Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Popu

    Popu

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      9 422


  2. Petrzi

    Petrzi

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      307


  3. slapnahrabe

    slapnahrabe

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      1 265


  4. lumirnavrat

    lumirnavrat

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      665


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10.12.2018 ve všech sekcích

  1. Máš pravdu, každopádně třeba já osobně víc ocením tuhost karoserie než kvalitu plastu na nárazníku a aspoň u té tuhosti kterou třeba já poznám se škodovka zlepšila. Ale asi nejvíc co mě teda u oct3fl dostalo bylo jízdní vlastnosti při úplném vypnutí stabilizace. To je fakt masakr. To ti pak udělá představu kam to všechno spěje... Škodovka by se měla hodně zamyslet a začít s tím něco dělat. A nejdřív začít u základních věcí u auta a to jízdní vlastnosti. Místo toho se snaží jízdní vlastnosti posouvat spíš asistenty což mi přijde postavený na hlavu a u mě škodovka padá slušně dolů. Kluci ve skodovce by měli dostat jako služební auta třeba mazdu a pak stavět auta.
    2 body
  2. Tak som si to dnes schválne na ulici zmeral dĺžku dosvitu a moje podozrenie sa potvrdilo: slabých 30 metrov... Podľa prepočtu má byť dosvit 70 metrov. Vo štvrtok mám servis, tak s nimi hodím reč...
    1 bod
  3. Dnes jsem konečně vyřadil systém StartStop. Pro mne bylo nejlepší řešení přeprogramovat napětí pomocí VAG COM podle wirer. Žádné mechanické postupy. Byla to otázka několika minut. Provedena zkušební jízda a prozatím blokace funguje.
    1 bod
  4. To jo. Tady na ofiko stránkách ŠA je to vše pěkně rozepsané. Stačí kliknout, rozkliknout, rozkliknout a číst: https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-mapy/skoda-scala-tiskova-mapa/
    1 bod
  5. Hmm podobný pazvuk mám teď v zimě od těch kulatých výdechů ventilace... akorát to mám oproti tomuto opravdu slyšitelně jen lehce a po prohřátí celého interiéru to zmizí. Známí měl podobný problém v Octě a nakonec mu museli celou palubovku sundat a vystříkat nějakou pěnou. Já bych se zkusil zaměřit na ty výdechy a pak už nezbývá nic jiného, než rozebrat palubovku a buď to někde vyleze samo, nebo doufat, že při nandání zpátky to bude ok... Určitě bych první navštívil servis, náhoda je blbec a třeba na to přijdou snažší cestou :)
    1 bod
  6. Těžký omyl. Majitelé mají problém. Automobilka to přinejhorším prohlásí za vlastnost.
    1 bod
  7. @omicron: jj TSI RS. Nicmene dulku jsem si vsimnul uz ze zacatku, co jsem auto vlastnil a nedaval jsem mu tolik “pres koule” a taky v nem jeste nebyla uprava. Ted mam dokonce APR upravu a nesetrim ji zrovna, dulky se nevratily a zadne krouceni nepozoruji. Navic znam lidi, kteri maji na tomhle aute skrz APR Stage III klidne cca 400 koni a pres 550 NM, jezdi s tim na okruhy atd. No a rovnez zadne krouceni. Takze tam buhvi jak to zas v servisu pochopili. Nicmene ty dulky ocividny problem jsou, ale nemyslim ze to souvisi s vykonem. Mel jsem to presne jak popisujes. Nejdriv jsem si vsimnul na spravnem svetle 2 mensich na prave sloupku a pote na stejnem miste 1 maly dulek na levem. Pan Coufal z karosar.cz (asi nejvetsi PDR guru v CR) rikal, ze to tam zrejme bylo jiz z vyroby a dela to ta tloustka plechu. Takze plechy tenci jsou a dulky jsou rovnez problem. S kroucenim bych to tak horke nevidel. Co se tyce celkove tuhosti karoserie, tak musim souhlasit, ze RS 2 FL se v zatackach pocitove kroutila vic a nepusobila tak “pevne”. Nicmene co tady padlo o zpracovani interieru, tak to je rovnez pravda. RS 2 FL pusobila opravdu lepe zpracovana a z lepsich materialu. A jeste vice to pozoruji na sound systemu. Mam v aute ten priplatkovy Canton a s laskou vzpominam na ten, ktery jsem mel v RS 2 FL a stejny mam v Superbu 2 FL. Mam tedy prime soucasne srovnani a Canton je v porovnani hrozny. A to i ten v Superbu 3. Prestoze OIII a SIII Canton ma subik v kufru, centralni reprak pristrojovce, vyssi vykon zesilovace a tusim vetsi pocet reproduktoru celkem a dalsi marketing kolem, tak hraje proste hur, nez ten predchozi SS. A na tom se shodne hodne lidi. Nekolik lidi jiz Canton hodilo do popelnice. Jsem zvedav, kam pujde kvalitou OIV.
    1 bod
  8. Po cca.300km co máme naježděno se syrovým motorem tak se pohybujeme od 6-8l, průměr 7,5l/100km. Máme manuál a jezdíme plně naloženi v 6-ti lidech nebo ve čtyřech. Motor jede krásně, až na ten dvouválcový režim, trošku duní motor nebo spíše se ozývá takový pazvuk.
    1 bod
  9. Tak auto se vrátilo po týdnu ze servisu, kde nebyl přehrán žádný SW. Jen prý pořádně vyčistili displej a zatím to nedělá, ale je pravda, že posledních pár dnů mráz nebyl. Počkám do čtvrtka a uvidíme ...
    1 bod
  10. To jo, no. Řehtal jsem se u toho jak kůň a přišla lepší polovička, čemu se směju. Říkal jsem jí, že by to nepochopila, ale nedala se, tak jsem jí to řek a... nic no. :) Připomnělo mi to, jak nám kdysi prófák na cvíčkách z algebry vyprávěl jeden matematický (už si to moc nepamatuju, bude to trochu improvizace): Fyzik se matematikovi u kafe svěřuje: "Třírozměrný prostor známe, dokážu si představit ještě čtyřrozměrný, ale u pětirozměrného jsem v háji." Matematik opáčí: "Coje na tom? Tak si představ n-rozměrný a za n dosaď 5." Borec se lámal v pase a my koukali... asi jako moje žena na ten modul. :D
    1 bod
  11. Řadu let jsem na F-II 1.2 51kW jezdil Barum Polaris 3 185/60 R15 84T (zkušenost cca 60.000km), a to jak v zimním i letním provozu, kdy na méně výkonná vozidla je tohle obutí podle mě vynikající. Nyní od listopadu, po přechodu na F-III 55kW FL s pneu Barum Polaris 5 185/60 R15 88T XL, mi tyto nové pneu přijdou malinko lepší, přilnavější, s lepší zpětnou vazbou. Původně jsem chtěl na novou Fabii Nokiany WR D4, avšak dosavadním testováním auta, tak pneu Polaris 5, jsem zatím s obojím nadmíru spokojený.
    1 bod
  12. Máš pravdu i s tou kůží, když vzpomenu na úžasnou a skutečnou modrošedou Roalty kůži v LKčku O2FL (nebo žlutou v předchozí O2), a srovnám s tou stávající ubohou alcantarou v LKčku O3FL (přímo srovnatelné modely), tak to není ani o té slze v oku, ale spíše ubohosti koncernu, kam až to může s tím šetřením dojít... O síle plechů na celém autě ani nemluvě. To ti potvrdí v každém servise.
    1 bod
  13. Na stránce http://www.auto.cz/skoda-scala-jizdni-dojmy-poprve-volantem-nastupce-rapidu-125387?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku se píše: V levnějším provedení budou mít LED jen pro tlumený paprsek a denní svícení, v té dražší budou plně diodová, stejně jako zadní svítilny. Ty dostanou v této lepší variantě dynamické blinkry s postupným rozsvěcením.
    1 bod
  14. Edit: V prvním obrázku je napsané led světla v základu a FULL LED světla na přání. Takže led budou jen s denním svícením.
    1 bod
  15. Tak mám vyměníno a něco jsem nafotil jaký je rozdíl mezi normální žárovkou a ledkou pro inspiraci. Ještě večer dám foto osvětlení garáže při couvání. Ale už teď je jasný rozdíl VID_20181208_113615.3gp VID_20181208_112025.3gp
    1 bod
  16. Tak se nám schází staří známí švábi do hospody.
    1 bod
  17. Ja jdu cestou TDi, neda se nic delat. Je to skoda, doslova
    1 bod
  18. Dobre rano. Oficialna verzia 3.7.4, uplne odomknuta, bez potreby Lucky Patchera je tu
    1 bod
  19. Netvrdím, že se světla podle SPZ nastavolala. Samozřejmě to znamená, že světla oslňují. Světla u OIII jsou vždy níž od země, než SPZ u Octavie. Takže zcela logicky, když to svítí nad tu SPZ, svítí to výš, než je zdroj světla, tudíž nahoru, takže to oslňuje. Horní hrana světelného kužele LED světel musí být vždy pod horizontální osou zdroje světla. Stačilo dávat pozor na ZŠ v geometrii. A svůj erektoskop si můžou v autokelly strčit tam, kam patří, nebo se s ním naučit seřizovat.
    1 bod
  20. Nevím co by byla relevantní odpověď, ale mám deaktivováno ver. 1. Stejně jako @milanxx a 99% dalších. Chová se to jak má a vím proč tomu tak je (na rozdíl od třeba odpojení nějakého konektoru). Nakonec ten tvůj článek z novinek nic jiného neříká. Jestli je to dost relevantní, není zač.
    1 bod
  21. Podle toho by byly LED světla zcela nepoužitelné, protože je pak jejich dosvit cca 20 m a pokud přijíždím k přechodu pro chodce nebo míjím ve tmě chodce osvítím jen jeho nohy a to max ke kolenům což je z pohledu bezpečnosti myslím velmi nebezpečné.
    -1 bodů
  22. No já být servisakem a přijet mi tam takový chytrolinek co zbira informace po internetu aby mohl být chytřejší tak ho mrdnu montpakou po hlavě ať se jednou pro vždy vzpamatuje když to nedokázal sám do ted
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...