Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      14

    • Počet příspěvků

      9 778


  2. Patrik1971

    Patrik1971

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      3 137


  3. kvetosm

    kvetosm

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      1 019


  4. MilanHos

    MilanHos

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      4 511


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 15.1.2019 ve všech sekcích

  1. @velkej.tomNechápu tak nějak co jsi teda tomuto fóru vrátil. Ohánění se, že jsi dostal nějakou slevu, kterou jsi ničím nepodložil nikomu nepomůžeš. Pokud už se chceš chlubit slevama, tak by jsi měl specifikovat o jaké slevy jde aby jsi tady nikoho nemátl něčím co si předpokládám nemůže většina z nás zajistit. Mimochodem četl sis maximální povolenou váhu přípojného vozidla co máš v TP? 1100kg bržděných, 570kg nebržděný a to předpokládám včetně váhy samotného vozíku? Neustále se ohánět rčením, že vybavené auto si člověk koupí jen aby se chlubil před sousedy a v hospodě spíš vypovídá něco o tobě. Já jsem si například pořídil vybavenou Fabii pro moji radost a názory ostatních nepovažuju za důležité. Ano je příjemné, že to auto někdo pochválí, ale to mám ve svém žebříčku hodnot až na druhé koleji. Mimochodem ty jsi sem taky dal své auto aby ti to všichni pochválili jaký jsi pořídil kauf. Ale abych nebyl jen negativní, tak ti přeji aby jsi byl s autem ještě minimálně tak jednou spokojenej i do budoucna a řešil jsi na autě jen nejnutnější zářuční prohlídky a dolévání provozních kapalin ? Pokud vezmu tvé priority tak jsi sehnal skutečně to nej co sis mohl přát. Fabia 3 se prostě povedla se vším všudy ? Jen s tím vozíkem opravdu raději opatrně. Pokud jezdíš vozíkem častěji, doporučuji zkrátit výměnu oleje minimálně na půlku předepsané hodnoty 30000km. Po 15000 můžeš provést výměnu mimo autorizák a ve 30 v autorizáku aby jsi splnil podmínku záruky.
    4 body
  2. Vyska je mezi prahem a zemi okolo 23cm.
    2 body
  3. Ukradnute z jednej skupiny na FB ale snad to tu este nebolo. Vraj to jazdi v Klatovech (dufam ze to sklonujem dobre )
    1 bod
  4. @danikd je to jen malůvka z AutoBildu. https://www.netcarshow.com/skoda/2017-citigo/1280x960/wallpaper_0e.htm
    1 bod
  5. Čus borci, dělá to ložisko spojky. Máš zlomenou jednu packu držici ložisko na vypínací páce. Stává se že krátce vzpříčí a taoistické o přitlačak. V servise ti vymění celou spojkovou sadu tuším že na to bylo i TPI dělám ve škodovce tak to máš od zdroje zdar
    1 bod
  6. Odbory jsou prostě silné, chtějí pro ty neschopné kopáče u pásu čím dál tím víc, tak si auto smontuje chudák za 400 ojro. Sám. Úplně. Včetně vyrábění baterií.
    1 bod
  7. https://best.aliexpress.com/
    1 bod
  8. Takže to mám taky v autě. Montáž v autorizáku cca 1600, tak jak říkali. I s jednotkou tedy těch 1900 Kč s DPH. Jelikož dnes napadlo asi 20 cm sněhu během krátké doby a klouzalo to jak prase, tak jsem akorát chvíli postál před domem a spárovat to s telefonem. Nějaké záznamy z jízdy jsem zatím nezkoušel. První dojem WTF. To že to umí, zobrazit jestli mi svítí dálkové, potkávací světla a podobné půoviny mě absolutně nezajímá. Na to nepotřebuji telefon. Ve výběru widgetu byly i zajímavější věci jako teplota chladící kapaliny, hladina chladící kapaliny, hladina oleje, tlak oleje, ..., ale to nedělá nic. Možná se to rozsvítí ve chvíli, kdy nemam olej a vodu v chladiči, ale to zvládne i kontrolka na palubní desce. Prostě WTF. Je vidět, že to má i Škodovka jako těžce mrtvou záležitost. Hlavní aplikace SmartGate odkazuje na již neexistující aplikace typu Motorsound - "Aplikace slouží k napodobení různých zvuků motorů během jízdy". Totální půovina, která asi nikomu chybět nebude. Škoda Drive - "Sledujte efektivitu vaši jízdy a naučte se řídit správě a šetrně s aplikací ...". Ok, tahle aplikace by už možná smysl mít mohla, ale v Google Play už není. Škodovce to už nestojí ani za to, aby nechala odstranit mrtvé odkazy z hlavní aplikace. Zatím spíše lituji, že jsem si kvůli tomu vůbec nechal hrabat do auta, protože to vypadá jako naprosto zbytečná kravina.
    1 bod
  9. @Joker 85 toho bych se nebál. Jooo vystrčená kola ven udělají opticky opravdu mnoho :-)
    1 bod
  10. Co jsem se docetl,tak do 4500ot/min je tlak 1,2-2,1 bar, nad 4500 ot/min by mel byt tlak 3,5-4 bary
    1 bod
  11. Iba sem popisem skusenost s 1,5 TSI DSG OPF v Superbe.... U mna ziadny s tu spominanych symptomov nieje.Auto vyrobene koniec 26.11. 2018. Chodi krasne bez sklbania,trhania,straty vykonu,aj za uplneho studena pri rozbehu tesne po nastartovani. Neviem teda cim to je,ale u mna u uvedenej motorizacie uplne vpohode a bez vyhrad.
    1 bod
  12. @Rastii doobjednaj taketo nieco
    1 bod
  13. @Joker 85 na zimákách 16" bych recenzoval stejně jako ty, na 18" je to o něco tvrdší, ale jízdní vlastnosti si budeš užívat daleko víc
    1 bod
  14. nebude to tím, že to máš uložené v profilu personalizace?
    1 bod
  15. Jasne,stahovanie poznam,mozno aj cez online sluzby,ktore su na rok zaplatene,skor som myslel,ze ci mali dat k autu kartu,alebo si ju musim kupit sam.SDHC class 10,to uz som nasiel,ze je potrebna.
    1 bod
  16. Nasazený pružiny Eibach pro kit. Oc3fl 1.4.TSI 110kw. Auto kleslo vzadu o cca 2,8 - 2,9 cm. (bez rezervy, půl nádrže) Předek o cca 3,2- 3,3 cm První dojmy po 150km normální jízdou na kolech R16 jsou pozitivní. Auto se konečně nechová jak atrakce pro děti a přestalo se naklanet ze strany na stranu kvůli jakékoliv i drobné nerovnosti a v zatáčkách už nemám pocit že mě chce auto vysadit za jízdy. Při vymeteni díry se to chová velice dobře. Ztráta komfortu je pro mě opravdu minimální. Celkově útlum palec nahoru s potleskem a úsměvem, ale samozřejmě to není dokonalé a to v podání odskoku při více nerovnosti za sebou je cítit že má podvozek tendenci odskočit. Další plus je že se auto opravdu na brzdach o poznání méně potápí a tím lépe brzdí. Na normální cestě fakt super a spokojenost. Otázka bude jak se to bude chovat při svižnější jízdě na špatné cestě s 18 koly.
    1 bod
  17. Jestli si doma sam vymenis olej a filtr po 15tkm a pak na 30tkm prohlidku pojedes do servisu, tak to je v pohode. Nic nepoznaji a ani nemaji duvod.
    1 bod
  18. Je to práce na půl hodinky, tou částí na tvé fotce můžeš začít, pokračuj částí, v níž je vložka vzduch.filtru - to je ten filtrbox. Nevím, jestli pod něj vsuneš ruku a husí krk přihneš, nebo ho odmontuješ a přihneš potom, příp. na něho nasadíš např. mirelonovou ochranu, co je na izolaci vodovodního potrubí, mě stačilo ho zahnout, aby nedrnčel.
    1 bod
  19. Obrázek je sice z nějakýho inzerátu, ale je to krásně vidět. Ten "komínek" nahoru je ve skutečnosti dolů, na obrázku je filtrbox vzhůru nohama.. A ten komínek drnčel o nějakou příčku či kaastli v motor.prostoru, a rezonoval při nízkých otáčkách. Přeju ti, ať je to i tvoje příčina, a ne třeba ložisko..
    1 bod
  20. To ano, jen je škoda, že nenechali ty přední světla stejně úzké jako na konceptu, to by vypadalo výtečně...
    1 bod
  21. ve výsledku byl koncept hodně podobný sériovému provedení.
    1 bod
  22. Co ti tam dali za olej? Mě nadiktovali VW 504/507 (viz.manual), což je olej 5w30 Long Life. 0w20 to musí být řídký jak voda, v zimě to ještě beru, ale v létě?
    1 bod
  23. Dlouho jsem se trápil s duněním při nízkých otáčkách, omdlíval jsem z obavy, že bude převodovka, ložiska,.. v háji. pak jsem to objevil a je úplně ticho. Pod filtrboxem je z něho něco jako husí krk, odvod nečistoty dolů, nebo tak něco. To drnčelo o v motorovém prostoru, Ale jak hnusně ! Trochu jsem to vychýlil a je úplně klid, odešlo to okamžitě, takže to bylo ono.
    1 bod
  24. Mohol by si prestat s tymi citaciami a objavovanim ameriky? Co tu predvadzas je mix porusovnia pravidiel, dristania, opakovania veci na ktore sme prisli uz skor, a pochybnych rad typu "postupne deaktivujte vsetko co s da vo VCDS" Vrat sa sem, ked zistis nieco nove, co bude overene a napomocne.
    1 bod
  25. Facelift faceliftovaneho faceliftu?
    1 bod
  26. 1 bod
  27. Mě řekli že když si nechám nastavit pevný interval tak bez problému můžu použít normu 502.
    1 bod
  28. Viděl jsem už různé šílenosti, ale toto na novodobé škodovce ještě ne ...
    1 bod
  29. Jeste doplnim ze jako datova sim je aktualne nejvyhodnejsi twist datovka, online dopravni info za mesic mi sebere asi 100,- (cca 250MB dat). resil jsem neco podobneho a misto neustaleho zapinani hotspotu jsem poridil nakonec tuto sim.
    1 bod
  30. Nastavuješ časový odstup od auta před sebou; ale zároveň TJA dáváš jasně najevo, co je pro tebe prioritou - rychlé následování. Ke kolizi funkcí dochází v případě, kdy máš nastavenou relativně vysokou rychlost (např. 70km/h v koloně jedoucí krokem) - akcelerace je mnohem rychlejší, než je radar front assistu schopen za 1s ukočírovat (má přesně dané parametry v (mili)sekundách tzv. time to collision, kdy se má aktivovat). A tím, že je akcelerace na krátké trase vlivem nastavení vysoké rychlosti (a např. podpořená ještě režimem Sport) rychlá, pak nejsou splněny podmínky pro aktivaci FA - systém to zkrátka nevyhodnotí... Takový tip: pokud máš v autě Driving Mode Selection, pak zkus nastavit režim Comfort a nechej nastavený nejmenší odstup - auto pak bude automaticky držet de facto dva stupně odstupu (1,3s) a akcelerace bude sice trošku méně razantní, ale popojíždění v koloně bude celkově hladší a nemělo by docházet k podobným situacím. Ono jde totiž o to, že se v různých režimech mění i chování ACC; např. v režimu Sport systém "daruje" jednu čárku z nastaveného odstupu, než začne brzdit. Takže pokud jedeš v režimu Sport pouze s jednou čárkou odstupu (tj. 1s), pak se často o slovo hlásí Front Assist - antikolizní systém.
    1 bod
  31. Tak snad to udělají pořádně. Je to tedy Yeti z roku 2011 a záruku na korozi uznali i po 5 letech?
    -1 bodů
  32. 12 let kvůli tomu do předraženého autorizovaného servisu tedy jezdit nebudu, to si raději koupím po 12 letech 4 nové dveře za vlastní a ještě ušetřím.
    -1 bodů
  33. To je dobre tedy. A nikdo tu nema zkusenost, jak to v takovem pripade chodi? Mam obavu, ze prodejce bude treba chtit od smlouvy odstoupit nebo take treba bude chtit zvysit cenu.
    -1 bodů
  34. Diky, tos me uklidnil, ja myslel, ze Active zaroven prestali vyrabet.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...