Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. motosman

    motosman

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      11

    • Počet příspěvků

      6 804


  2. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      32 723


  3. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      8 807


  4. orlov

    orlov

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      315


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 3.1.2019 ve všech sekcích

  1. Hošáni mám od Ježucha unidržák na mobil/tablet. Kdyby jste měli zájem, dejte vědět.
    8 bodů
  2. No vidíš, však ty na to taky přijdeš ?
    2 body
  3. Pro šetřílky tu je variopaint. [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
    2 body
  4. Přestaň už konečně řešit nesmysly v mnoha různých tématech, sedni za volant a jezdi! Takto si akorát způsobíš nervové zhroucení, vždyť je to obyčejná škodovka...
    2 body
  5. Elektrický šok do sedačky řidiče při překročení rychlosti ?
    1 bod
  6. Zkusil bych odškrtnout 19-CAN Gateway; 61 - Battery Regul Výhoda bude v tom, že nabíjení nebude ničit akumulátor, který bude vždy nabit na 100% i po krátké jízdě.
    1 bod
  7. 2Caster: jo, to se mi líbí! To chci :-) ..
    1 bod
  8. Většina nových Škodovek je vybavena snímačem proudu (napětí a teploty) na kabelu u "-" baterie. V tomto případě nabíjí řídící jednotka baterii jen na max. 80% (i po dlouhé jízdě změříte na baterii jen cca 12,2 V), což ji samozřejmě ničí (sulfatace), chybové hlášení "nízké napětí baterie", či nemožnost zapnout přídavné topení aj. Všichni výrobci baterií samozřejmě požadují, aby byla jejich baterie vždy nabita na 100%. Paradoxem je, že o nabíjení na max. 80% se v návodu k autu a v oficiálních dokumentech ŠKODA AUTO nikde nedočtete. Škodovka (a další výrobci) vás tak poškozují (zbytečné a časté koupě nové baterie) a paradoxně tak zatěžují životní prostředí více, než je jejich nesmyslná snaha potlačit emise za jakoukoliv cenu. V případě problémů bych si nechal důkladně proměřit baterii, změření napětí jednoduchým testerem, který používají servisy, nestačí. Požadujte zátěžový test baterie proudem např. 30 A - změření kapacity baterie (písemný protokol), případně i zjištění zkratového výkonu baterie (např. 3 200 W). Pokud je kapacita baterie pod 60% máte nárok na vrácení peněz za zničený akumulátor (v rámci obvyklé záruky 2 let). Výměna baterie za lepší typ moc nepomůže (např. standardní zaplavená baterie (WET) za AGM - je nutné přeprogramovat typ a parametry baterie v řídící jednotce !). Řešením je vypnutí "inteligentního nabíjení" baterie v řídící jednotce, kdy dojde ke "konvenčnímu nabíjení" baterie na 100% i krátkou jízdou (napětí druhý den po jízdě > 12,6 V). Lze toho také dosáhnout odpojením konektoru na "-" pólu baterie (současně vypne i Start/Stop). Doporučuji dát ale přednost vypnutí "inteligentního nabíjení" v řídící jednotce.
    1 bod
  9. Ano, vločka je pro AGM. Pro EFB je to nevhodný režim!
    1 bod
  10. Díval jsem se, ale už to není ono. Když k tomu přičtu poštovné, tak to je skoro 2x dražší, než kdybych si to koupil tenkrát přímo u Škodovky a nechal poslat do servisu, kde by to montovali. Jsem teď na ně docela na... a nemám chuť jim nechat vydělat za tu montáž. Můžu zajet do jiného servisu, ale zatím se držím toho, ať na to auto sahají jen jedni, i když nevím, jestli dělám dobře. Jednou mě nechali odjet na nevyvážených kolech. "My jsme čekali, že to bude dobré, když to bylo nové nepoužité kolo z fabriky". Když jsem přecházel u oleje na pevný interval, tak jsem tam s tím autem byl 3x a trvalo to rok, než to srovnali. Když jsem odjížděl, tak to psalo servis za 0 dnů. OK pevný interval 0=365, zítra to nebylo bude dobré. Špatná úvaha. Zajel jsem tam s tím znovu, něco s tím udělali, ale tak na půl. Olej to počítalo dobře, ale čas do pravidelné prohlídky ne, nebo naopak. Už se nepamatuji. Za pár týdnů se to zase rozsypalo celé a začalo to řvát hned při zasunutí klíčku. Na třetí pokus flashli řídící jednotku a začalo to počítat dobře, ale všechno to už bylo o cca měsíc posunuté, protože už tam nemohli napsat zpětně správný čas a km. To se srovnalo až po roce při další výměně oleje. Autorizák, ale problémy jak u garážmístra.
    1 bod
  11. Měl jsem ten stejný problém, 12.12.18 jsem koupil Superba poprvé registrovaného v listopadu 2017, hned při zkušební jízdě jsem byl upozorněn ať se nezaleknu zamlžených světlometů, s vystvětlením, že je to normální jev. První týden se mi světla skutečně každý den mlžila, od té doby to samo ustalo a už se mi nemlží, tak budu doufat, že už se to nevrátí.
    1 bod
  12. A neco pro Motose. Oproti tomu je Skoda ethalon spolehlivosti. Tesla - spickova elektrika za par penez. [emoji23] http://autofun.auto.cz/tohle-jsou-podle-britu-nejvice-poruchova-auta-lonskeho-roku-17003/?utm_source=facebook&utm_medium=dave
    1 bod
  13. Tady si prectete o poradnych vozech https://autosalon.iprima.cz/zpravy/casopis-top-gear-udelil-spolecnosti-hyundai-titul-vyrobce-roku-2018
    1 bod
  14. Chraň bůh - vůbec jsem nechtěl nikoho dehonestovat. Spíš jsem to myslel tak, než že investovat do zvuku výfuku, tak zainvestuju spíš do navýšení výkonu motoru...
    1 bod
  15. Martin bednář Teď se bavím o 1.6 od škodovky a jak už jsem psal nechci nic co bude řvát jako kráva, mám udělenou octavii do sportovního vzhledu a rád bych to podtrhl nějakým hezkým zvukem, nic hrozného jen něco příjemného, a věř mi že taky neholduji vyfukům které by se daly vyfistovat.
    1 bod
  16. Omlouvám se, ale nemohu si pomoci... Tyhle dotazy na "zvukové vytunění" výfuku mě vždycky udiví.... Jako k čemu to je? Čím větší hluk, tím větší výkon? A nějaké decentní podkreslení, že to není žádná 1.6.... Která třeba? Jsou 1.6, které mají přes 200 koní z výroby. A vždycky mě pobaví řidič, jehož vůz řve jak blázen, vzadu má vejfuk, kde by propadnul tenisák, ale na prvních semaforech zůstane daleko vzadu. Proč by mělo auto "řvát"? Soused má nějakýho Mercedesa (jsem línej hledat co to je za model), v něm osmiválec a ten je tak tichej, že prakticky nepoznám, že nastartoval.
    1 bod
  17. TWL ten variopaint vyjde na 5000,- a je na věky. Naprosto luxusní věc. Viděl jsem to na žigulu a šroubovákem jsem mu neublížil. Navíc si můžeš udělat design, jaký chceš. Někdo to má v koupelně od 90tých let do dnes....[emoji23]
    1 bod
  18. No, pro šetřílky... Ono dát něco takového na auto za 350000kč je celkem dost
    1 bod
  19. Jj OEM G 052195M4 (respektive u toho druhého odkazu to je bůhvíproč rozkouskováno a uvedeno jako "G05 219 5M4" proto jsem to nenašel) Děkuji!
    1 bod
  20. Uz som to tu pisal, je to cisty Castrol.
    1 bod
  21. To je jasné, ale je to možno riešenie pre tých, ktorí nemôžu dotiahnuť fén k autu a sušiť svetlomety pred bytovkou.
    1 bod
  22. Ciste teoreticky. Ak to odomykas dialkou, moze sa jednat o omyl, napr. stlacenie pri sadnuti niekde, zakecanie sa s niekym a podobne. Auto sa teda zamkne ak neotvoris dvere z dovodu bezpecnosti. Ak odomykas klucom v dverach, tak sa o omyl jednat nemoze a auto si mysli, ze si pri dverach. Ci ty tie dvere uz otvoris, alebo spat zamknes sa asi neriesi.
    1 bod
  23. Zmenšilo se proto, že stáním na místě se "nevětral" motorový prostor, (zároveň se jízdou neochlazovaly světlomety), proto tam vzrostla teplota, která světlomety vysušila...
    1 bod
  24. Neplácá, páč mu vždycky někdo auto nabourá zezadu, takže nějaké kosmetické vady jsou oproti tomu nicotné. Navíc je to taková protikoncernová plačka.
    1 bod
  25. Údajně by měla být, v materiálech se tím honosili, ale ještě jsem s ní nejel dostatečně dlouho abych mohl porovnat.
    1 bod
  26. Ja by som dal to, co sa tam davalo. Popravde davam stale predpisany olej, u mna bol od zaciatku Castrol, akurat menim skor, cize nie po 30t ale po 15t.... O oleji je to nekonecna tema :)
    1 bod
  27. Celkově km a spotřeba poznávací dovolené.....trip cik cak, hory, moře, města, ostrovy. Za mě spokojenost. Normální užívání vyjde možná o 3-4 deci víc.
    1 bod
  28. Torino https://www.obautodily.cz/skoda-fabia-iii-rapid-alu-kolo-torino-7-0j-x-17-ldquo-et-46-original-cerna-metalicka-brousena-11072cz994/ Ray https://www.obautodily.cz/skoda-rapid-alu-kolo-ray-7-0j-x-17-ldquo-et-46-original-stribrne-10029cz882/
    1 bod
  29. hlavně u ovce to nemá cenu řešit, tu at si každý obouchá jak chce.
    1 bod
  30. Žádné, já si auto neodírám a proti debilovi co ti to odře na parkovišti to stejně nepomůže...
    1 bod
  31. Do prvního příspěvku v tomto tématu jsem vložil dokument z dílenské příručky, kde lze nalézt, co a kdy se má měnit a kontrolovat.
    1 bod
  32. 1 bod
  33. No neviem kde chodíte na tie spotreby že 4 litre na 100 normálnou jazdou. Ale ved OK. Normálna jazda je že pridám plyn a idem a nie ze gerontoštýl 3 minuty solenie z 50 na 90 za tabulou mesta. Neviem kde títo ľudia berú tie čísla ale vyzerá to tak že si kúpili auto tak z toho robia teslu. Mám tento motor v kombinácií s DSG. Pri tomto motore je prevodovka DSG veľmi zvláštna. Prevod "D" totiž motor extrémne dusí a na 40 km trase sa mi podarilo dať spotrebu 5,6 litra. (Okresky mierne kopčeky NORMÁLNA JAZDA). Na úplne rovnakej trase so zaradeným stupňom "S" som dal 5,2. V meste je spotreba 7 litrov bežným jazdením, jemnejším pri dobrej premávke sa dá 6,7 bez kopcov merané polhodinovým motaním po meste (Neporovnávajme s gerontoštýlom AKA spotrebu mam sice 7 ale keby som nepredbiehal ten traktor mam 6 tak na fórum napisem 5.9 aby dobre znelo). Diaľnica je už zaujímavejšia. Pri rýchlosti 110 km/h je priemerná spotreba 5,9-6,2 litra kto tvrdí že má na dialnici menej asi chodí len dole kopcom a ked mu fúka vietor od chrbta a 90tkou prípadne rovinatá D1 z Trnavy do BA. Pri rýchlosti 130km/h je to už 6,8-7 a ako niektorý píšu že to na dialnici nešetria a idú 150km/h tak pri tejto rýchlosti na rovine a tempomate je priemer 7,7. Dlhodobý priemer na 3000 km som mal 6 litrov. Tí čo píšu že nieje problém jazdiť za 4,6 tak by som teda poprosil aby tak skusili dať naozaj aspoň 200 km pretože to je nereálne. Dá sa samozrejme šmochlením, dobrým terénom a akceleráciou ďuribáčiho z domovu dôchodcov ísť aj na 4.6 ale to je naozaj veľmi ojedinelé a treba na to pevné nervy a mať to štastie bývať v okolí dunajskej stredy kde najvyžší kopec má susedova žena. Bežný človek čo má o tento motor záujem v novom aute by teda mal vedieť že takú spotrebu ako tu dokážu napísať niektorý členovia naozaj nedosiahne. Moje meranie teda je Mesto 7L, Okresky 5.4 (kopcovitý terén), Okresky 4.9-5 Rovina, Dialnica 6,5-7, Dlhodobý priemer 6. Ak bývate niekde ako sú Donovaly alebo Banská Bystrica tak si prirátajte ešte pol litra v meste a 0,3 mimo mesta a ak ste srdcom pretekár o-strom-buch tak pokojne aj liter až 2 navyše. Samozrejme prázdne auto. každých 50KG váhy navyše = 0,25L. Spotreba nieje vôbec zlá. Ale v prípade že často chodíte naložený tento motor sa vôbec neoplatí. Čo ma ale zaráža tak tu niektorý davaju fotky spotreby také že dajú dole aj Fábie s rovnakým motorom. že 5 dlhodobý priemer ... to je maximálne nereálne a dokážem to aj ja. Stačí ten údaj vynulovať na rovine pri tempomate 90 a odfotiť.
    1 bod
  34. mam auto 5 mesiacov / 14 tis km a kym neprisla zima 4.9 dlhodoba, teraz 5 - okresky lahka noha :) dovolenka v lete dialnica 1600km, tempomat 140-150 kde to slo a 2 dospeli, dve deti, plny kufor - 6,2
    1 bod
  35. Zkus po tom ranním studeném startu počkat cca 45 vteřin až minutu, až se sníží volnoběžné otáčky. V tomto časovém intervalu probíhá u motorů TSI tzv. zahřívání katalyzátoru, přičemž vyrovnaný chod motoru je obětován ve prospěch rychlejšího ohřevu katalyzátoru (snížení emisí) - takto se doposud chovaly prakticky všechny motory TSI:
    1 bod
  36. Nesmysl - kdybys měl přemýšlet kdy ti co na motoru odejde při předjíždění, tak nevyjedeš z garáže/parkoviště.
    1 bod
  37. Včera jsem byl u Motorpowera a byl jsem hodně zklamaný z toho co mi naměřil,jak jsem zde už psal,tak mi auto čipovali v Kladně u Powertecu a hodnoty co mi garantovali,že mi udělali se vůbec neshodují s tím co mi teď naměřil Motorpower,tak že mě nakonec čeká si to nechat u něj znovu upravit aby to mělo smysl.Sice jsem psal,že s tou firmou v Kladně jsem byl spokojen,tak na to teď nevím co bych měl psát,pocitově to auto se samozřejmě po jejich úpravě zlepšilo,ale ten výkon co mi udělali je nakonec jen o polovinu toho co mi garantovali a tak kdo přemýšlí o tom čipování tak si to opravdu rozmyslete a jeďte k někomu kdo to opravdu umí a hlavně když něco udělá tak to dokáže prokázat přímo měřením na brzdě,jako v případě Motorpowera.je to nakonec vše jen o penězích,jelikož já jsem to jednou zaplatil u Powertecu a teď mě to čeká ještě jednou u Motorpowera a tak raději zaplaťte rovnou víc za pořádný čip než to pak dělat na dvakrát nebo ohrozit funkčnost motoru Jirka
    1 bod
  38. V u běžných O II jsou zde principu pouze dva typy originálního osazení: - benzíny až 1,9 TDI předokolka: :vpředu FS III/280 mm, vzadu CI - 38/255 mm - 4kolky a 2,0TDI: vpředu FN 3/288 mm, vzadu CII - 41/260 mm Jinak není nic jednoduššího, než si to zkontrolovat pohledem bez měření - typové označení (FS III, FN 3 atd) je vyraženo na třmenu brzdy, což je dobře vidět otvory v disku bez sundavání kol - pochopitelně s příslušným natočením na díry ...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...