Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      4 619


  2. MilanHos

    MilanHos

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      4 511


  3. Bikes

    Bikes

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      4 146


  4. Petrzi

    Petrzi

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      307


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 30.12.2018 ve všech sekcích

  1. V teple a při lehce zahřátém motoru startuje hned, někdy zlobí (no jednou za měsíc) za studena, trvá to pár sekund, než chytne. Ale celkově v pohodě. Nestěžuji si. S autem jinak spokojenost, jezdí to, topí to, nežere to. Plačka koupí trojkovou dětskou Mazdu (na dospělou šestku nemá) a za dva roky bude mít ty papírové dveře děravý jak ementál
    2 body
  2. Důvod proč Klintovo auto startuje hůře v teple :-) holt moderní startéry .... https://youtu.be/JJA9vJBXIKo?t=362
    2 body
  3. Zdravim, Uz niekolko tyzdnov jazdim na Karoqu 1.5 TSi MAN a kazdym dnom som viac a viac nasrrraty. Auto pri studenom starte skace jak Skippy stepna kengura a ja si pripadam jak pirat s drevenou nohou prvy den v autoskole. Na zaciatku som si nahovaral, ze to je len moj blby styl jazdy, auto je nove a surove atd. A potom som zacal googlit a teraz uz viem, ze chyba nie je vo mne. Soudruzi vo VWG niekde udelali chybu. Ako uz bolo napisane - chyba sa prejavuje ako: 1. Nepravidelny chod (skakavy rozjazd auta) pri zaradenom 1. rychlostnom stupni najma pri nizkych teplotach okolia. (nie, start s 3000 rpm nie je riesenie problemu!) 2. Vyrazna strata tociveho momentu (alebo az zdochnutie motora!) pri preradeni do 2.rychlostneho stupna, zvlast pri nizkej rychlosti auta (tiez sa prejavuje pri studenom motore) Ja som mal skusobnu jazdu u dilera na naftaku - bolo mi povedane ze 1,5tsi je tak ziadany, ze diler nema sancu zohnat tento benzin ako predvadzacie vozidlo. Aj keby som ale benzin vyskusal, zrejme by som nedostal "studene vozidlo", resp. skakanie pri starte by som pripisal na svoje konto. Som prekvapeny, ze na tomto fore je tak malo ludi, ktorym to vadi. (vzhladom na rekordne predaje). Inak to vyzera na fore Skodovky v UK, kde je tento problem TOP TEMA a niektori zakaznici su odhodlani vratit Karoq dilerovi s tym, ze sa jedna o vazny BEZPECNOSTNY problem. Takisto pisu do TV, do novin, motoristickym novinarom, do BBC relacie Watchdog, (ktora riesi prava zakaznikov) a pod. Niektori dileri tvrdia, ze to nie je problem auta, niektori hovoria ze v Skode o tom vedia, ale ze to je "prirodzene spravanie auta", niektori slubuju update softweru, ale nikto zatial neposkytol oficialne stanovisko automobilky k problemu. Sorry, forum len v anglictine: https://www.briskoda.net/forums/topic/446820-15-sel-first-gear-issue/?page=33 Zjavne ale ide o problem motora 1,5tsi, kedze su zdokumentovane staznosti aj od vodicov VW T-ROC alebo tiez SEATu Arona. https://www.honestjohn.co.uk/carbycar/volkswagen/t-roc-2018/good https://www.honestjohn.co.uk/our-cars/seat-arona/hopping-mad-with-the-arona/ Ak neberiem do uvahy tento spominany problem, Karoq je super auto. Bohuzial, toto skakanie pri rozjazde je tak otravne, ze sa s tym neviem zmierit. Mam pravo na bezchybny produkt. Do noveho roka 2019 Vam zelam vela zdravia a Karoqu SW zaplatu, ktora navzdy vyriesi tento Kangaroo syndrom. Co by sme mali urobit my v CR a SR (vsetci nespokojni zakaznici spolu), aby sme dostali jasne stanovisko od Skodovky ?
    2 body
  4. To video o Bavu jsem videl davno, to si jeste Kokta rozbaloval vanocni darky. [emoji5]
    1 bod
  5. Teď jsem chtěl to video o báwu nasdílet. - speciálně pro Petrrra. Zase jsem druhej ?
    1 bod
  6. Ta trubka jde do odlitku bloku motoru. Z druhé strany je přišroubovaná vodní pumpa. Odmontuješ skříň termostatu od hlavy a trubku vytáhneš. Patrně bude KO Okroužek.
    1 bod
  7. Prinasam vam exkluzivne najnovsiu plnu verziu 2.29.9 Zmeny podla Google Play: - pridany motor DFGA - pridany motor DFSF - opravena polozka zbytkoveho popolu pre CAYB,CAYC,CAYD https://uloz.to/!1iHxmr7hL6Zc/cdngkddccmklvkczzawds-zip P.S. dakujem vsetkym, ktori vecne prispievaju do temy a zelam stastny novy rok [emoji898][emoji312]
    1 bod
  8. Abych to osvětlil - každé Citigo před faceliftem má díru se starou paticí (nelze do ní uchytit držák mobilu) , kdežto Citigo po faceliftu buď má díru s novou paticí a nebo nemá žádnou díru ! Nám jde v tuto chvíli o to ověřit zda jsou díry předface a poface stejného rozměru a pokud ano, tak nic nebrání výměně na novější patici a tím posadit do palubky mobil.
    1 bod
  9. - Všem děkuji za rady a tipy. - Nakonec jsem koupil zcela novou mřížku s nápisem Scout za 1500Kč v Praze v Měcholupech na vrakárně. Cca 6 let jsem tam nebyl, pěkně se to tam rozrostlo. Vyměnil jsem mřížku bez demontáže nárazníku. Místo natavení jsem v místech uchycení do nárazníku použil konstrukční lepidlo SOUDAL. - Práce cca 4 hodiny. Vzhledem k tomu, že autorizovaný servis mi nabízel opravu jen s novým nárazníkem, který by se musel lakovat, za cca 20000Kč, tak jsem se svým výsledkem spokojen :-).
    1 bod
  10. Zhasne? Divné, standardní chování corner funkce je takové, že při rozsvícených potkávacích světlech a zařazení zpátečky, se rozsvítí obě přední mlhovky.
    1 bod
  11. https://wirer.sk/f3_zadne-repro/
    1 bod
  12. Novej ventilátor namontovanej a závada blinkrů odstraněna - vše funguje jak má. Majitel auta se patrně v rámci boje proti nefunkčnímu topení hrabal v pojistkách a osadil pojistku na prázdnou pátou pozici a osmá pozici která je na blikny byla prázdná. Jedná se o spodní řadu velkých pojistek počítáno zleva. To je tak když je někdo moc aktivní a ve výsledku akorát přidělá práci někomu dalšímu..... Děkuji všem co se mi snažili poradit.
    1 bod
  13. Už nevijou čím by zaujali. Každou čmáranici z photoshopu se snaží “zajímavě” podat.. Třeba verze RS, amatérsky použitej názarník z Octávie, kterej ten čmáral používá na všechno co má znak škoda na kapotě. Kdyby alespoň použil nárazník z Vision RS tak by to bylo alespoň malinko věrohodný.. Ale to by musel umět brushovat bílou barvu na modrou Race.
    1 bod
  14. rok sa s rokom zišiel, wirer na nové kódovania prišiel. niečo sú len kraviny, potešia sa Fabinky. bacha však, čo zmeníš, ináč servis nedoplatíš... v obehu sú zatiaľ tuším 2 verzie, momentálne vypúšťam ďalšiu, trošku vynovenú, doplnenú a rozsiahlejšiu Kódovanie VCDS Fabia III, verzia 2.0. všetky potrebné informácie sú opäť uvedené priamo v dokumente, niečo budem stále dolaďovať a dopĺňať. chcel som to vypustiť už skôr, nakoniec som však nestíhal pomaly ani posledné úpravy. tak snáď sa potešíte, keď už sú tie Vianoce plány boli veľké, možno budú ešte realizované v ďalších verziách...ak bude záujem a "dopyt" postupne urobím upload aj na uloz.to, pridám na svoju skromnú stránku. zoznam zmien a doplnení: - zmena číslovania verzie na 2.0 z dôvodu väčšieho množstva zmien, aktualizácii a doplnení - zmena čísla účtu pre dobrovoľný príspevok, zmena kontaktného emailu, pridaný odkaz na Facebook stránku - spustená facebook stránka @Car3Code - zmena názvu kapitoly 7.2.13 - úvod – čo je VCDS, káble a softvér - doplnenie kódovanie zadných svetiel pri DRL svietení (4.6.2) - zmena usporiadania Úvod, presunutie ovládania VCDS programu do osobitnej kapitoly - úprava názvov a číslovania niektorých kapitol - doplnenie postupu spustenia a komunikácie VCDS s autom (2.3 a 3) - tipy – zmena obrázkov rádio staníc (11.5) + pridaný video postup - zastavenie stieračov pri otvorení prednej kapoty (5.1.4) - zmena intenzity svietenia DRL v pozícii parkovacie svetlá (4.5.8) - komfortné ovládanie okien cez menu rádia (8.2.3) - aktivácia / deaktivácia hlásenia Safe Lock (7.1.6) - doplnený preklad a vysvetlenie Funkcie svetiel (4.3.6) - doplnenie značenia pinov BCM jednotky pre osvetlenie (4.3.1) - kontrola prístrojovej dosky (11.6) - doplnené kódovanie sťahovanie okien diaľkovým (8.2.1) - WinMerge (3.8) - nová kapitola Otvorenie / odomknutie a rozsvietenie svetiel (4.10) + doplnenie kódovania pre rôzne situácie - upozornenie na rýchlostný limit 120km/h (7.1.7) - aktualizované SK a CZ logá staníc (11.5) - rozsvietenie tretieho brzdového pri otvorení kufra (4.10.3) - priebežné doplnenie fotografií, screenov obrazovky a videí - doplnené základné informácie v kapitolách 3.2 až 3.6 - zmena servisných intervalov (10.2.1, 10.2.4, 10.2.3) - aktivácia brzdových a hmlových svetiel pri DRL (4.6.3, 4.6.4 a 4.6.5) - kapitola venovaná servisným intervalom, resetom a nastaveniam (10) - oprava zapojenia pin-ov BCM jednotky (4.3.1) - zmeny odozvy plynu (9.1.2), aktivácia XDS (9.3.4), prispôsobenie XDS (9.3.5) - nová kapitola Bluetooth a telefonovanie (7.3) - doplnenie nastavenia režimu Autoškola (7.2.9) - nová kapitola Dažďový senzor (5.2) - nová kapitola Osktrekovače (5.3) - nová kapitola Parkovací asistent (8.4) - snímač hladiny ostrekovačov aktivácia (5.3.1) + návod na dorobenie - deaktivácia Start/Stop systému verzia 2 – bez zmeny napätia alebo teploty (8.1.2) - vypnutie optického potvrdenia zamykania smerovkami (4.11.5) - upozornenie na zabudnutý kľúč v aute (7.1.8) - pridaná možnosť pre nastavenie US svietenia iba pri parkovacích svetlách bez ohľadu na DRL a stretávacie svetlá (4.9.3) - aktivácia tempomatu (8.1.8) - oprava kódovania v kapitole 7.2.4 – správne má byť jednotka 09 (pôvodne 5F) - rozsvietenie hmloviek pri diaľkových svetlách (4.5.5) - zmena typu hlásenia nezapnutého pásu (8.3.2) - zmena jasu (svietivosti) Corner (4.5.2) - zmena zobrazenia Bolera na MR2018 (7.2.14) - možnosť nastavenia reakcie svetelného senzora (4.11.4) Download: VCDS kodovanie funkcii Fabia III 2016 v2.0 (lock).pdf https://uloz.to/!J3I5qxz5iHXH/vcds-kodovanie-funkcii-fabia-iii-2016-v2-0-lock-pdf PS: aj hejterom a neprajníkom a ohováračom a kopírovačom a zdieľačom a ... a aj všetkým ostatným pekné sviatky
    1 bod
  15. Přesně tak. Další zde netřeba dodávat a probírat. Tečka.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...