Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/11/2018 in all areas

  1. 14 points
    od 18:00 máte vonku novú verziu... odkaz na stiahnutie momentálne iba cez web. vďaka za pochopenie https://wirer.sk/vcds2-1/ PF 2019
  2. 9 points
    Podle servisů je to dost častá závada, že startovací tlačítko začne hůře reagovat na stisk. Obvykle až na 5tý nebo 6tý stisk a člověk neví, jestli si to tlačítko někdy nerozmyslí úplně. Stalo se to na superbu i mě, tak jsem koupil nové tlačítko a staré rozebral. Měl jsem za to, že tlačítko má mechanické spínače, ale nemá. Je to řešeno kontaktem na plošném spoji, které je spínané vodivou podložkou. Jako třeba ovladač od televize. Problém je špína na kontaktu a vodivé podložce, která brání propojení kontaktu. Oprava teda spočívá v rozebrání tlačítka a kvalitním vyčištění kontaktů. Takže rozebrat horní kryt sloupku, stačí zapáčit z čela spoje obou krytů pod volantem. Volant pootáčet doleva a doprava. Horní kryt má vzadu takové pantíky, takže vyndat a vyklopit nahoru. Odšroubovat z čela dva šroubky a jeden zespodu krytu. Sundat spodní kryt, odpojit konektor a vyndat tlačítko z krytu odjištěním kovových západek. Tlačítko je spojené na 4řech bodech, které jsem podebral planžetkama a tlačítko rozdělal. Před tím je nutné opatrně sundat ty kovové jazýčky vysunutím k zadní části tlačítka. Při rozdělávání opatrně, ať se ty plastové zobáčky nepolámou. Je to takzvaně " blbuvzdorné " opačně nejde poskládat, má různé drážky a tvar. Není si teda potřeba označovat polohu dílů proti sobě. Vyndat gumu s vodivými kontakty a plošný spoj, které jsem následně pořádně očistil tech. benzinem a vatovýma tyčinkama. Ty gumové kontakty opatrně. Samotné kontakty na plošném spoji jsem ještě opatrně!! očistil od nalepeného a ztvrdlého prachu plastovou špachtličkou. Nebrousit brusným papírem, poškodil by se kontakt!! Celé jsem to zkontroloval a vyfoukal ještě veškeré vlákna od čištění vatou. Jak plošný spoj tak i ten gumový kus. ( gumovým balonkem na čištění objektivů ) Seskládat vypínač, zacvaknout a osadit kovovýma háčkama, které ho drží ve spodním krytu sloupku. U těch háčků je potřeba trošku promáčknout ty malé zobáčky, které je zajišťují na místě. Jinak mají tendenci z tlačítka padat. Zbývá to celé seskládat. Doporučuji po nasunutí tlačítka do spodního krytu a zapojení konektoru vyzkoušet, že jde tlačítko mačkat a že funguje. Sešroubovat a je hotovo. Já jsem ještě vyměnil led diodu z bílé za modrou. Protože se mi bílé podsvícení na tlačítku nelíbilo. Tlačítko funguje a řekl bych, že líp ( lehčeji ), než to nové. Které tam chvilku bylo. Je to sice blbina , ale ušetří to nemalé peníze a udělá radost, že si člověk něco opravil sám.
  3. 9 points
    Omlouvám se za OT, ale za někým takovým radost jet, hlavně že to jede za 4,5... [emoji849]
  4. 9 points
    Patriku, to ale technik smontil dvě věci dohromady ... Ona fáze zahřívání katu umí opravdu motor hodně zneklidnit (násobné vstřikování a zpožděné zapalování, aby palivo nehořelo ve válcích ale vlastně až ve výfuku, což zahřeje kat dříve, tzv. HOSP nebo HSP fáze), ta ale nemůže trvat víc jak minutu-dvě, teplota chladicí kapaliny je jen jako podmínka pro aktivaci této fáze a ne cíl ... To že 1.5 pocukává podle vydaných TPI při zahřívání motoru až do zahřátí chladicí kapaliny 70 stupnů, to přímo nesouvisí se zahřátím katu, ale jistě za tím jsou jenom emise ... No a jestli tedy to nutné kousnutí diskomfortu, který původně na starších motorech platilo jen pro tu kratinkou fázi zahřátí katu, měli nově díky novým emisním požadavkům rozšířit i na dobu zahřívání motoru až na 70 stupňů, o čemž tu už nejen Pawouk uvažoval, těžko říci, jak to skutečně je, to ví jen insiders ... Źádné nové updaty zatím pro 05E906018__ nevydali ... Tohle myslím říká vše, strategie vstřikování na EA211 EVO, rozlišují fázi zahřívání katalyzátoru, zahřívání motoru a normální režim se zahřátým motorem Zatímco na motorech EA211 bylo vstřikováno palivo až třikrát za pracovní cyklus, na 1,5 l motorech EA211 EVO se během cyklů sání a komprese provádí až 5 vstřiků. K tomu dochází především při zahřívání motoru, aby se snížily emise pevných částic. Díky tomuto rozdělení celkového vstřikovaného množství paliva se optimalizuje tvorba směsi. Fáze pro zahřátí katu - v závislosti na ECU mapách 1 až 5 vstřiků Při vícenásobném vstřiku pro zahřátí katalyzátoru se provádí až pět vstřiků. Vícenásobný vstřik zapezpečuje stabilní běh motoru při nízkých úhlech zapalování (malém předstihu/zpožděném zapalování). Díky zpožděnému spalování je katalyzátor vystaven zvýšeným teplotám výfukových plynů a zvýšenému průtoku výfukových plynů. Katalyzátor se tak rychleji zahřeje. To vše vede ke snížení emisí škodlivých plynů a spotřeby paliva. Při prvním vstřiku během sacího zdvihu se vstřikuje většina paliva. Díky tomuto je zabezpečena rovnoměrná příprava směsi palivova se vzduchem. Fáze pro zahřátí motoru - v závislosti na ECU mapách 1 až 5 vstřiků Při vícenásobném vstřiku pro zahřátí motoru se provádí až pět vstřiků. Vzhledem k tomu, že v každé dávce je vstřikováno malé množství paliva, to se téměř úplně vypařuje a ve válci dochází k velmi dobrému smíchání paliva s čerstvým vzduchem. Kromě toho jsou části ve spalovací komoře smáčeny palivem pouze ve velmi malém rozsahu. Emise nespáleného paliva (tedy PM částic/sazí) jsou tak sníženy. Normální režim, motor je zahřátý - v závislosti na ECU mapách 1 až 3 vstřiky Při vícenásobném vstřiku v normálním režimu při zahřátém motoru se provádí jeden až tři vstřiky v závislosti na naprogramovaných parametrech. No a tohle už je jen pro ilustraci ohledně stavu kolem celé EA211 ... https://www.mdcr.cz/getattachment/Dokumenty/Silnicni-doprava/SME/Stanoviska-vyrobcu/MyDocument_2017_09_15_12_51_25.pdf.aspx?lang=cs-CZ https://www.mdcr.cz/getattachment/Dokumenty/Ministerstvo/Vestniky-dopravy/Vestniky-dopravy-2018/Vestnik-dopravy-10-2018/Metodicky-postup-mereni-emisi-vozidel-2018.pdf.aspx P.S. - můj odhad je, že jim to za studena tvořilo hodně sazí / PM částic / tak to ochudili na samou možnou mez, což jde ale naproti tvorbě NOx ... No a s tím souvisí i překrývání ventilů a tedy vnitřní EGR ... viz info k EA211, EVO na tom nebude lépe ... je to boj se spalováky ...
  5. 9 points
    Priatelia, mnohi z vas vedia kolko casu a snahy som venoval foru, a kolkatym som uz pomohol, ci uz osobne alebo na dialku. ZADARMO. Bohuzial sa vzdy najdu curaci, ktorych jedinou zabavou je zbytocne trollovanie. Zaoberal som sa dalsou zaujimavou vecou, potreboval som iba dobrovolnika. Co som dostal ako odpoved? Minusky od takychto dvoch. Jeden sa dokonca utrhol, ze mi rozdaval minusky aj inde. Rozhodol som sa ze vam tu novinku nepredstavim, inymi slovami "jebem na to". Nebude tema, nebudu cracky. Mozte sa menovite podakovat @misor1994 a hlavne @bouchy
  6. 9 points
    Čo iné si čakal že ti odpíšu? Realita je však taká, že ak na aute reklamuješ niečo, čo nesúvisí s upravenou časťou, nemajú problém to uznať. Keď som minule reklamoval tesnenia na dverách a chybný softvér v rádiu, mal som x viditeľných úprav v aute a nepovedali vôbec nič. A keď už, pred reklamovaním auta to kessy predsa môžeš opäť zapnúť, nikto si to nevšimne, ak ich na to vopred neupozorníš... ;) Pochybujem, že s FL prídu s niečim novým... každopádne nezabúdaj, že auto nie je zraniteľné len s kessy, ale aj bez kessy. Dlhé roky sa vo veľkom a bez problémov kradli autá s klasickým DO bez kessy... a zrazu prišiel systém kessy a všetky autá bez kessy sú nedobytné??? Auto treba mať rovnako zabezpečené, či má kessy alebo nie. Tento humbuk okolo kessy mi pripadá už naozaj prehnaný, podľa mňa ho umelo vyvolávajú firmy zaoberajúce sa zabezpečovacími systémami. Aj tento portál poslednú dobu vypustil kopec PR článkov na Vamos...
  7. 8 points
    Amunsen nebo Smartlink lepší řešení :D
  8. 8 points
  9. 8 points
  10. 8 points
    tak dnes objednáno, výroba 34 KT nejprve jsme objednal četný interiér i strop, nakonec změnil na hnědý a béžová strop.. no trvalo to objednání dost dlouho a překvapilo mě, jak málo lze do L&K doobjednat, až mám obavu, že mi tam bude něco chybět
  11. 8 points
    Aby to nezapadlo tak mensi obnovení - Full LED Matrix + zadní LED světla s animaci - Alcantarový strop - Ochrana před nárazem zezadu - 360 stupnu Area View a Trailer Assist - Kessy full - Nová generace infotaimentu - Možnost zrušení výbavového stupně ACTIVE - 2.0 TSI 140kw PHEV 1,4 TSI 115kW + elektromotor 85kW = systémový výkon 160kW a 400Nm Čistý dojezd na elektromotor okolo 70km
  12. 8 points
    Hošáni mám od Ježucha unidržák na mobil/tablet. Kdyby jste měli zájem, dejte vědět.
  13. 7 points
    Takto detailingově mýt auto u Vltavy dnes, tak je člověk večer na Nově ve zprávách jako největší vyvrhel světa :)
  14. 7 points
    Ještě nějaké fotky liftbacku :
  15. 7 points
    Až na některé detaily ( nultá série, může se změnit) naživo jako Superb, promyšlené detaily karosérie, kola 19”. Volant naživo tak hrozný není, ale ty chrom.ovladače, tablet ani nemluvím, volič převodovky ... Hezký je prošívaný textil na palubce, naopak matný plast okolo mlhovek a masky ... Naživo fakt luxus, vypadá majestátně a kus železa, ale počítal bych přes 600 aby to nějak vypadalo s použitelným motorem. Za 14dní se bude vědět. Komplet galerie https://janrichtr.rajce.idnes.cz/Octavia_IV/
  16. 7 points
  17. 7 points
  18. 7 points
  19. 7 points
    Kuwa, to byl dnes ale pařák, že se mi i sněhulák rychle rozpouštěl....
  20. 7 points
    Fabia III - predné parkovacie senzory, trajektória Predné parkovacie senzory ako ďalšia výzva? Ale veď prečo nie? Niekomu nechýbajú ani zadné, no na druhej strane je fajn ich mať. Zvlášť pri pozdĺžnom parkovaní, aspoň nehrozí ťuknutie do auta vpredu, či vzadu. Viac info: https://wirer.sk/f3_pdc-predok/ Video "prezentácia": Zoznam materiálu: 1x – 6V1 927 238 E – tlačidlá 1x – 5Q0 919 294 E – riadiaca jednotka predné + zadné senzory 1x – 5Q0 972 718 A – konektor riadiaca jednotka T18 10x – 000 979 009 E – piny konektora riadiacej jednotky 2x – 000 979 009 E – piny konektora tlačidiel 4x – 5Q0 919 275 B GRU – predné senzory 4x – 5Q0 919 133 – tesniaci krúžok 1x – 6V0 919 485 – držiak čidla – vľavo vonku 1x – 6V0 919 485 A – držiak čidla – vľavo vnútri 1x – 6V0 919 486 A – držiak čidla – vpravo vnútri 1x – 6V0 919 486 – držiak čidla – vpravo vonku 4x – 4F0 973 703 – konektor do senzora 12x – 000 979 034 E – pin do senzora 12x – 357 972 740 E – tesniaca gumička 1x – 1J0 973 813 (3B0 973 813) – prepoj motorový priestor voči nárazníku 6x – 000 979 132 E – pin pre konektor prepoja motorového priestoru voči nárazníku 1x – 1J0 973 713 – prepoj motorový priestor voči nárazníku 6x – 000 979 131 E – pin pre konektor prepoja motorového priestoru voči nárazníku 6x + 6x – 357 972 740 E – tesniace gumičky 1x – 5Q0 919 279 – reproduktor pre predné senzory 1x – 4B0 972 623 – konektor pre reproduktor 2x – 000 979 009 E – pin pre konektor reproduktora 10x – 3D0 971 838 L – páska viazacia 4,6×200, 1-3mm 3D0 971 497 B – drziak konektora naraznika (nie je nutný, možné nahradiť 3D0 971 838 L) textilná izolačná páska Montáž nie je až taká komplikovaná, ako sa možno zdá. Teoreticky použiteľné aj pre iné modely trojkového radu, len si treb preveriť zoznam dielov. Kto si na to pri F3 netrúfa, stačí sa ozvať, namontujem. Toto je už druhá montáž, prvá skúšobná bola so zmenou nárazníka. Škoda má vo svojej schéme chybičku, na stránke to máte opravené. Rozumné otázky rád zodpoviem... Opravená schéma: Chybička:
  21. 7 points
    Zdravím vás všechny a ráda bych se s vámi chtěla podělit o můj zážitek. Bydlím v Británii již přes dvacet let a začátkem prosince jsme si pořídili nového Karoqa 1.5 tsi, benzín - manuál. Zhruba po dvou dnech jsme si uvědomili, že auto při rozjezdu, když je auto chladný, tak sebou škube a trhá když se zvedá spojka. Také když jste na dvojce, tak při malých rychlostech auto úplně ztratí zničeno nic rychlost a musíte děsně rychle podřadit na jedničku, protože se to obvykle stane když to nejmíň potřebujete. Než jsme auto koupili, chtěli jsme zkušební jízdu v tom autě, které jsme si vybrali. Autorizovany prodejce nám ale řekl stejnou pohádku o tom, jak je ten motor žádaný, proto tam mají zakázáno mít 1.5 tsi manuál jako zkušební auto. Bohužel jsme prodejci uvěřili o tom, jak je to skvělé auto, protože jsme nikdy s nimi problémy neměli. Skončilo to tak, že pár dnů před štědrým dnem jsme auto prodali zpět prodejci. Snažili jsme se ho vrátit zpět, na což máme podle místního zákona právo, a požadovali plné vrácení peněz, ale Škoda toto nepovažuje za vadu nýbrž "charakteristiku" i když nám tu vadu potvrdili jejich mechanici. Od Škody jsme měli pár nových aut a nikdy s nima nebyly problémy, až s tím Karoqem. Se Škodovkou jsme tímto naprosto skončili. O zákazníky jim totiž již vůbec dnes nejde. Jejich přístup k zákazníkům je naprostý hnus.
  22. 6 points
    Titan i černá s černými koly vypadají luxusně 👍. 2.0TDi Style manual ke známému do půjčovny v Kong.centru.
  23. 6 points
  24. 6 points
    Vidím to stejně jako náčelník. Co je pro EU mír? Pustit sem teroristy po statisících a čekat, až nás rozložej zevnitř? Kde je ochrana hranic Schengenu? Když jsme ještě nebyli v EU, kontrolovali mám pas na hranicích jako zločincům. Dnes sem pustěj kohokoliv i bez dokladů a ještě říkaj, že na to má nárok a musíme se o ně postarat. Jaký nárok? Ono vybudovat v Evropě mír a prosperitu byla fuška. Jak se na tom migranti podíleli? Tak jaký tu maj mít práva? Ať se domáhají práv hlavně doma v teroristánově. Osobně tu o jejich pojetí práva a nároků v podobě práva saria a jiný zvěrstva nestojím. A jestli se to někomu v Evropě líbí a neváží si toho co tu máme, tak ho lituji, ale sorry, dále to není můj kámoš.
  25. 6 points
    Nove vydani slabikare pro prvni tridu... Ema ma maso... a podobne jiz nevyhovuje a bude nahrazeno. Ema ma burku. Tata je mama. Mohamed je tu doma. Greta ma pravdu.
  26. 6 points
    Ahoj, tak jsem tu zpět se "smutným" happyendem po dvou měsícíh boje s LED světly... Konečně se zdá světla svítí jak mají a zdá se že i nivelace funguje dobře. Po té co jsem pro třetí návštěvu zvolil jiný AS pro vyloučení systémové chyby že to "někdo seřizuje pořád špatně" a byl ochoten si u nového auta za tuto operaci zaplatit, jsem odjel večer z AS s autem které svítilo úplně nejníž od počátku a to tak že jsem na dálnici měl strach že minu výjezd kterým běžně jezdívám... Při poměření se známým co má O3 FL LED bylo zřejmé že jemu svítí světla dobře... Po třech návštěvách AS celkem fiasko a druhý den telefonát k dealerovi ať mne objedná na reklamaci světel. Nejbližší termín ale za 3 týdny :( i přesto, že jsem vylíčil že jsem s autem nebezpečný sobě i okolí a auto samozřejmě potřebuji. Mezitím sms od Škody jak jsem byl spokojen se servisem. To byla asi poslední kapka..., ale snažil jsem se jim v dotazníku objektivně ohodnotit situaci. Druhý den jako reakce jak „přežít tři týdny do reklamace“ mne napadlo zajet na STK na kontrolu a seřízení světel. Trochu koukali, co já tam s novým autem a naměřili že mi to svítí 10mm pod rysku na regloskopu. Nu nechal jsem si vypsat protokol (běžně to ale asi nedělají, měl jsem štěstí že před zavíračkou byl klid a ochota.. no neuvěřitelné! (ještě že mi tam nesebrali technickou ;-D ). Auto seštelovali jen imbusem a hurá konečně vidím do dálky a ne jen zajíce v příkopu!.. Radost ale mne přešla po tom co jsme auto zatížili kdy světla výrazně poklesla...sakra... Nové nastavení nehraje s kalibrací na diagnostice ze servisu.... Další den ráno telefonát z AS kde se jim od Škody vrátila stížnost nespokojeného zákazníka, ať přijedu, vše mi ukáži, mají vše zdokumentováno a kazím jim prý hodnocením pověst... Po té co jsem jim řekl zážitek a o protokolu z STK tak to tedy chtěli vidět... Než jsem stihl přijet do AS... telefonát, že se mi chtějí omluvit že zjistili že měli špatně nastavený regloskop! (a to věděli že už jsem to seřizoval jinde a jdu to napotřetí překontrolovat a seřídit k nim..) Po příjezdu následovala omluva že měli nastaveno na -2% namísto -1%. Tentokrát jsem byl i u seřízení, zkoušeli jsme i funkci nivelaci při zatížení kufru a několikrát se omluvili. Zatím jsem stihl jen krátkou testovací jízdu sám a naložen, ale konečně jsem spokojen a vidím z auta dobře. Vědět ale dopředu co mne čeká tak si radši vystačím s OSRAM Nightbraker silber za 400,- a ušetřím 20tis a své nervy... Rád bych věřil že jen blbou souhrou náhod jsem dosálhl normálního stavu po 4x návštěvě AS ve dvou různých AS největších v kraji, 1x návštěvě STK, mnoho hodin porovnávání s jinými auty, čtením fóra, dokumentování jízd kamerou... atd. Omlouvám se za dlouhý příspěvek, ale snad někomu něco z toho pomůže... Kdyby jen třeba si dojet za 100,- na počkání zkontrolovat světla na STK...
  27. 6 points
    Já jen krátce. Ke dnešnímu dni mám najeto něco přes 2000 km s motorem 1.0 TSI a s DSG. A nemůžu říci, že bych toho výběru litoval.. Pravda, přemýšlel jsem nad 1.5, ovšem v době objednávání ještě nebyla v nabídce a diesel jsem nechtěl.. Pokud se s tím automatem sžijete, tak je jízda úplně bez problémů.... A svižné to je přesně, jak píšete i s tím automatem, zvláště na sportovní režim.. Takže za to pohodlí to stálo.. Infotaiment se mně také občas seká, projeví se to ale jen tím, že se nenačtou služby Škoda connect.. Ale to je vše.. Ostatní funguje. A po radě slečny z infolinky zatím stačil obyčejný restart infotaimentu - za provozu a opět O.K. Jinak žádného "drnčení" ani jiných pazvuků jsem si nevšiml, takže těžko říct.. Ani "odskakování" zadní nápravy... Naopak jsem mile překvapen, co podvozek snese a co si s autem mohu v zatáčkách dovolit.. A to poslední. Sice nejezdím nijak divoce, ale občas vyzkouším co auto snese, jezdím tak 70% po okresce do práce, 30% městský provoz a spotřebu mám 5,6l/100km. Takže za mne - dobrý. (To je za tři, takže výborný :-) )
  28. 6 points
    Zajímavé téma, třeba jeden známý (záměrně píšu známý neboť jeho chudinka choť je kamarádka s mojí paní) optimalizuje ve svem superbu L&K tak, že má soustavně climatronic off, radio off a nedejbože pustit výhřev sedadla, všechny tyto chujoviny jak on říká zvyšují spotřebu paliva. Pneu fouká na nejvyšší povolený tlak prej 3.5bar a do HR jezdí mimo dálnici aby ušetřil samozřejmě bez klimy teče z nich jak z okapu a když jsme je potkali letos v Makarske říkal že proč mám zaplou klimu a nastartovany motor když stojím na červené, prej start stop je skvělý a šetří palivo😁 Dál pak optimalizuje i třeba v zimě doma, tak že nutí rodinu chodit ve svetrech, ponožkách protože teplota 17.stupňů je optimální.😁 Nejlepší na tom je fakt že dotyčný je docela dobře zajištěny a slušně vydělává, jak já říkam řadí se do skupiny škudlilů a kolenovrtů😁 Já osobně neřeším tyto věci jak tady někdo psal, tankuju plnou což je +-40kg permanentně navíc.... a navíc na podobné úvahy nemám čas ani náladu.
  29. 6 points
    Díky za ČR/SK/PL sraz, super, že nám vyšlo i počasí🙂 Tak zase za rok🙂 Po hokeji bylo parkoviště dost plné😄
  30. 6 points
    tak včera jsem ho po dovolené viděl poprvé naživo, no je to nádhera, ten předek to auto neskutečně zmohutněl hnědý vnitřek s béžovým stropem vypadá mnohem elegantněji a míň ala Favorit než v O III zezadu jsem ho moc neviděl, stál u zdi, ale také nádhera, už se na něj moc těším... po víkendu by měl být na značkách edit: tak i pohled zezadu, na víkend by mohl být doma
  31. 6 points
    Míchají se tady jabka s hruškama. Fyzická osoba, firma, akční model... Každý model má svou danou marži, akční modely ji mají většinou sníženou. Tour ji sníženou nemá, ale je to za poslední roky výjimka. Psát tady o firemních slevách je bezpředmětný, závisí to na mnoha aspektech. Je to stejný, jako bych tady psal, že jako majitel sítě plnících stanic kupuju plyn levněji než běžná domácnost. Když už, tak si zjistěte, jestli má vaše firma RKS s ŠA a jestli má podepsaný Zákaznický program. Pak můžete většinu modelů nakupovat levněji i jako zaměstnanec. Není to asi žádná novinka, ale přesto mi přijde, že to tady spousta lidí moc nechápe.
  32. 6 points
    Co má s faceliftem společného to, jestli je nějaké objednané auto na výpravně, v lakovně nebo u prodejce? Máš tady mít buď svoje vlákno a nebo to psát do tématu doby dodání. Na panel klimatizace sahám často. Jednak na vyhřívání sedadel a občas měním teplotu podle aktuální tepelné pohody. Na směr vzduchu nebo na intenzitu větrání nesahám prakticky nikdy. Takže za mě by to byla změna nevítaná. Docela zajímavé je, že v Číně zrušili pravý panel tlačítek vedle řadicí páky a budou mít 360ti stupňovou kameru.
  33. 6 points
    Su dostupne nove mapy http://infotainment-cdn.skoda-auto.com/base/maps/HIGH12_P177_EU_201920.zip
  34. 6 points
    Jasně a proto raději jezdíš s vlastní
  35. 6 points
  36. 6 points
    Thepromise jen se proboha z toho nezastřel,😉 že to Mpi nepotáhne jako Tsi. Asi každý z nás budeme mít lehce svíravě blažený pocit, když nám naše auto vystřelí na 100-vku za 3 sekundy a maximálkou pojede 300km/hod. Ale na takový stroj musí mít člověk peníze, že..........🙂 Ale teď vážně. Celý můj motoristický život jezdím se škodováckými motory. Konkrétně od 1.2 OHV 37Kw, přes 1.3 OHV 50kW, dále 1.2 HTP 44kW, dále 1.2 HTP 51 kW, dále 1.2 Tsi 63 kW, po dnes 1.0 Mpi 55 kW. Samozřejmě z nich nejlépe tahal ten Tsi 63 kW. No a hned za ním byl co se týče svižnosti 1.2 HTP 51 Kw. Ten můj nynější 1.0 Mpi by byl hypoteticky na 3. místě společně s 1.2 HTP 44 kW, tedy aspoň co se týče subjektivního vnímání živosti a tahu motoru. Ale co se týče tzv. řidičské ovládací pohody, tak ten nynější MPi suveréně u mne vede. Ano musí se vytáčet aby jel, ale ta vzájemná sladěnost motoru, převodovky a ovládání spojky je z mých dosavadních aut nejlepší. To takové moje dřívější Tsi si o tom mohlo jenom nechat zdát. Samozřejmě všechno to jsou jen moje subjektivní pocity, ale opřené o dost najetých kilometrů. Pokud se dopředu budeš pocitově cítit blbě, že budeš mít jen Mpi, a není na tzv. výkonější bourák, tak s tím nikdo nic neudělá, to je jen o hlavě. Můj soused v paneláku má nové Volvo XC90 a na mne s mým Mpi pohlíží jako na nýmanda. No a já si říkám Ty chudáku.......... pokud tvůj život je založený na tomto, tak si ho tedy užívej..................
  37. 6 points
    Máme na chatě v kůlničce na dříví sršně. Teda, u sršňů v kůlničce máme dřevo. Ještě přesněji, sršni mají v kůlničce naše dřevo. Své dřevo tam mají, abych byl úplně přesný. Ve své kůlničce mají své dřevo. Když jsem do té kůlničky doskládával další dřevo, abych sršně uplatil, praštil jsem polínkem do té stěny s jejich hnízdem. Jediná věc, která mě překvapila víc než jejich schopnost ve vteřině evakuovat to hnízdo, byla moje schopnost v půlvteřině evakuovat kůlničku. Zatímco ale sršni zaujali bojovou formaci za hlasitého bzučení, já jsem zaujal útěkovou formaci za hlasitého skučení. Zkoušel jsem potom hledat na internetu nějaké informace, jak je přemluvit k odstěhování. Nejjistější se zdá být počkat do jara — prý se každý rok stěhují kvůli hrozbě parazitů. Když počkám do jara, přestěhují se do chaty a kůlničku nám vrátí. A to je fér. Ona ta stránka, co jsem našel, byla vůbec spíš na straně sršňů. Že prý když si na vás sednou, tak nechtějí útočit, jenom si vás oňufávají, jestli se jim budete líbit. Obávám se, že varianta „ne“ je stejně špatná jako „ano“. Jejich jed je prý slabší než vosí. Kdyby byl člověk krysa (a kdo z nás tak trochu není, že jo), snese až tři bodnutí. Která navíc bolí víc než vosí, protože jed sršňů obsahuje víc acetylcholinu. A to je špatný. Jo, a umí ho stříknout na vzdálenost až čtyřiceti centimetrů. Ideálně do oka. Ale jinak jsou to dobráci, utěšovala ta stránka. Hrozně pracovití, ani v noci nespí. Fakt díky za uklidnění, stejně jsem nechtěl dneska jít spát. A nízká teplota jim nevadí. I při teplotě kolem pěti stupňů si dovedou teplo vyrobit a připravit se na akci. Tím je myšlen útok. A užiteční. Těch 700 kousků, co žije v tom hnízdě (COŽE!!!!!), prý sní za den až kilo otravných much, komárů, ovádů a jiné havěti, která vás obtěžuje. Kilo!!! Předpokládám, že si poradí i se zajícem nebo batoletem od sousedů. A jsou klidní až flegmatičtí - jedna z mála věcí, co je naštve, je, když jim přijdete moc blízko k hnízdu. Nikdo ale prý neví, co takový sršeň považuje za příliš blízko. Socially awkward sršeň prý i tři metry. Čtyři, když navážete oční kontakt. Další věc, co je irituje, je mávání rukama. I když se třeba zkoušíte jenom vzdát. Jsou super. Mám je vlastně docela rád.
  38. 6 points
    Lenze ono to je nastavene tak, ze vyjezdeny ridic sa moze napr. pozriet na radio, na neakú dlhonohu 20 rocnu cupku v minisukni vlavo na chodniku alebo nieco ide zdvihnut zo zeme co mu padlo (napr. cigareta) a vtedy ti je ten odhad uplne ze na hovby makove...
  39. 6 points
    Užívejte si tento pohodlný odemknuti a startu, nepremyslejte o zlodejich. Nová auta jsou pojištěna a 4 roky stare mrchy nikdo s drahou rusickou krást nebude. Tyto paranoidní nesmysly se řešily i před 12 lety,kdyz sem kupoval Renault Espace s Kessy ovládáním odemknuti a startu. Všichni mi radili Tohle s kartou ti někdo ukradne není nad klasickém klíček. (U Skodovek byl v te době vrcholem sklopný klíček) Nikdo mi ho neukradnul(kdo by kradl Renault) Jak mi říkal kamarad z kriminálky,kdyz si zloděj profík vyhlídce auto tak s nim odjede,at je zabezpečeno jakkoli. Nov
  40. 6 points
    Ano, přímo před, ale pokud máš světlomety v základním nastavení, tj. po zásahu diagnostikou. Ev. Pokud jsi z Vysočiny, tak přijeď za mnou na školící a ukážu ti jak má seřízení vypadat. DOPLNĚNÍ PRO VŠECHNY: V rámci školícího střediska se dá domluvit, minimálně jednou za měsíc tam dělám školení na moderní světlomety a ADAS systémy, a kouknout na to co máte na autě špatně, resp. nejen podívat ale samozřejmě i nastavit. 😄😎
  41. 6 points
    Výměna oleje - návod pro ženy: 1) Zajet do servisu, nejpozději po 15.000km od poslední výměny oleje! 2) Dát si šálek kávy 3) Po 15 minutách vyplnit šek a s odborně ošetřeným vozidlem opustit dílnu. Výdaje: Výměna oleje: Kč 1000,--; Káva: Kč 30,-- Dohromady: Kč 1030,-- === Výměna oleje - návod pro muže: 1) Zajet do mototechny (nebo podobně), zaplatit 1500,- za olej, filtr, čistící pastu a vonný stromeček. 2) Zjistit, že nádoba na vyjetý olej je plná. Namísto odvozu do patřičné sběrny, vylít olej do jámy na zahradě. 3) Otevřít plechovku piva. Vypít. 4) Zdvihnout vozidlo na hever...půl hodiny předtím hledat klíny! 5) Klíny nalézt pod synovou tříkolkou. 6) Z naštvání otevřít plechovku piva...vypít! 7) Vypouštěcí vanu zasunout pod vozidlo. 8 ) Hledat šestnáctku klíč. 9) Vykašlat se na hledání, použít sikakleště. 10) Povolit výpušťák 11) Výpouštěcí šroub upustit do vany s horkým olejem, přitom se horkým olejem umazat. 12) Uklidit bordel 13) U dalšího piva pozorovat, jak olej vytéká 14) Hledat kleště na filtr 15) Vykašlat se na to. Šroubovákem prorazit a odšroubovat. 16) Pivo 17) Přišel kámoš...zbytek piva vypít s ním! Výměnu oleje dokončit zítra. 18) Další den: vytáhnout vanu s vyjetým olejem z pod auta 19) Posypat pískem olej, který se při 18 ) vylil vedle 20) Pivo - vlastně ne, včera dopito. 21) Dojít do obchodu, koupit pivo. 22) Přidělat nový filtr 23) Nalít první litr oleje do motoru 24) Vzpomenout si na šroub z kroku 11) 25) Hledat šroub ve vaně s olejem 26) Vzpomenout si, že šroub i vyjetý olej byly ekologicky odstraněny na zahradě 27) Vypít pivo 28) Jámu vykopat, hledat šroub 29) První litr nového oleje najít na podlaze garáže 30) Vypít pivo 31) Při utahování výpušťáku sikama sjet rukou z kleští a hrozně si sedřít kůži o kastli 32) Uhodit hlavou na zem...jako reakci na 31) 33) Začít nadávat 34) Zahodit kleště 35) Nadávat dalších 10 min, protože odhozené kleště roztrhly oblíbený plakát na stěně 36) PIVO 37) Očistit ruce o čelo a předpisově obvázat kvůli zastavení krvácení 38) PIVO 39) PIVO 40) Doplnit 4 litry oleje 41) PIVO 42) Spustit auto z heveru 43) Rozbít u toho jeden klín 44) Vycouvat s autem a na olej z kroku 23) nasypat písek 45) PIVO 46) Zkušební jízda 47) Zastaven dopravní hlídkou, odvezen na odběr krve a pokutován za řízení pod vlivem alkoholu 48) Vůz je odtažen 49) Zaplatit odtah Výdaje: Díly: Kč 1500,--; Pokuta za řízení pod vlivem alkoholu: Kč 15000, --; Odtah: Kč 1400,--; Pivo: Kč 600,-- Celkem: Kč 18 500,-
  42. 6 points
    Ještě nějaké fotky Scaly z vídeňského autosalonu. Naživo to až taková bomba není, ale třeba oproti Rapidu Spaceback je opravdu rozhodně hezčí (alespoň pro mne, ovšem každý máme jiný vkus) A co jsem zde zatím postřehl tak nejlépe se asi chválí a kritizuje, aniž to auto dotyčný na vlastní oči vůbec viděl...
  43. 6 points
    Chlapci co bych vám tak popřál do nového roku ? Tak tedy : Petrrrrovi ať už nemá žádnou bolístku na Rapidovi - to by už neustál Motosovi pořádnou firemní káru na elektřinu a k tomu hejno mladých hostesek Stringovi aby už mu ani jednou nezakukalo turbo Beutickovi autorizovaný servis bez nehod koktovi aby mu zas někdo nenaboural auto zezadu či zepředu Clintovi čistý DPF Pavkovi ať mu jede Citigo alespoň 200 Radiusovi a Sabizovi konečně nějaké pořádné AUTO (třeba zn. ŠKODA) a mimoto nejen jmenovaným ale také i všem ostatním : ať se vám daří každý den nejen při cestování se svými vozy ale i v práci či doma
  44. 6 points
    Zdravim, Uz niekolko tyzdnov jazdim na Karoqu 1.5 TSi MAN a kazdym dnom som viac a viac nasrrraty. Auto pri studenom starte skace jak Skippy stepna kengura a ja si pripadam jak pirat s drevenou nohou prvy den v autoskole. Na zaciatku som si nahovaral, ze to je len moj blby styl jazdy, auto je nove a surove atd. A potom som zacal googlit a teraz uz viem, ze chyba nie je vo mne. Soudruzi vo VWG niekde udelali chybu. Ako uz bolo napisane - chyba sa prejavuje ako: 1. Nepravidelny chod (skakavy rozjazd auta) pri zaradenom 1. rychlostnom stupni najma pri nizkych teplotach okolia. (nie, start s 3000 rpm nie je riesenie problemu!) 2. Vyrazna strata tociveho momentu (alebo az zdochnutie motora!) pri preradeni do 2.rychlostneho stupna, zvlast pri nizkej rychlosti auta (tiez sa prejavuje pri studenom motore) Ja som mal skusobnu jazdu u dilera na naftaku - bolo mi povedane ze 1,5tsi je tak ziadany, ze diler nema sancu zohnat tento benzin ako predvadzacie vozidlo. Aj keby som ale benzin vyskusal, zrejme by som nedostal "studene vozidlo", resp. skakanie pri starte by som pripisal na svoje konto. Som prekvapeny, ze na tomto fore je tak malo ludi, ktorym to vadi. (vzhladom na rekordne predaje). Inak to vyzera na fore Skodovky v UK, kde je tento problem TOP TEMA a niektori zakaznici su odhodlani vratit Karoq dilerovi s tym, ze sa jedna o vazny BEZPECNOSTNY problem. Takisto pisu do TV, do novin, motoristickym novinarom, do BBC relacie Watchdog, (ktora riesi prava zakaznikov) a pod. Niektori dileri tvrdia, ze to nie je problem auta, niektori hovoria ze v Skode o tom vedia, ale ze to je "prirodzene spravanie auta", niektori slubuju update softweru, ale nikto zatial neposkytol oficialne stanovisko automobilky k problemu. Sorry, forum len v anglictine: https://www.briskoda.net/forums/topic/446820-15-sel-first-gear-issue/?page=33 Zjavne ale ide o problem motora 1,5tsi, kedze su zdokumentovane staznosti aj od vodicov VW T-ROC alebo tiez SEATu Arona. https://www.honestjohn.co.uk/carbycar/volkswagen/t-roc-2018/good https://www.honestjohn.co.uk/our-cars/seat-arona/hopping-mad-with-the-arona/ Ak neberiem do uvahy tento spominany problem, Karoq je super auto. Bohuzial, toto skakanie pri rozjazde je tak otravne, ze sa s tym neviem zmierit. Mam pravo na bezchybny produkt. Do noveho roka 2019 Vam zelam vela zdravia a Karoqu SW zaplatu, ktora navzdy vyriesi tento Kangaroo syndrom. Co by sme mali urobit my v CR a SR (vsetci nespokojni zakaznici spolu), aby sme dostali jasne stanovisko od Skodovky ?
  45. 6 points
    Jj, taky preji, hlavne aby se vam ty vase popelnice nesypaly a ja pak nemusel rikat moji oblibenou vetu " ja vam to rikal". [emoji23]
  46. 6 points
    Hm, takže informace typu "jedna bába povídala", sype se to, ale nevím co. Neuvedl jsi jedinou konkrétní závadu, to je k ničemu. Asi tak na úrovni hospodského žvanění u piva. Pokud nemáš konkrétní relevantní informace, zdrž se pro příště podobných zbytečných příspěvků. Máme několik FIII 1.0 TSI 81 kW v práci, dokonce se teď už objevil i první FL, všechny jezdí jen a pouze po Praze a není s nimi sebemenší problém. A to nejen s motory.
  47. 6 points
    A ještě jedna z dálnice. V té hnědé metle to vypadá dobře!
  48. 5 points
  49. 5 points
    Jak píšeš. Je to o aktuální situaci na silnici i schopnostech řidiče. Mě jen irituje, že lidi řvou, když někdo jede rychleji, jak je potřeba ho zlikvidovat atd. A ti stejní pak odhodí auto klidně v křižovatce, nebo na jiných místech. Když se pak začnu chovat přesně podle předpisů, tak bych potřeboval tak 3 auta na den. Chce to prostě používat mozek.
  50. 5 points
    Už delší dobu stavím modely z lega a rád bych se o ně formou návodů podělil s Vámi. V současné době se začínám věnovat starším modelům Škoda, momentálně mám hotového Rapida a pracuji na 120 mezitypu. Dále je v plánu erko, stovka a další, ale vše záleží na zájmu lidí. Bohužel kromě toho, že tvorba kvalitního návodu zabere dost času (10-30 hodin + tvorba modelu ve 3D), tak abych vše otestoval musím podle návodu model někdy i několikrát sestavit. Proto by se mi hodila podpora. Na oplátku za měsíční příspěvek nabízím dané návody včetně seznamu kostek a samozřejmě pomoc s jejich individuálním zakoupením, aby si model mohl postavit kdokoliv doma. Podpořit mě můžete na této stránce, za příspěvek 5 dolarů dostanete návody a seznamy kostek, za příspěvěk 10 dolarů navíc i 3D modely, které se v daném programu dají snadno upravovat, měnit barvy a dále přizpůsobit podle sebe. https://www.patreon.com/user?u=15669189 Veškeré dotazy ohledně modelů a věcí kolem rád zodpovím na Facebooku a nebo samozřejmě i zde. https://www.facebook.com/PsychoWard666-LEGO-models-338105333453378 Samozřejmě budu vděčný za sdílení mezi vašimi přáteli a známými, které by to mohlo zaujmout. Děkuji všem za podporu.


×
×
  • Create New...