Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. MilanHos

    MilanHos

    Uživatel


    • Body

      12

    • Počet příspěvků

      4 511


  2. Sabiza

    Sabiza

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      2 736


  3. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      8 828


  4. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      9 781


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 9.1.2019 ve všech sekcích

  1. Rozhodně. Celá ulice mi bude závidět Škodu Octavii 7. generace s motorem 0.5 MPI, který bude ze dvou válců jeden vypínat, pokud pojedu nad 50 km/h.
    3 body
  2. Já si ale nekoupil garsonku ve Varech, abych ji musel splácet do 60. V pětačtyřiceti to mám splacený a pak si budu kupovat už jen nový Škodovky.
    3 body
  3. @LenkaHšto si můžeš udělat téma u odpadlíků abychom věděli zda jsi zvolila dobře do budoucna ?
    3 body
  4. Tak to me fakt pobavilo. Asi jsem uplny exot, protoze s tim autem jezdim trasy, na ktere vlastne vubec neni stavene. A delam to uz skoro 4 roky pres 130tis km. :-D Nevim, jak 1.0, ale 1.2 snasi dalnice uplne v pohode. Konec koncu ten motor najdes i v Rapidu nebo te opevovane Octavii. Co sleduju obcas okolni temata, tak F3 se sere uplne stejne jak S3 nebo O3. Zalezi kus od kusu. Ano je to o pohodli, ale taky o ekonomice provozu. Velke auto vzdy bude zrat vic, s vyssi silnicni dani, drazsim servisem, apod. Navic, pokud chce kupovat nove, tak 1mega vs pul mega vs 350tis je celkem rozdil. Nehlede na to, ze Sup nebo Ovce budou na dalnici zrat vic jak Fabka, to je proste fakt... Jel jsem v Supu2, ropaku a ze by byl tissi jak moje F3 na dalnici? Nevim, ten co to zakladal ssi jiste projede, co ma v uzsim vyberu a pak se rozhodne. Za letosek jsem nalital bez 500km 50tis a v aute jsem si nepripadal ani menecenne ani nepohodlne. Streky 200-800km dlouhe na jeden zatah...
    3 body
  5. Už delší dobu stavím modely z lega a rád bych se o ně formou návodů podělil s Vámi. V současné době se začínám věnovat starším modelům Škoda, momentálně mám hotového Rapida a pracuji na 120 mezitypu. Dále je v plánu erko, stovka a další, ale vše záleží na zájmu lidí. Bohužel kromě toho, že tvorba kvalitního návodu zabere dost času (10-30 hodin + tvorba modelu ve 3D), tak abych vše otestoval musím podle návodu model někdy i několikrát sestavit. Proto by se mi hodila podpora. Na oplátku za měsíční příspěvek nabízím dané návody včetně seznamu kostek a samozřejmě pomoc s jejich individuálním zakoupením, aby si model mohl postavit kdokoliv doma. Podpořit mě můžete na této stránce, za příspěvek 5 dolarů dostanete návody a seznamy kostek, za příspěvěk 10 dolarů navíc i 3D modely, které se v daném programu dají snadno upravovat, měnit barvy a dále přizpůsobit podle sebe. https://www.patreon.com/user?u=15669189 Veškeré dotazy ohledně modelů a věcí kolem rád zodpovím na Facebooku a nebo samozřejmě i zde. https://www.facebook.com/PsychoWard666-LEGO-models-338105333453378 Samozřejmě budu vděčný za sdílení mezi vašimi přáteli a známými, které by to mohlo zaujmout. Děkuji všem za podporu.
    2 body
  6. 2 body
  7. Jen tak pro zajímavost, teď příspěvek z FB: Dle majitele jezdí auto na LL interval a bez mechanických závad a co jsem se díval, tak v diskuzi je tam ještě minimálně jedno auto co má okolo 200tis.
    2 body
  8. Ano, ale 66kW má delší převodovku (sám píšeš, při 120 cca 2900ot.). 1.2 TSI 81kW s 6q je to 2550ot (při reálných 120, při 120 na tachometru je to kolem 2250ot) a 1.0 TSI 81kW 6q má ještě nižší otáčky, při 120 GPS o nějakých 100ot méně. 1.0 TSI: 1.2 TSI:
    2 body
  9. Mimochodem, FIII 1.0 TSI 81 kW se šestikvaltem točí v tachometrových 160 km/h pouze 3100 ot... V této rychlosti a hlavně ve standardním dálničním tempu okolo 130 km/h není o tomto motoru nic slyšet. Nicméně 50 000 km za rok si v tom autě moc nedovedu představit. To si prostě zakladatel tématu musí jít tuto kombinaci auta a motoru fyzicky vyzkoušet.
    2 body
  10. Fabia III - facelift Full LED zadné svetlá na predfacelift aute konkrétne v mojom prípade testované na MR2016 (výroba 08.04.2016). určite si väčšina všimla možnosť prehodiť zadné Full LED svetlá z facelift verzie na tie naše, predfacelift. dovolím označiť svoje Turbo ako prvé auto, ktoré dostalo Full LED zadné svetlá z facelift verzie čo je potrebné zohnať: svetlá - kombi: 6V9 945 711 6V9 945 712 svetlá - hatchback: 6V6 945 711 6V6 945 712 nosiče žiaroviek - kombi: 6V9 945 231 6V9 945 232 nosiče žiaroviek - hatchback: 6V6 945 231 6V6 945 232 zadná hmlovka - H21W BAY9S červená odrazná fólia na nárazník čo je potrebné na výmenu: vybrať staré svetlá vypinovať (vybrať) všetky káble z konektora a preusporiadať ich - iné poradie pinov. konektor je rovnaký osadiť nosič žiaroviek žiarovkami: spiatočka - P21W BA15S smerovka - PY21W BAY15S hmlovka - H21W BAY9S osadiť svetlá na auto nakódovať nalepiť odrazku, pretože facelift svetlá ich nemajú vo svetlomete FAQ (často kladené otázky): OT: kde sa dajú svetlá kúpiť?OD: priamo v Škodovke, prípadne cezo mňa, či na bazosi OT: koľko to stojí? OD: oficiálna cena je asi 7 700 Kč za pár, vrátane nosiča žiaroviek. Ak má niekto možnosť za lacnejšie, tak kľudne... OT: prečo je nutná zmena pinov? OD: pretože nové svetlá majú iné zapojenie. Je to výmysel priamo Škodovky, nie mňa OT: je možné vyrobiť redukciu? OD: teoreticky áno. Problém môže nastať pri spätnom vrátení na predfacelift svetlá, pretože nebude sedieť kódovanie OT: prečo je nutné kódovanie? OD: pretože je iné zapojenie pinov, je aj iný typ "žiarovky" pre koncové svetlo, ide o LED pásik OT: kde nájdem postupy kódovania a zapojenie? OD: zatiaľ nikde. Musím spracovať poriadny článok, potom to možno zverejním... OT: je možné namontovať LED aj pre spiatočku a smerovku? OD: samozrejme, tak isto aj pre hmlovku. To už je každého osobitná voľba, samozrejme s príslušným kódovaním OT: kde je možné svetlá vidieť naživo? OD: momentálne viem o dvoch užívateľoch, ja som na východe Slovenska, občas po Slovensku cestujem. Užívateľ @lukason v Prahe, ak bude ochotný to predviesť OT: koľko času zaberie výmena? OD: je to rádovo pár minút, závisí od šikovnosti OT: kto mi to vymení? OD: na východe Slovenska sa stačí ozvať. Výmena, montáž, kódovanie. (budem priebežne aktualizovať) Fotografie vrátane stručného popisu rozsvietenie doma na baterku: zmena pinovania: po namontovaní bez kódovania žiadna chyba (pravé svetlo bolo úplne odpojené). bohužiaľ, svietila brzda i keď nemala: po nakódovaní - koncové svetlá / hmlovka / brzda / spiatočka / osadenie žiaroviek: spiatočka / hmlovka / vypnuté / zapnuté /celkový pohľad / komplet rozsvietené: Nočné zábery a porovnanie
    1 bod
  11. Museli to už aktualizovat. Když jsem nechával ověřit svůj účet (12/2018), byl tam červenec (31 KT) 2018.
    1 bod
  12. Davajte si na svetla a autocka pozor! Nastastie to uznali cez poistku, aj ked od vyroby boli obycajne svetla. Nebola to jeho vina, chalan co mu to tukol pred firmou sa priznal sam...
    1 bod
  13. Nechci ti radit,ale při provozu na Lpg bych určitě nechal 15 tis. interval výměny oleje
    1 bod
  14. Máš ju mať. Chceš to pred naštartovanou P V3S ?
    1 bod
  15. Zkus se jeste projit po salonech a vyzkouset si rozdil mezi klasickymi sedackami a sedackami z interieru Dynamic. Maji lepsi bocni vedeni, ale "rozvalit" se v nich na dalnici neni uplne pohodlne. Pro dalnicni jezdeni je mnohem dulezitejsi pohodli interieru, asistenti, svetla, vykon klimatizace, kozeny MF volant, loketni operka. Tohle vsechno ma FIII naprosto v poradku. A pri tempomatovem tempu se pod tech s 1.0TSI dostanes bez problemu. Premyslis o kratke nebo o dlouhe? Delsi ma lepsi stabilitu...
    1 bod
  16. Výborně, v pondělí jsem si všiml, že mám otáčky kolem 1k/min a už vidím, že je to normální, především v zimě. V létě jsem měl mezi 800-900. Žádám o pochvalu, že jsem kvůli tomu nezakládal nové téma :-)
    1 bod
  17. Obě světla (tím myslím pravá a levá strana vozu) by se měly mlžit plus mínus stejně. Jestli se omnicornovi mlží jenom jedno a to ještě tak, že se tam tvoří kapky, tak to je na výměnu.
    1 bod
  18. Vcera jsem potkal dobryho magora...mluvil se psem... ...kdyz jsem to doma vypravel kocourovi, mohl se posrat smichy.
    1 bod
  19. Jsem na tom podobně jako ty ve svém Karoqu s Columbusem. Mám k němu stažené dva návody k obsluze, jeden vydaný 07/2017, druhý vydaný 07/2018. V tom starším je možnost zobrazení Google Earth zmíněna, v tom novějším už ne. Při porovnání stejné kapitoly v manuálech se už v tom novějším Google Earth jako možnost zobrazení nevyskytuje, je prostě odstraněna. Dle informací z webových stránek Škoda Connect: "Služba Google Earth je k dispozici pouze u systému infotainmentu Columbus, nových vozů vyrobených do 31. kalendářního týdne roku 2018, s prodloužením do 45. kalendářního týdne roku 2019" - http://www.skoda-auto.cz/o-nas/skoda-connect Chápu to tedy tak, že u těch vozů, které splňují podmínku výrobního data, bude tato možnost v budoucnu z jejich infotainmentu odstraněna. Vedle absence Benziny v seznamu čerpacích stanic je to další důkaz toho, že licenční práva a dohody dotčených stran mají pouze negativní dopad na uživatele a majitele vozů.
    1 bod
  20. @ferda25 prijed se podivat do Prahy, vymena MIB1 za MIB2 vcetne klicu a dodelani PRkodu :-) Ofiko ODIS, Skoda Service, vymena a kodovani za hodku... Nevim proc se porad zde probira ochrana komponent a neustale se resi ze to neni mozne, je to mozne za predpokladu jak pises ze neni kradene. Ano vse je o servisu který ma schopného člověka a ví co má dělat, myslím že určitě jsou na místě pipomínky že ne každý Škoda Service je to chopný udělat protože prostě nemají kvalifikované lidi ono taky jak by to dopadlo když by chodil každý do servisu měnit rádia..... ale naopak jsou i servisy @wirer povrdí kde prostě umí udělat vše.....a jak říkám legálni cestou a proč to vím ? protože jsem také slyšel že to nejde....že je cesta formou unlock jednotky jediná....a já řekl to není přece možný.....a taky že ne....jde to i jinak a kdo nevěří muze se podivat na moje auto, zakázkový list ze servisu, neporušena záruka a pod.....
    1 bod
  21. Ahoj Všechný Udělame nějaký sraz v budoucnosti?
    1 bod
  22. Jsou to srovnatelně “kvalitní” pneu, takový ty značky v top 5 si myslím pro běžného řidiče bude problém najít mezi nimi zásadní rozdíl. Nicméně předtím jsem měl 15” TS860 a oproti třeba Barumkám Polaris 3 byl rozdíl celkem poznat. S Contíky jsem se cítil celkově více bezpečně a dovolil jsem si víc. Ale to nemám srovnání na F3, Barumky jsem měl na F2. V rozměru 15” bych volil TS 860 znovu, ten cenový rozdíl je zanedbatelný oproti ostatním.
    1 bod
  23. @cindy Taky ses tu určitě dočetl, že na servisní prohlídku si můžeš donést olej vlastní. Spíš na to se dotázej v jednotlivých servisech z okolí zda ti to povolí než se zdržovat zbytečnými dotazy na ŠA.
    1 bod
  24. No mel jsem úplně stejný zvuk a drnčeli palivové hadice co vedou výstuhou v podlaze ..... Lehni pod auto na stranu spolujezdce a chytni je do ruky zahýbej a uvidíš
    1 bod
  25. @bouchy Na 50 tisíc ročně bych asi do Fabie 1.0 TSI nešel, zvlášť pokud si plánuji auto dalších cca 10 let nechat. Ale zase bych nepřeháněl s domněnkami o tom, že cokoli řidšího než 5W40 bude pro motor konstruovaný na 0W20 vražda, nebo že TSI s ultratěžkými převody bude při rychlosti 120+ řvát, žrát a trápit se. Tohle není HTP nebo 1.0 MPI, které ani nechladí olejovou náplň. Dokonce si myslím, že ustálenými 130-140 najede tenhle motor mnohem vyšší porci km bez problémů, než poskakováním po městě.
    1 bod
  26. [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Dacia otevírání kufru nohou. https://m.facebook.com/groups/1752292238193427?view=permalink&id=2029635707125744
    1 bod
  27. Nevím, zda vyplatí či ne, ale vzhledem k nájezdu mé ženy to neřeším a beru ho minimálně pro dobrý pocit. Benzina v rámci konkurenčního boje dost často snižuje ceny a láká zákazníky, takže například dnes jsem koupil v Kutné hoře za 33, 50 + ještě 1 kč sleva za jejich kartu... Časem jsem si na to zvykl a už neřeším...je krásně modrý bez té žluté sračky a těch pár korun mě nepoloží. Motor jenom krásně šustí, průměr má manželka 5,8 na krátké tratě... Kdybych věděl, že auto za tři roky prodám a jezdil 3 tis km měsíčně, tak bych to asi taky nedělal, ale auto se jen tak prodávat nebude. 100 lidí, 100 názorů .
    1 bod
  28. 1 bod
  29. Požádal jsem manželku, aby mě orálně uspokojila. "Mám ti ho vykouřit?" zeptala se. "Ne, stačí když budeš chvíli držet hubu."
    1 bod
  30. Nemam fotku, tak len nazorne. Zelena bodka je povodna dierka. Cervena bodka je dierka, ktora je na novej verzii tesnenia, resp. takisto som ju cca urobil aj ja a sucasne cervene sipky ukazuju na priblizne miesto, kde su dierky na tesneni (tj aj tie z druhej strany, ktore na foto nevidno). Snazil som sa cca urobit to, co tu daval tusim Pawouk ako zapis z technickej konferencie. Pridavam aj vyrez z povodnej fotky, ktora je na TEJTO ADRESE
    1 bod
  31. Tak problem zda se byt vyresen. Problemu jsem nasel vice. Jednak prodrenej vodic (+12V) pro pravou mlhovku, ktery vedl do stejneho konektoru (T8p) kam jsou zpojeny vodice od cidla teploty. (Zda se, ze byla spatne vedena kabelaz od vyroby a odirala se zevnitr o naraznik. Vodic opraven a kabelaz prevedena tak aby se nikde nedotykala). Abych vedel na kterou cast kabelaze od konektoru se vydat, tak jsem zapojil cidlo primo do konnektoru T8p a teplota chodila krasne. Takze padlo podezreni na kebelaz v narazniku. Kdyz jsem cidlo zapojil pres kabelaz v narazniku tak opet vse spatne. Reagovalo to na jakykoliv doteky a pohyb kabelaze. Pak jsem ale zkusil protahnout piny konektoru cidla teploty tenkym dratkem a prostriknout kontaktolem a po zapojeni cidla nejednou vse chodilo krasne a kabelaz jsem mohl ohybat jak jsem chtel. Do tech pinu neni videt, ale puvodni problem byl nejspis v zaoxidovanych kontaktech v konektoru pro cidlo teploty a tim padem jak byla cela kabelaz mokra jak ted porad prsi, tak to reagovalo na jajkykoliv svod nebo dotek kabelaze. Pres tu mokrou kabelaz se tam nejspis dostalo i napeti z toho prodreneho dratu (jinak si to vysvetlit neumim) a hazelo to chybu zkratu na cidle. Po slozeni jsem zkusil vse poradne postrikat wapkou a jezdit v dezdi a teplota stabilni.. Tak snad to nekomu pomuze... :-)
    1 bod
  32. Dodatocne upravy kodovanim pri DRL svieteni: - koncove svetlo + brzda na 10% - iba brzda na 10% Funkcnost brzdy ostala nezmenena... Skusim zajtra pocas dna ci to vidno. Pre istotu som pridal na 15%
    1 bod
  33. lebo som ho omylom poplietol a naucil som stym druhe auto, a ked stlacim tak signal prijmu obe rj a nastartuju na oboch webasto
    1 bod
  34. Ehm, ono je dost divne, ked ma niekto 3.6 atmosferu a chce ju prerabat na plyn, obraz nech si urobi kazdy sam :) ... co tak tomu vedie? kolko mas mesacny najazd?
    -1 bodů
  35. Zároveň je vtipné, že komentují lidé co si myslí, že o skutečnosti ví až moc.
    -1 bodů
  36. Nepotřebuji tady chytráky. Chci vědět tenhle motor + CNG. Nic víc díky
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...