Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      9 750


  2. Devil...

    Devil...

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      198


  3. Petrrr

    Petrrr

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      15 911


  4. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      8 790


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 13.12.2018 ve všech sekcích

  1. Dobrý postřeh...však jsou obě v podstatě polokombi.
    2 body
  2. Audi od Škodovky dost opisovalo.
    2 body
  3. Couvaci budou dve, v kazde koncove svitilne. V te Full LED verzi bude ve vnitrni casti na 5. dverich vyuzivat diody pro blinkr. V nizsi verzi to same misto, ale jen jako zpatecka (zarovka). To take znamena, ze blinkr bude jen ve vnejsi casti (zarovka), stejne tak koncove svetlo a brzda (LED).
    2 body
  4. Kdyby jen s Audi. Neni to tak davno kdy nekteri novinari srovnavali Superba s Mercedesem kdy Skoda byla samozrejme lepsi a nebo ORS s Porschem kdy O byla zase lepsi. Skoda je proste vzdy nejlepsi at to srovnavas s cim chces. Neda se svitit. Nevim proc to Audi, Mercedes, Porsche, ale i Bentley, RR, Bugatti nejdou zabalit. [emoji23][emoji23][emoji23]
    2 body
  5. azriel: Hádám že o řád víc než těch, co se tomu na poprvé zasmáli, přecejen pro neznalého je to nerozlousknutelný oříšek. :) Když už tu jedou ty oborové, tak dborníci ve svých oborech dostanou záludnou otázku, kolik je 2x2. Strojař vezme logáro, chvilku s ním pracuje a povídá: "Je to 3,99." Fyzik chvilku šermuje s tabulkami a pak říká: "Výsledek leží v intervalu 3,98 až 4,02." Filosof se ptá: "Co myslíte tím 2x2?" Právník opáčí: "Předně třeba přesně definovat pojem 2x2." Nakonec se zvedne účetní, zavře dveře i okna a pak se tichým hlasem ptá: "Kolik chcete aby to bylo?"
    2 body
  6. Áno, podoba tam je, ale len podoba. Audi je pekná. Zato tá Scala vyzerá ako keby sa Fabia 3 nechala pretiahnuť Hyundaiom. Predná časť vyzerá ešte celkom fajn, bok je klasická škodovka. Ale tá zadná časť ? ? To čo je ? ? Podľa mňa je to humus. Bez urážky. Čakal som, že po takom krásnom aute ako je Superb 3 pôjde dizajnovo Škodovka hore, ale mám pocit, že dobré časy skončili.
    1 bod
  7. Projel jsem se z 1,4 a 1,5 tsi hned po sobě a ta 1,5 se mě zdala linější . Tak jsem šel do 1,4 a to jsem puvodně podle recenzí chtěl koupit přišti rok 1,5 ale GPF a akce Octavia trumf mě donutila ji koupit letos
    1 bod
  8. kulogrande : ano, samozřejmě že jsem ti psal zprávu...ale stále ještě si si ji nepřečetl...opravdu netuším proč... Kartu už mám pro tebe připravenou :-) 310 má jiný princip ochrany , tady žádný kod nepomůže...
    1 bod
  9. Podívej se do správ tady na fóru, určitě se ti ozval...
    1 bod
  10. Podle mě když už tak jedině ten android modul, protože ti zůstává origo nastavení všech funkcí v Boleru..výměnou celého rádia stratíš mnohu těch nastavení, které máš origo v Boleru..Na FB ve skupině to tam borec má, házel i fotky z menu toho rádia a origo nastavení už tam samozřejmě není.něco se tam zobrazuje, něco nastavit jde, jen v anglině, ale moc toho není..takže pokud si chceš zachovat origo Bolero, tak mi vychází jen ten android modul.
    1 bod
  11. Když jsi tak šikovný, a podíval jsi se i na ostatní příspěvky, určitě si zvládneš také vygooglit cenu, která se různí podle zdroje. Originál u Škodovky klidně za 500, na bazaru i kolem 50. Malá nápověda je číslo černého 3B0868445 82V a světlého 3B0868445 1SQ dílu.
    1 bod
  12. Ohledně zvuku z motoru ti takto přes net asi neporadíme, možná ti dá někdo ještě nějaký tip. Max. otáčky na volnoběh jdou jen do 2.500 ot, to je normální. (ASR OFF to vyruší a jde až do maxima, nebo zařazený kvalt). Řešilo se to zde:
    1 bod
  13. Kamarádi slevy na skoda-auto: http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/vyprodej-skladu#http%3A%2F%2Feshop.skoda-auto.com%2Fcz%2FCategoryOnlyResultsDisplayView%3FpageView%3Dimage%26catalogId%3D10051%26displayMode%3Ddepartment%26showHero%3Dfalse%26categoryId%3D57002%26categoryId%3D57002%26langId%3D-11%26storeId%3D10001%26identifier%3D1544697875053
    1 bod
  14. Jednoducho. Zo zadnej strany je poistka. To treba plochym skrutkovacom potiahnut smerom do predu (v smere jazdy). Nasledne packa ide do pravej strany vybrat von. Staci si otvorit dielensku prirucku alebo niektory z mojich navodov...
    1 bod
  15. Nová verze,upravit přes LP 1.Carista++3.8+beta-13.apk nebo https://uloz.to/!gTz0YMbV5ALC/1-carista-3-8-beta-13-apk
    1 bod
  16. Nicméně je to už dávno tuctovka.
    1 bod
  17. 1 bod
  18. Dovolil som si mensi porovnavaci photoshop ako by mohla vyzerat Scala s beznou strechou a plechovymi 5. dverami:
    1 bod
  19. Jedou strojař, elektrotechnik a programátor ze služební cesty a klekne jim auto. Strojař řekne: "Jo kolegové to nejspíš bude zadřenej píst s tim asi nic neuděláme." Elektrotechnik řekne: "No i kdyby to byly jenom spálený svíčky nebo cívka, tak s tim tady taky nic neuděláme." Programátor ale namítne: "Počkejte kolegové, měli bychom nejdřív zkusit vystoupit a zase nastoupit. Třeba se to zas rozběhne."
    1 bod
  20. @Pawouk Buď a nebo někdo konečně dostal rozum :D @Romiiken Jasně, já ten motor nehaním, každý motor má své určení. Rozhodně nemíním to MPI nějako shazovat, ono díky zpřevodování to jede obstojně a na meziměstský provoz (a do města ideál) to bohatě stačí. Navíc proti Felicii je Fábie co se týče bezpečnosti, ovládání atd. uplně jinde :)
    1 bod
  21. Ve škodovce asi čtou ŠH, když vrátili dojezdy a dálkové ovládání oken.
    1 bod
  22. Pawouk. Mám doma Fabiu 2 FL 1.4 16V 63 KW aj 74 KW Fabiu 1. Veď tá chúda má teraz problémy trošku. A naozaj na normálne jazdenie je tá 1.0 príjemnejšia. Skús sa odviezť a nie riešit parametre. :)
    1 bod
  23. Ahoj, no já měl FI 1.4 16V 74kw Elegance a bez ostřikovaču světel a hlásilo mi to že mám min hladinu kapaliny v ostřikovači + vyhřivané trysky ostřikovačů. No někde šetřit musejí, ale když si vzpomenu kolik stála FI. ELEGANCE a kolik tedˇ FIII. STYLE tak se to dá odpustit.
    1 bod
  24. Když v roce 1991 začal Volkswagen vstupovat do Škody, asi nikdo netušil, že o necelých třicet let později bude možné mladoboleslavskou značku bez velkých výčitek poměřovat s Audi
    0 bodů
  25. Tak jistě... Zrychlení z 0 na 100 km/h za 14,9 s vs 12,1; maximálka 168 vs 175 km/h; točivý moment směšných 95/ Nm vs 132... Do otáček to možná jde, tiché to možná také bude, ale to bude asi tak všechno. Prý pokrok nezastavíš, to jsme tedy pokročily směrem k nižším výkonům a třem válcům. Fakt skvělé.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...