Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      15 120


  2. miklisek

    miklisek

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      5 764


  3. MilanHos

    MilanHos

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      4 511


  4. stafa

    stafa

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      1 246


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 24.12.2018 ve všech sekcích

  1. Často se tu objevují pohádky jako “dalnice, 140, spotřeba 6”... tak tedy jedna v ideáních podmínkách ... Praha - Frankfurt, tempomat 140, prázdná dálnice, plynulá doprava ... (1.0, DSG7, 18” kola)
    4 body
  2. Tak pinďouři, přeju vám všem pěkné Vánoce. Doufám, že Plačkovi Ježíšek nadělí konečně to dospělé auto co si tak celý rok vroucně přál Sice jsem doufal, že ho za ty kecy odnese na Mikuláše čert, ale bohužel vzal prej omylem starýho Vencu z bistra. Holt i peklo se někdy mejlí
    3 body
  3. Daniel Landa, fanoušek motorismu, včera havaroval při rallye a nehodu nepřežil. Jeho pseudonym 'Žito 44', se tímto mění na 'Nedožito 45'... Pepík se raduje z dárků: „A mami, všechny tyhle dárky jsou od Ježíška?"„Přesně tak, Pepíčku," usměje se máma.„Aha, takže vy jste se na mě letos zase vysrali.” Podroušený řidič čeká v doprovodu příslušníka dopravní policie na výsledek krevní zkoušky. Po chvíli se otevřou dveře a lékař povídá: „Je to negativní, nenašli jsme v alkoholu žádnou krev!”
    2 body
  4. Tak holky, ........i já Vám všem taky přeju krásné svátky plné pohody a v novém roce hodně osobních i pracovních úspěchů [emoji106]
    2 body
  5. Jj, taky preji, hlavne aby se vam ty vase popelnice nesypaly a ja pak nemusel rikat moji oblibenou vetu " ja vam to rikal". [emoji23]
    2 body
  6. Ahoj, i já se připojuji k přání pohodových vánočních svátků a vše dobré v roce 2019. A málo problémů se škodověnkama, ať neděláme Plačkovi radost ?
    2 body
  7. Mám tady pár návodů na přizpůsobení kdyby měl někdo zájem není to z VCDS, ale třeba to někomu pomůže. Některé funkce nepůjdou spustit na Octavii III facelift má jiný CR než Octavka před faceliftem. Aktivace třetího brzdového světla při otevřeném kufru (kontrola nedovřeného kufru) Použité moduly SuperVAG (Comfort VW) Předplatné na rok 2018 Typy vozidel · ŠKODA: Superb III, Octavia III, · VW: GOLF VII, Passat B8 · SEAT Leon III Podmínky Nedovřené dveře zavazadlového prostoru. Postup 1. Navažte komunikaci s řídící jednotkou Elektronický centrální rozvod (09). 2. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Procedura login zvolte Zpřístupnění funkci přízpusobení a potvrďte OK. 3. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Brzdové světlo třetí MA57: Funkce osvětlení H22, nastavte Páté dveře otevřeny. 4. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 5. Klikněte na ikonu Další. 6. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Brzdové světlo třetí MC9: Intenzita GH22, nastavte hodnotu podle toho, jak moc má světlo při otevření dveří svítit. Pro diody od 0 až 127 (127 = 100% svítivost) Pro vláknové žárovky 0 - 100 % 7. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 8. Klikněte na ikonu Další. 9. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Brzdové světlo třetí MA57: Způsob stmívání GH22 a nastavte Zvyšování jasu až po nastavenou hodnotu. 10. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 11. Konec, funkce je nastavena. Poznámky Postup se vztahuje pouze na jednotky Elektronický centrální rozvod koncernové platformy MQB s objednacím číslem začínající 5Q0. Probliknutí třetího brzdového světla při zamknutí/odemknutí auta 5Q0 Testo postup platí jen pro Elektronický centrální rozvod s objednacím číslem začínající 5Q0. Pokud máte v autě Elektronický centrální rozvod s objednacím číslem začínající 6C0, použijte postup: Bliknutí třetího brzdového světla při zamknutí/odemknutí auta 6C0 Typy vozidel · ŠKODA: Superb III, Octavia III · VW: GOLF VII, Passat B8 · SEAT Leon III Podmínky Dálkové zamknutí/odemknutí auta. Postup 1. Navažte komunikaci s řídící jednotkou Elektronický centrální rozvod (09). 2. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Procedura login, zvolte Zpřístupnění funkci přízpusobení a potvrďte OK. 3. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Brzdové světlo třetí MA57: Funkce osvětlení B _22, zvolte položku Potvrzení funkce 1. 4. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 5. Konec, funkce je nastavena. Poznámky Postup se vztahuje pouze na jednotky Elektronický centrální rozvod koncernové platformy MQB s objednacím číslem začínající 5Q0. Bliknutí předních mlhovek při světelné houkačce Použité moduly SuperVAG (Comfort VW) Předplatné na rok 2018 Typy vozidel · ŠKODA: Superb III, Octavia III · VW: GOLF VII, Passat B8 · SEAT Leon III Podmínky Zapnuté zapalování s zapnutí světelné houkačky. Postup 1. Navažte komunikaci s řídící jednotkou Elektronický centrální rozvod (09). 2. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Procedura login zvolte Zpřístupnění funkci přízpusobení a potvrďte OK. 3. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Mlhovka přední vlevo: LB45 Funkce osvětlení C_12, nastavte Světelná houkačka při tlumených světlech. 4. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 5. Klikněte na ikonu Další. 6. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Mlhovka přední vlevo: LB45 Intenzita CD12 nastavte hodnotu v % 0 až 100, podle toho jak moc má mlhovka při aktivaci svítit. 7. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 8. Klikněte na ikonu Další. 9. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Mlhovka přední vlevo: LB45 Způsob stmívání CD12, nastavte Zvyšování jasu až po nastavenou hodnotu. 10. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 11. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Mlhovka přední vpravo: RB5 Funkce osvětlení C_13, nastavte Světelná houkačka při tlumených světlech. 12. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 13. Klikněte na ikonu Další. 14. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Mlhovka přední vpravo: RB5 Intenzita CD13, nastavte hodnotu v % 0 až 100, podle toho jak moc má mlhovka při aktivaci svítit. 15. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 16. Klikněte na ikonu Další. 17. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Mlhovka přední vpravo: RB5 Stmívání CD13, nastavte Zvyšování jasu až po nastavenou hodnotu. 18. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 19. Konec, funkce je nastavena. Poznámky Postup se vztahuje pouze na jednotky Elektronický centrální rozvod koncernové platformy MQB s objednacím číslem začínající 5Q0……… . Parametry přisvícení do zatáčky (corner) Použité moduly SuperVAG (Comfort VW) Předplatné na rok 2018 Typy vozidel · ŠKODA: Octavia III, Rapid, Fabia III · VW: GOLF VII, Polo VI · SEAT LEON III, Toledo, Ibiza V Podmínky Pro nastavení funkce musí být na autě aktivní corner (přisvícení do zatáčky). Postup 1. Navažte komunikaci s řídící jednotkou Elektronický centrální rozvod (09). 2. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Procedura login, zvolte Zpřístupnění funkci přízpusobení a potvrďte OK. 3. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku statické zat. světlo: dolní mezní rychlost (km/h). Zde se nastavuje rychlost, při které se má funkce spustit. 4. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 5. Klikněte na ikonu Další. 6. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení a zvolte položku statické zat. světlo: horní mezní rychlost (km/h). Zde se nastavuje rychlost, při které se má funkce deaktivovat. 7. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 8. Konec, funkce je nastavena. Poznámky Funkce corner je aktivní pouze při nastartovaném motoru, zapnutí potkávacích světlometů a natočení kol. Tato funkce nekativuje přisvícení do zatáčky, jen nastavuje jeho parametry (minimální a maximální rychlost při které se spustí) Parametry funkce Tripling (počet bliknutí blinkru po krátkém stisku páčky) Použité moduly SuperVAG (Comfort VW) Předplatné na rok 2018 Typy vozidel · ŠKODA: Superb III, Octavia III, Rapid, Fabia III · VW: GOLF VII, Polo VI · SEAT LEON III, Toledo, Ibiza V Podmínky Zapnuté zapalování a klepnutí do páčky blinkru. Postup 1. Navažte komunikaci s řídící jednotkou Elektronický centrální rozvod (09). 2. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Procedura login, zvolte Zpřístupnění funkci přízpusobení a potvrďte OK. 3. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku řízení blikání : Komfortní blikání, počet cyklů. Nastavte počet bliknutí 1 až 5 podle toho, kolikrát se provede bliknutí po aktivaci blinkru. 4. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 5. Konec, funkce je nastavena. Poznámky Funkce je aktivní po klepnutí do páčky blinkru. Upozornění na zapnuté mlhovky při překročení určité rychlosti Použité moduly SuperVAG (Comfort VW) Předplatné na rok 2018 Typy vozidel · ŠKODA: Superb III, Octavia III, Rapid, Fabia III · VW: GOLF VII, Polo VI · SEAT LEON III, Toledo, Ibiza V Podmínky Zapnuté mlhovky. Postup 1. Navažte komunikaci s řídící jednotkou Elektronický centrální rozvod (09). 2. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Procedura login, zvolte Zpřístupnění funkci přízpusobení a potvrďte OK. 3. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Jízdní a obrysová světla: Koncová mlhová světla, rychlost pro zobrazení výstrahy [km/h]. Nastavte rychlost, při které chcete, aby vás signalizace upozornila, že jsou mlhovky zapnuty. 4. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 5. Konec, funkce je nastavena. Poznámky Funkce je aktivní po dosažení nastavené rychlosti. Dodatečné setření stěračů po ostříknutí skla Použité moduly SuperVAG (Comfort VW) Předplatné na rok 2018 Typy vozidel · ŠKODA: Superb III, Octavia III, Rapid, Fabia III · VW: GOLF VII, Polo VI · SEAT LEON III, Toledo, Ibiza V Podmínky Spuštění ostřikovače čelního skla Postup 1. Navažte komunikaci s řídící jednotkou Elektronický centrální rozvod (09). 2. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Procedura login zvolte Zpřístupnění funkci přízpusobení a potvrďte OK. 3. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Stěrače čelního skla: Stírání kapek vpředu, nastavte aktivní. 4. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 5. Klikněte na ikonu Další. 6. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Stěrače zadního skla: Stírání kapek vzadu, nastavte Aktivní. 7. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 8. Konec, funkce je nastavena. Poznámky Funkce je aktivní při spuštění ostřikovače skla Anti-Theft system (systém ochrany proti krádeži) Použité moduly SuperVAG (Comfort VW) Předplatné na rok 2018 Typy vozidel · ŠKODA Octavia III, Rapid, Fabia III · VW GOLF VII, Polo VI · SEAT Ibiza V, LEON III A další koncernová vozidla VW podporující platformu MQB Popis funkce: Pro aktivaci této funkce není nutné mít v autě zabudovaný alarm. Po aktivaci této funkce se při násilném otevření dveří spustí alarm (siréna) a výstražné blinkry. Tento alarm se spouští pokud je auto zamčené a někdo se pokusí dveře otevřít násilím nebo zevnitř auta přes rozbité okno. Změna kódování v řídicí jednotce Elektronický centrální rozvod - adresa 09 1.Navažte komunikaci s řídící jednotkou Elektronický centrální rozvod (09). 2.V menu Příkazy komunikace zvolte funkci kódování 3.Vyberte položku Systém varování proti krádeži a změňte hodnotu na aktivní 4.Klikněte na Zapiš změny Poznámky Pokud řídící jednotka elektronický centrální rozvod nemá komfortní kódování tak v dlouhém kódování na 12 Byte změňte Bit z 0 na 1. Změna přizpůsobení v řídicí jednotce Elektronický centrální rozvod - adresa 09 1. Navažte komunikaci s řídící jednotkou Elektronický centrální rozvod (09). 2. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Procedura login, zvolte 3. Zpřístupnění funkci přízpůsobení a potvrďte OK. 4. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku, Ochrana proti odcizení : Zpoždění alarmu změňte na dveře řidiče, kontakt thatcham. 5. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 6. Klikněte na ikonu Další. 7. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku, Ochrana proti odcizení :Ochrana proti odcizení,režim změňte na aktivní. 8. Potvrďte Uložení nové hodnoty 9. Klikněte na ikonu Další. 10. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku, Ochrana proti odcizení : Akustická výstražná houkačka změňte na aktivní 11. Potvrďte Uložení nové hodnoty 12. Klikněte na ikonu Další. 13. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku, Signály zpětného hlášení : Potvrzení úkonu, akusticky změňte na aktivní Potvrďte Uložení nové hodnoty 1. Klikněte na ikonu Další. 2. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku, Signály zpětného hlášení :Potvrzení úkonu, akusticky houkačkou změňte na aktivní 3. Potvrďte Uložení nové hodnoty 4. Konec, funkce je nastavena. Poznámky Při této variantě není nutné mít originální alarm. Po zamknutí je nutné počkat cca 30 sekund pro aktivaci alarmu. Po zamknutí vozidla a otevření dveří se spustí akustická signalizace a rozblikají se výstražné blinkry. Otestovat funkci lze tak, že stáhnete okno řidiče zamčete vozidlo počkáte cca 30 sekund a otevřete dveře přes stažené okno vnitřní klikou a musí se spustit alarm. Ovládání okna řidiče po vypnutí zapalování Typy vozidel · ŠKODA Octavia III, Rapid, Fabia III · VW GOLF VII, Polo VI · SEAT Ibiza V, LEON III A další koncernová vozidla VW podporující platformu MQB Podmínky Elektricky ovládaná okna Postup 1. Navažte komunikaci s řídící jednotkou Elektronický centrální rozvod (09). 2. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Procedura login, zvolte Zpřístupnění funkci přízpusobení a potvrďte OK. 3. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2: Doběh motorů oken při svorce 15 nastavte aktivní. 4. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 5. Klikněte na ikonu Další. 6. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2: Doběh motorů oken při otevření dveří přerušit nastavte aktivní. 7. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 8. Klikněte na ikonu Další. 9. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2:Doběh motorů oken při vypnuté svorce 15, doba nastavte čas po který má být okno aktivní 10. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 11. Konec, funkce je nastavena. Poznámky Při této funkci jde ovládat okno řidiče i při vypnutém zapalování. Zavření/otevření okna řidiče přes dálkové ovládání Použité moduly SuperVAG (Comfort VW) Předplatné na rok 2018 Typy vozidel · ŠKODA Octavia III, Rapid, Fabia III · VW GOLF VII, Polo VI · SEAT Ibiza V, LEON III A další koncernová vozidla VW podporující platformu MQB Podmínky Je nutné mít elektricky ovládána všechny čtyři okna Postup · Navažte komunikaci s řídící jednotkou Elektronický centrální rozvod (09). · V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Procedura login, zvolte Zpřístupnění funkci přízpůsobení a potvrďte OK. · V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2: Komfortní ovládání:všechno nastavte aktivní. · Potvrďte Uložení nové hodnoty. · Klikněte na ikonu Další. · V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2: Komfortní otevírání nastavte aktivní. · Potvrďte Uložení nové hodnoty. · Klikněte na ikonu Další. · V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2: Komfortní zavírání nastavte aktivní · Potvrďte Uložení nové hodnoty. · Klikněte na ikonu Další. · V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2:Komfortní zavírání oken dálkovým ovladačem nastavte aktivní · Potvrďte Uložení nové hodnoty. · Klikněte na ikonu Další. · V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2:Komfortní otevírání oken dálkovým ovladačem nastavte aktivní · Potvrďte Uložení nové hodnoty. · Klikněte na ikonu Další. · V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2:Komfortní otevírání oken přes zámek ve dveřích nastavte aktivní · Potvrďte Uložení nové hodnoty. · Klikněte na ikonu Další. · V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2: Komfortní zavírání oken přes zámek ve dveřích nastavte aktivní · Potvrďte Uložení nové hodnoty. · Klikněte na ikonu Další. · V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2: Komfortní zavírání střešního okna nastavte aktivní · Potvrďte Uložení nové hodnoty. · Klikněte na ikonu Další. · V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2: Komfortní otevírání střešního okna nastavte aktivní · Potvrďte Uložení nové hodnoty. · Klikněte na ikonu Další. · V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2:Zobrazit v menu panelu rádia: komfortní otevírání/zavírání oken nastavte adjustable · Potvrďte Uložení nové hodnoty. · Klikněte na ikonu Další. · V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2:Komfortní otevírání oken tlačítkem ovládání oken ve dveřích řidiče nastavte aktivní · Potvrďte Uložení nové hodnoty. · Klikněte na ikonu Další. · V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2:Komfortní zavírání oken tlačítkem ovládání oken ve dveřích řidiče nastavte aktivní · Potvrďte Uložení nové hodnoty. · Konec, funkce je nastavena. Poznámky Tato funkce umožňuje otevření/zavření řidičova okna i bez zapnutého zapalování přes dálkové ovládání v klíči. Aplikační listy Karbonové pozadí na displeji panelu 2013- Použité moduly SuperVAG (Comfort VW) Předplatné na rok 2018 Typy vozidel · ŠKODA: Superb III, Octavia III, Rapid · VW VW Passat B8, Golf VII, Polo VI · SEAT Leon III, Toledo, Ibiza V Podmínky Zapnuté zapalování. Postup 1. Navažte komunikaci s řídící jednotkou Přístrojový panel (17). 2. V menu Příkazy komunikace zvolte Přizpůsobení, zvolte položku Zobrazení na displeji, nastavte položku Varianta 2. 3. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 4. Konec, funkce je nastavena. Poznámky Funkce jde aktivovat pouze na plné verzi displeje (barevný). Aplikační list Deaktivace tonu při zapnutém zapalování a otevření dveří Použité moduly SuperVAG (Comfort VW) Předplatné na rok 2018 Typy vozidel · ŠKODA: Superb III, Octavia III, Rapid · VW VW Passat B8, Golf VII, Polo VI · SEAT Leon III, Toledo, Ibiza V Podmínky Zapnuté zapalování a otevřené dveře řidiče. Postup 1. Navažte komunikaci s řídící jednotkou Přístrojový panel (17). 2. V menu Příkazy komunikace zvolte Přizpůsobení, zvolte položku Zapalování aktivní hlášení, aktivace a nastavte položku Žádné zobrazení. 3. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 4. Konec, funkce je nastavena. Poznámky Funkce je aktivní při zapnutém zapalování a otevření dveří řidiče.
    2 body
  8. Přeji hezké svátky a šťastný nový rok neboli jak čínské přísloví říká: 朣楢琴执执 瑩浻牡楧硰执执獧浻牡楧敬瑦 瀰 絸朣杢执獧扻捡杫潲湵 潣潬昣昸昸慢正 牧畯摮椭 慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮牡氬晥⁴潴敬 瑦戠瑯潴牦浯潴 捥捥捥戻捡杫潲湵浩条眭 扥楫bn 楬敮牡 札慲楤湥潴昣昸昸攣散散戻捡杫潲 湵浩条洭穯氭湩慥牧 摡敩瑮琨灯捥捥捥 慢正牧畯摮椭慭敧 獭氭湩慥牧摡敩瑮琨灯 捥捥捥慢正牧畯摮椭慭敧楬敮牡 札散散汩整 牰杯摩慭敧牔湡晳牯楍牣 獯景牧摡敩瑮猨慴 瑲潃潬卲牴昣昸昸摮潃潬卲牴攣散散 潢摲牥 硰猠汯摩搻獩汰祡戺潬正潭潢 摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻獩汰祡戺潬 正瀻 獯瑩潩敲 慬楴敶执獧搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬 正漻敶晲潬朣楢琴执 执瑩浻牡楧硰执执獧 浻 牡楧敬瑦瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵潣潬昣 昸昸慢正牧畯 摮椭慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮 牡氬晥 ⁴潴敬瑦戠瑯潴牦浯潴捥捥捥戻捡杫 潲猠汯摩搻獩汰祡 戺潬正潭潢摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲 楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻 獩汰祡戺潬正瀻 獯瑩潩敲慬楴敶执獧 搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬 朣楢琴执执 瑩浻牡楧硰执执獧浻牡楧敬瑦 瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵 潣潬昣昸昸慢正 牧畯摮椭 慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮牡氬晥⁴潴敬 瑦戠瑯潴牦浯潴 捥捥捥戻捡杫潲湵浩条眭 扥楫楬敮牡 札慲楤湥潴昣昸昸攣散散戻捡杫潲 湵浩条洭穯氭湩慥牧 摡敩瑮琨灯捥捥捥 慢正牧畯摮椭慭敧 獭氭湩慥牧摡敩瑮琨灯 捥捥捥慢正牧畯摮椭慭敧楬敮牡 札散散汩整 牰杯摩慭敧牔湡晳牯楍牣 獯景牧摡敩瑮猨慴 瑲潃潬卲牴昣昸昸摮潃潬卲牴攣散散 潢摲牥 硰猠汯摩搻獩汰祡戺潬正潭潢 摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻獩汰祡戺潬 正瀻 獯瑩潩敲 慬楴敶执獧搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬 正漻敶晲潬朣楢琴执 执瑩浻牡楧硰执执獧 浻 牡楧敬瑦瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵潣潬昣 昸昸慢正牧畯 摮椭慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮 牡氬晥 ⁴潴敬瑦戠瑯潴牦浯潴捥捥捥戻捡杫 潲猠汯摩搻獩汰祡 戺潬正潭潢摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲 楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻 獩汰祡戺潬正瀻 獯瑩潩敲慬楴敶执獧 搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬朣楢琴执执 瑩浻牡楧硰执执獧浻牡楧敬瑦 瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵 潣潬昣昸昸慢正 牧畯摮椭 慭敧敷止牦浯潴 捥捥捥戻捡杫潲湵浩条眭 扥楫楬敮牡 札慲楤湥潴昣昸昸攣散散戻捡杫潲 湵浩条洭穯氭湩慥牧 摡敩瑮琨灯捥捥捥 慢正牧畯摮椭慭敧 獭氭湩慥牧摡敩瑮琨灯 捥捥捥慢正牧畯摮椭慭敧楬敮牡 札散散汩整 牰杯摩慭敧牔湡晳牯楍牣 搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬 正漻敶晲潬朣楢琴执 执瑩浻牡楧硰执执獧 浻 牡楧敬瑦瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵潣潬昣 昸昸慢正牧畯 摮椭慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮 牡氬晥 ⁴潴敬瑦戠瑯潴牦浯潴捥捥捥戻捡杫 潲猠汯摩搻獩汰祡 戺潬正潭潢摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲 楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯朣楢琴执执 瑩浻牡楧硰执执獧浻牡楧敬瑦 瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵 潣潬昣昸昸慢正 牧畯摮椭 慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮牡氬晥⁴潴敬 瑦戠瑯潴牦浯潴 捥捥捥戻捡杫潲湵浩条眭 扥楫楬敮牡 札慲楤湥潴昣昸昸攣散散戻捡杫潲 湵浩条洭穯氭湩慥牧 摡敩瑮琨灯捥捥捥 慢正牧畯摮椭慭敧 摲牥 硰猠汯摩搻獩汰祡戺潬正潭潢 潴敬瑦戠瑯潴牦浯潴捥捥捥戻捡杫 潲猠汯摩搻獩汰祡 戺潬正潭潢摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲 楤獵硰朣楢琴执执 瑩浻牡楧硰执执獧浻敬瑦 捥戻捡杫潲湵浩条眭 扥楫楬敮牡 散散 潢摲牥 硰猠汯摩搻獩汰祡戺潬正潭潢 摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 湥楬敮 牡氬晥 ⁴潴敬瑦戠瑯潴牦浯潴捥捥捥戻捡杫 潲猠汯摩搻獩汰祡 戺潬正潭潢摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲 楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻 獩汰祡戺潬正瀻 獯瑩潩敲慬楴敶执獧 搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬 朣楢琴执执 瑩浻牡楧硰执执獧浻牡楧敬瑦 瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵 潣潬昣昸昸慢正 牧畯摮椭 慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮牡氬晥⁴潴敬 瑦戠瑯潴牦浯潴 捥捥捥戻捡杫潲湵浩条眭 扥楫楬敮牡 札慲楤湥潴昣昸昸攣散散戻捡杫潲 湵浩条洭穯氭湩慥牧 摡敩瑮琨灯捥捥捥 慢正牧畯摮椭慭敧 獭氭湩慥牧摡敩瑮琨灯 捥捥捥慢正牧畯摮椭慭敧楬敮牡 札散散汩整 牰杯摩慭敧牔湡晳牯楍牣 獯景牧摡敩瑮猨慴 瑲潃潬卲牴昣昸昸摮潃潬卲牴攣散散 潢摲牥 硰猠汯摩搻獩汰祡戺潬正潭潢 摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻獩汰祡戺潬 正瀻 獯瑩潩敲 慬楴敶执獧搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬 正漻敶晲潬朣楢琴执 执瑩浻牡楧硰执执獧 浻 牡楧敬瑦瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵潣潬昣 昸昸慢正牧畯 摮椭慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮 牡氬晥 ⁴潴敬瑦戠瑯潴牦浯潴捥捥捥戻捡杫 潲猠汯摩搻獩E汰祡 戺潬正潭潢摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲 楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻 獩汰祡戺潬正瀻 獯瑩潩敲慬楴敶执獧 搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬朣楢琴执执 瑩浻牡楧硰执执獧浻牡楧敬瑦 瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵 潣潬昣昸昸慢正 牧畯摮椭 慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮牡氬晥⁴潴敬 瑦戠瑯潴牦浯潴 捥捥捥戻捡杫潲湵浩条眭 扥楫楬敮牡 札慲楤湥潴昣昸昸攣散散戻捡杫潲 湵浩条洭穯氭湩慥牧 摡敩瑮琨灯捥捥捥 慢正牧畯摮椭慭敧 獭氭湩慥牧摡敩瑮琨灯 捥捥捥慢正牧畯摮椭慭敧楬敮牡 札散散汩整 牰杯摩慭敧牔湡晳牯楍牣 獯景牧摡敩瑮猨慴 瑲潃潬卲牴昣昸昸摮潃潬卲牴攣散散 潢摲牥 硰猠汯摩搻獩汰祡戺潬正潭潢 摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻獩汰祡戺潬 正瀻 獯瑩潩敲 慬楴敶执獧搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬 正漻敶晲潬朣楢琴执 执瑩浻牡楧硰执执獧 浻 牡楧敬瑦瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵潣潬昣 昸昸慢正牧畯 摮椭慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮 牡氬晥 ⁴潴敬瑦戠瑯潴牦浯潴捥捥捥戻捡杫 潲猠汯摩搻獩汰祡 戺潬正潭潢摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲 楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯朣楢琴执执 瑩浻牡楧硰执执獧浻牡楧敬瑦 瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵 潣潬昣昸昸慢正 牧畯摮椭 慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮牡氬晥⁴潴敬 瑦戠瑯潴牦浯潴 捥捥捥戻捡杫潲湵浩条眭 扥楫楬敮牡 札慲楤湥潴昣昸昸攣散散戻捡杫潲 湵浩条洭穯氭湩慥牧 摡敩瑮琨灯捥捥捥 慢正牧畯摮椭慭敧 獭氭湩慥牧摡敩瑮琨灯 捥捥捥慢正牧畯摮椭慭敧楬敮牡 札散散汩整 牰杯摩慭敧牔湡晳牯楍牣 獯景牧摡敩瑮猨慴 瑲潃潬卲牴昣昸昸摮潃潬卲牴攣散散 潢摲牥 硰猠汯摩搻獩汰祡戺潬正潭潢 摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻獩汰祡戺潬 正瀻 獯瑩潩敲 慬楴敶执獧搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬 正漻敶晲潬朣楢琴执b 执瑩浻牡楧硰执执獧 浻 牡楧敬瑦瀰絸朣杢 Především ta pasáž: 汦睯攺 汦睯攺..... ta mě emocionálně pohnula ... až k slzám
    1 bod
  9. Tj už to řešili a nevyřešili a raději to prodali... Nezávidím ti tuhle situaci... Odesláno z mého SM-G965F pomocí Tapatalk
    1 bod
  10. Může bejt klidně čerpadlo "děravý". U ztulího - hustýho oleje OK, ale jak se olej prohřeje a zřídne, začne z opotřebovanýho čerpadla utíkat nebo ho čerpadlo nenasaje.
    1 bod
  11. Som rád, že ti to svieti dobre a nemusel si absolvovať to čo ja. Ako, za 30 rokov, čo krútim volantom, som už zažil všelijaké tragédie a myslel som si, že nič horšie ako počin zvaný Halogénové projektorové svetlomety ma na poli osvetľovacej techniky nepostretne. No, u mňa bol dosvit ešte tragickejší ako na Roomstri s projektormi, proste som nočné jazdy odkrútil skôr popamäti než na vlastné oči. Ale ako som písal - už je to vyriešené. Orientačne nahrubo si to môžeš skontrolovať napríklad podľa prerušovanej čiary na ceste: Cca koľko prerušovaných čiar vidíš pri rýchlosti 90 km/h? Malo by byť vidieť cca 6 čiar. Ja som videl maximálne 2,5 - 3 čiary, ďalej ostrá hranica a tma. Teraz vidím 6 - 7 čiar, prechod do tmy je plynulý, kužeľ sa rozšíril, takže vidím aj to čo sa deje na krajnici. Zase tie svetlá netreba preceňovať - je tam len vertikálna nivelizácia, horizontálna nie, do zákrut máš statické prisvetľovanie - LED modul vo vnútornej strane paraboly. Netreba čakať to, čo na pred-FL xenónoch, toto je proste jednoduchší systém. Suma: Tým všetkým som chcel len povedať, že tie svetlá sa dajú nastaviť k plnej spokojnosti, a vie ich nastaviť aj AS. Nič viac - nič menej. Preto odporúčam všetkým vyplakávačom, aby si zmerali dosvit /samo pri naštartovanom motore, musí prebehnúť nivelácia/, prípadne si otestovali na ceste tak ako som to napísal vyššie. Ja som tieto argumenty použil v servise - boli prijaté s plnou vážnosťou, dostal som kávu a predvádzaciu RS245 na vybavenie nákupov, po návrate mi sám vedúci servisu odovzdával kľúče s tým, že podľa merania to svietilo príliš nízko a že to muselo byť peklo takto jazdiť po nociach. P.S.: Pre všetkých vychytrálkov a všeználkov - na toto šteľovanie vám skutočne len imbus stačiť nebude, sú to len keci miestneho ober-hatera.
    1 bod
  12. Kamo vietor za mna robi asi najviac. Siel som za mesiac 2x trasu kosice bratislava a vsade kde sa dalo 140na acc a to ako som brzdil a zase sa rozbiehal nehovorim. a mal som v ba 7,3 a druhy krat 7,6. Mat nieco nad 8,5 je fakt tragedie.ale zavinena poveternostnymi podmienkami. 17"triton.zimne mam goodride, a nefukalo skoro vobec.
    1 bod
  13. Už nevijou čím by zaujali. Každou čmáranici z photoshopu se snaží “zajímavě” podat.. Třeba verze RS, amatérsky použitej názarník z Octávie, kterej ten čmáral používá na všechno co má znak škoda na kapotě. Kdyby alespoň použil nárazník z Vision RS tak by to bylo alespoň malinko věrohodný.. Ale to by musel umět brushovat bílou barvu na modrou Race.
    1 bod
  14. Vám taky kluci, doufám že se konečně uvidíme v lednu na setkání v hospodě ;-)
    1 bod
  15. Ten navod co tu bol odkaz je moj. Povodne som mal kupeny set na Rapid, a montoval som na F3. Cely navod bol tak stavany. Porovnaval som si aj schemy a napojil podla oznacenia pinov, ako som to uviedol. Isiel by som na vasom mieste podla schem a DP. Niekde mozno doma k tomu vyhrabem poznamky, co som si pripravoval. Mam doma este jednu jednotlu zvysnu, tak som ju chcel hodit do Roomstra 2010 so starou elektronikou z F1fl. Ale zatial som sa k tomu nedostal. Tam som vychadzal toez podla oznacenia pisnov BSG (starsia verzia BCM) jednotky. Nikto sa nevedel vyjadrit, ci to ma zmysel...
    1 bod
  16. Carista 3.8 beta 16 uplne odomknuta,staci iba nainstalovat :-) https://uloz.to/!xE5V28VBF1BM/carista-v3-8-beta-16-apk
    1 bod
  17. Jasně, ale já jsem to tak pochopil z reakce Aleš_BX, že to je něco strašného 0.2V, pro orientační měření, abych věděl jak je na tom baterka. Jistěže, vytažení konektoru je na zvážení, sám jsem to zkusil a jezdil s vytaženým konektorem asi měsíc, nic zvláštního jsem nepozoroval, akorát že teď při těch mrazech je baterie v lepší kondici což se loni nedalo říct, kdy na baterii bylo i 11.9V. Tím samozřejmě nedávám návod na vytažení konektoru, to ať si každý udělá na vlastní nebezpečí.
    1 bod
  18. @Aleš_BX, ale tady vůbec nejde o to, že ten voltmetr proměřuje +/- 0.2V, tady jde o to mít baterii pod kontrolou a podle toho se zařídit a na to mi volmetr do zásuvky zapalovače stačí, když už máme v autech tu ,,vychytávku" - nazvanou rekuperace a s tím spojené inteligentní dobíjení, které ti baterii nedobije. Kdybych měl cestu do Strakonic, tak bych tu rekuperaci pořěšil tam.
    1 bod
  19. ano, takový voltmetr koupíš i tady, akorát tak cca 4x dráže s českou provizí, osobně ho orientačně používám taky..mám ho tam strčený stále a jako orientační mi to naprosto stačí..ten můj ukazuje rozdíl jen 0.1V, takže pohoda za 40,- Kč ?
    1 bod
  20. Ne nemám Mobilitu Plus, nic takového jsem neplatil, mám standardní 2 letou záruku a nějakou delší záruku na prorezavění karoserie, to je myslím 6 let. Tahle záruka mobility je jen asistenční služba, kterou jsem měl zdarma na dva roky od koupě vozidla a nyní mi ji po servisní prohlídce o rok zdarma prodloužili. Proto mě zajímá, jestli ji budou prodlužovat při dalších servisních prohlídkách, nemusel bych si pak platit asistenční službu v povinném ručení. Podle těchto článků to vypadá, že záruku mobility Škoda prodlužuje doživotně, pokud jsou dodržovány termíny servisních prohlídek v autorizovaných servisech. https://auto.idnes.cz/mnozi-ridici-spatne-chapou-zaruku-mobility-fe2-/automoto.aspx?c=2000M150Y02A https://www.louda.cz/servisni-akce/38/skoda-zaruka-mobility
    1 bod
  21. Mám stejné zkušenosti, v létě jsem baterii nabil a odpojil konektor a dobíjelo to skoro konstantním napětím od 14,3V až 14,5V max., takže rekuperace vyřazena. Teď přes to mrazivé počasí, jsem konektor nacvaknul vymazal chyby, deaktivoval Start/Stop přes Caristu a dobíjí to 14.9V. Nejhorší je když někde stojím se zapnutým zapalováním to voltmetr v autě ukazuje i 11,7V, pak při jízdě nabíjí nejakou dobu 14,3V, pak to vyleze znovu na 14,8V až 14,9V a když přijdu třeba po dvou dnech k autu zastrčím volmetr, ukazuje 12,5V. Škoda Fabia 1.2 TSI 81kW.
    1 bod
  22. Přišel mi voltmetr z aliexpressu a pár dnů jsem to teď zkoušel, Škoda Yeti 1,2 TSI, teploty jsou kolem nuly, ukazuje to po nastartování trvale po celou jízdu s připojeným konektorem 14,6 V až 14,7 V, a s odpojeným konektorem 14,4 V až 14,5 V. Takže rozdíl minimální, jen cca 2 desetiny voltu. A zkoušel jsem i měřit přímo na svorkách baterie a hodnoty byly stejné jako v zásuvce uvnitř vozidla. Za mě je tedy pro baterii lepší, když je konektor v létě odpojen, jde do ní trvale stejné napětí, v zimě je to asi jedno, pravděpodobně je při nízkých teplotách rekuperace deaktivována systémově. Ještě to otestuji v létě. https://www.aliexpress.com/item/Portable-Digital-Monitor-Car-Volt-Voltmeter-Tester-LCD-Cigarette-Lighter-Voltage-Panel-Meter/32831976074.html https://www.aliexpress.com/item/NewestNew-12-Volt-Battery-Terminal-Clip-on-Cigar-Cigarette-Lighter-Power-Socket-Adapter-Plug-Car-Boat/32920880539.html
    1 bod
  23. Ve středu jsem byl na první servisní prohlídce (Škoda Yeti 2 roky od koupě), cena 1098 Kč s DPH, z toho bez DPH 350 Kč za prohlídku. 70 Kč za výměnu pylového filtru. 440 Kč za pylový filtr a 32 Kč za kapalinu do ostřikovačů (chybělo tam jen pár deci, takže odhaduji, že dolili max. půl litru). Co na to říkáte? Drahé nebo ne? … Bylo to bez výměny oleje, ten mi měnili cca před 4 měsíci:
    1 bod
  24. Jen takový (škodovácký) nástřel z víkendové akce na pražské Letné :
    1 bod
  25. Roomster - Dielenská príručka (CZ) Poprosím o diskrétnosť pri sťahovaní a používaní dalo trošku zabrať, kým som sa k tomu dostal. V prípade nefunkčných odkazov ma kontaktujte, zálohu mám na disku. - Elektrika a schémy: Elektricka zarizeni Elektricka zarizeni - vseobecne informace Zakladni schema Roomster (od brezna 2006) Montazni mista - Pojistkovy box B, pojistkovy box A na akumulátoru, releovy box, pridavny drzak pojistek (od prosince 2006) Zakladni vybaveni (od brezna 2010) Zakladni vybaveni (od kvetna 2013) - Karoséria: Opravy karoserie - Montazni prace na karoserii Karoserie - Montazni prace Opravy karoserie - Motor: Motor 1.2 63 kW - 77 kW TSI Motor 1.6 55 kW, 1.6 66 kW, 1.6 77 kW TDI CR Motor 1.2 55 kW TDI CR Motor 1.2 63 - 77 kW TSI Motor 1.4 51 - 59 kW TDI PD - Podvozok: Brzdove systemy Kola, pneumatiky Napravy, rizeni - Prevodovka: Prevodovka 02T Prevodovka 02R 6 stupnova automaticka prevodovka 09G - Ostatné: Klimatizace s chladicim prostredkem R134A Udrzba presne pokyny Topeni, klimatizace Heslo k všetkým častiam: skodahome
    1 bod
  26. Tak jsem dneska začal první etapu ochrany kufru sám, když se zde nikdo nevyjádřil.... Koupil jsem tenký koberec za 55kč/m2, černé barvy. Pak 6 šroubů (velikost 8 sesšestihranou hlavou) + podlozky a pak oboustranou lepící pásku. Nejdříve jsem si nakreslil na papír šablonu s přibližným nákresem strany kufru, kterou jsem překreslil an koberec 1x a pak OPAČNĚ :-D Stačilo pak už jen vystříhat, naměři kde mají být otvory na šrouby a udělat zde dírky. Následně jsem odklopil plast na vrchní straně kufru, kam jsem koberec zasunul - je zde prichycen sponou, takže je pak potřeba zde udělat otvor. Koberec jsem podlepil oboustranou lepící páskou a pak již jen pod tento plast zasunul a usadil dle těch 3 šroubů, které koberec udrží spolehlivě na místě bez pohybu. ( díry jsou v kufru připravené na falešné dno, při příplatku. Nyní mi zbývá buď hrany dolepit kobercem a nebo zakoupit gumovou vanu do kufru. Se zadní stranou to bude ale mnohem složitější... :-/ Přidávám pár foto. Snad se někdo nechá inspirovat a třeba vymyslí něco lepšího!
    1 bod
  27. Kristova noho, hoďte už přes něho deku.
    -1 bodů
  28. Jistě, že nejde o dvě desetiny voltu. Jde o to, že Zdenda pod několika přezdívkami neustále omílá pitomosti typu "vytáhni konektor". Přitom vůbec netuší, co tím vlastně ovlivní.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...