Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. kapl

    kapl

    Uživatel


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      434


  2. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      8 807


  3. Twisted

    Twisted

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      1 533


  4. MilanHos

    MilanHos

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      4 511


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 8.1.2019 ve všech sekcích

  1. @bouchy Na 50 tisíc ročně bych asi do Fabie 1.0 TSI nešel, zvlášť pokud si plánuji auto dalších cca 10 let nechat. Ale zase bych nepřeháněl s domněnkami o tom, že cokoli řidšího než 5W40 bude pro motor konstruovaný na 0W20 vražda, nebo že TSI s ultratěžkými převody bude při rychlosti 120+ řvát, žrát a trápit se. Tohle není HTP nebo 1.0 MPI, které ani nechladí olejovou náplň. Dokonce si myslím, že ustálenými 130-140 najede tenhle motor mnohem vyšší porci km bez problémů, než poskakováním po městě.
    3 body
  2. Ano, psal že plánuje jezdit 50tis rok. A co? To má být problém pro techniku? To asi ne, ta to zvládne. To jestli to zvládne on ve Fábii, to už si musí zodpovědět sám zkušební jízdou, to bohužel nikdo z nás od klávesnice za něj nerozhodneme... (což je v podstatě ta poslední věta v minulém příspěvku, tak nevím co je na ní špatně) Proto to komentuji po straně vhodnosti techniky. Chlazení katalyzátoru, jeho umístění a tepelné namáhání spolu úzce souvisí, proto jsem to psal. Pokud jsi myslel ještě nějaký jiný negativní vliv umístění katalyzátoru před motorem, tak jsi ho nenapsal. Argumentoval jsem Octavií, protože ten motor je naprosto stejný jako ve Fábii III, ale OIII je přecejen větší auto, má větší odpory a kupodivu ten motor funguje, psal jsem to jako argument technického stavu, jak už jsem psal, vhodnost daného typu vozu už si musí tazatel zodpovědět sám (OIII má výhodu že se prodává s tímto motorem o 2 roky déle než FIII, což souvisí s vyšším dosaženým nájezdem). A neargumentoval jsem top motory, ale porovnáním nejprodávanějších motorů, to že FIII nemá co víc nabídnout je bohužel fakt (ikdyž byla zde 1.4 TSI chvilku). A jak souvisí nájezd s FII s vhodností FIII? Ale toto už zavání s OT...
    3 body
  3. Je hrozně hezké sledovat, jak lidi co s Fábií ano nejeli a očividně nemají ani tušení jaká technika je v ní použita komentují její "vhodnost"... takže, 1.2 TSI i 1.0 TSI mají olejovou náplň 4l: oba motory jsou EA211 a mají katalyzátor umístěný za svody chlazenými vodou a turbem (není třeba chladit katalyzátor dodatečným vstřikováním benzínu jako tomu bylo u HTP, nebo 1.2 TSI EA111 v Fábii II/ Octavii II nebo Roomsteru a Yetim). Svody jsou u obou výše zmíněných benzínových motorů které se do Fábie III dávají(ly) na "zadní straně motoru" (směrem do interiéru). Co se týče oleje, tak 0w20 je asi nevhodný, ale na 0w30 nic špatného nevidím. A že to má problém jet 120+ trvale s klimatizací a nákladem? A to která vědma vyvěštila? Výkonu má ten motor dost a jediný hluk je podstatný je aerodynamika, motor v těchto rychlostech nejde slyšet. 1.2 TSI nemá problém s tímto provozem a spousta Octavií s ním má najeto přes 200tis a ten motor navzdory hospodským kecům funguje. 1.0 TSI se do koncernových vozů dává také docela dlouho a zatím nejsou známi žádné závažné konstrukční nedostatky. Takže životnosti motoru bych se až tak nebál (za dodržení rozumné údržby a rozumně dlouhých servisních intervalů). Ona Fábie je sice malé auto, ale doba HTP je dávno pryč a motorově je na tom velmi dobře (když se podíváme na 1. nebo 2. generaci, tak v prodejích na tom byli nejvíce 1.2 HTP, pak 1.4 16V, u FIII jasně vedou 1.0/1.2 TSI, což jsou motory které svými výkony odpovídají 2.0 MPI v FI a FII mohla nabídnout maximálně 1.6 16V...). Ale stále platí to co jsme psali výše, chce se to projet, každý má jiné nároky a požadavky.
    3 body
  4. Tak světla seřízena a dány nové výbojky 6000k, svítí to jak blázen, řekl bych i lépe jak spousta moderních aut :) Ještě mě čeká na jaře výměna za nová plexi, což světelné vlastnoti o dost zlepší, ale na zimu dávat nové plexi nechci. Ještě někde spáchám fotku proti bílé zdi za naprosté tmy :) Měřeno apkou v jablku, nevím jak moc přesný údaj to je :-D Tak dneska foto za jízdy
    2 body
  5. @cindy Taky ses tu určitě dočetl, že na servisní prohlídku si můžeš donést olej vlastní. Spíš na to se dotázej v jednotlivých servisech z okolí zda ti to povolí než se zdržovat zbytečnými dotazy na ŠA.
    2 body
  6. [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Dacia otevírání kufru nohou. https://m.facebook.com/groups/1752292238193427?view=permalink&id=2029635707125744
    2 body
  7. Dal jsem do převodovky 6 kvalt olej Febi co odpovídá normě a začala mě blbě řadit 2 , tak už jsem si objednal origo za 1000 kč/l a naleju tam zpátky to co tam má být , sice je to na Yetiho, jako zkušenost snad pomůže
    1 bod
  8. Upřímně trochu nerozumím, proč na jednu stranu chceš velmi brzy měnit olej manuální převodovky, a zároveň na oleji šetřit a hledat vhodný neoriginál. To už bych tam nechal náplň původní. Co jsem slyšel, neoriginální oleje dovedou převodovce hodně uškodit.
    1 bod
  9. Zároveň je vtipné, že komentují lidé co si myslí, že o skutečnosti ví až moc.
    1 bod
  10. Mimochodem, FIII 1.0 TSI 81 kW se šestikvaltem točí v tachometrových 160 km/h pouze 3100 ot... V této rychlosti a hlavně ve standardním dálničním tempu okolo 130 km/h není o tomto motoru nic slyšet. Nicméně 50 000 km za rok si v tom autě moc nedovedu představit. To si prostě zakladatel tématu musí jít tuto kombinaci auta a motoru fyzicky vyzkoušet.
    1 bod
  11. Můj Karoq 1.5 TSI DSG (2019) je bez škubání, zatím jsem ho nezaznamenal. Ano, první a druhý rychlostní stupeň je trochu plochý a bez tahu, ale to je něco jiného a dá se na to zvyknout.
    1 bod
  12. Je to o prioritách, já jsem třeba rád za Bolero a jeho konektivitu jak nějaké pohodlí v S1.
    1 bod
  13. Tak , dotaženo do konce i s mapou... Díky Ferdo !!!
    1 bod
  14. Do prvního příspěvku v tomto tématu jsem vložil dokument z dílenské příručky, kde lze nalézt, co a kdy se má měnit a kontrolovat.
    1 bod
  15. Až také vymoženosti automobilky nerobia,pokiaľ je auto zo štandardným podvozkom a má homologované napr.16,17,18 tak je to vždy na rovnakých tlmičoch A ináč Všetkým prajem veselý Silvester a v roku 2019 veľa zdravia a veľa šťastných kilometrov ..
    1 bod
  16. Ahoj. Dneska jsem přesedl z trojkové předfejsliftové oct III 1,6 tdi 5MAN (najel jsem s ní 190tis. km) do nové 1,0 tsi DSG, tak přidám pár dojmů: je to tichý, s dýzlem nesrovnatelný. Neuvěřitelný, jakej je v tom autě klid. Jede to překvapivě dobře, dokonce se mi chce říct, že líp. Je to samozřejmě tím automatem, těžko se mi porovnává síla motoru, protože tam, kde by možná dýzl táhnul v pohodě na jednu rychlost, si převodovka při nedostatku síly tohodle kafemlýnku jednoduše podřadí (klidně o dva tři kvalty) a auto letí pocitově líp... Spotřeba zatím 7,8 l/100 při cca 250 ujetých km - momentálně nepodstatný údaj. Mám tenhle úkaz na tři roky, což v mým podání znamená cca 150tis. km, tak to myslím, co se týče spolehlivosti a výdrže, prověřím pořádně. Budu dávat infa...
    1 bod
  17. Prinasam vam bonus - verziu 3.8-beta10, uplne odomknutu, bez potreby Lucky Patchera. P.S. aby bolo moje ego spokojne, poprosim aspon 10 lajkov
    1 bod
  18. Co motor, ten taky nestartuješ, když se jízdou opotřebovává?
    1 bod
  19. Ja si myslím, že pokiaľ človek dá autu to čo treba, teda ako písali chalani vyššie kvalitný olej a pravidelný servis a vie ako sa správať k autu tak to proste vydrží. Niektoré veci proste človek neovplyvní a keď sa má auto pokaziť, tak sa pokazí aj keď sa človek o to stará. To platí pre všetky motory, či je to TSi, GDI alebo TDI. Fakt sa toho netreba báť, nikde sa moc nepíše o nejakých problémoch s TSI motormi. Mňa tiež takmer všetci od TSI odhovárali... ale treba povedať že to boli ľudia. ktorí s tým motorom nikdy nejazdili... To je teraz taký všeobecný trend, k veci sa vyjadrujú väčšinou vždy ľudia čo o tom vedia prd... Motor ma presvedčil, mám ho vo FIII a pre toto auto by som povedal že ideálny motor. Živý, relatívne tichý a vie byť aj úsporný. Diaľnicu jazdím tak raz za pol roka, ale musím povedať že aj keď mám len 66kw, teda 5 st. tak na diaľnici žiadny problém, na 130km/hod mi to točí cca 3000 otáčok čo je podľa mňa na pohodu. Tiež ale musím povedať, že do Octavie by som bral skôr 1.4TSi...
    1 bod
  20. Téma je o motoru 2.0 TSI, co je na tom nejasné? Tuaregy a jiné obludy si řešte přes SZ! Jen na okraj tě naposledy upozorňuji, že tvé příspěvky off topic (a že jich máš víc) tady ani nikde jinde nebudu tolerovat. Žádné vysvětlení zde nepotřebuji ani nechci vidět. Zařiď se podle toho.
    1 bod
  21. Ahoj, pls rád bych do auta zakomponoval spínač zapnuto/vypnuto - napadlo mě schovat ho za jedno z tlačítek v liště pod climatronicem. Bude mi nějaký těch tlačítek co k čemu? Chci aby to fungovalo jako např. když zapnete vyhřívání zadního okna. Stiskem zapnuto (a sviti třeba podsviceni) a dalším stiskem vypnuto. Dá se to tak udělat? Nebo ty tlačítka jsou jen stisknu a daný signál se pošle a zpracuje až někde v příslušné ŘJ..?
    1 bod
  22. Pánové tady jsou ......... 031 Motory EA211.rar
    1 bod
  23. Jestli je to ono,tak já to tam mám z výroby (04-05/2010).
    1 bod
  24. To jsem si myslel, ze je Alteca spise primym konkurentem Kodiaqu a Tiguanu?
    -1 bodů
  25. Ateca se mi tedy moc nelibi, jestli tak bude vypadat Yeti II, tak radeji na nej cekat nebudu a koupim Yeti I. Byvaji u Skody nejake slevy na starou generaci pred uvedeni nove? Asi ne co?
    -1 bodů
  26. Na těch fotkách to ale nevypadá, že by se Yeti II měl podobat Atece? Možná je jen delší a širší než Yeti I? http://www.skoda-news.cz/nova-skoda-yeti-2017-nafocena-pri-testovani-bude-to-zmenseny-crossover-kodiaq/
    -1 bodů
  27. V tom pripade je to vonicem, ceny Atecy startuji nad pulmilionem, dekuji nechci. http://www.auto.cz/seat-ateca-zna-ceske-ceny-trivalec-1-0-tsi-stoji-vice-nez-pul-milionu-korun-95602
    -1 bodů
  28. O tom také dost pochybuji.
    -1 bodů
  29. Tvarově je Ateca nicmoc, ale stejně mi jde spíše o to, jak bude vycházet cenově, protože ceníkové ceny Atecy začínají až nad půlmilionem.
    -1 bodů
  30. Nojo, ale snad nepřevezme od Seatu Atecy i cenu, tam začíná cena nad půlmilionem a za takovou cenu se už dá skoro koupit i VW Tiguan. To u Š Yeti začínala cena pod 400000 Kč.
    -1 bodů
  31. Pokud ti někdo nedá nějaký kontakt, tak nijak. A žádné další diskuse o ferdovi.
    -1 bodů
  32. ale už ... tady se neresi kdo co jak u rybníkářů nakódoval.... Resi se pohled na věc a ta je prostě taková, že existuje pojem Corner z hlediska marketingu a prezentací na ŠA a pak existuje skutečnost co se kóduje, tím chce autor říci že když někdo chce Corner mlhovky do zatáčky nemusí logicky chtít i ostatní věci které ŠA říká marketingově Corner..... takže jsem pro všechny v příspěvku rozdělil kodování do sekcí....a ať si kdo chce vybere co chce ale nebudu skupinu tří věcí házet do jednoho rybníku
    -1 bodů
  33. Bude ještě druhá generace Yetiho? Nebo už nebudou Yetiho inovovat, ukončej výrobu a jako SUV bude už jen Kodiaq?
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...