Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. beuticek

    beuticek

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      3 980


  2. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      4 636


  3. Mařák 22

    Mařák 22

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      19


  4. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      8 645


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 20.12.2018 ve všech sekcích

  1. Hm, takže informace typu "jedna bába povídala", sype se to, ale nevím co. Neuvedl jsi jedinou konkrétní závadu, to je k ničemu. Asi tak na úrovni hospodského žvanění u piva. Pokud nemáš konkrétní relevantní informace, zdrž se pro příště podobných zbytečných příspěvků. Máme několik FIII 1.0 TSI 81 kW v práci, dokonce se teď už objevil i první FL, všechny jezdí jen a pouze po Praze a není s nimi sebemenší problém. A to nejen s motory.
    3 body
  2. Jak píšeš tohle mě neživí mám to jako koníčka takže si jen tak hraji mám VCDS hex-net, SuperVAG v plné verzi a BOSCH KTS a porovnávám je mezi sebou která je na co lepší. Takže pokud někdo potřebuje poradit tak rád pomůžu nezkovávám si to pro sebe jako někteří.
    2 body
  3. 2 body
  4. Mozno objednali len mensie porcie...
    1 bod
  5. Rád bych měl možnost zapnout nejdřív zadní mlhovky, potom až ty přední. Momentálně to mám (od výroby) naopak. Na staré fabii stačilo prohodit dva vodiče v konektoru spínače světel, ale pohledem na schéma v OIII jsem pochopil, že teď už jde všechno přes řídicí jednotku a ze spínače světel jde ohledně mlhovek jen jeden drát. Dá se nějak elegantně (tj. bez nadměrného bastlení) prohodit spínání předních a zadních mlhovek?
    1 bod
  6. Každý auto semtam musí do servisu, třeba na výměnu oleje, přezutí na zimní/letní, služebky z leasingovky tam snad jezdí i měnit stěrače nebo co, ale ani jedno neznamená že se to sere.
    1 bod
  7. Hodím sem info, třeba se bude někomu hodit dodělával jsem roletky do zadních dveří SII, sundat tapecírunk víc foto nejlépe když se Vám podaří sehnat tapce ve stejném dekoru když máte hliník tak v hliníku nebo když je dřevo tak ve dřevě, já mám dřevo a to se mi nepodařilo sehnat když ano zase byla výplň látka nebo to bylo ze sedana které nepasují sehnal jsem v imitaci hliníku sundat tapecírunk z vozu potřeba vymontovat z tapecírunku roletku jsou tam torxy tuším 13ks vytáhnout opatrně roletku ven tet mě čekala výměna lišt otázka jestli nahřívat kroužky zatavené horkovzdošnou pistolí nebo odvrtávat pistolou to nebylo ono, moc se to škvařilo ... vrtačkou to bylo v pohodě použil jsem vrták 10mm odvrtak opatrně zatavené kroužky 12ks ukazuji prstem v červeném kroužku v ose pak opatrně vytáhnout lištu at nepraskne je plastová a to samé z druhého tapecirunku tet už jsen přeházet lišty ale je potřeba je hezky spasovat do sebe aby z venku hezky sedly a lícovaly pak zatavit pájkou co půjde 12ks a ještě jsem to zalil tavnou pistolý a namontovat roletky na tapecirunk nasadit na auto jinak je potřeba koupit dva držáky na upevnění rolety na okno, pro zajímavost dva držáky přišli na 890kč což je opravdu lidová cena foto
    1 bod
  8. Jenom pro info světla na OC III se nekodují, ale přizpůsobují a přízpůsobit to jde prostě v jednotce přehodíš funkce mlhovek ze zadních uděláš přední a obráceně. Zapsat to jde, ale fyzicky jsem to ještě nezkoušel až bude příležitost tak to zkusím a podám info. A jak tady někdo psal tak ze světlama na CR pq 37 a pq 26 se dá skutečně udělat vánoční stromek jenom Superb III má 2723 přízpůsobení světel.
    1 bod
  9. 1.6 TDI 88 kW DCXA. Jiná 1.6 TDI v SIII nebyla.
    1 bod
  10. Máš, nový auto,asi bych to reklamoval.Mají DP kde je určitě postup.
    1 bod
  11. 1 bod
  12. Dakujem, ze to Alesovi niekto vysvetlil, lebo tu kecal nezmysly. Tiez som riesil podobnu vec, a bolo to ako popisujes ty, nie ales. Jeho prispevky jednoduchsich uzivatelov castejsie matu.
    1 bod
  13. Je potřeba objednat klíč ze Škodovky takzvaný dealer key a potom ho nahrát jinou diagnostikou. Problém je, že neorigo klíče umí nahrát málokdo protože do nich neumí nahrát imodata. Pokud si objednáš klíče na VIN tak immodata jsou tam nahrané a ty ho k autu jenom přihlásíš přes neorigo diagnostiku třeba VVDI Xhorse, ABRITES, Supervag. VVDI a ABRITES umí nahrát i immo data takže ti stačí prázdný klíč. Ze SuperVAGEM ho naučíš do auta, ale potřebuješ aby v něm byla nahraná immo data. V klíčích MQB (OC.III) je tip transpordéru TP 88/TP48AES a 16 bitů component security a to umí zatím jen ty dvě značky.
    1 bod
  14. Nová beta,upravit přes LP Carista++3.8+beta-14.apk Carista++3.8+beta-15.apk
    1 bod
  15. Viděl jsem ho v pátek na dálnici, s těmi světly mají pravdu - blinkry jsou opravdu LED a postupně se rozsvěcejí jako to mají audiny, jinak to bylo slušně maskované a víc nebylo vidět...
    1 bod
  16. Tak se přitulím k manželovi a říkám: "Miláčku, sáhni si, jak jsem krásně oholená.." A ten blbec mi začne kontrolovat obličej.
    1 bod
  17. Poslední dobou se mi zdá, že je to tu samej vocas.
    1 bod
  18. To fakt myslíte vážně, že si přední světla nastavujete podle "oka " ? Bože.....
    1 bod
  19. A na to všechno jsi přišel jak?? Psal někdo na internetu? Rezerva je, zvláště u 66kW, dobrá úprava dokonce sníží NOx, a výkon není problém, problém je točivý moment, ale pokud nenabíhá příliš strmě tak 25 až 30Nm, je krásně s rezervou a je to i dostatečně poznat.
    0 bodů
  20. No, po fiasku i ve druhém autorizáku jsem si vzal 6mm imbus a světla si na rovné dlouhé silnici výškově nastavil sám. Každému jsem dal 1,5 otáčky. Světla jsou nastavena tak, že přechod světlo/stín je sotva vidět Tzn. světla jsem zvedl a pak pomalu sklápěl do okamžiku, kdy ten přechod začal být vidět v dálce na silnici. S tímhle nastavením mám za tmy najeto cca 600 km (cca 2/3 mimo dálnice a silnice pro motorová vozidla) a blikla na mě za celou dobu dvě auta a v obou případech to bylo na horizontu, kdy jakkoliv nastavená světla svítí nahoru. Teď to konečně svítí! A s dálkovýma je to jako jízda ve dne. Paráda a spokojenost.
    -1 bodů
  21. Zvažoval jsem chipnout mítně 1.2 TSI 66kw, ale Škoda "dimenzuje" převodovky i spojky úplně na hranu daného výkonu a tak, kdo ví, co by dělo :-) Navíc chiptuning zvyšuje emise a nechci smradit lidem více do oken :-)
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...