Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Sabiza

    Sabiza

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      14

    • Počet příspěvků

      2 736


  2. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      8 807


  3. Jay Kay

    Jay Kay

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      1 873


  4. bojler

    bojler

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      9 327


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 3.2.2019 ve všech sekcích

  1. Já tak nějak tajně doufám, že je dneska Clint v práci.
    4 body
  2. Ono toto gyroskopické řešení sice umí ochránit když jsou klíče pověšené na stěně, ale má i spoustu negativ. Třeba když budu chodit po obchodním centru, tak se zesilovačem pochodí uplně stejně jako by v klíči nic nebylo. A zase ldyž bude klíč v autě, někam dojedeš, chceš vyložit spolujezdce, tak může auto hlásit nedostupnost klíče, protože se klíč dlouho nehýbal a neodpovídá. Správná cesta je dle mého ta kterou volí Land Rover a Jaguar a to měření délky odpovědi a vyhodnocení vzdálenosti klíče.
    3 body
  3. Abych to upřesnil, Insignii říkám: „Ty moje východoněmecká krasavice, kvalitnější než Passat.“ a Kii jsem začal říkat: „Ty má kdovíodkudzněmecka frajerko, pojď, půjdeme ukázat sráčům ve Fábiích, jaké to jsou špíny.“. Kupodivu zatím žádný problém a auta krásně jezdí.
    3 body
  4. Chudák Petr. Já s ním soucítím. Mít doma Rapida, jsem taky naštvaný na celý svět. Já třeba ani do jednoho auta olej neleju. Ony ty kvalitní vozy totiž jezdí na vlídná slova.
    3 body
  5. Švára měl v Kodiaqu 2.0 TDI taky EFB baterku. Měnil teď po roce a půl na záruku. Rekuperace deaktivovat jde, ale ten, kdo to ví, se o to jako vždy nepodělí.
    2 body
  6. Buď v klidu. Clint raději zakázal starty i odlety. Takže se zase válí a plat běží.
    2 body
  7. Ale trochu zavadejici mi to prijde a nekdo to muze spatne pochopit.
    2 body
  8. Ceníky nová Toyota Corolla: HB: cenik_corolla_hatchback.pdf Sedan: cenik_corolla_sedan.pdf Combi: cenik_corolla_ts.pdf
    2 body
  9. Mám S3 2.0 TDi 9/2018 tiež mám EFB.
    1 bod
  10. v ostatných témach sa hromadia otázky a dotazy k zadným odrazkám. ja už mám sadu kúpenú , chystám sa ich namontovať keď bude teplejšie počasie. plán je zhodiť zadný nárazník, vyrezať otvory podobne ako pri ostrekovačoch svetiel a zozadu odrazky niečím prilepiť. presnejšie zatiaľ neviem. keď má niekto garáž na východe SK a poskytne ju, môžno by som sa do toho pustil hneď. sranda to asi nebude, ale nárazník sa mi meniť nechce, svetlá určite dávať preč nebudem, tak nech to mám komplet. nie je síce problém meniť občas nálepky keď vyblednú, no originál je originál čísla dielov - kombi: 6V9 945 105 - odrazka nárazníka ľavá Škoda 6V9 945 106 - odrazka nárazníka pravá Škoda čísla dielov - krátka hatchback: 6V6 945 105 - odrazka nárazníka ľavá Škoda 6V6 945 106 - odrazka nárazníka pravá Škoda pár fotografií combi varianty nalepiť priamo na nárazník asi nebude dobrá voľba, vyzerá to dosť hrubé. možno to rozlepiť a nalepiť len červenú časť. no veď skúste a dajte vedieť :) nemusím byť pokusný králik stále aj
    1 bod
  11. Jde to i jednoduše, proste vytahnout konektor, zvladne to kazdy. Ale to se uz opakuji a nekteri z vas z toho muzou puknout vzteky, zlosti a mozna i ...
    1 bod
  12. Slavná proto, že se to dost kazí. Hlavně u OC 3 se to mění jako na běžícím pásu, ale i u Superbu 3. Já ju mám nedávno měněnou, protože se zasekne ta clona a začne se přehřívat motor. To pomocné čerpadlo je elektrické, takže si myslím, že dokud funguje, se nemění.
    1 bod
  13. My jsme pirati ne zadna vorezavatka. To by musela reditelka nabidnout jeste nejaky vecerni bonus s ni ve virivce treba. Svezeni v Kodiaqu je dobre tak pro Clinta. [emoji23] nebo Beuticka. [emoji23]
    1 bod
  14. Jinak fajn iniciativa. Dlouhodobě jsem za to, aby každý držitel řidičáku dělal jednou za 10 let přezkoušení, alespoň z teoretických znalostí, protože přednosti, pravidla zipu nebo třeba zdravověda je některým velká neznámá...
    1 bod
  15. To ale Clinte musis byt mladej a nezkrotnej a hlavne nesmis trpet plisni a nadbytecnymi kilogrami kamo. [emoji23][emoji23][emoji6] Jo je videt ze si tou zimou zbelal. [emoji23]
    1 bod
  16. Ano, opravdu si někteří z nás nemají potřebu hrát na hrdiny, kteří to narvou do zatáček bez rozmyslu. Neříkám, že jsem byl dneska nějak moc vyděšený, ale pokud jedeš po něčem takovém, tak máš prostě dostatek obezřetnosti jak k sobě, tak k okolí - nikdy nevíš, kdy Ti vyletí nějaký wannabe frajer se starou 4x4 pochcávkou ze zatáčky...
    1 bod
  17. Tak ted kdyz jsme se krkolomne dostali k tomu, jak to funguje, chtelo by to aby nekdo znaly veci napsal reseni zjevneho problemu. Otci taky exla baterka zčistajasna na 2,5 roku starém Leonu TSI uprostred cesty napric ČR. Jak to má člověk řešit jinak než preventivně měnit baterku při každé servisní prohlídce? Je to skoro na nějaké oficiální vyjádření koncernu. Vnímám to jako částečnou dieselgate. Přece se jedná o manipulaci softwaru, která v reálném provozu funguje jenom 3/4 roku a navíc způsobuje 1/4 výdrž baterky. Nebo je nějaký vývoj AGM baterek, kromě toho že docela zlevnily (už je možné koupit za 3 tis)? Nebo to není vina rekuperace, ale toho, že tam dávají z výroby šuntovější AGM baterky a aftermarket třeba paradoxně bude fungovat lépe (Stejně jako originál pneu z výroby máte teď Hankook a pak si třeba koupíte lepší)? No a kdyby se k mému příspěvku nikdo z koncertu VW nevyjádřil.. :) Není někdo kdo už tu deaktivaci dělal buď v nějakém servisu nebo VCP/ODIS E ale v MS kraji?
    1 bod
  18. Moc pěkná reklama.
    1 bod
  19. Ne, ale má starosti s runwayí [emoji3]
    1 bod
  20. Ale já už nic neporovnávám jenom sem chtěl vysvětlit, proč k porovnání vůbec došlo. Jediné, co sem znal byl ručičkový ukazatel, který jak už teď vím neukazuje teplotu oleje.
    1 bod
  21. Porovnáváš dvě věci, ručička ukazuje teplotu vody, digitálně je teplota oleje.
    1 bod
  22. Asi ne. Nafta zamrzla a dálnice je nesjízdná.
    1 bod
  23. Proc? Jakej vulgarismus? Ja zadnej nespatruji. Sranda ne? Nekdo si to spatne vyklada asi. [emoji23] Na druhou stranu, 1000x opakovany vtip taky neni vtip. Pokud Clint pod kazdy muj komentar a ted uz i na FB musi cpat tu hlasku o detskym aute atd. ac to tema vubec s auty nesouvisi, tak proc bych ja nemohl naopak psat svoje "vtipy" o nem tady kde je to k tematu. Ok, pokud je to tady v ramci party, tak narazky na svou osobu a me auto beru s humorem. Je to prdel a sam se tomu kolikrat zasmeju. Ale pokud dokola ctu jeden a ten samej vtip o dospelackem aute zejmena od jedne osoby dokola a dokola tak je to trapne. Tedy Clinte bud vic kreativni a ja pak treba budu taky. A povsimete si, ze text je bez smiliku, tedy je myslen vazne bez pretvarek za srandu. Dekuji za pozornost.
    1 bod
  24. [emoji16] ... seš vůl [emoji16]
    1 bod
  25. Luxusní :) víš co mě trklo? Sraz moravskoslezského skodahome, 6 aut, dva kluci z Polska, Pavouk z Prahy , a dva passaty :D
    1 bod
  26. po novom sa už nemenia silenbloky stabilizátora ale celý za nový s navulkanizovanými silentblokmi , uvidíme koľko to vydrží , hlavne som čakal aspoň vzhľadovo že sa to bude podobať na Octaviový stabilizátor ktorý to tak má odjakživa neboli problémy ale je to také polovičné riešenie ... uvidíme
    1 bod
  27. Ty jo, aby to s ním nešvihlo. Musí bejt po tý dietě zesláblej ?
    1 bod
  28. A později přijde i agresivita [emoji23]
    1 bod
  29. Pozor Plačka se konečně rozzuřil, jeho nervy už to nevydržely. Nemůže pochopit, že je tu najednou více lidí, co je se slepicí spokojeno. To nedá, je to na něj moc. Krabičák nefunguje, Venca z nádraží odešel do azyláku, není už kdo by naslouchal. [emoji23] Neni už kdo by ho obdivoval. Oktávka je nejprodávanější a to je jeho noční můra. To nikdy nechtěl. Tohle ne. Už dochází smysl pro legraci a nastupuje vulgarita. [emoji23]
    1 bod
  30. Zkus zde: https://wirer.sk/f3_halogen-projektor/
    1 bod
  31. 2.0TSi 140kW daj az do FL, co nadelam.. To ze musim jit do dehtu mne nasralo dost.. Na 200kW zasahla firemni Car policy.. Spokojenej budu ale i tak
    1 bod
  32. Ale dojeli, a dokonce to ani nežralo nesmysl, vešli se těšte pod 10l myslím. Co se týče 1.0TSI, tak osobně moc nechápu proč jim nahradily 1.2 TSI, ale asi k tomu nějaký důvod byl. Ale na druhou stranu, ten 1.0 TSI patří mezi povedené tříválce (což se o tom T-GDI říct nedá). Nicméně ve Scale mne ani 1.0 TSI 85kW ani 1.5 TSI s vypínáním válců (ono v těch moderních motorech je tolik vymoženosti, že snad i to vypínání válci patří k těm jednodušším...) nijak neuráží, kór když se podívám na motory konkurence...
    1 bod
  33. To zalezi, jakym zpusobem vypnes SSS. Ja ho vypnul vytazenim konektoru z minusoveho polu autobaterie a tim jsem zaroven vyradil i rekuperaci energie.
    1 bod
  34. vypnutím S/S se nevypne rekuperace, pokud to tedy neuděláš tak, jak píše pode mnou @osobne..
    1 bod
  35. Ahoj, no ak tam cokolvek dam dopojit, tak o zaruku pridem. Dokonca mi povedali, ze ak mi priamo Porshe interauto/akykolvek iny autorizovany servis odpoji KESSY, tak kompletne prichadzam o zaruku. Fakt skoda, ze sa to neda v nastaveniach priamo vypnut, aspon to otvaranie Skusim to puzdro, nic lepsie na zaciatok asi nevymyslim. Inak facelift som cital, ze pride asi v 22 tyzdni ... neviete ci to stale plati? A ci budu aj neake technologickce zmeny alebo len vyzaz?
    1 bod
  36. Policia by statistiky mohla mat .. ale tak ci tak KESSY mi pride znacne ulahcenie prace Dakujem vsetkym za nazory, ak budu dalsie technicke, potesi, osobne invektiva nepomozu nikomu. @Aleš_BX nema vyznam na Teba reagovat, na vacsinu zaverov ani neviem ako si dosiel ... pekny den Ti zelam
    1 bod
  37. Toho rozumbrady si nevsimej. Ma jenom svou pravdu a komu se poloKESSY nelibi, ten je pro neho blbej. Osobne to neresim, je to pro me detail. V Superbu to nejak pretrpim, ale platit bych to nechtel. Proste to kup vcetne Kessy a hotovo. Stejne je potreba mit kram pojistenej.
    1 bod
  38. Přišel mi voltmetr z aliexpressu a pár dnů jsem to teď zkoušel, Škoda Yeti 1,2 TSI, teploty jsou kolem nuly, ukazuje to po nastartování trvale po celou jízdu s připojeným konektorem 14,6 V až 14,7 V, a s odpojeným konektorem 14,4 V až 14,5 V. Takže rozdíl minimální, jen cca 2 desetiny voltu. A zkoušel jsem i měřit přímo na svorkách baterie a hodnoty byly stejné jako v zásuvce uvnitř vozidla. Za mě je tedy pro baterii lepší, když je konektor v létě odpojen, jde do ní trvale stejné napětí, v zimě je to asi jedno, pravděpodobně je při nízkých teplotách rekuperace deaktivována systémově. Ještě to otestuji v létě. https://www.aliexpress.com/item/Portable-Digital-Monitor-Car-Volt-Voltmeter-Tester-LCD-Cigarette-Lighter-Voltage-Panel-Meter/32831976074.html https://www.aliexpress.com/item/NewestNew-12-Volt-Battery-Terminal-Clip-on-Cigar-Cigarette-Lighter-Power-Socket-Adapter-Plug-Car-Boat/32920880539.html
    1 bod
  39. @misocko - nechápeš základy - alternátor generuje proud tím, že s ním motor "otáčí", na výstupu z alternátoru leze něco co se musí usměrnit a to je to co se právě řídí/reguluje. Alternátor dává do systému proud, který si žádají zátěže ve vozidle. Systém odpojuje nedůležité spotřebiče, tak aby nezatěžoval alternátor a tím pádem ušetřil pár kapek paliva a emise. Alternátor se neřídí, ten se prostě točí podle toho jak se točí motor(ideální otáčky alternátoru, aspoň za mé doby, byly 8-10 tis.), můžeš řídit a regulovat to co jde z něj a případně tím, že odpojíš zátěž tak snižovat jeho "mechanický" odpor vůči motoru. Alternátor je přesně řečeno přeměna kinetické energie na energii elektrickou. K tomu buzení, alternátor se musí nabudit ještě před nastartováním vozidla, dochází k tomu při otočení klíčku do polohy 1...jak tento systém funguje u bezklíčkového startování nevím, jestli se budí alternátor hned po otevření vozidla a nebo jestli systém budí alternátor při zmáčknutí tlačítka start a po nabuzení teprve nastartuje ... to nevím. Na vývoji systému napájení el. soustavy vozidel včetně dobíjení jsem pracoval cca před 15-ti lety a ledaco se od té doby změnilo :) @Lukas_86 - ano já jsem zářným případem, kdy mě tento skvělý systém dojebal baterku a popisoval jsem někde v minulosti této zaplácané diskuze. Bohužel odešla v naprosto nejhorším možném dni po 100km ujetých na dálnici a poté co jsem auto ustrojil a připravil tak, aby mohlo vozit nevěstu, jsem ho už nenastartoval a na baterce bylo celých 9V(stáří vozu - 2roky a 130 000 - bohužel většina dálničních na tempomat)! A myslím, že pochopení, jak systém funguje, včetně principu není úplně špatné i pro ostatní. Tyto systémy fungují pouze v laboratorních podmínkách. Ať už se na principu funkce alternátoru shodneme nebo ne, tak rekuperace brzdné energie je prostě absolutní blbost.
    1 bod
  40. No je pravda že u mě je trošku problém i s tím že se mi příčí představa mít baterku nabitou na půl jenom proto, že nějakej ekoterorista tlačí emise nesmyslně dolů. Nicméně teď se snažím hlavně nabrat informace, ty pak porovnám na autě a podle toho se pustím do úprav.
    1 bod
  41. sory ale musim citovat ...preco pises ked sam nevies ...ja som chodil s autami do servisu mal som nemalo aut a tak isto sam som zato vyuceny nemusis ma v nicom poucovat ...dany interval je dany na 20 000km ....ako to bolo aj vo fabii1 ci 2 ...asi ze mam doma fabiu 1 a viem ako vyhadzuje intervali ...a to nie iba na jednom aute pri japonskych autach je to cez 10 000km z dovodou citlivejsich komponentov na opotrebovanejsi olej ...ale najlepsie je chodit po kazdych 15 000km ...ci nebodaj podla teba na kolko sa ma chodit 5-10 000km ? ale u kazdeho je to lubovolne mozte chodit aj po 2000km mne je to jedno iba pisem ako to je stanovene a mna ides poucovat no dobre ...
    -1 bodů
  42. sorry ale niejako velmi si premudrety ....nemas pravdu pises nezmysli jedine kto by mal byt napomenuty si ty nevies nevyznas sa ale hlavne ze taras 2 na 3 ...toto ucia ci v skolach alebo je to aj naozaj ci nebodaj kolko je interval ? ...5-10t km ? ...vysmech 15t km taky nedaju vyrobcovia iba pri japonskych automobilkach ale majtelia chodia na 10t km+- ..ci som mal vw audi skodu ford stale som mal v servisnej prehliadke dane 20t km tak mi netrep aj ako zvysok hluposti ...spravne by sa malo ist medzi 15-20tkm ale rob si ako chces pan mudry ...ja som chcel maximalne len pomoct a dozvediet sa viacej veci ale okrem toho pocuvam tu len taraniny ktore su viac menej nezmyselne a ked uz niekto pride ako ja a mam pravdu uz kazdy kritizuje lebo som tu novy fakt smutne ..ale fajn necham tvoju a zvysok inde ...nebudem radit ani pomahat ja som si svoje uz presiel s autami takze si necham vsetko pre seba a budem sa bavit natom co vy za hluposet pisete alebo k veci
    -1 bodů
  43. Je důvod to vypínat? Toto řešení je úsporné pro provoz, kdy ve standardním režimu nezatěžuje motor. Samozřejmě při větším zatížení aku si alternátor začne dobíjet tak jako tak (proto např. na O3, S3 při stání auta jen tak nedobíjí a řada lidí si myslí že je v háji dobíjení a mění pak kde co, ale ono to začne dobíjet až když se pustí všechny spotřebiče). Tedy není to nic, co by bylo ke škodě, naopak je to docela chytře vymyšleno,.
    -1 bodů
  44. Já koukám jak blázen, jak o úplným prdu dokážete zasekat 13 stránek diskuze. Zajímalo by mě, jestli někomu reálně REKUPERACE pokazila baterku, zastavila auto, nebo co je vlastně za problém? Sám v autě pravidelně pouštím nezávislé topení, často po nastartování zapínám ihned výřev předního a zadního okna, výhřev zrcátek, sedačky a volantu a nemám sebemenší problém. Naopak si všímám, že nezávislé topení běží déle, než u mého starého Superbu, kde nebyl start/stop systém.
    -1 bodů
  45. Objednat auto ,které nařídil ani neviděl si muže objednat fakt jen blázen nebo člen nějaké sekty. I oblek nebo monterky si musí člověk zkusit,ale koupit auto na slepo to chce poradny koule. Nov
    -1 bodů
  46. Jsem už starší seriózní pán [emoji3]
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...