Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Clint

    Clint

    Uživatel


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      14 534


  2. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      32 723


  3. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      8 641


  4. Wlady1980

    Wlady1980

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      217


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 21.1.2019 ve všech sekcích

  1. Ještě nějaké fotky Scaly z vídeňského autosalonu. Naživo to až taková bomba není, ale třeba oproti Rapidu Spaceback je opravdu rozhodně hezčí (alespoň pro mne, ovšem každý máme jiný vkus) A co jsem zde zatím postřehl tak nejlépe se asi chválí a kritizuje, aniž to auto dotyčný na vlastní oči vůbec viděl...
    6 bodů
  2. Nechcem sa do tohto moc miesat, ale mam pocit, ze tu uz nejde iba o to, ze co sa da a co sa neda..... Ja som na zaklade VIN od Ferdy dostal jasnu odpoved, co sa na mojom aute da dokokovat (dorobit) a co nie..... Ma viac ako vyrazne know-how v tejto oblasti a ako nalozi (a za kolko) so svojimi vedomostami je len na nom.... :-) Peace :-)
    4 body
  3. Hele hoši, Plačka už si jako první z nás koupil novou bílou Scalu Má jí prej vyvoněnou a uchcává nad ní blahem
    3 body
  4. Xenon - 35 W a 2000lm - ostřikovače Led - nad 25 W - ostřikovače Norma, která to upravuje je zde EHK č.48 a EHK č.98
    3 body
  5. Super takže nějaký ten přehled: Bullets TOMUS Ondra16V jozzi Pawouk Komeťáci (pokud se dostanou z porážky od Vitek :D )
    3 body
  6. Ahoj Tak už ho mám doma sedmimístný Kodiaq L&K 2.0 TSI 140KW + výbava
    3 body
  7. Koukám ty na manželce tedy nešetříš. Ta moje dostala mýdlo od Nivea a lak na vlasy Astrid Ondula plus [emoji3]
    2 body
  8. Pravda. Mám ho vypálenej jak slivovici. S8+
    2 body
  9. Nová verze ,přes LP - Carista.ver.3.8.beta-22.build.380022.apk Odemčená - Carista.v.3.8.beta-22.b.380022.crk.Support.apk LP -LuckyPatcherInstaller.v.8.1.3.apk
    2 body
  10. Mám doma obálku, do které dávám deset korun za každý sex s manželkou. Na Vánoce jí pak za to koupím nějaký dárek. Předloni dostala Fidorku, loni už nic. Malý Pepa Roubíček přichází k otci a chce znát rozdíl mezi pojmy „teoreticky“ a „prakticky“. Pan Roubíček se zamyslí a zavolá manželku: „Sáro, vyspala by ses za půl milionu s úplně cizím chlapem?“ „No,“ přemýšlí Sára, „už jsme spolu dvacet let, věk je přece jenom znát, a půl milionu je hodně peněz, hodily by se. Takže – vyspala.“ Roubíček zavolá dceru: „Žofko, vyspala by ses za půl milionu s cizím mužem?“ „Víš, tati,“ zamyslí se Žofie, „půl melounu je slušnej balík, a když si vzpomenu, kolikrát jsem to dělala zadarmo... Vyspala!“ Roubíček dámy propustí a obrátí se k synovi: „Tak vidíš, chlapče. Teoreticky máme doma milion - prakticky ovšem dvě kurvy.“
    2 body
  11. nové možnosti ohľadom corner lights, ale na O3 FL mi stále nejde aktivovať prisvecovanie do zákrut
    1 bod
  12. Za 250 000,- se dá sehnat Rapid nový s 1.0 TSI... https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?step=filters&ModelFamily=NH_2019,NH_2018,NH_2017&Sort=4
    1 bod
  13. Takže lampa komplet vyměněna, asi 4 hodiny, s FullLED to dělali poprvé, a je to nejen práce s lampou (nárazník dolů), ale i kódováni a halda administrace. Zakázkový list zní na "Mlžení světlometu, zákazník požaduje opravu - výměnu". Musel jsem s nimi vyplnit i speciální dotazník od Š. k TPI (viz dále), kde byly i debilní otázky, jestli jsem měnil již nějaké žárovky (!), to i přesto, že bylo jasně od začátku řešeno , že se jedná o FullLED, jestli jsem světlo neměl vyndané, nevrtal do něj, a podobné stupidity. Jedna ta lampa stojí něco kolem 15-17 kKč, lidé, kteří to budou řešit v budoucnu po záruce se z toho asi po.erou, pokud na to Š. nepřizná kulanci …? Je na to kupodivu TPI, které se doteď poměrně úspěšně utajovalo (i asi díky tomu slavnému výroku z manuálu, že se "jedná o vlastnost)", a které podle úrovně mlžení (mě v tom i stékaly kapky vody, viz foto nahoře) řeší různé úrovně opravy až po úplnou výměnu. Nejen pro FullLED, což je překvapení, protože to vyvrací domněnky o řešení/neřešení vnitřního vytápění světelným zdrojem - servis tvrdí, že takové časté kompletní výměny se týkají právě i ne-LED reflektorů O3. Ještě technik poznamenal, že se dle lidí z automobilky očekává speciální TPI k FulLED reflektorům, protože to začíná být nějaký velký průser. Lidé z Š.A. nepokrytě přiznávají, že nějaké to euro ušetřené za případné řešení vyhřívání prý koncernu za to stojí, a že raději občas vymění celý reflektor, když na tom zákazník bude trvat (!). Dost mě to připomíná obdobné výroky, které jsem o podobných lidí ze ŠA slyšel před časem, když jsem řešil podpálený ventil v 1.8TSI (CDDA) u O2FL...
    1 bod
  14. Něco bych tu nechal tesat do kamene ?
    1 bod
  15. Na druhou stranu. Manzelce jsem k Jezisku koupil Samsung A7 a po 14dnech prasklo kryci sklo displeje bez toho aniz by spadl nebo tak neco. Reklamace samozrejme neuznana. Nastesti to je jako vlas pres levy horni roh a neni to moc videt.
    1 bod
  16. To už je dávno, co Sony hřály jako kožich z norka [emoji6]
    1 bod
  17. Ale to se nevypaluje sluncem Stringo [emoji23][emoji23]
    1 bod
  18. Asi mám na TSI štěstí, protože žádné z nich (1.0, 1.2, 1.4 a 1.8 TSI), co jsem měl možnost jezdit, nikdy necukalo. Včetně 1.5 TSI DSG v Karoqu.
    1 bod
  19. Na VW fóru je o tom vlákno Golf VII -1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkách-http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=287&t=323531 a druhé vlákno - Pokles otáček po startu, dušení-http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=292&t=328485
    1 bod
  20. To bych si netroufal tvrdit - u tohoto motoru nikdy nevíš, co provede. Takže tvé tvrzení je hodně odvážné.
    1 bod
  21. Opravdu? Mám 1.4 TSI 110 kW a tam nic takového není.
    1 bod
  22. Tak, uz aj moj Scoutik je doma, na predajni bol sice uz minuly tyzden, ale trosku som sa zdrzal v nemocnici s achilovkou.. Teraz ten automat prijde celkom vhodne ked ma clovek nohu v sadre ;-)
    1 bod
  23. @pkey ano, je to správně..
    1 bod
  24. Presne tak. Možnosti kódovania sa líšia od auta k autu (výbava, modelový rok, konkrétny HW apod.) Zároveň je rozdiel medzi niekým, kto si kúpi kábel a nájde nejaké návody na internete, pričom nie úplne do hĺbky rozumie, čo presne robí a niekým, kto je v tomto odborník a dokáže si sám nájsť, vyskúšať a overiť viac možností ako len toto fórum alebo briskoda.
    1 bod
  25. Trochu jsem prolítnul ten předpis a je tam: Takže asi jasné, ale detailně jsem to nezkoumal, třeba tam jsou i nějaké další podmínky/výjimky.
    1 bod
  26. Výbava Active to měla (Paket pro zavazadlový prostor obsahuje háčky na tašky (pevné, nesklopné), odkládací schránky za zadními podběhy, upevňovací háčky pro síťový program a síťový program) za příplatek 1.300,-Kč a později za 1.400,-Kč .
    1 bod
  27. Komeťáci se nějaké té porážky nezaleknou ... účast zatím ale 50 na 50, prostě bude to pudová záležitost, buďto to pude, nebo to nepude
    1 bod
  28. Číslo dílu nevím, ale pokud nemáš v koberci takové vodící lišty na ty zarážky tak je nenamontuješ. Jedině vyměnit i boční koberce. Namontovat není problém, jen se nasunou do těch lišt.
    1 bod
  29. Já jsem před servisákem vypadal jak de*il který se neumí rozjet, bylo mi trapně. Pak jsem mu předal oteže a zprvu to vypadalo že to je OK a pak pro více rozjezdech řikal, že je to divné. V momentě kdy přidal plyn a trošku držel tu spojku déle v záběru jak auto jelo tak se celkem plynule rozjel. Pak když rychleji pustil spojku tak hup hup a po uvolnění spojky uplně to udělalo hup hup zase ...... Při přeřazení na dvojku to bylo taky s hup hup.......ale pokud tu spojku přidrží dýl tak to nebylo skoro citit. To zase říkal že by se ta spojka opotřebila. Pokud přidam vic plynu tak k 3000ot/min tak auto vystřelí a hup hup nic, ale to se vám skoro protočí gumy....... Auto si tam nechali dva dny a zkoušeli. Kdybych měl tu diagnostiku tak to natočím a vyloguji a předám zde odborníkům,ale proč bychom měli to řešit my zákazníci ? Nemůžete pak přijít za prodejcem a říct mu, že víte proč to cuká, to by asi hleděl .....
    1 bod
  30. Jenže právě vy volové ty nejdražší se právě vypalujou [emoji23][emoji23] Chce to občas o mobilech něco přečíst. Amoled displej, který má super barvy a kontrast se smaží právě nejvíc. Lidi to chtějí a výroba je levnější. A proč by lidi neměli za rok mobil za 30 vyhodit a koupit nový že [emoji23][emoji23]
    1 bod
  31. Ano, to že to taky nikdo nenatočil, to je hodně divné. A je hodně zajímavé, že si na to hopsání stěžují i lidi, kteří maj motor ještě bez filtru někdy ze začátku 2018, a nemá na to vliv jestli je to manual nebo DSG. Novináři jen přiznávaj tupou reakci na plyn ... Ale podstatný je, že VAG na to má interní TPI a slibuje/odhaduje, že to bude řešit update softu někdy v 2 kvartálu 2019. Kdyby ten problém nebyl, nebylo by TPI ... A že se nikdo nebude chlubit, čím to je a proč to je, je více než jasné. A právě proto by byl zajímavý log live data/parametrů, který by za tím mohly stát Však on se někdo najde
    1 bod
  32. Ja zas nerozumiem, ze u niekdo uplne bez problemov a iny je z tohto motora nestastny.....
    1 bod
  33. @Jan R. Já teda nevím kde hledáš ty ceny, ale ať se dívám k Toyotě jak chci, tak tam Auris s touto výbavou není. Když se podívám na cenník: https://pdf.sites.toyota.cz/cenik_auris.pdf tak základ je za nějakých 458tis a k spokojenosti mi tam chybí tempomat, ALU a vyhřívaná sedadla. To řeší ten paket Paket TREND za 50tis. Tedy celkem za 508tis za 1.6 atmosféru a chybí LED/Xeon To co se blíží té cenně co jsi spomínal je akce "výprodej skladu", která je však ještě podmíněna výkupem stávajícího vozu: po doplnění zmíněného paketu jsme na 483tis. pardon, on už je v základu Pravda je, že pokud se budeme bavit o těchto akčních výbavách, tak už je lepší jít do Active s paketem Trend+ za 453 nebo do Selection za 468tis. A ať nejsem jen zaujatý proti jedné značce, pokud chci to samé u LEONu, tak v 1.0 TSI 85kW je to Style + Technology za nějakých 509tis https://konfigurator.seat.cz/cc-cz/cs_CZ_SEAT/pdf/configuration?fab=S&modell=5F12JX19&farbe=9550&polster=CE&mehraus=P34@WAS@PFB@PML@ZB4@PSP@PW1@PK2@YW8@PXX@PCO@PCI&accessories=&productId=webCalcCreditPackage&category=&productProperties={"parameters"%3A[]}&dealerData={"dealer"%3A""%2C"dealerNum"%3A""%2C"salesperson"%3A""%2C"salespersonEmail"%3A""} Pokud se podívám na Scalu a dám tam stejné požadavky (tempomat, auto AC, ALU, multifunkční volant, 4 okna v elektrice, zadní parkovací senzory, bederní opěrka vpředu, BT, LED nebo Xeon), vychází mi něco takovéhoto: http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/140306683 Popřípadě pokud bych stejně jaku u Aurise nehleděl na co nejnižší cenu, ale na výhodnost nabídky, tak v podstatě Style v "základu" za 450tis to splňuje a stále je to cena nižší než ten Auris v akční výbavě k ukončení modelu a s dalšími zvýhodněními. Ano, jsou tam rozdíly v výbavách, něco má navíc jeden, něco druhý, ale to pak bude rozhodovat a výhodnosti dané nabídky pro daného zákazníka (každý má jiné požadavky). Opakuji to znovu, neříkám, že je Scala cenově nějak výhodná a už vůbec né tak dobrá nabídka jako byl Rapid. Ale nemyslím si, že by v rámci konkurence byla ta cena nějak extrémně přestřelená k přihlédunutí k tomu, že je to nový model a ceníková cena.
    1 bod
  34. Já když vybíral, tak jsem po CNG kouscích také stále koukal, protože mě ta vidina benzinového motoru v extra úsporném režimu velice lákala. Výhodou je, že ty motory jezdí opravdu ještě lépe než obyčejná 1,4tsi a navíc jsou při tom ještě tišší. Provozní náklady jen za palivo dokonalé. Naopak problém, díky kterému jsem to nakonec nevzal bylo tom, že tento motor je opravdu rozumné brát jen u nového, nebo maximálně auta s plnou zárukou. Jak se na tom totiž posere byť i nějaká banalita, jednak je v republice jen několik málo ŠA servisů, kde si s tím pořádně ví rady, ale hlavně to stojí pěkný ranec proti ostatním motorizacím. To že je potřeba do nákladů na provoz započítat právě i věci spojené s plynem je asi jasné, ale ty další roční náklady nejsou naštěstí moc velké (častější STK, větší spotřeba gum...). Pak třeba taky povinnost měnit kupu dílů po byť i drobné nehodě atd. V době kdy jsem to vybíral jsem z daného motoru byl nadšený a ještě jsem si říkal, že mi nebude ani vadil, když každých 350km budu jezdit u nás ve městě natankovat. Dnes když mám 1,6tdi a jezdím teď v zimě na benzinku kvůli té malé 55 litrové nádrži co 1000km na benzinku, tak si říkám, že už to mě jaksi sere, protože s předchozími auty jsem tak často nejezdil. Tak nevím jestli by mě ten "prostátý" čas na tankování ve finále nakonec taky časem neštval (i když možná bych si to vnitřně obhájil alespoň tou úsporou :) ) Každopádně dokud je to "nové" a spolehlivé, je to opravdu perfektní kombinace. Horší jak se to začne kazit, protože speciálních dílů je na tomto motoru opravdu požehnaně. Tedy pokud je ten kus co vybíráš ještě v záruce, pak určitě ano.
    1 bod
  35. Bunicek: Je to zvlastni, Ambition má v Německu v základu litá kola, zadní el. okna, zadní parkovací senzory, multifunkční volant, zadní repro. Style u nich nema prakticky zadnou cenovou vyhodu a je oproti nasi chuda. Situace, kdy u nas jednu dobu nemelo prakticky smysl kupovat vyssi vybavy se dost zasadne otocila. S treti generaci Fabie se naopak zacala vracet praxe, kdy nejvyssi standardni vybava byva "nejvyhodnejsi" a obsahuje velkou porci vybavy s relativne nizkym priplatkem.
    1 bod
  36. presne v nom som sedel v Galante.. aj by som vzal ale nema vegy 19", stresne okno a virtual cockpit.. s tymto vsetkym som objednal aj tak este o 2 tisic lacnejsie ako tento..
    1 bod
  37. Ano, třeba ten Leon vychází po slevách hodně dobře. Ale to už je zase srovnání ceníkové ceny a ceny po slevách, ten Leon ani Auris nestojí ceníkově 430-450tis ani náhodou [emoji846] A o umístění obrazovky. Upřímně, ikdyž se mi ty tablety na palubní desce nelíbí, tak z hlediska používání je to lepší řešení než display někde ve výšce kolem nebo rozkroku... A myslím že ten komentář nebyl mířen primárně na exteriér, ale na ty vzdechy nad interiérem [emoji6]
    1 bod
  38. Jeste to nikdo nevidel nazivo zvenku, natoz zevnitr. A uz je tady zase breku, samozrejme zname firmy.
    1 bod
  39. No a ja se setkavam s cim dal vice prestupu lidi ke konkurenci srdicko nesrdicko. Myslim soukrome vlastniky. Nikdo nechce navonenou bidu. Drive tomu tak nebylo. Jedinej kdo je opravdovej srdcar je Clint co to dokazal. Je otazka jestli to neni spis psychicka porucha u nej. [emoji23]
    1 bod
  40. Dlouho se tu nic nového neobjevilo aneb vývoj pokračuje :-D, tak přidávám foto úpravy držáku vzpěr. Nový držák má jinou geometrii, rameno je o 2cm delší pro zvýšení síly na otevírání kapoty, zvlášť dobré pro spolehlivé otevírání i za nižších teplot. Také je změna v povrchové ochraně, pod práškovou barvou je pozinkovaný plech pro zvýšení odolnosti proti korozi.
    1 bod
  41. Základní problém je, že to není Rapid. U Rapidu lidi brečeli, to nemá měkčené plasty to nemá toto, ono to nemá tamto, v základu to nemá ono. A když přijde Scala, která je ve srovnání s Rapidem drahá, ale už v základu je docela slušně vybavená, má rozumný motor (rozhodně ve srovnání s 1.2 MPI 55kW se kterou začínal Rapid), má měkčené plasty, mnohem více asistenčních systémů a další. A najednou je to drahé, a další... Jinak 1.5 TSI 110kW by měl být časem i pro Ambition s manuálem za nějakých 430tis. EDIT: Jen pro zajímavost, Rapid cenník 2012, Ambition s 1.2 TSI 77kW startuje na 350tis a to nemá ani MaxiDot, má přípravu pro rádio (Blues za nějakých 6tis k tomu), tempomat za 11tis. http://www.autodobrovolny.cz/images/stories/newsletters/2012-11-Rapid/Cenik_Rapid_13_03.pdf
    1 bod
  42. Je zajímavé, že se negativně vyslovují o 1.8 TSI, přitom o problémech zatím nevím. Asi to berou podle staré generace. Ty články jsou vůbec takové genderově nevyvážené. [emoji23]
    1 bod
  43. No, když to cukalo i před výměnou svíček a po výměně se to mělo ještě zhoršit, tak klidně svíce a nebo ty dvoudílný cívky. Prostě bez diagnostiky a kontroly např. výpadků zapalování se to naslepo bude špatně hledat. Na tu montáž svíček bacha, kromě momentovýho klíče a dotažení jen na 22Nm je dobrý si označit na prodloužení klíče pozici kostřící elektrody, aby po dotažení svíčka byla správně natočená/pozicovaná vůči ventilům. Autorizáky snad vědí všechny (přesto pochybuji) a nezávislý garáže tuhle past jistě neznaj ... Motor CJZC má od VAGu/Škody svíčky 04E905601B, těm odpovídaj ty aftermarket svíčky od Bosche co máš nyní, Y5KPP332S (0241145515) To že motor necuká za jízdy, když vyřadíš, to je asi pokus o vtip, že
    1 bod
  44. Kubajz89, pokud se nedotýkáš plynu, tak to necuká? Možná elektronický pedál plynu. Měl by tam být v tom pedálu potenciometr, který když bude vadný, tak elektrický přenos polohy pedálu ke škrtící klapce motoru může špatně fungovat. To jen tak uvažuji při logickém myšlení. Samozřejmě to může být cokoliv jiného ( třeba špatně polohovatelná ta škrtící klapka apod.), ale tohle mě teď momentálně napadlo jako jedna z příčin.
    1 bod
  45. A vyměnil jsisvíčky správně? U TSI je třeba dodržet utahovací moment a tím správnou poluhu cvíčky vůči vnitřním částem válce. Ohledně palivovéhop filtru, záleží na MR, ale snad až na první ročník se palivový filtr vyměnit ani nedá (je součástí palivového čerpadla).
    1 bod
  46. Kodiaq RS, objednané 5.11.2018, vozidlo vyrobené 8.1.2019.
    1 bod
  47. Sice lehce mimo tema, ale proc zakladat nove vlakno... Kodiaq GT (2.0 TSi 162kW)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...