nepřezeň to, stačí trocha.... :-) :-) :-)
    1 bod
  32. Xanticek4400: Nemusí. Např. většina lidí, co ho používá na průběžné monitorování DPF, ho vůbec nevyndává. Je možné, že si adaptér něco málo bere i u vypnutého auta, takže by ho asi mělo smysl vyndat, pokud by auto dlouho stálo a nebylo na dobíječce. Jinak nevidím důvod na něj vůbec sahat. Na druhou stranu, pokud bych ho použil jednou za uherák na načtení chyb, bylo by zbytečné, aby byl pořád připojený. To jsme se ale dostali od nákupu vhodného adaptéru někam trochu jinam...
    1 bod
  33. Máš pravdu že někdy se zde objeví komentář o ničem, ale nezlob se na mne, ten tvůj není jiný, vše se zde dá dohledat. LED světlo najdeš během 2s na Googlu (Zadal jsem: Fabia III LED SPZ -> Přibližný počet výsledků: 439 000 (0,41 s) ) a hned první je e-shop Škoda: http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/led-osvetleni-registracni-znacky-000052110x Nebo hned v příspěvku na první straně je na posledním obrázku číslo dílu: Kódování pak zde již několikrát uváděný manuál, strana 51 a dále, nebo pak kapitola 4.7.1 přímo SPZ (strana 91): https://wirer.sk/vcds2/ Doufám že takto je to dostatečné
    -1 bodů
  34. Pásy se zatáhnout pouze když vystřelí patrony.....před aktivací airbagů. Pak se musí vyměnit i s jednotkou a airbagem. Takže teď moc nechápu co ti dotáhlo pásy. Může někde vysvětlit? O žádným takovém systému který se dokáže opakovaně aktivovat bez servisního zásahu nevím že by škoda používala.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...