Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 16.1.2019 ve všech sekcích
-
3 body
-
Souhlas, jak se mi Scala libi, tak tenhle styl rozdelenych svetel ala Citroen nebo rada mistnich cinskych znacek jde uplne mimo me. Ale to SUV (a predevsim mala) obecne, takze mi to vlastne muze byt jedno3 body
-
Pro Ty ,co mají zájem ,nová beta verze- Carista++3.8+beta-21.apk odemčeno,nevyzkoušeno Carista_v3.8+beta-21.apk3 body
-
Pouzit predepsany olej + filtr. Vymenit, nic neresetovat a nic nikam nepsat.2 body
-
2 body
-
Jasně, ať si každý kupuje, co se mu líbí. Já zas na tom nechápu, jak je možné, že v současném ekologickém šílenství se tato (oproti "normálním" autům) neúsporná vozidla vůbec vyrábí. Asi jsou z nich takové zisky, že se to automobilkám vyplatí. A toto byla poslední věta o SUV v tomto tématu.2 body
-
2 body
-
Podle grafu a točivého momentu se jedná o sérii. Na Jarově takto přeměřují, už jsem na to poukazoval i u Mahy a nikdo nic. Svoje měření neberu jako svaté, ale mám porovnání na více motorech, více brzdách a to především měření přímo na hřídeli, které je nejpřesnější.2 body
-
@omicron Však @Joker 85 se ptal na výměnu vlečné za multilink, na to mu bylo odpovězeno, že chybí úchyty.1 bod
-
Pokud vím, tak u OC 3 chybí úchyty na kastle. Takže nevyměníš.1 bod
-
Tak to se tedy divim reakcim, protoze mne to prijde uplne priserne. Ale je pravda, ze Cinske verze jsou divne asi uplne vsechny a jeste byvaji divne nafocene.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Nejsem fanoušek značky Dacia a nikdy nebudu, ale za ty prachy... holt ten cenový rozdíl je v této kategorii otřesný. Taky proto mám OIII s 1,8 TSI, neboť za 1,5 TSI v Karoqu bych dal stejný peníze a to by mi opravdu nevyvážil fakt že je to "SUV" (navíc bez pohonu 4x4).1 bod
-
Iba informacne...ze MR 2019 uz ostrekovace krasne rozprasuju priamo z fabriky.Netreba teda uz nic menit,staci iba podla chuti malicko doladit.Ja som ich mal nastavene kapanek nizko.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Souhlas. Taky to nechápu. Kromě nastupování / vystupování / relativně větší bezpečnost v uvozovkách a možná pohodlnější posed jsou Spíš samé mínusy.... Pouze móda nic víc na tom není.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
kdo chce Rapida liftback, tak objednávky do 31.1.2019, pak už konec a jen to co je skladem1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ano, viz dílenská příručka: Osvědčené mechanické pětistupňové převodovky jsou používány i v ostatních modelech Škoda Auto. Převodovka 02T pod výrobním označením MQ200 je konstruována na přenos maximálního točivého momentu 200 Nm. Obdobné konstrukce je převodovka 02R výrobního označení MQ250, ta je schopna přenášet točivý moment 250 Nm - tato převodovka je u vozu Škoda Rapid přiřazena k naftovým motorům.1 bod
-
Nic,jen se mi zdá že tvrdě haníš SIII a já jen,že žádné auto není bez vad. Tvrdím,co mi říkal.Výrobní vada odlitku,prasklá skříň DSG.1 bod
-
Na start stop nepotřebuješ VCP. Jinak na spoustu dotazů najdeš odpověď na googlu nebo přímo na stránkách.Myslím,že je zbytečné to tady psát. A pokud někdo ani neví,co je to HW klíč,neměl by si to ani pořizovat. Ačkoli máme s Ferdou rozepře,musím se jej zastat.Sedí nad něčem od rána do večera,študuje,koumá bádá a věřím,že nemá chuť pak každému psát co a jak. Opravdu se ledasco i videoukázky najdu na netu,stačí nebýt shnilý a hledat.1 bod
-
Dovolím si napsat něco k 1.0 MPI 44kW vs. 1.2HTP 40kW. S HTP mám něco odježděno v této slabší variantě a 1.0 MPI 44kW jsme měli pučené v Up!u (což je lehčí auto než Fabia) a musím říct, že jsem byl z toho motoru dost zklamaný (a to jsem se na něj těšil). Stran pocitové dynamiky nic moc, dole to nejede, nahoře taky ne, HTP sice taky nějak extra nejede, ale aspoň z něj mám pocit že se o něco snaží. Když jsem měřil časy pružného zrychlení 60-100 tak to bylo 14.98s pro HTP a 13.93s pro MPI (oboje na 4rs). Měřil jsem to pomocí aplikace na Androidu, takže rozdíl 1s neberu jako podstatný a realita bude asi +- stejná. Ale HTP to umí prostě tak nějak líp prodat a minimálně ten nástup je o poznání lepší z té 60ky... Fabia má sice o něco kratší kvalty, ale zase je těžší takže bych nečekal nějaké zázraky. V čem MPI vede, je spotřeba. Co se týče Fabia I vs Fabia III (ano, vím že už je to mimo téma, ale když tak otázka padla, tak snad nevadí když odpovím), tak FIII sem jel zatím jen v TSIčku, takže nebudu hodnotit motor a hluk od něj. FI rozhodně působí hodnotněji než FIII v iteriéru, měkčené plasty, dojezdy oken atd. Ale to co bude uživatele asi povětšinou zajímat je výdrž, FI má k dlouhověkosti lepší předpoklady a už i potvrdila že něco vydrží, FIII je celkem novinka ještě, takže realitu ukáže až čas, ale asi bych to neviděl nějak tragicky... Ohledně podvozků, tak tam jde vidět rozdíl ve věku, FIII je vyspělejší (líp skloubí držení stopy v zatáčkách s komfortem), ale ani FI není špatná v tomto ohledu (a už vůbec ne vzhledem k době vzniku). Ale ani jedno není "sportovní auto", nebo "luxusní limuzína", na druhou stranu kdo by to čekal, že .1 bod
-
Aj mne ta lava strana strieka jak zatrest. Zda sa mi ze ten s3 poriadne odflakli. S kvalitou sli posiadne dolu.1 bod
-
-1 bodů
-
Roomster je asi delsi, ma tam tu matraci jen po predni sedacky, ale myslel jsem to nejak tak, ale aby to bylo i pres predni sedacky. Jinak Roomster ma obdobne zadni sedacky jako Yeti? S tim systemem varioflex?-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
Díky, to jsem rád. Škoda to má takto na všech vyráběných vozidlech? Kolega ze zaměstnání koupil nový Seat Toledo a má tam ty drahé ventilky na hlídání tlaku, takže se mu sada kol na zimu prodraží.-1 bodů
-
Má Škoda Yeti nějaké hlídání tlaku v pneumatikách? Jakým způsobem? Přes speciální ventilky nebo jinak?-1 bodů
-
Pokud ti někdo nedá nějaký kontakt, tak nijak. A žádné další diskuse o ferdovi.-1 bodů
-
Pokud vím, převodovka je stavěná na 350 Nm, takže rezerva až neskutečná.. sám uvažuji o chipu, ale mám s tím spíše psychologický problém.. Musím to promyslet.. :-) ///EDIT: Omlouvám se, správná hodnota je 200 Nm-1 bodů
-
Promin, ale to jsou nepodlozene blafy jedna pani povidala. Tak jak jsi psal o tom maximalnim tocivem momentu prevodovky na predchozi strane.. Jo, taky jsem cetl, ze 63kW se blizi hodne k 77kW verzi, a 77kW miva taky vic, ale 92kW? Dodej grafy.-1 bodů