Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. bojler

    bojler

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      9 328


  2. velkepeni

    velkepeni

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      306


  3. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      32 731


  4. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      9 778


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 20.1.2019 ve všech sekcích

  1. zacinaju sa objavovat dalsie linky na facelift https://www.motor1.com/news/301567/2019-skoda-superb-facelift-spy/
    3 body
  2. Pánové, varuji vás všechny, jakékoli osobní napadání tady nebudeme trpět.
    3 body
  3. Kdo chce, už si umí virtuálně prohlídnout verzi Active :-)
    2 body
  4. Pak možná z vás, u nás by musel výrobce dokázat že ta změna má vliv na reklamované závady. Samozřejmě, můžou s tím dělat problémy. Ale pokud jim to vyloženě neřekneš, tak nikdo nebude pátrat po tom, zda to Kessy je vypnuto nebo ne. Je zde uživatel krytý měl v autě dokódovány různé úpravy a nakonec auto vyreklamoval tak, že mu vrátili peníze... Tím nechci nikoho navádět [emoji846]
    2 body
  5. Jabka a hrušky. Že se víc kradou auta s kessy? Tak to opravdu nikdo netuší ?možná ale opravdu jen možná to bude mít důvod v tom že většina nových aut v nějaký výbavě má kessy?
    2 body
  6. Ak to mal byt pokus o vtip, tak nevysiel. Ked nieje co k teme rozumne napisat, lepsie nepisat nic .. vdaka
    2 body
  7. Kdyz nechces Kessy a jiny elektronicky "zbytecnosti" tak jedine zajit do salonu Dacia a objednat vuz tam ;-) :-D
    2 body
  8. Aktuálně: Na blbečky parkující na invalidech byť žádný invalida v autě nesedí a ani není nikde vidět tabulka za oknem, že by o invalidu šlo, jsem si tak nějak zvykl - je to pro dnešní mladé řidiče naprosto normální (i když mě je 32 a nikdy bych si na invalidu nestoupl), ale aby přijel borec a zablokoval hned 4 místa, když o 30m dál jsou prázdné kóje, to chce být hodně vymaštěný...
    2 body
  9. Ano, v USA by to bylo lepsi. Rusko (a vychod obecne) nam nikdy nic dobreho neprinesl a nerinese. A ulozeni dat? Pokud jsou dulezita, tak je chci mit tam, kde budu mit alespon trochu jistotu, ze se diky nejake mafii nestanou "veci verejnou", pripadne, ze se v misni dzungli neztrati.
    2 body
  10. Bunicek: Je to zvlastni, Ambition má v Německu v základu litá kola, zadní el. okna, zadní parkovací senzory, multifunkční volant, zadní repro. Style u nich nema prakticky zadnou cenovou vyhodu a je oproti nasi chuda. Situace, kdy u nas jednu dobu nemelo prakticky smysl kupovat vyssi vybavy se dost zasadne otocila. S treti generaci Fabie se naopak zacala vracet praxe, kdy nejvyssi standardni vybava byva "nejvyhodnejsi" a obsahuje velkou porci vybavy s relativne nizkym priplatkem.
    1 bod
  11. Tak já ji potkal několikrát, mě to přijde nízké a natáhlé, s tím protáhlým zadním sklem to není hezké ( zítra jedeme Pha-Harrachov, zase nějaké potkám a ofotím). Ty zadní TOP světla jsou efektní. Od 395tis nevypadá špatně, když to má konkurovat plnohodnotné střední třídě, do doby, co se v Praze dá běžně sehnat nový technicky dávno odzkoušený a vychytaný Leon s 1.5 ! v kombi a v nejvyšší výbavě FR výbavě za 450tis :D. Vím, ještě o jednom takhle extra výhodném typu auta ( atmosféra bez filtru!, AutoAC, přední zadní senzory, kamera, stmívací zrcátko, temp., 2 sady Alu, samočinné parkování, sklopná zrcátka, samozřejmě běžný kožený paket 4x el.okna, infotraiment pěkně dole ( ne jako tablet přilepený na palubku mamutem), atd. za 433tis. Při tomto úletu patriotismus jde stranou :D.
    1 bod
  12. osobně bych šel do EA211, tzn verze 66 nebo 81kW. Mají rozvody pomocí řemenu, v zimě lépe topí a na dálnici méně žerou.
    1 bod
  13. Jeste to nikdo nevidel nazivo zvenku, natoz zevnitr. A uz je tady zase breku, samozrejme zname firmy.
    1 bod
  14. Tak to vyzkoušej ještě směs z MOLky a to je teprve bžunda :-)
    1 bod
  15. 1.2 TSI 81kw Fabia 3. 90% po dialnici 180 [emoji3]
    1 bod
  16. Ano, je to funkční. Jen podotknu, že propagovaný Škoda Connect je již zase pár dní nedostupný.
    1 bod
  17. A co kombinace Kessy a nějakého vypínače? Třeba jen nějaký co odpojí startovací tlačítko. To zloděje snad zmátne dostatečně, čekal že bude do pár sekund pryč a ono to nestartuje, ale ani nehlásí chybu? Jinak vypnutím Kessy přicházíš o záruku v tom smyslu, že si nemůžeš jít k prodejci stěžovat, že nefunguje Kessy. Což asi nehrozí.
    1 bod
  18. Zde snad nikdo netvrdí že jsou škodovky ty nejlepší na světě. A proč je zde tolik uživatelů? Stačí se podívat na prodeje....
    1 bod
  19. Ales si nikdy nenecha ujst prispevok od slovaka. Hlavne po tomto vyleve aby nedostal infarkt.
    1 bod
  20. @Alex_BX : „toho znalce (obzvláště na Slovensku) “ prestaň blbnúť, lebo ty si všetko videl, prečítal a od všetkého máš kľúč. Si trápny a môžeš mi dať 10 mínusov ako máš vo zvyku. Pre mňa debil.
    1 bod
  21. Díky, nejnovější co plánuju bude asi Favorit. Takže asi ty starší, teď dělám na eRku.
    1 bod
  22. Kessy ti opravdu nezvyšuje pravděpodobnost odcizení vozu. Auto bez ti akorát někdo ukradne o minutu až tři dyl. Nic víc nic min. Takže to řešit jen kvůli snadnější krádeži je opravdu zbytečnost.
    1 bod
  23. Ja te chapu, divame se na to podobne. Reseni jednoduche - neres s autorizovanym servisem, ale pres Igora z BA. Na Octaviaclubu je jako 160R
    1 bod
  24. Nech si své knížecí rady, nikoho jsem neobtěžoval nějakou žádnou "politickou orientací", byla to základní fakta spojená s provozem konkrétního zabezpečení auta s daty uloženými v Rusku (!). Toto je vlákno o tomto zabezpečení, takže je samozřejmě na místě i tomto diskutovat, neboť to s tématem souvisí přímo. Pokud se cítíš jako potrefená husa (nebudu dále specifikovat), obrať se nejlépe na lampárnu nejbližšího nádraží...
    1 bod
  25. @Alex_BX, @Bojler: pani, drzme sa technickych veci prosim, kazdy ma subjektivny pohlad. Pracujem ako IT architekt, slabosti tychto systemov dobre poznam, niekto to nazve paranoiou, ja dobrym informovanim. Ako som uz pisal vyssie, pre mna prinos 0, ale sledovat kde sa kto okolo mna suchne pripadne v dome nosit kluc niekam do stredu domu ci trezora mi pride totalna zhovadilost ;)) Preklikavanie kluca na zblbnutie potencialneho zlodeja - ja asi OK, ak mi zrovna neplacu 2 male deti co vyberam z auta, manzelka, pripadne rodicia, svagrovci ... asi tazko by som im to vysvetloval a ziadal to od nich KESSY sa da deaktivovat, to mi uz predajca zistil a povedal, cez diagnostiku. Problem je, ze tym pridem o zaruku na auto, ani oni v autorizovanom servise to nemozu spravit, zial. Cize moznosti ostavaju 2 - bud kupit zaklad a dokonfigurovat s tym, ze niektore veci ozeliem - nedaju sa do zakladu vobec dat, alebo skusit nosit kluce v tienenom obale Tu sa este chcem spytat - KESSY je vzdy o zosilneni signalu, nieje to o tom, ze odchytia neaku sekvenciu signalov a potom dokazu opakovat aj ked kluc je uz mimo dosah, tak?
    1 bod
  26. Zasnu nad situacemi, kdy si lide pridelavaji praci a jsou schopni stravit neefektivne nasobky casu a starosti kvuli uspore stisknuti tlacitka.
    1 bod
  27. Ked uz sme teda OT,jednoducho tu Pandoru neries,skus preluskat ine systemy a hlavne bez toho obtazovania druhych svojou politickou orientaciou ?
    1 bod
  28. No verim,z e buzerovat 99% policajtov snad nebude, ale vzdy sa najde nejaky debil, ktory si na takych veciach zgustne :) Podla nasho zakona o cestnej premavke mas pocas jazdy svietit. Zastavenie a statie je definovane v tomto zakone a statie na krizovatke pri cakani na zelenu tam podla mna uplne nespada. Ale to nepatri do tejto temy. Kazdopadne, vdaka za uvedenie (pre niekoho uzitocneho) postupu.
    1 bod
  29. No to je sice pakarna, ale porad lepsi, nez sledovat web ministerstva vnitra a chodit s klicema pres pul baraku. Tlacitkove startovani je dobre, ale abych kvuli usetreni stisknuti DO resil podobne problemy? Zvlast, kdyz je to v soucasne dobe polovicate a nenastavitelne.
    1 bod
  30. Je to sice OT, ale odpovím ti, že doma ani ve firmě nic takového čínského nemám (max. Jižní Korea nebo Taiwan, proč to s tím srovnáváš, proboha?). Tyto věci určitě nepodceňuji, a Mordor je pro mě ještě možná ještě větší průser než ta kont. Čína. Mě to osobně jedno není. Správa a zabezpečení dat je jedna velká neznámá :-( Ty nižší verze Pandory, které jedou jen přes dálku a BT LE, určitě datovou SIMku nepotřebují, je ale jasné, že tam jsou funkce omezené a bez telemetrie. A ano, téma je o dálkovém startu motoru a ovládání NT, to vím, sám jsem ho zakládal, a napsal jsem tam i "Pandora", ale myslím, že nic nebrání se k této funkci vyjádřit i v souvislosti s jinými systémy...
    1 bod
  31. Dlouho se tu nic nového neobjevilo aneb vývoj pokračuje :-D, tak přidávám foto úpravy držáku vzpěr. Nový držák má jinou geometrii, rameno je o 2cm delší pro zvýšení síly na otevírání kapoty, zvlášť dobré pro spolehlivé otevírání i za nižších teplot. Také je změna v povrchové ochraně, pod práškovou barvou je pozinkovaný plech pro zvýšení odolnosti proti korozi.
    1 bod
  32. Jednoduché riešenie zabezpečenie Kessy je púzdro, v CR a na SK predražené na Aliexpresse za cca 2 USD. Mám to odskúšané 100% to funguje. Robím to tak že mám dve púzdra jedno doma a jedno v aute. Prídem domov kľúč šup do púzdra, ak idem preč vyberiem kľúč a fungujem, a pokiaľ idem niekde mimo auta tak si zoberiem púzdro a šup kľúč tam. https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20190119045637&SearchText=Bag+Cell+Phone+Signal+Blocker
    1 bod
  33. Ahoj, no mas to samozrejme subjektivne. Pre mna stlacit gombik na ovladaci a zasunut a otocit kluc vs otvorit dvere a stlacit start neprinasa ziadny pozitivny rozdiel. Co myslis pod tym spravat sa zodpovedne? Nosit puzdra na kluce je samozrejme mozne, ale dost neprakticke, viem si predstavit ako ho tam budem davat ja a uz ani nehovorim o manzelke ;) Pre mna to prinos nema, len negativne dopady, hladam cestu, ako sa toho v aute zbavit, alebo ako dostat auto rovno bez toho ... Inak by som to prirovnal k bezkontaktnej karte - tiez je to moderne, tiez je to sexi a ludia su lenovi dat PIN. Pritom ukradnut ju je tak lahke ... ale vsetky banky to davaju. Preco? Lebo zodpovednost za fraud nesie najmenej chraneny clanok retazca, v minulosti banka, teraz klient ... PS: fakt porad, ako zodpovedne sa spravat, mozno mi das dobre napady, ako to vyriesit. Doteraz som kessy nemal na ziadnom aute ...
    1 bod
  34. Dokončil jsem další model, 120 mezityp. Návod na ní bude k dispozici během víkendu.
    1 bod
  35. Mám 1.5 TSI manuál vyrobenou 19.12.2018 a to škubání při rozjezdu je znát. Je zajímavý, že když vyjíždím z garáže před dům, tak jen pouštím spojku ( byl jsem tak zvyklej z OIIFL 1.2TSI 77kW), bez přidání plynu a auto se pěkně rozjede (garáž je rovina, dvůr trochu z kopce). Než zavřu vrata je to určitě pár sekund, nasednu a pak se plně rozjedu, auto asi 2x poskočí jakoby se zakuckalo. Měl jsem i situaci, kdy jsem asi po najetí 1km musel zastavit před přechodem, který je trošku v kopečku a než jsem se rozjel, připadal jsem si jako v první hodině autoškoly, auto se pomalými skoky rozjíždělo, v protisměru zrovna odbočovalo auto z mého pohledu doprava, tak jsem si říkal jestli mi tam hoch nevjede, když vidí, že se skoro nehejbám, naštěstí vydžel. To se mi zatím stalo 1x, pač už si dávám pozor a snažím se jedničku víc vytočit a tročku dýl držet na spojce. Jezdím boskovicko a okolí a jen se modlím, aby mi auto nechcíplo při výjezdu od Boskovic na stání směr Brno (pod Sebranicemi), kdo to tam zná, pochopí, že ta křižovatka je úplně na 2 věci a v solidním provozu musí řidič trošku riskovat a vjet tam, páč jinak tím čekáním tam zestárne
    1 bod
  36. Mám tady pár návodů na přizpůsobení kdyby měl někdo zájem není to z VCDS, ale třeba to někomu pomůže. Některé funkce nepůjdou spustit na Octavii III facelift má jiný CR než Octavka před faceliftem. Aktivace třetího brzdového světla při otevřeném kufru (kontrola nedovřeného kufru) Použité moduly SuperVAG (Comfort VW) Předplatné na rok 2018 Typy vozidel · ŠKODA: Superb III, Octavia III, · VW: GOLF VII, Passat B8 · SEAT Leon III Podmínky Nedovřené dveře zavazadlového prostoru. Postup 1. Navažte komunikaci s řídící jednotkou Elektronický centrální rozvod (09). 2. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Procedura login zvolte Zpřístupnění funkci přízpusobení a potvrďte OK. 3. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Brzdové světlo třetí MA57: Funkce osvětlení H22, nastavte Páté dveře otevřeny. 4. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 5. Klikněte na ikonu Další. 6. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Brzdové světlo třetí MC9: Intenzita GH22, nastavte hodnotu podle toho, jak moc má světlo při otevření dveří svítit. Pro diody od 0 až 127 (127 = 100% svítivost) Pro vláknové žárovky 0 - 100 % 7. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 8. Klikněte na ikonu Další. 9. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Brzdové světlo třetí MA57: Způsob stmívání GH22 a nastavte Zvyšování jasu až po nastavenou hodnotu. 10. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 11. Konec, funkce je nastavena. Poznámky Postup se vztahuje pouze na jednotky Elektronický centrální rozvod koncernové platformy MQB s objednacím číslem začínající 5Q0. Probliknutí třetího brzdového světla při zamknutí/odemknutí auta 5Q0 Testo postup platí jen pro Elektronický centrální rozvod s objednacím číslem začínající 5Q0. Pokud máte v autě Elektronický centrální rozvod s objednacím číslem začínající 6C0, použijte postup: Bliknutí třetího brzdového světla při zamknutí/odemknutí auta 6C0 Typy vozidel · ŠKODA: Superb III, Octavia III · VW: GOLF VII, Passat B8 · SEAT Leon III Podmínky Dálkové zamknutí/odemknutí auta. Postup 1. Navažte komunikaci s řídící jednotkou Elektronický centrální rozvod (09). 2. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Procedura login, zvolte Zpřístupnění funkci přízpusobení a potvrďte OK. 3. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Brzdové světlo třetí MA57: Funkce osvětlení B _22, zvolte položku Potvrzení funkce 1. 4. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 5. Konec, funkce je nastavena. Poznámky Postup se vztahuje pouze na jednotky Elektronický centrální rozvod koncernové platformy MQB s objednacím číslem začínající 5Q0. Bliknutí předních mlhovek při světelné houkačce Použité moduly SuperVAG (Comfort VW) Předplatné na rok 2018 Typy vozidel · ŠKODA: Superb III, Octavia III · VW: GOLF VII, Passat B8 · SEAT Leon III Podmínky Zapnuté zapalování s zapnutí světelné houkačky. Postup 1. Navažte komunikaci s řídící jednotkou Elektronický centrální rozvod (09). 2. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Procedura login zvolte Zpřístupnění funkci přízpusobení a potvrďte OK. 3. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Mlhovka přední vlevo: LB45 Funkce osvětlení C_12, nastavte Světelná houkačka při tlumených světlech. 4. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 5. Klikněte na ikonu Další. 6. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Mlhovka přední vlevo: LB45 Intenzita CD12 nastavte hodnotu v % 0 až 100, podle toho jak moc má mlhovka při aktivaci svítit. 7. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 8. Klikněte na ikonu Další. 9. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Mlhovka přední vlevo: LB45 Způsob stmívání CD12, nastavte Zvyšování jasu až po nastavenou hodnotu. 10. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 11. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Mlhovka přední vpravo: RB5 Funkce osvětlení C_13, nastavte Světelná houkačka při tlumených světlech. 12. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 13. Klikněte na ikonu Další. 14. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Mlhovka přední vpravo: RB5 Intenzita CD13, nastavte hodnotu v % 0 až 100, podle toho jak moc má mlhovka při aktivaci svítit. 15. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 16. Klikněte na ikonu Další. 17. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Mlhovka přední vpravo: RB5 Stmívání CD13, nastavte Zvyšování jasu až po nastavenou hodnotu. 18. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 19. Konec, funkce je nastavena. Poznámky Postup se vztahuje pouze na jednotky Elektronický centrální rozvod koncernové platformy MQB s objednacím číslem začínající 5Q0……… . Parametry přisvícení do zatáčky (corner) Použité moduly SuperVAG (Comfort VW) Předplatné na rok 2018 Typy vozidel · ŠKODA: Octavia III, Rapid, Fabia III · VW: GOLF VII, Polo VI · SEAT LEON III, Toledo, Ibiza V Podmínky Pro nastavení funkce musí být na autě aktivní corner (přisvícení do zatáčky). Postup 1. Navažte komunikaci s řídící jednotkou Elektronický centrální rozvod (09). 2. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Procedura login, zvolte Zpřístupnění funkci přízpusobení a potvrďte OK. 3. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku statické zat. světlo: dolní mezní rychlost (km/h). Zde se nastavuje rychlost, při které se má funkce spustit. 4. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 5. Klikněte na ikonu Další. 6. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení a zvolte položku statické zat. světlo: horní mezní rychlost (km/h). Zde se nastavuje rychlost, při které se má funkce deaktivovat. 7. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 8. Konec, funkce je nastavena. Poznámky Funkce corner je aktivní pouze při nastartovaném motoru, zapnutí potkávacích světlometů a natočení kol. Tato funkce nekativuje přisvícení do zatáčky, jen nastavuje jeho parametry (minimální a maximální rychlost při které se spustí) Parametry funkce Tripling (počet bliknutí blinkru po krátkém stisku páčky) Použité moduly SuperVAG (Comfort VW) Předplatné na rok 2018 Typy vozidel · ŠKODA: Superb III, Octavia III, Rapid, Fabia III · VW: GOLF VII, Polo VI · SEAT LEON III, Toledo, Ibiza V Podmínky Zapnuté zapalování a klepnutí do páčky blinkru. Postup 1. Navažte komunikaci s řídící jednotkou Elektronický centrální rozvod (09). 2. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Procedura login, zvolte Zpřístupnění funkci přízpusobení a potvrďte OK. 3. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku řízení blikání : Komfortní blikání, počet cyklů. Nastavte počet bliknutí 1 až 5 podle toho, kolikrát se provede bliknutí po aktivaci blinkru. 4. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 5. Konec, funkce je nastavena. Poznámky Funkce je aktivní po klepnutí do páčky blinkru. Upozornění na zapnuté mlhovky při překročení určité rychlosti Použité moduly SuperVAG (Comfort VW) Předplatné na rok 2018 Typy vozidel · ŠKODA: Superb III, Octavia III, Rapid, Fabia III · VW: GOLF VII, Polo VI · SEAT LEON III, Toledo, Ibiza V Podmínky Zapnuté mlhovky. Postup 1. Navažte komunikaci s řídící jednotkou Elektronický centrální rozvod (09). 2. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Procedura login, zvolte Zpřístupnění funkci přízpusobení a potvrďte OK. 3. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Jízdní a obrysová světla: Koncová mlhová světla, rychlost pro zobrazení výstrahy [km/h]. Nastavte rychlost, při které chcete, aby vás signalizace upozornila, že jsou mlhovky zapnuty. 4. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 5. Konec, funkce je nastavena. Poznámky Funkce je aktivní po dosažení nastavené rychlosti. Dodatečné setření stěračů po ostříknutí skla Použité moduly SuperVAG (Comfort VW) Předplatné na rok 2018 Typy vozidel · ŠKODA: Superb III, Octavia III, Rapid, Fabia III · VW: GOLF VII, Polo VI · SEAT LEON III, Toledo, Ibiza V Podmínky Spuštění ostřikovače čelního skla Postup 1. Navažte komunikaci s řídící jednotkou Elektronický centrální rozvod (09). 2. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Procedura login zvolte Zpřístupnění funkci přízpusobení a potvrďte OK. 3. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Stěrače čelního skla: Stírání kapek vpředu, nastavte aktivní. 4. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 5. Klikněte na ikonu Další. 6. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Stěrače zadního skla: Stírání kapek vzadu, nastavte Aktivní. 7. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 8. Konec, funkce je nastavena. Poznámky Funkce je aktivní při spuštění ostřikovače skla Anti-Theft system (systém ochrany proti krádeži) Použité moduly SuperVAG (Comfort VW) Předplatné na rok 2018 Typy vozidel · ŠKODA Octavia III, Rapid, Fabia III · VW GOLF VII, Polo VI · SEAT Ibiza V, LEON III A další koncernová vozidla VW podporující platformu MQB Popis funkce: Pro aktivaci této funkce není nutné mít v autě zabudovaný alarm. Po aktivaci této funkce se při násilném otevření dveří spustí alarm (siréna) a výstražné blinkry. Tento alarm se spouští pokud je auto zamčené a někdo se pokusí dveře otevřít násilím nebo zevnitř auta přes rozbité okno. Změna kódování v řídicí jednotce Elektronický centrální rozvod - adresa 09 1.Navažte komunikaci s řídící jednotkou Elektronický centrální rozvod (09). 2.V menu Příkazy komunikace zvolte funkci kódování 3.Vyberte položku Systém varování proti krádeži a změňte hodnotu na aktivní 4.Klikněte na Zapiš změny Poznámky Pokud řídící jednotka elektronický centrální rozvod nemá komfortní kódování tak v dlouhém kódování na 12 Byte změňte Bit z 0 na 1. Změna přizpůsobení v řídicí jednotce Elektronický centrální rozvod - adresa 09 1. Navažte komunikaci s řídící jednotkou Elektronický centrální rozvod (09). 2. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Procedura login, zvolte 3. Zpřístupnění funkci přízpůsobení a potvrďte OK. 4. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku, Ochrana proti odcizení : Zpoždění alarmu změňte na dveře řidiče, kontakt thatcham. 5. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 6. Klikněte na ikonu Další. 7. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku, Ochrana proti odcizení :Ochrana proti odcizení,režim změňte na aktivní. 8. Potvrďte Uložení nové hodnoty 9. Klikněte na ikonu Další. 10. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku, Ochrana proti odcizení : Akustická výstražná houkačka změňte na aktivní 11. Potvrďte Uložení nové hodnoty 12. Klikněte na ikonu Další. 13. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku, Signály zpětného hlášení : Potvrzení úkonu, akusticky změňte na aktivní Potvrďte Uložení nové hodnoty 1. Klikněte na ikonu Další. 2. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku, Signály zpětného hlášení :Potvrzení úkonu, akusticky houkačkou změňte na aktivní 3. Potvrďte Uložení nové hodnoty 4. Konec, funkce je nastavena. Poznámky Při této variantě není nutné mít originální alarm. Po zamknutí je nutné počkat cca 30 sekund pro aktivaci alarmu. Po zamknutí vozidla a otevření dveří se spustí akustická signalizace a rozblikají se výstražné blinkry. Otestovat funkci lze tak, že stáhnete okno řidiče zamčete vozidlo počkáte cca 30 sekund a otevřete dveře přes stažené okno vnitřní klikou a musí se spustit alarm. Ovládání okna řidiče po vypnutí zapalování Typy vozidel · ŠKODA Octavia III, Rapid, Fabia III · VW GOLF VII, Polo VI · SEAT Ibiza V, LEON III A další koncernová vozidla VW podporující platformu MQB Podmínky Elektricky ovládaná okna Postup 1. Navažte komunikaci s řídící jednotkou Elektronický centrální rozvod (09). 2. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Procedura login, zvolte Zpřístupnění funkci přízpusobení a potvrďte OK. 3. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2: Doběh motorů oken při svorce 15 nastavte aktivní. 4. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 5. Klikněte na ikonu Další. 6. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2: Doběh motorů oken při otevření dveří přerušit nastavte aktivní. 7. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 8. Klikněte na ikonu Další. 9. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2:Doběh motorů oken při vypnuté svorce 15, doba nastavte čas po který má být okno aktivní 10. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 11. Konec, funkce je nastavena. Poznámky Při této funkci jde ovládat okno řidiče i při vypnutém zapalování. Zavření/otevření okna řidiče přes dálkové ovládání Použité moduly SuperVAG (Comfort VW) Předplatné na rok 2018 Typy vozidel · ŠKODA Octavia III, Rapid, Fabia III · VW GOLF VII, Polo VI · SEAT Ibiza V, LEON III A další koncernová vozidla VW podporující platformu MQB Podmínky Je nutné mít elektricky ovládána všechny čtyři okna Postup · Navažte komunikaci s řídící jednotkou Elektronický centrální rozvod (09). · V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Procedura login, zvolte Zpřístupnění funkci přízpůsobení a potvrďte OK. · V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2: Komfortní ovládání:všechno nastavte aktivní. · Potvrďte Uložení nové hodnoty. · Klikněte na ikonu Další. · V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2: Komfortní otevírání nastavte aktivní. · Potvrďte Uložení nové hodnoty. · Klikněte na ikonu Další. · V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2: Komfortní zavírání nastavte aktivní · Potvrďte Uložení nové hodnoty. · Klikněte na ikonu Další. · V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2:Komfortní zavírání oken dálkovým ovladačem nastavte aktivní · Potvrďte Uložení nové hodnoty. · Klikněte na ikonu Další. · V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2:Komfortní otevírání oken dálkovým ovladačem nastavte aktivní · Potvrďte Uložení nové hodnoty. · Klikněte na ikonu Další. · V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2:Komfortní otevírání oken přes zámek ve dveřích nastavte aktivní · Potvrďte Uložení nové hodnoty. · Klikněte na ikonu Další. · V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2: Komfortní zavírání oken přes zámek ve dveřích nastavte aktivní · Potvrďte Uložení nové hodnoty. · Klikněte na ikonu Další. · V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2: Komfortní zavírání střešního okna nastavte aktivní · Potvrďte Uložení nové hodnoty. · Klikněte na ikonu Další. · V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2: Komfortní otevírání střešního okna nastavte aktivní · Potvrďte Uložení nové hodnoty. · Klikněte na ikonu Další. · V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2:Zobrazit v menu panelu rádia: komfortní otevírání/zavírání oken nastavte adjustable · Potvrďte Uložení nové hodnoty. · Klikněte na ikonu Další. · V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2:Komfortní otevírání oken tlačítkem ovládání oken ve dveřích řidiče nastavte aktivní · Potvrďte Uložení nové hodnoty. · Klikněte na ikonu Další. · V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Přizpůsobení, zvolte položku Kontrola přístupu 2:Komfortní zavírání oken tlačítkem ovládání oken ve dveřích řidiče nastavte aktivní · Potvrďte Uložení nové hodnoty. · Konec, funkce je nastavena. Poznámky Tato funkce umožňuje otevření/zavření řidičova okna i bez zapnutého zapalování přes dálkové ovládání v klíči. Aplikační listy Karbonové pozadí na displeji panelu 2013- Použité moduly SuperVAG (Comfort VW) Předplatné na rok 2018 Typy vozidel · ŠKODA: Superb III, Octavia III, Rapid · VW VW Passat B8, Golf VII, Polo VI · SEAT Leon III, Toledo, Ibiza V Podmínky Zapnuté zapalování. Postup 1. Navažte komunikaci s řídící jednotkou Přístrojový panel (17). 2. V menu Příkazy komunikace zvolte Přizpůsobení, zvolte položku Zobrazení na displeji, nastavte položku Varianta 2. 3. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 4. Konec, funkce je nastavena. Poznámky Funkce jde aktivovat pouze na plné verzi displeje (barevný). Aplikační list Deaktivace tonu při zapnutém zapalování a otevření dveří Použité moduly SuperVAG (Comfort VW) Předplatné na rok 2018 Typy vozidel · ŠKODA: Superb III, Octavia III, Rapid · VW VW Passat B8, Golf VII, Polo VI · SEAT Leon III, Toledo, Ibiza V Podmínky Zapnuté zapalování a otevřené dveře řidiče. Postup 1. Navažte komunikaci s řídící jednotkou Přístrojový panel (17). 2. V menu Příkazy komunikace zvolte Přizpůsobení, zvolte položku Zapalování aktivní hlášení, aktivace a nastavte položku Žádné zobrazení. 3. Potvrďte Uložení nové hodnoty. 4. Konec, funkce je nastavena. Poznámky Funkce je aktivní při zapnutém zapalování a otevření dveří řidiče.
    1 bod
  37. A to jako oznamuji skoro rok dopredu jo? [emoji32] Snad to bude drive. http://www.vw-scene.cz/skoda-testuje-nove-suv-primo-v-ulicich-prahy/ ' class='bbc_url' title='Externí odkaz' rel='nofollow external'> http://www.vw-scene.cz/skoda-testuje-nove-suv-primo-v-ulicich-prahy/
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...